Turbosprężarka 756047-4
Oferujemy regenerację lub sprzedaż już zregenerowanej turbosprężarki 756047-4 firmy Garrett.
W sprzedaży posiadamy również turbiny nowe, jak i części do nich:
- komplet uszczelek montażowych,
- koras/rdzeń turbosprężarki.
Na Twoje życzenie - oprócz regeneracji - przeprowadzamy także diagnostykę turbosprężarek, jak i ich poszczególnych elementów – weryfikacja jest bezpłatna. Ty decydujesz, nie czekaj - przyjmujemy zamówienia z całego kraju.
Regeneracja turbin przeprowadzana jest z zachowaniem najwyższych standardów. Uszkodzone elementy wymieniamy na oryginalne części firmy Melett i znanych światowych producentów.
Oprócz kompleksowo zregenerowanej turbosprężarki otrzymasz:
- protokół z przeprowadzonej regeneracji, potwierdzający uzyskanie parametrów odpowiadających fabrycznie nowej turbinie,
- 24-miesięczną gwarancję BEZ LIMITU PRZEJECHANYCH KILOMETRÓW,
- przyjemność z bezawaryjnej, spokojnej jazdy.
Zadzwoń! Zamówienia złożone do godziny 12:00 realizowane są jeszcze tego samego dnia!
Turbosprężarka 756047-4 dostępna jest również pod numerem 0375K9.
Pasuje do pojazdów:
Citroen C 4 2.0 HDi
Silnik: DW10BTED4
Moc: 136 KM
Citroen C 5 II 2.0 HDi
Silnik: DW10BTED4
Moc: 136 KM
Peugeot 307 2.0 HDi
Silnik: DW10BTED4
Moc: 136 KM
Peugeot 308 I 2.0 HDi FAP
Silnik: DW10BTED4
Moc: 136 KM
Peugeot 407 2.0 HDi
Silnik: DW10BTED4
Moc: 136 KM
Peugeot 508 2.0 HDi 140
Silnik: DW10BTED4
Moc: 140 KM
Peugeot 607 2.0 HDi FAP
Silnik: DW10BTED4
Moc: 136 KM
Turbina 756047-4 | Jak działa turbo?
Turbosprężarka składa się z dwóch części ciepłej (turbiny) i zimnej (sprężarki), napędzana jest ona spalinami z silnika, które obracają osadzone na wałku turbiny: wirnik oraz koło kompresji. Ze względu ma trudne warunki pracy elementów obrotowych turbosprężarka wymaga odpowiedniego smarowania, które zapewnić może olej o wysokich właściwościach smarnych, najlepiej taki zalecany jest przez producenta.
Turbina samochodowa z powodu nieprawidłowej eksploatacja może ulec poważnej awarii. Jej przyczyną jest nie tylko brak systematycznej kontroli poziomu oleju, ale również stosowanie niskiej jakości filtrów lub brak ich regularnej wymiany. Przez takie filtry bez problemu do wnętrza turbosprężarki mogą przedostać się ciała obce powodując uszkodzenia wirnika turbiny.
Awaria turbosprężarki – po czym poznać?
Objawem awarii turbosprężarki jest jej głośna praca – pisk, gwizd a w skaranych przypadkach dźwięk przypominający pohukiwanie sowy. Awarii turbosprężarki objawia się również spadkiem mocy samochodu oraz znacznym ubytkiem oleju.
Nieprzestrzeganie pewnych zasad również doprowadzić może do szybkiego uszkodzenia turbo – brak chłodzenia turbiny po dynamicznej jeździe, a także jazda na wysokich obrotach kiedy silnik auta jest jeszcze zimny.
Dodaj komentarz
Wybierz swoje województwo
Filmy
- Alfa Romeo
- Alpina
- Audi
- Bentley Continental
- BMW
- Cadillac
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Dacia
- Daewoo
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Ford
- Honda
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Iveco
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Luxgen
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes
- Mini
- Mitsubishi
- Nissan
- Opel
- Peugeot
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls Royce
- Rover
- Saab
- Seat
- Skoda
- Smart
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- TATA
- Toyota
- Volkswagen
- Volvo
Miasta
- Cena turbin
- Cena turbiny
- Cena turbo
- Cena turbosprężarek
- Cena turbosprężarki
- Cennik turbin
- Cennik turbiny
- Cennik turbo
- Cennik turbosprężarek
- Cennik turbosprężarki
- Czyszczenie turbin
- Czyszczenie turbiny
- Czyszczenie turbo
- Czyszczenie turbosprężarek
- Czyszczenie turbosprężarki
- Demontaż turbin
- Demontaż turbiny
- Demontaż turbo
- Demontaż turbosprężarek
- Demontaż turbosprężarki
- Diagnostyka turbin
- Diagnostyka turbiny
- Diagnostyka turbo
- Diagnostyka turbosprężarek
- Diagnostyka turbosprężarki
- Koszt turbin
- Koszt turbiny
- Koszt turbo
- Koszt turbosprężarek
- Koszt turbosprężarki
- Montaż turbin
- Montaż turbiny
- Montaż turbo
- Montaż turbosprężarek
- Montaż turbosprężarki
- Naprawa turbin
- Naprawa turbiny
- Naprawa turbo
- Naprawa turbosprężarek
- Naprawa turbosprężarki
- Nowa turbina
- Nowa turbosprężarka
- Nowe turbiny
- Nowe turbo
- Nowe turbosprężarki
- Regeneracja turbin
- Regeneracja turbiny
- Regeneracja turbo
- Regeneracja turbosprężarek
- Regeneracja turbosprężarki
- Remont turbin
- Remont turbiny
- Remont turbo
- Remont turbosprężarek
- Remont turbosprężarki
- Serwis turbin
- Serwis turbiny
- Serwis turbo
- Serwis turbosprężarek
- Serwis turbosprężarki
- Wymiana turbin
- Wymiana turbiny
- Wymiana turbo
- Wymiana turbosprężarek
- Wymiana turbosprężarki
- Wyważanie turbin
- Wyważanie turbiny
- Wyważanie turbo
- Wyważanie turbosprężarek
Komentarze
Turbosprężarka to urządzenie, które wykorzystuje energię spalin silnika, aby zwiększyć ilość powietrza dostarczaną do silnika. Dzięki temu silnik może pracować z większą mocą i efektywnością. Turbo składa się z dwóch wałków - wałka kompresji i wałka turbiny. Wałek kompresji jest napędzany przez spaliny, które pochodzą z rury wydechowej silnika. Energia cieplna i ruch spalin jest przekazywana na wałek kompresji, który napędza wałek turbiny. Wałek turbiny jest połączony z wałkiem kompresji za pomocą łożysk i osi. Wałek turbiny napędza sprężarkę powietrza, która zwiększa ciśnienie powietrza dostarczanego do silnika. Dzięki temu silnik może pracować z większą mocą i efektywnością. Turbo sprężarka pozwala na zwiększenie mocy silnika bez konieczności zwiększania pojemności jednostki napędowej. To pozwala na zwiększenie wydajności i mocy silnika w mniejszej przestrzeni i mniejszym koszcie niż zwiększanie pojemności silnika.