BMW 520 regeneracja i naprawa turbosprężarek samochodowych
Mamy dla Ciebie ponad 3000 dostępnych turbosprężarek! | ||
---|---|---|
Cena: Regeneracja turbosprężarki |
od 289 zł (netto) | |
Turbina po regeneracji | od 500 zł | |
Nowa turbosprężarka | od 900 zł | |
Czas realizacji | 24 - 48 h | |
Gwarancja | 2 lata bez limitu kilometrów | |
Stan | dostępne |
W naszej ofercie znajdziesz turbosprężarki:
- nowe
- regenerowane
- używane z gwarancją
Gdzie warto się udać, po to, by najskuteczniej poddać naprawie turbinę po wyjęciu z pojazdu marki BMW model 520?
Jakimi etapami odznacza się proces naprawy turbosprężarek z samochodów marki BMW model 520 w autoryzowanym oraz profesjonalnym warsztacie?
- Przyjmujemy uszkodzone turbo prosto od zleceniodawcy bądź od kuriera, z jakiego oferty warto skorzystać w naszym warsztacie.
- Przeprowadzamy szczegółową diagnostykę układów turbodoładowania w celu zidentyfikowania skali uszkodzeń oraz powodów wystąpienia awarii.
- Regenerujemy uszkodzone systemy turbodoładowania z aut z logo BMW model 520 na zaawansowanych technologicznie stołach diagnostycznych stanowiących wyposażenie naszego warsztatu.
- Po realizacji specjalistycznej usługi, jaką jest remont turbo, doręczamy w pełni sprawne systemy turbodoładowania z aut marki BMW model 520 do rąk klienta w sposób bezpośredni lub wysyłamy na podany przez niego adres dzięki dostępności usługi firmy kurierskiej.
- Do elementów po renowacji załączamy gwarancję na piśmie bez limitu kilometrów.
Jaki koszt wiąże się z naprawą turbo z auta z logo BMW model 520 w naszym warsztacie?
Jak dotransportować turbinę z auta marki BMW model 520 do zakładu, w jakim wykonuje się renowację układów turbo?
Czy wszystkie rodzaje turbosprężarek wymontowanych z samochodu osobowego marki BMW model 520 nadaje się do naprawy?
- Turbosprężarki ze zmienną geometrią;
- Systemy doładowania Bi i Twin turbo;
- Turbiny bez VTG.
Które oznaki dostarczają informacji o tym, że w samochodzie osobowym z logo BMW model 520 turbosprężarka działa niewłaściwie z powodu uszkodzeń mechanicznych?
- czarny dym z wydechu,
- zmniejszone osiągi,
- konieczność częstszego tankowania,
- niemożność rozruchu silnika,
- wahania obrotów.
Co przemawia za tym, że w turbosprężarkach z aut marki BMW model 520 diagnostyką i regeneracją najbardziej rzetelnie zajmują się fachowcy z naszego serwisu?
- Każda usługa wiąże się z objęciem naprawionych elementów gwarancją.
- W serwisie obsługą nowoczesnych urządzeń zajmuje się wykwalifikowana kadra.
- Z regeneracją turbo wiążą się naprawdę niskie opłaty.
- Posiadamy autoryzacje najistotniejszych producentów części samochodowych.
- Używamy tylko i wyłącznie oryginalnych elementów zamiennych
- Dysponujemy najnowocześniejszym serwisem w skali kraju.
- Działamy szybko i skutecznie w zakresie regeneracji turbo.
Koncern BMW, który w swojej gamie posiada serię 5 wyprodukował silnik o oznaczeniu 520i, który w większości modeli był wyposażony w turbinę, która jak każda część eksploatacyjna zużywa się i podlega regeneracji bądź naprawy turbiny. Zaczynając od pierwszej regeneracji, czyli modelu E12 w wersji nadwozia sedan mamy do wyboru silniki o kodzie M10B20, różnica między nimi jest taka, że pierwszy posiada gaźnik, 115 koni mechanicznych, 85 kilowatów i 162 niutonometry, drugi ma pośredni wtrysk paliwa MPI, 130 koni mechanicznych, 96 kilowatów i 178 niutonometrów. Druga z kolei generacja, model E28 również posiadał dwa typy tego motoru o kodzie M20B20 i miały już sześć cylindrów z dwunastoma zaworami, rozrząd na pasku i pośredni wtrysk paliwa MPI oraz 125 lub 129 koni mechanicznych, 92 lub 95 kilowatów i 165, lub 174 niutonometry. Pod maską modelu E34 mogliśmy znaleźć 3 rodzaje tego silnika o kodach M20B20, M50B20 oraz M50B20TU, wszystkie z nich miały pośredni wtrysk paliwa, aczkolwiek dwa ostatnie miały rozrząd na łańcuchu i sześć cylindrów z dwudziestoma czterema zaworami, a pierwszy z nich na pasku i sześć cylindrów z dwunastoma zaworami. Posiadały kolejno 129,150 koni mechanicznych, 95, 110 kilowatów i 174,190 niutonometrów.
