Napraw turbosprężarkę w jednym z wielu warsztatów zajmujących się marką BMW, w tym również BMW 235 Mpower
Mamy dla Ciebie ponad 3000 dostępnych turbosprężarek! | ||
---|---|---|
Cena: Regeneracja turbosprężarki |
od 289 zł (netto) | |
Turbina po regeneracji | od 500 zł | |
Nowa turbosprężarka | od 900 zł | |
Czas realizacji | 24 - 48 h | |
Gwarancja | 2 lata bez limitu kilometrów | |
Stan | dostępne |
W naszej ofercie znajdziesz turbosprężarki:
- nowe
- regenerowane
- używane z gwarancją
Gdzie należy się udać, po to, aby najlepiej zregenerować układ doładowania po wyjęciu z samochodu osobowego z logo BMW model 235 Mpower?
Jakim przebiegiem odznacza się proces remontu turbo z aut marki BMW model 235 Mpower w nowoczesnym i profesjonalnym laboratorium?
- Odbieramy niesprawne systemy turbodoładowania prosto od zleceniodawcy lub od pracownika firmy kurierskiej, z jakiego oferty można skorzystać w naszym zakładzie.
- Realizujemy kompleksową diagnostykę turbo w celu odnalezienia skali usterek oraz przyczyn awarii.
- Czyścimy niesprawne turbo z samochodów osobowych marki BMW model 235 Mpower na dedykowanych stacjach probierczych stanowiących wyposażenie naszego warsztatu.
- Po realizacji zaawansowanej usługi, jaką jest naprawa turbin, oddajemy naprawione turbo z aut z logo BMW model 235 Mpower do klienta bez pośredników lub wysyłamy na jego adres dzięki możliwości usługi kuriera.
- Do elementów po regeneracji załączamy gwarancję pozbawioną limitu przejechanych kilometrów.
Jaka opłata łączy się z przeprowadzeniem naprawy układu doładowania z samochodu osobowego z logo BMW model 235 Mpower w specjalistycznym warsztacie?
Jak przywieźć turbosprężarki z pojazdu marki BMW model 235 Mpower do serwisu, w jakim realizuje się regenerację turbo?
Czy wszystkie typy układów turbodoładowania zdemontowanych z samochodu marki BMW model 235 Mpower kwalifikuje się do remontu?
- Turbosprężarki o zmiennej geometrii;
- Systemy doładowania wielosprężarkowe jak BiTurbo i TwinTurbo;
- Turbosprężarki bez zmiennej geometrii.
Jakiego rodzaju symptomy informują o tym, że w samochodzie marki BMW model 235 Mpower turbo funkcjonuje niewłaściwie z powodu uszkodzenia?
- dymienie,
- spadek osiągów,
- wzrost zużycia paliwa,
- niemożność rozruchu silnika,
- nierówna praca silnika.
Co przemawia za tym, że w układach turbodoładowania z samochodów marki BMW model 235 Mpower renowacją najskuteczniej zajmują się profesjonaliści z naszej pracowni?
- Po naprawie turbo klienci otrzymują gwarancję bez limitu przejechanych kilometrów.
- Nasi pracownicy to specjaliści, którzy stale doskonalą swoje umiejętności w zakresie diagnostyki oraz naprawy turbosprężarek.
- Proponujemy niskie ceny za najwyższej jakości usługi.
- Nasza pracownia jest autoryzowanym serwisem.
- Używamy tylko i wyłącznie oryginalnych elementów zamiennych
- Posiadamy najlepiej rozwinięte w kraju zaplecze technologiczne w kwestii regeneracji turbosprężarek.
- Szybko naprawiamy turbo.
BMW serii 2 M235i M-Coupe – tak brzmi dokładna nazwa auta, które posiada silnik wyposażony w turbosprężarkę. Motor to rzędowa szóstka posiadająca dwadzieścia cztery zawory, dwa wałki rozrządu, czyli tak zwane DOHC. Produkcja tego samochodu miała miejsce w latach 2013-2016. Jednostka napędowa zasilana paliwem oktanowym generowała 450 niutonometrów przy 1300-4500 obrotów na minutę, posiadała 326 koni mechanicznych i 240 kilowatów, a pojemność skokowa wynosiła 2979 centymetrów sześciennych, to zawdzięczała turbosprężarce, która przez nieudolną eksploatację nadawała się do regeneracji. Kod silnika to N54B30. Taki samochód z takowym motorem do setki rozpędzał się w zaledwie 5 sekund, a maksymalnie można nim był rozwinąć prędkość 250 kilometrów na godzinę.
