Warsztaty zajmujące się turbosprężarkami do samochodów BMW 123d
Mamy dla Ciebie ponad 3000 dostępnych turbosprężarek! | ||
---|---|---|
Cena: Regeneracja turbosprężarki |
od 289 zł (netto) | |
Turbina po regeneracji | od 500 zł | |
Nowa turbosprężarka | od 900 zł | |
Czas realizacji | 24 - 48 h | |
Gwarancja | 2 lata bez limitu kilometrów | |
Stan | dostępne |
W naszej ofercie znajdziesz turbosprężarki:
- nowe
- regenerowane
- używane z gwarancją
Dokąd opłaca się wybrać, żeby najlepiej naprawić turbosprężarkę po wyjęciu z pojazdu z logo BMW model 123d?
Jakimi etapami odznacza się proces renowacji układów turbodoładowania z samochodów marki BMW model 123d w nowoczesnym oraz specjalistycznym serwisie?
- Odbieramy niesprawne układy doładowania prosto od klienta bądź od pracownika firmy kurierskiej, z którego usług warto skorzystać w naszym warsztacie.
- Wykonujemy wnikliwą diagnostykę turbo w celu znalezienia wielkości usterek oraz przyczyn uszkodzenia.
- Naprawiamy uszkodzone układy doładowania z pojazdów marki BMW model 123d na wysokiej klasy maszynach stanowiących wyposażenie naszego serwisu.
- Po wykonaniu zaawansowanej usługi, którą jest naprawa turbo, oddajemy naprawione turbiny z samochodów osobowych z logo BMW model 123d do rąk zleceniodawcy w sposób bezpośredni bądź przesyłamy na podany przez niego adres dzięki opcji usługi kuriera.
- Do turbo po renowacji dołączamy pisemną gwarancję bez limitu kilometrów.
Jaka cena wiąże się z przeprowadzeniem naprawy układu doładowania z samochodu osobowego marki BMW model 123d w autoryzowanym serwisie?
W jaki sposób przywieźć turbosprężarkę z samochodu osobowego marki BMW model 123d do serwisu, w jakim przeprowadza się regenerację układów turbo?
Czy każdy rodzaj turbin zdemontowanych z pojazdu z logo BMW model 123d nadaje się do regeneracji?
- Turbosprężarki ze zmienną geometrią;
- Układy turbosprężarek Bi i Twin turbo;
- Turbiny bez zmiennej geometrii.
Które symptomy dostarczają informacji o tym, że w samochodzie z logo BMW model 123d turbosprężarka funkcjonuje nieprawidłowo z powodu uszkodzeń?
- wzrost emisji sadzy,
- wyraźnie słabsza moc,
- wzrost poboru paliwa,
- problemy z rozruchem,
- falowanie obrotów silnika.
Co świadczy o tym, że w układach doładowania z pojazdów z logo BMW model 123d diagnostyką i regeneracją najskuteczniej zajmą się mechanicy z naszego serwisu?
- Każda usługa wiąże się z objęciem naprawionych elementów gwarancją.
- Stawiamy na jak najlepsze wykształcenie naszych pracowników, a także na najwyższej klasy sprzęt.
- Usługi w wysokiej jakości łączą się z niskimi cenami.
- Możemy pochwalić się uzyskaniem autoryzacji światowych producentów związanych z turbo.
- Używamy tylko i wyłącznie oryginalnych elementów zamiennych
- Nasza pracownia regeneracji turbo to największy tego typu serwis w kraju.
- Naprawa turbo trwa tylko jeden dzień.
BMW 123d silnik w tym samochodzie został wyposażony w układ BiTurbo, czyli należy nadmienić, iż jest to zamontowanie w silniku dwóch turbosprężarek. Funkcjonowanie pierwszej turbiny polega na tym, że załącza się ona przy małych obciążeniach silnika, czyli w zakresie obrotów od 1500 do 2500, a drugiej od 2500 i wyżej. Należy jednak wspomnieć, że jadąc autem na niskim biegu przy wysokich obrotach, naraża go na awarię, a w międzyczasie uszkodzeniu również i turbosprężarek, które należy następnie niezwłocznie naprawić.
