Localizations image

Turbosprężarka 753420-3

Oceń:
/ Aktualna ocena: 4.74

Ponad 3000 turbosprężarek dostępnych od 390zł!

Oferujemy regenerację lub sprzedaż już zregenerowanej turbosprężarki 753420-3 firmy Garrett.

Cena od 490 zł

Turbosprężarka 753420-3
Turbosprężarka 753420-3

W sprzedaży posiadamy również turbiny nowe, jak i części do nich:

- komplet uszczelek montażowych,
- koras/rdzeń turbosprężarki.

Na Twoje życzenie - oprócz regeneracji - przeprowadzamy także diagnostykę turbosprężarek, jak i ich poszczególnych elementów – weryfikacja jest bezpłatna. Ty decydujesz, nie czekaj - przyjmujemy zamówienia z całego kraju.

Regeneracja turbin przeprowadzana jest z zachowaniem najwyższych standardów. Uszkodzone elementy wymieniamy na oryginalne części firmy Melett i znanych światowych producentów.

Oprócz kompleksowo zregenerowanej turbosprężarki otrzymasz:
- protokół z przeprowadzonej regeneracji, potwierdzający uzyskanie parametrów odpowiadających fabrycznie nowej turbinie,
- 24-miesięczną gwarancję BEZ LIMITU PRZEJECHANYCH KILOMETRÓW,
- przyjemność z bezawaryjnej, spokojnej jazdy.

Zadzwoń! Zamówienia złożone do godziny 12:00 realizowane są jeszcze tego samego dnia!

Turbosprężarka 753420-3 dostępna jest również pod numerem 9663199280.

Pasuje do pojazdów:

BMW Mini Cooper D (R55 R56)
Silnik: W16
Moc: 110 KM

Citroen Berlingo 1.6 HDi FAP
Silnik: DV6TED4
Moc: 109 KM

Citroen C 2 1.6 HDi FAP
Silnik: DV6TED4
Moc: 109 KM

Citroen C 3 1.6 HDi
Silnik: DV6TED4
Pojemnosc: 1560 ccm
Moc: 109 KM
Citroen C 4 1.6 HDi
Silnik: DV6TED4
Moc: 109 KM

Citroen C 5 I 1.6 HDi FAP
Silnik: DV6TED4
Moc: 109 KM

Citroen C 5 II 1.6 HDi FAP
Silnik: DV6TED4
Moc: 109 KM

Citroen Picasso 1.6 HDi FAP
Silnik: DV6TED4
Moc: 109 KM

Citroen Xsara 1.6 HDi FAP
Silnik: DV6TED4
Moc: 109 KM

Ford C-MAX 1.6 TDCi
Silnik: DV6TED4
Moc: 109 KM

Ford Focus II 1.6 TDCi
Silnik: DV6TED4
Moc: 109 KM

Ford Mondeo III 1.6 TDCi
Silnik: DV6TED4
Moc: 109 KM

Mazda 3 1.6 DI
Silnik: DV6TED4
Moc: 109 KM

Peugeot 1007 1.6 HDi FAP
Silnik: DV6TED4
Moc: 109 KM

Peugeot 206 1.6 HDi
Silnik: DV6TED4
Moc: 109 KM

Peugeot 207 1.6 HDi
Silnik: DV6TED4
Moc: 109 KM

Peugeot 3008 1.6 HDi FAP
Silnik: DV6TED4
Moc: 109 KM

Peugeot 307 1.6 HDi
Silnik: DV6TED4
Moc: 109 KM

Peugeot 308 I 1.6 HDi FAP
Silnik: DV6TED4
Moc: 109 KM

Peugeot 407 1.6 HDI
Silnik: DV6TED4
Moc: 109 KM

Peugeot 5008 1.6 HDi FAP 110
Silnik: DV6TED4
Moc: 109 KM

Peugeot Partner 1.6 HDi FAP
Silnik: DV6TED4
Moc: 109 KM

Volvo-PKW C30 1.6 D
Silnik: D4164T
Moc: 109 KM

Volvo-PKW S40 II 1.6 D
Silnik: D4164T
Moc: 109 KM

Volvo-PKW V50 1.6 D
Silnik: D4164T
Moc: 109 KM


Turbina 753420-3 | Błąd przeładowania turbiny po regeneracji
 

Turbina 753420-3 | Błąd przeładowania turbiny po regeneracji
Turbina 753420-3 | Błąd przeładowania turbiny po regeneracji

W skutek niepoprawnie przeprowadzonej regeneracji turbosprężarki może dojść do pewnych powikłań jak np. przeładowanie turbiny, co zrobić w takiej sytuacji? Należy oddać turbinę do korekty regulacji. Przyczyną występowania przeładowania turbosprężarki jest niepoprawnie przeprowadzone regulacja technologii zmiennej geometrii łopatek turbiny.

Zbyt duże ciśnienie doładowania turbiny wskazywać może na usterkę jednego z komponentów odpowiedzialnych za regulację ciśnienia np. gruszki turbiny lub zaworu N75. Jazda z niesprawną turbosprężarką stanowi zagrożenie dla jednostki napędowej, dlatego też nie należy przechodzić obojętnie obok jakiegokolwiek objawu wskazującego na usterkę układu turbodoładowania.


Na czym polega regulacja ciśnienia doładowania turbiny?

W turbosprężarce z technologią VNT ciśnienie doładowania regulowane jest przy użyciu urządzenia kalibrującego, dzięki czemu możliwe jest uzyskanie jak najlepszych parametrów. Z kolei decydując się na taką regulację we własnym garażu warto mieć na uwadze to, iż regulacja ta będzie przeprowadzona metodą wielu prób i błędów.

Jeżeli interesują Cię szczegółowe informacje na temat naszych usług, jak i cen zachęcamy do kontaktu.

Komentarze

Jacek 2023-01-26 09:19:11

Jeśli po regeneracji turbosprężarki 753420-3 Citroen Berlingo 1.6 Hdi pojawia się błąd przeładowania turbiny, to może to oznaczać, że coś poszło nie tak podczas montażu lub że coś jest nie tak z ustawieniem lub regulacją turbosprężarki. Przyczyny mogą być różne, ale niektóre z nich to:
- Nieprawidłowe ustawienie ciśnienia doładowania, ustawienie położenia wałka kompresji, odpowietrzenie układu, działanie zaworu upustowego, działanie czujnika ciśnienia doładowania
-Uszkodzenie lub brak uszczelnienia
Aby rozwiązać ten problem, należy skontaktować się z profesjonalnym mechanikiem, który przeprowadzi diagnostykę i określi przyczynę błędu. Może to wymagać ponownego demontażu i ponownego ustawienia turbosprężarki lub innych napraw.

Dodaj komentarz

Wystąpił błąd.

Filmy

Phone icon
Zadzwoń i sprawdź +48 609 707 060
Call icon

Zadzwoń do nas:

+48609707060
lub

Zostaw nam swój numer

Nr loader
Wpisz poprawny numer
Wyrażam zgodę na wykorzystanie moich danych osobowych zgodnie z Polityką Prywatności w celach niezbędnych do przeprowadzenia kontaktu i realizacji wybranej usługi. Wysyłając formularz kontaktowy Klient wyraża wolę kontaktu firmy z jego osobą. Niezbędne do tego dane są wykorzystywane jednorazowo, nie są przechowywane, udostępniane, przetwarzane ani odsprzedawane jakimkolwiek podmiotom. Do momentu kontaktu administratorem danych pozostaje BSDP.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Korzystanie z naszego serwisu internetowego bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia. Więcej informacji można znaleźć w naszej Polityce prywatności. RODO