O silnikach oraz o regeneracji turbosprężarek w samochodach BMW 520
Dwa ostatnie silniki między sobą różniły się tym, że pierwszy do setki przyśpieszał w 12,2 sekundy, a drugi w 11,7 sekundy. Seria 5 model E39 w swojej gamie silnikowej miał do wyboru dwa rodzaje jednostki napędowej zasilanej paliwem oktanowym bez turbosprężarki o kodach M52B20TU i M54B22. Posiadały 150 i 170 koni mechanicznych, 110 i 125 kilowatów oraz 190 i 210 niutonometrów. Model E60 miał również dwa motory bez turbo, a ich kody prezentowały się tak M54B22 i N43B20. Objętość skokowa pierwszego wynosiła 2171 centymetrów sześciennych, a drugiego 1995 centymetrów sześciennych. Obie jednostki napędowe miały 170 koni mechanicznych, 125 kilowatów i 210 niutonometrów. Następne modele BMW serii 5 były już wyposażone w turbosprężarkę, w modelu F10 była zamontowana jedna turbina, a silnik posiadał kod N20B20, aczkolwiek w silniku o pojemności 2.0 litra i mocy 184 koni mechanicznych miał już zainstalowany układ turbodoładowania Twin Scroll-Turbo. Ostatnia siódma generacja o kodzie fabrycznym G30 ma jedną turbiną. Każdy właściciel BMW serii 5 wyposażone w turbosprężarkę, powinien pamiętać o odpowiedniej eksploatacji tej części, ponieważ może ona ulec awarii, która prowadzi do regeneracji turbo, bądź naprawy. Profesjonalna pracownia regeneracji turbo posiada odpowiedni zestaw naprawczy.
Katalog Turbosprężark
Marka Pojazdu | Model | Model Pojazdu (TYP) | Pojemność Skokowa Silnika | Moc Silnika (KM) | Rok Produkcji Samochodu | Numer Turbosprężark | Numer Producenta Samochodu | Nazwa Producenta |
BMW | 520 | 520 i F10/F11 | 2000-02-01 | 184 KM | od 2011 | 49477-02058 49477-02057 49477-02056 49477-02055 49477-02051 49477-02005 49477-02004 49477-02003 | 11657635803 11657588938 | MITSUBISHI |
Cennik regeneracji i naprawy turbosprężarek BMW 520 |
Cena i koszt (netto) |
---|---|
Rozbiórka, sprawdzenie, wycena, ustalenie przyczyny uszkodzenia turbosprężarki BMW 520 | 0 złotych |
Cena regeneracji turbiny samochodów osobowych i dostawczych samochodów BMW 520 | 285 złotych (netto) + części |
Cena regeneracji turbiny samochodów ciężarowych BMW 520 | 366 złotych (netto) + części |
Naprawa, wymiana, czyszczenie zmiennej geometrii BMW 520 | 163 złote (netto) + części |
Koszt podstawowej regeneracji turbosprężarki BMW 520 (robocizna + części) | 399 złotych do ok. 560 złotych (netto) |
Informujemy, że wyrażając zgodę na zamówienie odbioru przesyłki, wysyłkę przesyłki oraz odebranie przesyłki zwrotnej za pośrednictwem firmy spedycyjnej DPD Polska Sp. z o.o. wyrażają Państwo tym samym zgodę na akceptację obowiązującego Regulaminu Świadczenia Usług w Obrocie Krajowym DPD Polska Sp. z o.o. oraz Szczegółowych Warunków Świadczenia Usług DPD Polska Sp. z o.o.
