Regeneracja turbosprężarek do samochodów marki Alfa Romeo, model Spider
Mamy dla Ciebie ponad 3000 dostępnych turbosprężarek! | ||
---|---|---|
Cena: Regeneracja turbosprężarki |
od 289 zł (netto) | |
Turbina po regeneracji | od 500 zł | |
Nowa turbosprężarka | od 900 zł | |
Czas realizacji | 24 - 48 h | |
Gwarancja | 2 lata bez limitu kilometrów | |
Stan | dostępne |
W naszej ofercie znajdziesz turbosprężarki:
- nowe
- regenerowane
- używane z gwarancją
Dokąd warto się kierować, aby najskuteczniej zregenerować turbosprężarkę po wyjęciu z pojazdu z logo Alfa Romeo model Spider?
Czym charakteryzuje się proces remontu turbosprężarki z samochodów marki Alfa Romeo model Spider w autoryzowanym i specjalistycznym zakładzie?
- Przyjmujemy niesprawne turbosprężarki prosto od klienta lub od kuriera, z jakiego oferty można skorzystać w naszym serwisie.
- Wykonujemy kompleksową kontrolę turbosprężarek w celu zidentyfikowania obszaru usterek oraz powodów wystąpienia uszkodzenia.
- Regenerujemy niesprawne systemy turbodoładowania z pojazdów z logo Alfa Romeo model Spider na wyznaczonych do tego przyrządach stanowiących wyposażenie naszego serwisu.
- Po wykonaniu zaawansowanej usługi, którą jest regeneracja turbin, doręczamy działające turbiny z samochodów marki Alfa Romeo model Spider do klienta bezpośrednio bądź przesyłamy na podany przez niego adres dzięki możliwości usługi kuriera.
- Do turbo po regeneracji dołączamy pisemną gwarancję bez limitu kilometrów.
Jaka opłata łączy się z renowacją turbosprężarki z samochodu osobowego marki Alfa Romeo model Spider w naszym zakładzie?
Jak najszybciej przywieźć turbo z pojazdu marki Alfa Romeo model Spider do warsztatu, w którym wykonuje się renowację układów turbo?
Czy każda kategoria układów turbodoładowania wyjętych z auta z logo Alfa Romeo model Spider może zostać poddany do remontu?
- Turbosprężarki ze zmienną geometrią;
- Doładowania Bi i Twin turbo;
- Turbiny bez zmiennej geometrii.
Które symptomy wskazują na to, że w samochodzie z logo Alfa Romeo model Spider turbina funkcjonuje niewłaściwie z powodu uszkodzeń?
- wzrost emisji sadzy,
- wyraźnie słabsza moc,
- zwiększony pobór paliwa,
- niemożność rozruchu silnika,
- falowanie obrotów silnika.
Co świadczy o tym, że w układach turbodoładowania z pojazdów z logo Alfa Romeo model Spider diagnostyką i naprawą najbardziej rzetelnie zajmują się fachowcy z naszego serwisu?
- Udzielamy gwarancji na części poddawane u nas regeneracji.
- W serwisie obsługą nowoczesnych urządzeń zajmuje się wykwalifikowana kadra.
- Proponujemy niskie ceny za najwyższej jakości usługi.
- Nasza pracownia jest autoryzowanym serwisem.
- Naprawiamy turbo wykorzystując tylko oryginalne części
- Regenerujemy turbo w pracowni wyposażonej w najlepszej jakości urządzenia.
- Naprawa turbo trwa tylko jeden dzień.
W 1994 roku firma Alfa Romeo zaprezentowała samochód sportowy o nadwoziu 2 drzwiowego kabrioleta, należącego do serii 916 o nazwie Alfa Romeo Spider. Samochód ten jest po prostu odmianą Alfy Romeo GTV. W pierwszych latach produkcji (1995-2000) samochody te produkowane były w fabryce Alfa Romeo, lecz potem produkcję przeniesiono do zakładu Pininfarina, które było odpowiedzialne zresztą za stylistykę nadwozia. O samej stylistyce można by pisać godzinami: jest ona bardzo elegancka, sportowa i wyróżniająca się na tle nawet dzisiejszych samochodów. Auto posiadało sportowo wykończone wnętrze ale pozostawało bardzo wygodne oraz funkcjonalne. Samochód ten powstał na mocno zmodyfikowanej płycie podłogowej produkcji Fiata. Składany materiałowy dach był lekki, dzięki czemu odmiana ta nie ważyła o wiele więcej od GTV. Za napęd modelu Spider odpowiadały jednostki benzynowe wolnossące oraz turbodoładowana. Alfa Romeo Spider produkowana była do 2006 roku.