Usługa regeneracji turbo dla samochodu BMW 123d
Silnik o pojemności 2.3 litra BiTurbo był montowany w modelach serii jeden takich jak: E81, E87, E88 oraz E82 i mogliśmy je spotkać w kilku różnych wersjach nadwozia, między innymi coupé, hatchback czy też kabriolet. Z silnikiem 2.3d BiTurbo była sprzężona skrzynia automatyczna sześciobiegowa lub manualna również posiadając sześć przełożeń. Silnik posiadał filtr DPF oraz system Common Rail, była to rzędowa czwórka z szesnastoma zaworami, generująca moc 204 koni mechanicznych, 150 kW oraz 400 niutonometrów. Samochód wyposażony w te silnik potrafił do setki przyśpieszyć w 6,9 sekundy oraz rozpędzić się nawet do 238 kilometrów na godzinę. Jednak każdy posiadacz samochodu wyposażonego w dwie turbosprężarki powinien mieć na uwadze to, że każda część eksploatacyjna samochodu ulega awarii i uszkodzeniu, przede wszystkim narażone na to są turbiny, które dzięki dostępnemu na rynku zestawowi naprawczemu mogą zostać zregenerowane dzięki procesowi regeneracji, bądź jeśli klient tego sobie życzy, turbo może zostać wymienione.
Katalog Turbosprężark
Marka Pojazdu | Model | Model Pojazdu (TYP) | Pojemność Skokowa Silnika | Moc Silnika (KM) | Rok Produkcji Samochodu | Numer Turbosprężark | Numer Producenta Samochodu | Nazwa Producenta |
BMW | 123d | 123 D E81/E82/E87N/E88 | 2.0 D | 204 KM | od 2007 | 5316-988-0016 5316-971-0016 5316-988-0009 5316-970-0009 | 11657804638 | BorgWarner KKK |
BMW | 123d | 123 D E81/E82/E87N/E88 | 2.0 D | 204 KM | od 2007 | 5435-988-0030 5435-971-0030 5435-988-0026 5435-970-0026 | 11657804637 | BorgWarner KKK |
Cennik regeneracji i naprawy turbosprężarek BMW 123d |
Cena i koszt (netto) |
---|---|
Rozbiórka, sprawdzenie, wycena, ustalenie przyczyny uszkodzenia turbosprężarki BMW 123d | 0 złotych |
Cena regeneracji turbiny samochodów osobowych i dostawczych samochodów BMW 123d | 285 złotych (netto) + części |
Cena regeneracji turbiny samochodów ciężarowych BMW 123d | 366 złotych (netto) + części |
Naprawa, wymiana, czyszczenie zmiennej geometrii BMW 123d | 163 złote (netto) + części |
Koszt podstawowej regeneracji turbosprężarki BMW 123d (robocizna + części) | 399 złotych do ok. 560 złotych (netto) |
Informujemy, że wyrażając zgodę na zamówienie odbioru przesyłki, wysyłkę przesyłki oraz odebranie przesyłki zwrotnej za pośrednictwem firmy spedycyjnej DPD Polska Sp. z o.o. wyrażają Państwo tym samym zgodę na akceptację obowiązującego Regulaminu Świadczenia Usług w Obrocie Krajowym DPD Polska Sp. z o.o. oraz Szczegółowych Warunków Świadczenia Usług DPD Polska Sp. z o.o.
