Localizations image

Turbosprężarka 717625-1

Oceń:
/ Aktualna ocena: 4.63

Oferujemy regenerację lub sprzedaż już zregenerowanej turbosprężarki 5435970006 firmy Garrett.

Cena od 490 zł

 

Turbosprężarka 717625-1
Turbosprężarka 717625-1

W sprzedaży posiadamy również turbiny nowe, jak i części do nich:
- komplet uszczelek montażowych,
- koras/rdzeń turbosprężarki.

Na Twoje życzenie - oprócz regeneracji - przeprowadzamy także diagnostykę turbosprężarek, jak i ich poszczególnych elementów – weryfikacja jest bezpłatna. Ty decydujesz, nie czekaj - przyjmujemy zamówienia z całego kraju.

Regeneracja turbin przeprowadzana jest z zachowaniem najwyższych standardów. Uszkodzone elementy wymieniamy na oryginalne części firmy Melett i znanych światowych producentów.

Oprócz kompleksowo zregenerowanej turbosprężarki otrzymasz:

- protokół z przeprowadzonej regeneracji, potwierdzający uzyskanie parametrów odpowiadających fabrycznie nowej turbinie,
- 24-miesięczną gwarancję BEZ LIMITU PRZEJECHANYCH KILOMETRÓW,
- przyjemność z bezawaryjnej, spokojnej jazdy.

Zadzwoń! Zamówienia złożone do godziny 12:00 realizowane są jeszcze tego samego dnia!

Turbosprężarka 717625-1 dostępna jest również pod numerem 24445061.

Pasuje do pojazdów:

Opel Astra G 2.2 DTI
Silnik: Y22DTR
Moc: 125 KM

Opel Zafira A 2.2 DTI
Silnik: Y22DTR
Moc: 125 KM


Turbina | Dźwięk niesprawnej turbosprężarki

Turbina 717625-1  | Dźwięk niesprawnej turbosprężarki
Turbina 717625-1 | Dźwięk niesprawnej turbosprężarki

Wystąpienie awarii turbosprężarki nie tylko spowoduje pogorszenie pracy samochodu, ale również towarzyszyć temu mogą różnego rodzaju odgłosy. Pisk, gwizd czy też tzw. efekt sowy są jednymi z najbardziej charakterystycznych dźwięków świadczących o usterce turbosprężarki. W takie sytuacji należy oddać turbo do naprawy, w przeciwnym razie jazda z uszkodzoną turbiną spowodować może nie tylko poważną awarię turbiny, ale również i jednostki napędowej.


Dlaczego turbo padło podczas jazdy?

Przyczyną poważnej awarii turbiny podczas jazdy jest to, że właściciel pojazdu bagatelizował wcześniejsze oznaki jej usterki, takie jak np. wspomniany wyżej pisk, spadek mocy samochodu, czy też olej w rurze wydechowej i siwy dym.

Również sposób, w jaki eksploatowany jest pojazd z turbodoładowaniem ma wpływ na żywotność turbosprężarki. Brak systematycznej kontroli poziomu oleju doprowadzić może do sytuacji, jaką jest zatarta turbina, objawy takiego stanu rzeczy to przede wszystkim metaliczny dźwięk ścierających się za sobą metalowych elementów.

Dodaj komentarz

Oceń wpis Aktualna ocena: 4.63
Wpisz nazwę użytkownika
Wpisz treść wiadomości

Komentarze

Fabian
2023-01-26 09:17:45
Niesprawna turbosprężarka może emitować różne dźwięki, które mogą sygnalizować różne problemy. Niżej przedstawiam kilka przykładów: Charakterystyczny hałas podczas przyspieszania lub przy niskich obrotach silnika może oznaczać, że turbosprężarka jest zanieczyszczona lub zużyta, co prowadzi do trudności w przepływie powietrza przez nią. Stukanie lub chrobotanie, szczególnie po wyłączeniu silnika, może wskazywać na uszkodzenie łożysk lub wałka w turbosprężarce. Pisk lub gwizd podczas przyspieszania może oznaczać, że występuje niedostateczna ilość oleju lub że olej jest zanieczyszczony, co prowadzi do uszkodzenia turbosprężarki. Ciche dźwięki, takie jak szum lub szczękanie, mogą wskazywać na uszkodzenie układu dolotowego lub wydechowego. Jeśli występują jakiekolwiek dźwięki niepokojące z turbosprężarki, należy skontaktować się z mechanikiem, który dokona diagnostyki i określi przyczynę problemu. W przypadku Opel Astra G z silnikiem 2.2 DTI należy zwrócić uwagę na ewentualne problemy z układem dolotowym oraz na zanieczyszczenie oleju.

Filmy

Zadzwoń +48 609 70 70 60