Usługa regeneracji turbo dla BMW 235 Mpower
BMW serii 2 M235i M-Coupe posiada napęd na tylną oś, czyli RWD, który jest przenoszony przez manualną sześciobiegową skrzynię biegów. Jak sama nazwa mówi M-Coupe mogliśmy zakupić tylko w jednej wersji nadwozia, czyli dwudrzwiowego coupé. Każda turbosprężarka, która posiada nawet możliwość długiej żywotności, jest narażona na czynniki zewnętrzne, bądź nieodpowiedzialnego kierowcę, który skazuje auto na nienaturalną pracę, choćby zbyt wysokie obroty na niskim biegu, co skutkuje regeneracją. Firma turbo może w takim przypadku, gdy regeneracja nie będzie możliwa, zaproponować nowe turbo, które patrząc po cenach w cennikach, jest bardzo drogie.
Katalog Turbosprężark
Marka Pojazdu | Model | Model Pojazdu (TYP) | Pojemność Skokowa Silnika | Moc Silnika (KM) | Rok Produkcji Samochodu | Numer Turbosprężark | Numer Producenta Samochodu | Nazwa Producenta |
BMW | 235 Mpower | M235i F22 | 3.0 | 326 KM | od 2013 | 1853-970-0010 1853-970-0009 | 11657648913 11657643115 | BorgWarner KKK |
Cennik regeneracji i naprawy turbosprężarek BMW 235 Mpower |
Cena i koszt (netto) |
---|---|
Rozbiórka, sprawdzenie, wycena, ustalenie przyczyny uszkodzenia turbosprężarki BMW 235 Mpower | 0 złotych |
Cena regeneracji turbiny samochodów osobowych i dostawczych samochodów BMW 235 Mpower | 285 złotych (netto) + części |
Cena regeneracji turbiny samochodów ciężarowych BMW 235 Mpower | 366 złotych (netto) + części |
Naprawa, wymiana, czyszczenie zmiennej geometrii BMW 235 Mpower | 163 złote (netto) + części |
Koszt podstawowej regeneracji turbosprężarki BMW 235 Mpower (robocizna + części) | 399 złotych do ok. 560 złotych (netto) |
Informujemy, że wyrażając zgodę na zamówienie odbioru przesyłki, wysyłkę przesyłki oraz odebranie przesyłki zwrotnej za pośrednictwem firmy spedycyjnej DPD Polska Sp. z o.o. wyrażają Państwo tym samym zgodę na akceptację obowiązującego Regulaminu Świadczenia Usług w Obrocie Krajowym DPD Polska Sp. z o.o. oraz Szczegółowych Warunków Świadczenia Usług DPD Polska Sp. z o.o.
