Localizations image

Turbosprężarka VL37

Oceń:
/ Aktualna ocena: 4.75

Oferujemy regenerację lub sprzedaż już zregenerowanej turbosprężarki VL37 firmy IHI TURBO.

Cena od 490 zł

 

Turbosprężarka VL37
Turbosprężarka VL37

W sprzedaży posiadamy również turbiny nowe, jak i części do nich:
- komplet uszczelek montażowych,
- koras/rdzeń turbosprężarki.

Na Twoje życzenie - oprócz regeneracji - przeprowadzamy także diagnostykę turbosprężarek, jak i ich poszczególnych elementów – weryfikacja jest bezpłatna. Ty decydujesz, nie czekaj - przyjmujemy zamówienia z całego kraju.

Regeneracja turbin przeprowadzana jest z zachowaniem najwyższych standardów. Uszkodzone elementy wymieniamy na oryginalne części firmy Melett i znanych światowych producentów.

Oprócz kompleksowo zregenerowanej turbosprężarki otrzymasz:

- protokół z przeprowadzonej regeneracji, potwierdzający uzyskanie parametrów odpowiadających fabrycznie nowej turbinie,
- 24-miesięczną gwarancję BEZ LIMITU PRZEJECHANYCH KILOMETRÓW,
- przyjemność z bezawaryjnej, spokojnej jazdy.

Zadzwoń! Zamówienia złożone do godziny 12:00 realizowane są jeszcze tego samego dnia!

Turbosprężarka VL37 dostępna jest również pod numerami:

- 55212917,
- 55222015,

Pasuje do pojazdów:

Alfa-Romeo MiTo 1.4 TB 16V
Silnik: 1.4 T-Jet 16V
Moc: 120 KM

Fiat Bravo II 1.4 T-Jet 16V
Silnik: 1.4 T-Jet 16V
Moc: 120 KM

Fiat Grande Punto 1.4 T-Jet 16V
Silnik: 1.4 T-Jet 16V
Moc: 120 KM

Lancia Delta III 1.4 TB 16V
Silnik: 1.4 T-Jet 16V
Moc: 120 KM


Turbina VL37 | Wyciek oleju z turbosprężarki
  

Turbina VL37 |  Wyciek oleju z turbosprężarki
Turbina VL37 | Wyciek oleju z turbosprężarki

Główną przyczyną, która powodować może, że turbo puszcza olej jest zbyt wysokie ciśnienie. Taka sytuacja może również spowodować, że turbina puszczała będzie olej do intercoolera, a nawet do wydechu.

Kapiący olej z turbosprężarki nie zawsze musi oznaczać jej usterkę, przyczyną może być po prostu jego zbyt duża ilość w zbiorniku.

Bez względu na przyczynę wycieku, należy jak najszybciej zlokalizować źródło problemu i je wyeliminować. W przeciwnym razie może dojść do poważnych i nieodwracalnych szkód w układzie turbodoładowania.


Wyeksploatowane uszczelki turbosprężarki

Przyczyną wycieku oleju z turbiny mogą być również zużyte uszczelki. Wymieniając ja na nowe należy pamiętać o doborze ich odpowiedniego rozmiaru. Dobranie złych uszczelek może powodować zator. Odradzamy stosowanie past oraz silikonów uszczelniających, mogą one również doprowadzić do zatkania przewodów, ale również po przedostaniu się do silnika spowodować mogą jego poważną awarię.

Podejrzewasz problem ze swoją turbosprężarką, odwiedź nasz serwis w Stalowej Woli. Na wszelkie Twoje pytanie odpowiemy również telefonicznie.

Dodaj komentarz

Oceń wpis Aktualna ocena: 4.75
Wpisz nazwę użytkownika
Wpisz treść wiadomości

Komentarze

Irek
2023-01-26 09:12:33
Jeśli w samochodzie Alfa-Romeo MiTo 1.4 TB 16V zauważysz wyciek oleju z turbosprężarki VL37 oznacza to, że olej z układu smarowania przecieka z turbosprężarki. Może to być spowodowane przez różnorodne przyczyny takie, jak: uszkodzone uszczelki, nieszczelności w układzie chłodzenia oleju, zanieczyszczony układ olejowy, itp. Ten problem może prowadzić do uszkodzenia elementów wewnętrznych turbosprężarki i skrócenia jej żywotności, dlatego ważne jest, aby jak najszybciej skontaktować się z mechanikiem.

Filmy

Zadzwoń +48 609 70 70 60