Localizations image

Turbosprężarka VL37

Oceń:
/ Aktualna ocena: 4.76

Oferujemy regenerację lub sprzedaż już zregenerowanej turbosprężarki VL37 firmy IHI TURBO.

Cena od 490 zł

 

Turbosprężarka VL37
Turbosprężarka VL37

W sprzedaży posiadamy również turbiny nowe, jak i części do nich:
- komplet uszczelek montażowych,
- koras/rdzeń turbosprężarki.

Na Twoje życzenie - oprócz regeneracji - przeprowadzamy także diagnostykę turbosprężarek, jak i ich poszczególnych elementów – weryfikacja jest bezpłatna. Ty decydujesz, nie czekaj - przyjmujemy zamówienia z całego kraju.

Regeneracja turbin przeprowadzana jest z zachowaniem najwyższych standardów. Uszkodzone elementy wymieniamy na oryginalne części firmy Melett i znanych światowych producentów.

Oprócz kompleksowo zregenerowanej turbosprężarki otrzymasz:

- protokół z przeprowadzonej regeneracji, potwierdzający uzyskanie parametrów odpowiadających fabrycznie nowej turbinie,
- 24-miesięczną gwarancję BEZ LIMITU PRZEJECHANYCH KILOMETRÓW,
- przyjemność z bezawaryjnej, spokojnej jazdy.

Zadzwoń! Zamówienia złożone do godziny 12:00 realizowane są jeszcze tego samego dnia!

Turbosprężarka VL37 dostępna jest również pod numerami:

- 55212917,
- 55222015,

Pasuje do pojazdów:

Alfa-Romeo MiTo 1.4 TB 16V
Silnik: 1.4 T-Jet 16V
Moc: 120 KM

Fiat Bravo II 1.4 T-Jet 16V
Silnik: 1.4 T-Jet 16V
Moc: 120 KM

Fiat Grande Punto 1.4 T-Jet 16V
Silnik: 1.4 T-Jet 16V
Moc: 120 KM

Lancia Delta III 1.4 TB 16V
Silnik: 1.4 T-Jet 16V
Moc: 120 KM


Turbina VL37 | Wyciek oleju z turbosprężarki
  

Turbina VL37 |  Wyciek oleju z turbosprężarki
Turbina VL37 | Wyciek oleju z turbosprężarki

Główną przyczyną, która powodować może, że turbo puszcza olej jest zbyt wysokie ciśnienie. Taka sytuacja może również spowodować, że turbina puszczała będzie olej do intercoolera, a nawet do wydechu.

Kapiący olej z turbosprężarki nie zawsze musi oznaczać jej usterkę, przyczyną może być po prostu jego zbyt duża ilość w zbiorniku.

Bez względu na przyczynę wycieku, należy jak najszybciej zlokalizować źródło problemu i je wyeliminować. W przeciwnym razie może dojść do poważnych i nieodwracalnych szkód w układzie turbodoładowania.


Wyeksploatowane uszczelki turbosprężarki

Przyczyną wycieku oleju z turbiny mogą być również zużyte uszczelki. Wymieniając ja na nowe należy pamiętać o doborze ich odpowiedniego rozmiaru. Dobranie złych uszczelek może powodować zator. Odradzamy stosowanie past oraz silikonów uszczelniających, mogą one również doprowadzić do zatkania przewodów, ale również po przedostaniu się do silnika spowodować mogą jego poważną awarię.

Podejrzewasz problem ze swoją turbosprężarką, odwiedź nasz serwis w Stalowej Woli. Na wszelkie Twoje pytanie odpowiemy również telefonicznie.

Dodaj komentarz

Wystąpił błąd.

Skalibrować aktuator w turbosprężarce 02 lutego 2021

Skalibrować aktuator w turbosprężarce

Czy wiesz jak skalibrować aktuator w turbosprężarce po wymianie gruszki turbiny,...

Sprawdzenie czujnika ciśnienia doładowania 29 stycznia 2021

Sprawdzenie czujnika ciśnienia doładowania

Sprawdzenie czujnika ciśnienia doładowania pod kątem prawidłowego działania...

Turbosprężarka 712766-1 28 kwietnia 2021

Turbosprężarka 712766-1

Oferujemy regenerację lub sprzedaż już zregenerowanej turbosprężarki 712766-1...

Phone icon
Zadzwoń i sprawdź +48 609 707 060
Call icon

Zadzwoń do nas:

+48609707060
lub

Zostaw nam swój numer

Nr loader
Wpisz poprawny numer
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Korzystanie z naszego serwisu internetowego bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia. Więcej informacji można znaleźć w naszej Polityce prywatności. RODO