Zarezerwuj termin (auto BMW)
Dodaj komentarz
- Bartoszyce
- Biała Podlaska
- Karlino
- Ustrzyki Dolne
- Chełmno
- Marysin
- Chodzież
- Chorzów
- Trzebinia
- Złocieniec
- Ligota Wielka
- Garwolin
- Witnica
- Pruchnik
- Kamień Pomorski
- Kętrzyn
- Kluczbork
- Kłodzko
- Stręgoborzyce
- Leżajsk
- Mikołów
- Strzelno
- Nakło nad Notecią
- Sława
- Wschowa
- Barczewo
- Pajęczno
- Piotrków Trybunalski
- Czerwonak
- Przasnysz
- Puck
- Radzyń Podlaski
- Dynów
- Sandomierz
- Siemiatycze
- Wąbrzeźno
- Wieluń
- Aleksandrów Łódzki
- Alfa Romeo
- Alpina
- Audi
- Bentley Continental
- BMW
- Cadillac
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Dacia
- Daewoo
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Ford
- Honda
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Iveco
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Luxgen
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes
- Mini
- Mitsubishi
- Nissan
- Opel
- Peugeot
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls Royce
- Rover
- Saab
- Seat
- Skoda
- Smart
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- TATA
- Toyota
- Volkswagen
- Volvo
- Cena turbin
- Cena turbiny
- Cena turbo
- Cena turbosprężarek
- Cena turbosprężarki
- Cennik turbin
- Cennik turbiny
- Cennik turbo
- Cennik turbosprężarek
- Cennik turbosprężarki
- Czyszczenie turbin
- Czyszczenie turbiny
- Czyszczenie turbo
- Czyszczenie turbosprężarek
- Czyszczenie turbosprężarki
- Demontaż turbin
- Demontaż turbiny
- Demontaż turbo
- Demontaż turbosprężarek
- Demontaż turbosprężarki
- Diagnostyka turbin
- Diagnostyka turbiny
- Diagnostyka turbo
- Diagnostyka turbosprężarek
- Diagnostyka turbosprężarki
- Koszt turbin
- Koszt turbiny
- Koszt turbo
- Koszt turbosprężarek
- Koszt turbosprężarki
- Montaż turbin
- Montaż turbiny
- Montaż turbo
- Montaż turbosprężarek
- Montaż turbosprężarki
- Naprawa turbin
- Naprawa turbiny
- Naprawa turbo
- Naprawa turbosprężarek
- Naprawa turbosprężarki
- Nowa turbina
- Nowa turbosprężarka
- Nowe turbiny
- Nowe turbo
- Nowe turbosprężarki
- Regeneracja turbin
- Regeneracja turbiny
- Regeneracja turbo
- Regeneracja turbosprężarek
- Regeneracja turbosprężarki
- Remont turbin
- Remont turbiny
- Remont turbo
- Remont turbosprężarek
- Remont turbosprężarki
- Serwis turbin
- Serwis turbiny
- Serwis turbo
- Serwis turbosprężarek
- Serwis turbosprężarki
- Wymiana turbin
- Wymiana turbiny
- Wymiana turbo
- Wymiana turbosprężarek
- Wymiana turbosprężarki
- Wyważanie turbin
- Wyważanie turbiny
- Wyważanie turbo
- Wyważanie turbosprężarek
Komentarze
Regeneracja turbosprężarek to proces naprawy uszkodzonych elementów turbosprężarki w celu przywrócenia jej właściwości i osiągów. W przypadku turbosprężarek do samochodów BMW 123d, regeneracja może obejmować wymianę uszkodzonych części, takich jak łożyska, uszczelki, koła turbiny, elementy elektroniczne, a także czyszczenie turbiny i kompresora z osadów i zanieczyszczeń. Przed podjęciem decyzji o regeneracji turbosprężarki, przeprowadzany jest przegląd techniczny, aby określić zakres prac koniecznych do wykonania. BMW 123d to samochód osobowy klasy kompaktowej, produkowany przez niemiecką firmę BMW od 2007 roku. Model ten jest napędzany silnikiem wysokoprężnym o pojemności 2.0 litra, który wyposażony jest w turbosprężarkę, co przekłada się na znakomite osiągi. Silnik ten generuje moc 204 KM i moment obrotowy 400 Nm, co pozwala na przyspieszenie od 0 do 100 km/h w czasie około 7 sekund i osiągnięcie prędkości maksymalnej wynoszącej około 238 km/h. BMW 123d oferuje 6-biegową manualną skrzynię biegów lub 6-biegową automatyczną skrzynię biegów. Samochód wyposażony jest w napęd na tylną oś oraz w systemy bezpieczeństwa, takie jak ABS, ESP, system kontroli trakcji, poduszki powietrzne, kurtyny powietrzne, a także systemy komfortu, takie jak klimatyzacja, elektrycznie regulowane lusterka i szyby, oraz radio z systemem audio. BMW 123d cieszy się popularnością ze względu na swoje osiągi, dynamikę i ekonomię paliwa. Turbosprężarki w tym modelu są elementem kluczowym dla jego właściwej pracy, dlatego ważne jest, aby były one utrzymywane w dobrym stanie i regularnie serwisowane.