Zarezerwuj termin (auto BMW)
Dodaj komentarz
- Bartoszyce
- Biała Podlaska
- Karlino
- Ustrzyki Dolne
- Chełmno
- Marysin
- Chodzież
- Chorzów
- Trzebinia
- Złocieniec
- Ligota Wielka
- Garwolin
- Witnica
- Pruchnik
- Kamień Pomorski
- Kętrzyn
- Kluczbork
- Kłodzko
- Stręgoborzyce
- Leżajsk
- Mikołów
- Strzelno
- Nakło nad Notecią
- Sława
- Wschowa
- Barczewo
- Pajęczno
- Piotrków Trybunalski
- Czerwonak
- Przasnysz
- Puck
- Radzyń Podlaski
- Dynów
- Sandomierz
- Siemiatycze
- Wąbrzeźno
- Wieluń
- Aleksandrów Łódzki
- Alfa Romeo
- Alpina
- Audi
- Bentley Continental
- BMW
- Cadillac
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Dacia
- Daewoo
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Ford
- Honda
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Iveco
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Luxgen
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes
- Mini
- Mitsubishi
- Nissan
- Opel
- Peugeot
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls Royce
- Rover
- Saab
- Seat
- Skoda
- Smart
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- TATA
- Toyota
- Volkswagen
- Volvo
- Cena turbin
- Cena turbiny
- Cena turbo
- Cena turbosprężarek
- Cena turbosprężarki
- Cennik turbin
- Cennik turbiny
- Cennik turbo
- Cennik turbosprężarek
- Cennik turbosprężarki
- Czyszczenie turbin
- Czyszczenie turbiny
- Czyszczenie turbo
- Czyszczenie turbosprężarek
- Czyszczenie turbosprężarki
- Demontaż turbin
- Demontaż turbiny
- Demontaż turbo
- Demontaż turbosprężarek
- Demontaż turbosprężarki
- Diagnostyka turbin
- Diagnostyka turbiny
- Diagnostyka turbo
- Diagnostyka turbosprężarek
- Diagnostyka turbosprężarki
- Koszt turbin
- Koszt turbiny
- Koszt turbo
- Koszt turbosprężarek
- Koszt turbosprężarki
- Montaż turbin
- Montaż turbiny
- Montaż turbo
- Montaż turbosprężarek
- Montaż turbosprężarki
- Naprawa turbin
- Naprawa turbiny
- Naprawa turbo
- Naprawa turbosprężarek
- Naprawa turbosprężarki
- Nowa turbina
- Nowa turbosprężarka
- Nowe turbiny
- Nowe turbo
- Nowe turbosprężarki
- Regeneracja turbin
- Regeneracja turbiny
- Regeneracja turbo
- Regeneracja turbosprężarek
- Regeneracja turbosprężarki
- Remont turbin
- Remont turbiny
- Remont turbo
- Remont turbosprężarek
- Remont turbosprężarki
- Serwis turbin
- Serwis turbiny
- Serwis turbo
- Serwis turbosprężarek
- Serwis turbosprężarki
- Wymiana turbin
- Wymiana turbiny
- Wymiana turbo
- Wymiana turbosprężarek
- Wymiana turbosprężarki
- Wyważanie turbin
- Wyważanie turbiny
- Wyważanie turbo
- Wyważanie turbosprężarek
Komentarze
Regeneracja i naprawa turbosprężarek samochodowych to proces, który polega na dokładnym przeglądzie, ocenie stanu technicznego i naprawie uszkodzeń, które mogą wpływać na wydajność turbosprężarki w samochodzie BMW 520. W trakcie regeneracji, turbosprężarka jest demontowana, a następnie dokładnie czyszczona. Następnie, wszelkie uszkodzone elementy, takie jak łożyska, uszczelki, wirniki, są wymieniane na nowe lub naprawiane, a następnie turbosprężarka jest ponownie montowana w samochodzie. BMW 520 to samochód klasy średniej produkowany przez niemiecką firmę BMW od 1972 roku. Aktualnie jest to szósta generacja tego modelu. BMW 520 charakteryzuje się sportowym charakterem oraz luksusowym wyposażeniem. Samochód wyposażony jest w silnik benzynowy lub wysokoprężny o pojemności 2.0 lub 3.0 litra, z mocą od 184 do 340 koni mechanicznych. BMW 520 posiada wiele zaawansowanych systemów technologicznych, takich jak system nawigacji GPS, system kamer 360 stopni, system audio Hi-Fi, a także wiele innych funkcji. Samochód jest wyposażony w układ napędu na tylne koła lub w system xDrive, który zapewnia doskonałe przyczepność i stabilność na drodze. W przypadku problemów z turbosprężarką w BMW 520, regeneracja i naprawa jest zazwyczaj najlepszym rozwiązaniem. Nie tylko pozwala na przywrócenie prawidłowej wydajności silnika, ale również może być tańszą alternatywą dla zakupu nowej turbosprężarki. Ważne jest jednak, aby przeprowadzić naprawę u zaufanego i doświadczonego specjalisty, który zna specyfikę marki BMW oraz jest w stanie zapewnić wysoką jakość wykonanej usługi.