Turbosprężarka 717348-1
Oferujemy regenerację lub sprzedaż już zregenerowanej turbosprężarki 717348-1 firmy Garrett.
W sprzedaży posiadamy również turbiny nowe, jak i części do nich:
- komplet uszczelek montażowych,
- koras/rdzeń turbosprężarki.
Na Twoje życzenie - oprócz regeneracji - przeprowadzamy także diagnostykę turbosprężarek, jak i ich poszczególnych elementów – weryfikacja jest bezpłatna. Ty decydujesz, nie czekaj - przyjmujemy zamówienia z całego kraju.
Regeneracja turbin przeprowadzana jest z zachowaniem najwyższych standardów. Uszkodzone elementy wymieniamy na oryginalne części firmy Melett i znanych światowych producentów.
Oprócz kompleksowo zregenerowanej turbosprężarki otrzymasz:
- protokół z przeprowadzonej regeneracji, potwierdzający uzyskanie parametrów odpowiadających fabrycznie nowej turbinie,
- 24-miesięczną gwarancję BEZ LIMITU PRZEJECHANYCH KILOMETRÓW,
- przyjemność z bezawaryjnej, spokojnej jazdy.
Zadzwoń! Zamówienia złożone do godziny 12:00 realizowane są jeszcze tego samego dnia!
Turbosprężarka 717348-1 dostępna jest również pod numerem 8200046681A.
Pasuje do pojazdów:
Renault Clio II 1.9 dTi
Silnik: F9Q
Moc: 78 & 98 KM
Renault Kangoo I 1.9 dCi
Silnik: F9Q
Moc: 78 & 98 KM
Renault Master II 1.9 dCi
Silnik: F9Q
Moc: 78 & 98 KM
Renault Megane I 1.9 dTi
Silnik: F9Q
Moc: 98 KM
Renault Trafic II 1.9 dCi
Silnik: F9Q
Moc: 78 & 98 KM
Volvo-PKW S40 I 1.9 D
Silnik: F9Q
Moc: 78 & 98 KM
Volvo-PKW V40 1.9 D
Silnik: F9Q
Moc: 78 & 98 KM
Turbina 717348-1 | Czyszczenie turbosprężarki bez jej wyjmowania – czy to możliwe?
Zapieczona geometria turbiny objawy swojej niesprawności będzie przejawiała między innymi w postaci pogorszonych osiągów samochodu. W takiej sytuacji należy przeprowadzić proces oczyszczania zmiennej geometrii z nagromadzonych zanieczyszczeń w postaci nagaru, piasku i kurzu. Decydując się na taki zabieg w przydomowym garażu, na przykład przy użyciu środka typu Liqui Moly, należy mieć na uwadze to, że ciężko będzie się przy jego pomocy pozbyć grubej warstwy nagaru.
Jeżeli zależy Ci zarówno na prawidłowym działaniu samochodu, jak i turbo, czyszczenie geometrii turbiny najlepiej zlecić sprawdzonemu serwisowi. W naszym autoryzowanym warsztacie oprócz usunięcia problemu zacinających się łopatek zmiennej geometrii turbiny, na życzenie klienta możemy także wymienić uszkodzone komponenty turbiny. W przypadku zapytań dotyczących ceny, jak i czasu trwania procesu regeneracji turbosprężarki zachęcamy do kontaktu telefonicznego.
Uszkodzona turbina – najczęstsze objawy
Większa część przypadków awarii turbosprężarek spowodowana jest ich nieprawidłową eksploatacją przez właścicieli pojazdów. Nieprzeprowadzanie systematycznej kontroli poziomu oleju, który odpowiada za chłodzenie, ale jednocześnie zapewnia smarowanie, doprowadzić może do zatarcia turbiny. Również stosowanie słabej jakości filtrów spowodować może, że dojdzie do awarii łopatek turbiny, ponieważ nie zapewni on stosownej filtracji i może spowodować, że przedostaną się przez niego ciała obce, które wyrządzą poważne szkody w turbosprężarce.
Dodaj komentarz
Wybierz swoje województwo
Filmy
- Alfa Romeo
- Alpina
- Audi
- Bentley Continental
- BMW
- Cadillac
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Dacia
- Daewoo
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Ford
- Honda
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Iveco
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Luxgen
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes
- Mini
- Mitsubishi
- Nissan
- Opel
- Peugeot
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls Royce
- Rover
- Saab
- Seat
- Skoda
- Smart
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- TATA
- Toyota
- Volkswagen
- Volvo
Miasta
- Cena turbin
- Cena turbiny
- Cena turbo
- Cena turbosprężarek
- Cena turbosprężarki
- Cennik turbin
- Cennik turbiny
- Cennik turbo
- Cennik turbosprężarek
- Cennik turbosprężarki
- Czyszczenie turbin
- Czyszczenie turbiny
- Czyszczenie turbo
- Czyszczenie turbosprężarek
- Czyszczenie turbosprężarki
- Demontaż turbin
- Demontaż turbiny
- Demontaż turbo
- Demontaż turbosprężarek
- Demontaż turbosprężarki
- Diagnostyka turbin
- Diagnostyka turbiny
- Diagnostyka turbo
- Diagnostyka turbosprężarek
- Diagnostyka turbosprężarki
- Koszt turbin
- Koszt turbiny
- Koszt turbo
- Koszt turbosprężarek
- Koszt turbosprężarki
- Montaż turbin
- Montaż turbiny
- Montaż turbo
- Montaż turbosprężarek
- Montaż turbosprężarki
- Naprawa turbin
- Naprawa turbiny
- Naprawa turbo
- Naprawa turbosprężarek
- Naprawa turbosprężarki
- Nowa turbina
- Nowa turbosprężarka
- Nowe turbiny
- Nowe turbo
- Nowe turbosprężarki
- Regeneracja turbin
- Regeneracja turbiny
- Regeneracja turbo
- Regeneracja turbosprężarek
- Regeneracja turbosprężarki
- Remont turbin
- Remont turbiny
- Remont turbo
- Remont turbosprężarek
- Remont turbosprężarki
- Serwis turbin
- Serwis turbiny
- Serwis turbo
- Serwis turbosprężarek
- Serwis turbosprężarki
- Wymiana turbin
- Wymiana turbiny
- Wymiana turbo
- Wymiana turbosprężarek
- Wymiana turbosprężarki
- Wyważanie turbin
- Wyważanie turbiny
- Wyważanie turbo
- Wyważanie turbosprężarek
Komentarze
Czyszczenie turbosprężarki bez jej wyjmowania jest możliwe, ale trzeba pamiętać, że jest to proces bardziej skomplikowany i trudniejszy niż w przypadku demontażu turbosprężarki. Czyszczenie polega na usunięciu zanieczyszczeń z różnych elementów turbosprężarki, takich jak kolektor dolotowy, wlot powietrza, wylot spalin czy kanały olejowe. Możemy to zrobić za pomocą specjalnych narzędzi, takich jak strzykawki czy przewody oczyszczające, które pozwalają na dotarcie do trudno dostępnych miejsc. Należy jednak pamiętać, że taki proces czyszczenia jest trudniejszy i mniej skuteczny niż demontaż turbosprężarki. Jeśli nie masz doświadczenia w takich zabiegach zalecane jest skontaktowanie się z profesjonalnym mechanikiem, który pomoże Ci wykonać to w profesjonalny sposób.