Localizations image

Turbosprężarka 711009-1

Oceń:
/ Aktualna ocena: 4.78

Ponad 3000 turbosprężarek dostępnych od 390zł!

Oferujemy regenerację lub sprzedaż już zregenerowanej turbosprężarki 711009-1 firmy Garrett.

Cena od 490 zł

Turbosprężarka 711009-1
Turbosprężarka 711009-1

W sprzedaży posiadamy również turbiny nowe, jak i części do nich:

- komplet uszczelek montażowych,
- koras/rdzeń turbosprężarki.

Na Twoje życzenie - oprócz regeneracji - przeprowadzamy także diagnostykę turbosprężarek, jak i ich poszczególnych elementów – weryfikacja jest bezpłatna. Ty decydujesz, nie czekaj - przyjmujemy zamówienia z całego kraju.

Regeneracja turbin przeprowadzana jest z zachowaniem najwyższych standardów. Uszkodzone elementy wymieniamy na oryginalne części firmy Melett i znanych światowych producentów.

Oprócz kompleksowo zregenerowanej turbosprężarki otrzymasz:
- protokół z przeprowadzonej regeneracji, potwierdzający uzyskanie parametrów odpowiadających fabrycznie nowej turbinie,
- 24-miesięczną gwarancję BEZ LIMITU PRZEJECHANYCH KILOMETRÓW,
- przyjemność z bezawaryjnej, spokojnej jazdy.

Zadzwoń! Zamówienia złożone do godziny 12:00 realizowane są jeszcze tego samego dnia!

Turbosprężarka 711009-1 dostępna jest również pod numerem 6120960999.

Pasuje do pojazdów:

Mercedes-PKW C-Klasse 270 CDI (W203)
Silnik: OM612
Moc: 170 KM

Mercedes-PKW G-Klasse 270 CDI (W463)
Silnik: OM612
Moc: 156 KM


Turbina 711009-1 | Budowa turbosprężarki ze zmienną geometrią

Turbina 711009-1 | Budowa turbosprężarki ze zmienną geometrią
Turbina 711009-1 | Budowa turbosprężarki ze zmienną geometrią

Wyróżnia się dwa rodzaje turbosprężarek: turbo ze stałą geometrią oraz turbinę ze zmienną geometrią (VNT). W celu zminimalizowania występowania turbodziury zaczęto stosować w turbosprężarkach technologię zmiennej geometrii. Jak działa turbosprężarka VNT? Za prawidłowe otwieranie, jak i zamykanie łopatek VNT odpowiada gruszka turbiny. Zdarza się, że łopatki mogą zostać zablokowane przez nagar oraz zanieczyszczenia, które przedostały się do turbiny wyeksploatowanymi filtrami. W takiej sytuacji należy oddać turbo do regeneracji.

Oprócz VNT turbosprężarka zbudowana jest z dwóch głównych elementów, jakimi są turbina i sprężarka. Turbina znajduje się po stronie gorącej, wirnik turbiny napędzany jest spalinami z silnika, natomiast sprężarka zlokalizowana jest po stronie zimnej, stanowi ona element układu dolotowego. Pozostałe komponenty turbo to łożyska ślizgowe i oporowe, pierścienie uszczelniające, wał łączący wirnik turbiny z kołem kompresji oraz kanały olejowe.


Niesprawna turbosprężarka | Objawy

Jednym z objawów awarii turbo jest spadek mocy samochodu, któremu towarzyszyć może kontrolka awarii silnika. Również wzmożone dymienie z rury wydechowej, jak i nagły spadek poziomu oleju wskazywać może na uszkodzoną turbosprężarkę.

Jeżeli zauważysz którykolwiek ze wspomnianych objawów bądź usłyszysz, że Twoje turbo głośno pracuje, należy jak najszybciej skontaktować się z serwisem w celu naprawy turbosprężarki, ponieważ podróż z niesprawnym turbo może doprowadzić do poważnej awarii pozostałych części samochodowych takich, jak chociażby jednostka napędowa.

Komentarze

Karol 2023-01-26 09:20:26

Turbosprężarka ze zmienną geometrią składa się z kilku podstawowych elementów:
Kompresora: jest to turbina, która zasysa powietrze i spręża je, aby dostarczyć więcej powietrza do silnika.
Turbiny: jest to druga turbina, która jest napędzana przez spaliny z silnika, aby dostarczyć dodatkową moc do kompresora.
Przepustnicy: jest to mechanizm, który reguluje ilość powietrza, która jest dostarczana do kompresora, co pozwala na zmianę wydajności turbosprężarki.
Łożyska: te elementy pozwalają na płynną pracę wałków turbosprężarki.
Uszczelki: te elementy zabezpieczają przed ulatnianiem się spalin i powietrza.
Zmienna geometria: jest to mechanizm, który pozwala na zmianę kąta nachylenia łopatek wirnika turbiny, co pozwala na dostosowanie przepływu powietrza i spalin do aktualnych potrzeb silnika.
Układ wydechowy: jest to układ, który pozwala na odprowadzanie spalin z turbosprężarki do układu wydechowego samochodu.
Turbosprężarka z zmienną geometrią pozwala na bardziej elastyczną regulację przepływu powietrza i spalin, co przekłada się na lepszą wydajność silnika, a także na mniejsze zużycie paliwa.

Dodaj komentarz

Wystąpił błąd.

Filmy

Phone icon
Zadzwoń i sprawdź +48 609 707 060
Call icon

Zadzwoń do nas:

+48609707060
lub

Zostaw nam swój numer

Nr loader
Wpisz poprawny numer
Wyrażam zgodę na wykorzystanie moich danych osobowych zgodnie z Polityką Prywatności w celach niezbędnych do przeprowadzenia kontaktu i realizacji wybranej usługi. Wysyłając formularz kontaktowy Klient wyraża wolę kontaktu firmy z jego osobą. Niezbędne do tego dane są wykorzystywane jednorazowo, nie są przechowywane, udostępniane, przetwarzane ani odsprzedawane jakimkolwiek podmiotom. Do momentu kontaktu administratorem danych pozostaje BSDP.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Korzystanie z naszego serwisu internetowego bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia. Więcej informacji można znaleźć w naszej Polityce prywatności. RODO