Zarezerwuj termin (auto BMW)
Dodaj komentarz
- Bartoszyce
- Biała Podlaska
- Karlino
- Ustrzyki Dolne
- Chełmno
- Marysin
- Chodzież
- Chorzów
- Trzebinia
- Złocieniec
- Ligota Wielka
- Garwolin
- Witnica
- Pruchnik
- Kamień Pomorski
- Kętrzyn
- Kluczbork
- Kłodzko
- Stręgoborzyce
- Leżajsk
- Mikołów
- Strzelno
- Nakło nad Notecią
- Sława
- Wschowa
- Barczewo
- Pajęczno
- Piotrków Trybunalski
- Czerwonak
- Przasnysz
- Puck
- Radzyń Podlaski
- Dynów
- Sandomierz
- Siemiatycze
- Wąbrzeźno
- Wieluń
- Aleksandrów Łódzki
- Alfa Romeo
- Alpina
- Audi
- Bentley Continental
- BMW
- Cadillac
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Dacia
- Daewoo
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Ford
- Honda
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Iveco
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Luxgen
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes
- Mini
- Mitsubishi
- Nissan
- Opel
- Peugeot
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls Royce
- Rover
- Saab
- Seat
- Skoda
- Smart
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- TATA
- Toyota
- Volkswagen
- Volvo
- Cena turbin
- Cena turbiny
- Cena turbo
- Cena turbosprężarek
- Cena turbosprężarki
- Cennik turbin
- Cennik turbiny
- Cennik turbo
- Cennik turbosprężarek
- Cennik turbosprężarki
- Czyszczenie turbin
- Czyszczenie turbiny
- Czyszczenie turbo
- Czyszczenie turbosprężarek
- Czyszczenie turbosprężarki
- Demontaż turbin
- Demontaż turbiny
- Demontaż turbo
- Demontaż turbosprężarek
- Demontaż turbosprężarki
- Diagnostyka turbin
- Diagnostyka turbiny
- Diagnostyka turbo
- Diagnostyka turbosprężarek
- Diagnostyka turbosprężarki
- Koszt turbin
- Koszt turbiny
- Koszt turbo
- Koszt turbosprężarek
- Koszt turbosprężarki
- Montaż turbin
- Montaż turbiny
- Montaż turbo
- Montaż turbosprężarek
- Montaż turbosprężarki
- Naprawa turbin
- Naprawa turbiny
- Naprawa turbo
- Naprawa turbosprężarek
- Naprawa turbosprężarki
- Nowa turbina
- Nowa turbosprężarka
- Nowe turbiny
- Nowe turbo
- Nowe turbosprężarki
- Regeneracja turbin
- Regeneracja turbiny
- Regeneracja turbo
- Regeneracja turbosprężarek
- Regeneracja turbosprężarki
- Remont turbin
- Remont turbiny
- Remont turbo
- Remont turbosprężarek
- Remont turbosprężarki
- Serwis turbin
- Serwis turbiny
- Serwis turbo
- Serwis turbosprężarek
- Serwis turbosprężarki
- Wymiana turbin
- Wymiana turbiny
- Wymiana turbo
- Wymiana turbosprężarek
- Wymiana turbosprężarki
- Wyważanie turbin
- Wyważanie turbiny
- Wyważanie turbo
- Wyważanie turbosprężarek
Komentarze
Naprawa turbosprężarki w warsztacie zajmującym się marką BMW, w tym również BMW 235 Mpower, może obejmować szereg działań w celu przywrócenia turbosprężarce sprawności. Najpierw przeprowadzona zostaje diagnostyka, która pozwala na określenie źródła problemu oraz ocenę stanu turbosprężarki. Następnie, w zależności od wyniku diagnostyki, można przystąpić do różnych prac, w tym:
Wymiana uszkodzonych elementów: W przypadku uszkodzenia jednego lub kilku elementów turbosprężarki, konieczne może być ich wymiana na nowe, oryginalne lub zamienniki. Mogą to być na przykład łożyska, wirniki, uszczelki, elementy związane z elektroniką itp.
Czyszczenie i regeneracja: W przypadku zanieczyszczenia turbiny lub kompresora, konieczne może być przeprowadzenie procesu czyszczenia lub regeneracji. Oznacza to m.in. usunięcie zanieczyszczeń, regenerację osi i łopatek turbiny i kompresora, wymianę uszczelek itp.
Kalibracja: W przypadku problemów z elektroniką lub sterowaniem, konieczna może być kalibracja systemu sterowania turbosprężarką.
Należy pamiętać, że regeneracja turbosprężarki zawsze powinna być przeprowadzona przez doświadczonych specjalistów, którzy posiadają odpowiednie narzędzia i wiedzę techniczną. BMW 235 Mpower to samochód sportowy, który jest wyposażony w silnik benzynowy z turbosprężarką. Oznacza to, że turbosprężarka jest kluczowym elementem tej jednostki napędowej, który wpływa na jej osiągi. Dlatego właśnie należy dbać o jej sprawność i regularnie przeprowadzać diagnostykę oraz ewentualnie regenerację, aby zapewnić pełne osiągi i długotrwałe użytkowanie tego pięknego samochodu.