blog

Turbosprężarka BMW Seria 3 F30 2.0 Diesel 325d 218 KM – cena

31 października 2025

Mamy dla Ciebie dostępnych ponad 3000 turbosprężarek!
Regeneracja turbosprężarki
od 299 zł netto
Nowa turbosprężarka
od 899 zł netto
Stan
Dostępne
Turbina
od 500 zł
Gwarancja
2 lata, bez limitu km
Nasi specjaliści pomogą Ci wybrać właściwe części
Udostępnij element
Turbosprężarka BMW Seria 3 F30 2.0 Diesel 325d 218 KM – cena

Jeśli szukasz niezawodnej turbosprężarki do BMW Seria 3 F30 2.0 Diesel 325d, trafiłeś idealnie!
Jako Bosch Diesel Service specjalizujemy się w usługach takich jak sprzedaż nowych turbosprężarek, regeneracja turbosprężarek oraz profesjonalny montaż turbosprężarki.
Każda turbosprężarka objęta jest gwarancją 24 miesiące, a nasz profesjonalny serwis regeneracji turbo dba o najwyższą jakość wykonania. W naszym sklepie i serwisie turbosprężarek oferujemy dostępne turbosprężarki od ręki z szybkim czasem realizacji 24/48h. Nie wiesz, gdzie kupić turbosprężarkę w dobrej cenie? Dobrze trafiłeś!

Dane techniczne – turbosprężarka do BMW F30 325d

Model BMW 325d F30 to popularna wersja z silnikiem 2.0 Diesel, oferująca świetne osiągi i niskie spalanie. W tym modelu stosowane są głównie turbosprężarki BorgWarner BV35 lub ich zamienniki.

Najczęstsze numery turbosprężarek:
• 54359700045
• 54359700053
• 54359700060
• 54359980060
• 54359700043
• 54359700038

Numery oryginału (OE / OEM):
• 11 65 7 823 256
• 11 65 7 823 255
• 11657823255
• 11657823256

Turbosprężarka BMW Seria 3 F30 2.0 Diesel 325d 218 KM – cena

W jakich modelach BMW montowano te turbosprężarki

Turbosprężarki o powyższych numerach stosowane były w silnikach N47D20 oraz N47S1. To oznacza, że poza BMW 325d F30 występują również w innych modelach BMW, takich jak:
• BMW 125d (F20/F21) – silnik 2.0 N47S1
• BMW 225d (F22) – silnik 2.0 N47S1
• BMW 325d (F30/F31/F32/F34) – silnik 2.0 N47D20 / N47S1
• BMW 425d (F32/F33) – silnik 2.0 N47S1
• BMW 525d (F10/F11) – silnik 2.0 N47S1

Zakres roczników: od 2012 do 2015 roku, w zależności od wersji nadwozia i oznaczenia silnika.


Typowe silniki i oznaczenia
• N47D20C / N47D20D – stosowany w BMW 325d F30, 2.0 d, 160 kW (218 KM)
• N47S1 – wersje o zwiększonej mocy, montowane również w 125d, 425d i 525d

Wszystkie te jednostki wykorzystują technologię TwinPower Turbo (turbosprężarka o zmiennej geometrii), co gwarantuje dynamiczne przyspieszenie i niskie zużycie paliwa.


Co oferujemy w Bosch Diesel Service

Zobacz, z czego możesz skorzystać:
Sprzedaż nowych turbosprężarek – oryginalne turbosprężarki i wysokiej jakości zamienniki renomowanych producentów.
Regeneracja turbosprężarek – pełny proces obejmujący demontaż, czyszczenie, wymianę rdzenia CHRA, wyważanie i testowanie.
Profesjonalny serwis regeneracji turbo – wykorzystujemy specjalistyczne stanowiska Bosch do testów i kalibracji.
Gwarancja 24 miesiące – na każdą sprzedawaną lub regenerowaną turbosprężarkę.
Sklep i serwis turbosprężarek – szeroki wybór części i szybka obsługa klienta.
Dostępne turbosprężarki od ręki – wysyłka w ciągu 24 godzin, realizacja zamówień w 24/48h.
Montaż turbosprężarki – zapewniamy kompleksową obsługę, od doboru po instalację.


Dlaczego warto wybrać nas
✅ Wieloletnie doświadczenie w branży Bosch Diesel Service
✅ Oryginalne turbosprężarki i najwyższej jakości zamienniki
✅ Gwarancja bezpieczeństwa i niezawodności – gwarancja 24 miesiące
✅ Świetne ceny i błyskawiczna realizacja
✅ Fachowe doradztwo i możliwość montażu turbosprężarki w naszym warsztacie

Turbosprężarka do BMW Seria 3 F30 2.0 Diesel 325d to precyzyjny element układu doładowania, zapewniający maksymalne osiągi i ekonomiczną pracę silnika.

BMW Seria 3 F30 2.0 Diesel 325d

BMW Seria 3 F30 2.0 Diesel 325d to doskonały przykład niemieckiej precyzji i inżyneryjnej równowagi pomiędzy osiągami a ekonomią. Silnik N47D20 o mocy 218 KM zapewnia wysoką dynamikę jazdy przy niskim zużyciu paliwa. W temacie eksploatacji często pojawia się pytanie: ile kosztuje wymiana turbosprężarki w BMW serii 3. Koszt zależy od modelu i zakresu usługi – zwykle wynosi od 1000 do 2500 zł wraz z montażem. Tańszą opcją jest regeneracja, która pozwala znacząco obniżyć wydatki, przy zachowaniu pełnej sprawności turbosprężarki.

Wśród jednostek napędowych montowanych w tej generacji szczególnie wyróżniają się wersje po 2015 roku. To właśnie wtedy wprowadzono silniki B47, które uchodzą za bardziej dopracowane konstrukcyjnie. Dlatego odpowiedzią na pytanie jaki jest najmniej awaryjny silnik w BMW F30 będzie właśnie nowoczesny diesel B47 – cichszy, wydajniejszy i pozbawiony problemów z rozrządem.

W przypadku spadku mocy, nadmiernego dymienia lub charakterystycznego świstu, można podejrzewać objawy awarii turbosprężarki BMW 320d. Szybka diagnoza i reakcja pozwalają uniknąć poważniejszych usterek. Ignorowanie problemu z układem doładowania może doprowadzić do uszkodzenia silnika.

Często pojawia się również kwestia, czy można jeździć BMW z uszkodzoną turbiną. Teoretycznie jest to możliwe, lecz niezalecane – uszkodzona turbosprężarka może doprowadzić do zanieczyszczenia układu dolotowego i kosztownej awarii. Wymiana lub regeneracja turbiny w odpowiednim momencie to gwarancja zachowania pełnej mocy i długiej żywotności jednostki napędowej BMW F30.

Oceń wpis Aktualna ocena:  4.00

Dodaj komentarz

Oceń wpis Aktualna ocena: 4.00
Wpisz nazwę użytkownika
Wpisz treść wiadomości

Komentarze

Dowiedz się więcej

O turbosprężarkach i ich naprawie

Bosch Diesel
Service Pawlik

Autoryzowana, specjalistyczna pracownia regeneracji i naprawy turbosprężarek. Regenerujemy turbosprężarki na terenie całego kraju

Autoryzowany warsztat Melett

Turbosprężarki Garrett, Melett, BorgWarner, IHI, Honeywell, Hitachi, Toyota, Holset, Mitsubishi

Zadzwoń +48 609 70 70 60