Gdzie można zregenerować turbosprężarkę z Alfy Romeo Spider?
Zachęcamy Państwa do skorzystania z usług naszej specjalistycznej pracowni w Stalowej Woli. Regeneracja turbiny w naszej firmie odbywa się na najwyższym poziomie dzięki profesjonalnemu wyposażeniu pracowni oraz wykwalifikowanym pracownikom. Gwarantujemy najwyższą jakość wykonanej usługi. Naprawa turbiny przez naszych inżynierów sprawi, że turbo będzie działało długo i bezawaryjnie. Zapraszamy.
Spider 1994-2006
Benzynowy:
2.0 V6 Turbo 202 KM (AR16202)
Katalog Turbosprężark
Marka Pojazdu | Model | Model Pojazdu (TYP) | Pojemność Skokowa Silnika | Moc Silnika (KM) | Rok Produkcji Samochodu | Numer Turbosprężark | Numer Producenta Samochodu | Nazwa Producenta |
Alfa Romeo | Spider | Spider | 2.0 V6 Turbo | 202 KM | od 1998 | 454054-0001 | 60596462 | Garrett |
Cennik regeneracji i naprawy turbosprężarek Alfa Romeo Spider |
Cena i koszt (netto) |
---|---|
Rozbiórka, sprawdzenie, wycena, ustalenie przyczyny uszkodzenia turbosprężarki Alfa Romeo Spider | 0 złotych |
Cena regeneracji turbiny samochodów osobowych i dostawczych samochodów Alfa Romeo Spider | 285 złotych (netto) + części |
Cena regeneracji turbiny samochodów ciężarowych Alfa Romeo Spider | 366 złotych (netto) + części |
Naprawa, wymiana, czyszczenie zmiennej geometrii Alfa Romeo Spider | 163 złote (netto) + części |
Koszt podstawowej regeneracji turbosprężarki Alfa Romeo Spider (robocizna + części) | 399 złotych do ok. 560 złotych (netto) |
Informujemy, że wyrażając zgodę na zamówienie odbioru przesyłki, wysyłkę przesyłki oraz odebranie przesyłki zwrotnej za pośrednictwem firmy spedycyjnej DPD Polska Sp. z o.o. wyrażają Państwo tym samym zgodę na akceptację obowiązującego Regulaminu Świadczenia Usług w Obrocie Krajowym DPD Polska Sp. z o.o. oraz Szczegółowych Warunków Świadczenia Usług DPD Polska Sp. z o.o.
Zarezerwuj termin (auto Alfa Romeo)
Wyszukiwania podobne do: Regeneracja turbosprężarek do samochodów marki Alfa Romeo, model Spider - Turbina nowa, używana, cena
- 1. Wytypowano - turbina alfa romeo brera 2.4 jtdm 20v 200km 147 kw
- 2. Dobrano - turbina alfa romeo 159 2.4 jtdm 210 km 2387 ccm
- 3. Dopasowano - turbina alfa romeo 159 2.4 jtdm 210 km 154 kw
- 4. Odnaleziono - turbina fiat croma ii 2.4 jtdm 200km 147kw 767878
Dodaj komentarz
- Ciechocinek
- Lipsk
- Międzyrzec Podlaski
- Białobrzegi
- Łapy
- Supraśl
- Trzebinia
- Markusy
- Kietrz
- Grajewo
- Lubawa
- Jaworzno
- Opatówek
- Stąporków
- Krzeszowice
- Skawina
- Żychlin
- Lipsko
- Nowogród
- Tuszów Narodowy
- Dziewierzewo
- Rudnik nad Sanem
- Kadzidło
- Ostróda
- Działoszyce
- Dołuje
- Nałęczów
- Sejny
- Zbuczyn
- Słubice
- Pinczyn
- Suwałki
- Szczytno
- Chocicza
- Tarnobrzeg
- Nowa Dęba
- Tuchola
- Byków
- Żerniki Wrocławskie
- Miłosław
- Zawiercie
- Ozorków
- Iłowa
- Łęknica
- Żyrardów
- Ruda Śląska
- Grodzisk Wielkopolski
- Alfa Romeo
- Alpina
- Audi
- Bentley Continental
- BMW
- Cadillac
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Dacia
- Daewoo
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Ford
- Honda
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Iveco
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Luxgen
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes
- Mini
- Mitsubishi
- Nissan
- Opel
- Peugeot
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls Royce
