Oferujemy regenerację lub sprzedaż już zregenerowanej turbosprężarki 711009-1 firmy Garrett.
W sprzedaży posiadamy również turbiny nowe, jak i części do nich:
- komplet uszczelek montażowych,
- koras/rdzeń turbosprężarki.
Na Twoje życzenie - oprócz regeneracji - przeprowadzamy także diagnostykę turbosprężarek, jak i ich poszczególnych elementów – weryfikacja jest bezpłatna. Ty decydujesz, nie czekaj - przyjmujemy zamówienia z całego kraju.
Regeneracja turbin przeprowadzana jest z zachowaniem najwyższych standardów. Uszkodzone elementy wymieniamy na oryginalne części firmy Melett i znanych światowych producentów.
Oprócz kompleksowo zregenerowanej turbosprężarki otrzymasz:
- protokół z przeprowadzonej regeneracji, potwierdzający uzyskanie parametrów odpowiadających fabrycznie nowej turbinie,
- 24-miesięczną gwarancję BEZ LIMITU PRZEJECHANYCH KILOMETRÓW,
- przyjemność z bezawaryjnej, spokojnej jazdy.
Zadzwoń! Zamówienia złożone do godziny 12:00 realizowane są jeszcze tego samego dnia!
Turbosprężarka 711009-1 dostępna jest również pod numerem 6120960999.
Pasuje do pojazdów:
Mercedes-PKW C-Klasse 270 CDI (W203)
Silnik: OM612
Moc: 170 KM
Mercedes-PKW G-Klasse 270 CDI (W463)
Silnik: OM612
Moc: 156 KM
Turbina 711009-1 | Budowa turbosprężarki ze zmienną geometrią
Wyróżnia się dwa rodzaje turbosprężarek: turbo ze stałą geometrią oraz turbinę ze zmienną geometrią (VNT). W celu zminimalizowania występowania turbodziury zaczęto stosować w turbosprężarkach technologię zmiennej geometrii. Jak działa turbosprężarka VNT? Za prawidłowe otwieranie, jak i zamykanie łopatek VNT odpowiada gruszka turbiny. Zdarza się, że łopatki mogą zostać zablokowane przez nagar oraz zanieczyszczenia, które przedostały się do turbiny wyeksploatowanymi filtrami. W takiej sytuacji należy oddać turbo do regeneracji.
Oprócz VNT turbosprężarka zbudowana jest z dwóch głównych elementów, jakimi są turbina i sprężarka. Turbina znajduje się po stronie gorącej, wirnik turbiny napędzany jest spalinami z silnika, natomiast sprężarka zlokalizowana jest po stronie zimnej, stanowi ona element układu dolotowego. Pozostałe komponenty turbo to łożyska ślizgowe i oporowe, pierścienie uszczelniające, wał łączący wirnik turbiny z kołem kompresji oraz kanały olejowe.
Niesprawna turbosprężarka | Objawy
Jednym z objawów awarii turbo jest spadek mocy samochodu, któremu towarzyszyć może kontrolka awarii silnika. Również wzmożone dymienie z rury wydechowej, jak i nagły spadek poziomu oleju wskazywać może na uszkodzoną turbosprężarkę.
Jeżeli zauważysz którykolwiek ze wspomnianych objawów bądź usłyszysz, że Twoje turbo głośno pracuje, należy jak najszybciej skontaktować się z serwisem w celu naprawy turbosprężarki, ponieważ podróż z niesprawnym turbo może doprowadzić do poważnej awarii pozostałych części samochodowych takich, jak chociażby jednostka napędowa.
Dodaj komentarz
Dowiedz się więcej
O turbosprężarkach i ich naprawie
Bosch
Diesel
Service Pawlik
Autoryzowana, specjalistyczna pracownia regeneracji i naprawy turbosprężarek. Regenerujemy turbosprężarki na terenie całego kraju
Autoryzowany warsztat Melett
Turbosprężarki Garrett, Melett, BorgWarner, IHI, Honeywell, Hitachi, Toyota, Holset, Mitsubishi
Komentarze