- Rover
- Saab
- Seat
- Skoda
- Smart
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- TATA
- Toyota
- Volkswagen
- Volvo
- Cena turbin
- Cena turbiny
- Cena turbo
- Cena turbosprężarek
- Cena turbosprężarki
- Cennik turbin
- Cennik turbiny
- Cennik turbo
- Cennik turbosprężarek
- Cennik turbosprężarki
- Czyszczenie turbin
- Czyszczenie turbiny
- Czyszczenie turbo
- Czyszczenie turbosprężarek
- Czyszczenie turbosprężarki
- Demontaż turbin
- Demontaż turbiny
- Demontaż turbo
- Demontaż turbosprężarek
- Demontaż turbosprężarki
- Diagnostyka turbin
- Diagnostyka turbiny
- Diagnostyka turbo
- Diagnostyka turbosprężarek
- Diagnostyka turbosprężarki
- Koszt turbin
- Koszt turbiny
- Koszt turbo
- Koszt turbosprężarek
- Koszt turbosprężarki
- Montaż turbin
- Montaż turbiny
- Montaż turbo
- Montaż turbosprężarek
- Montaż turbosprężarki
- Naprawa turbin
- Naprawa turbiny
- Naprawa turbo
- Naprawa turbosprężarek
- Naprawa turbosprężarki
- Nowa turbina
- Nowa turbosprężarka
- Nowe turbiny
- Nowe turbo
- Nowe turbosprężarki
- Regeneracja turbin
- Regeneracja turbiny
- Regeneracja turbo
- Regeneracja turbosprężarek
- Regeneracja turbosprężarki
- Remont turbin
- Remont turbiny
- Remont turbo
- Remont turbosprężarek
- Remont turbosprężarki
- Serwis turbin
- Serwis turbiny
- Serwis turbo
- Serwis turbosprężarek
- Serwis turbosprężarki
- Wymiana turbin
- Wymiana turbiny
- Wymiana turbo
- Wymiana turbosprężarek
- Wymiana turbosprężarki
- Wyważanie turbin
- Wyważanie turbiny
- Wyważanie turbo
- Wyważanie turbosprężarek
Komentarze
Regeneracja turbosprężarek to proces naprawy i przywracania ich pełnej sprawności. Turbosprężarki to bardzo ważne elementy w silnikach samochodowych, ponieważ zwiększają moc silnika poprzez dostarczanie większej ilości powietrza do komory spalania. Z tego powodu ich awaria lub uszkodzenie może prowadzić do znacznie obniżonej wydajności i osiągów silnika, a także zwiększonego zużycia paliwa i emisji szkodliwych gazów. Regeneracja turbosprężarek do samochodów marki Alfa Romeo Spider polega na dokładnym przetestowaniu, oczyszczeniu oraz naprawie ewentualnych uszkodzeń, takich jak np. pęknięcia wirnika, uszkodzenia łożysk, zatarcie lub zużycie elementów. Naprawa ta ma na celu przywrócenie turbosprężarce pełnej sprawności i maksymalnej wydajności. Alfa Romeo Spider to roadster z otwartym nadwoziem, który produkowany był przez włoską markę Alfa Romeo w latach 1966-1993. W 2006 roku marka Alfa Romeo wznowiła produkcję Spidera, a nowy model produkowany był do 2010 roku. Spider był dostępny z różnymi silnikami benzynowymi, w tym z jednostką turbodoładowaną. Regeneracja turbosprężarek do samochodów marki Alfa Romeo Spider może być konieczna, jeśli zauważysz spadek wydajności silnika, nieprawidłowe działanie turbosprężarki, spadek ciśnienia w układzie turbodoładowania lub wydawanie niepokojących dźwięków. Dzięki regeneracji możesz przywrócić turbosprężarce pełną sprawność, zwiększyć moc i osiągi silnika oraz poprawić jego wydajność. Jeśli szukasz samochodu, który oferuje klasyczny styl, otwarte nadwozie i sportową jazdę, Alfa Romeo Spider może być dobrym wyborem. To również samochód, który może przyciągnąć uwagę i wyróżnić się na drodze. Warto jednak pamiętać, że Spider to samochód już zabytkowy, który może wymagać trochę więcej uwagi i opieki niż niektóre nowsze modele samochodów.