Localizations image

Turbosprężarka 711009-1

Oceń:
/ Aktualna ocena: 4.79

Oferujemy regenerację lub sprzedaż już zregenerowanej turbosprężarki 711009-1 firmy Garrett.

Cena od 490 zł

Turbosprężarka 711009-1
Turbosprężarka 711009-1

W sprzedaży posiadamy również turbiny nowe, jak i części do nich:

- komplet uszczelek montażowych,
- koras/rdzeń turbosprężarki.

Na Twoje życzenie - oprócz regeneracji - przeprowadzamy także diagnostykę turbosprężarek, jak i ich poszczególnych elementów – weryfikacja jest bezpłatna. Ty decydujesz, nie czekaj - przyjmujemy zamówienia z całego kraju.

Regeneracja turbin przeprowadzana jest z zachowaniem najwyższych standardów. Uszkodzone elementy wymieniamy na oryginalne części firmy Melett i znanych światowych producentów.

Oprócz kompleksowo zregenerowanej turbosprężarki otrzymasz:
- protokół z przeprowadzonej regeneracji, potwierdzający uzyskanie parametrów odpowiadających fabrycznie nowej turbinie,
- 24-miesięczną gwarancję BEZ LIMITU PRZEJECHANYCH KILOMETRÓW,
- przyjemność z bezawaryjnej, spokojnej jazdy.

Zadzwoń! Zamówienia złożone do godziny 12:00 realizowane są jeszcze tego samego dnia!

Turbosprężarka 711009-1 dostępna jest również pod numerem 6120960999.

Pasuje do pojazdów:

Mercedes-PKW C-Klasse 270 CDI (W203)
Silnik: OM612
Moc: 170 KM

Mercedes-PKW G-Klasse 270 CDI (W463)
Silnik: OM612
Moc: 156 KM


Turbina 711009-1 | Budowa turbosprężarki ze zmienną geometrią

Turbina 711009-1 | Budowa turbosprężarki ze zmienną geometrią
Turbina 711009-1 | Budowa turbosprężarki ze zmienną geometrią

Wyróżnia się dwa rodzaje turbosprężarek: turbo ze stałą geometrią oraz turbinę ze zmienną geometrią (VNT). W celu zminimalizowania występowania turbodziury zaczęto stosować w turbosprężarkach technologię zmiennej geometrii. Jak działa turbosprężarka VNT? Za prawidłowe otwieranie, jak i zamykanie łopatek VNT odpowiada gruszka turbiny. Zdarza się, że łopatki mogą zostać zablokowane przez nagar oraz zanieczyszczenia, które przedostały się do turbiny wyeksploatowanymi filtrami. W takiej sytuacji należy oddać turbo do regeneracji.

Oprócz VNT turbosprężarka zbudowana jest z dwóch głównych elementów, jakimi są turbina i sprężarka. Turbina znajduje się po stronie gorącej, wirnik turbiny napędzany jest spalinami z silnika, natomiast sprężarka zlokalizowana jest po stronie zimnej, stanowi ona element układu dolotowego. Pozostałe komponenty turbo to łożyska ślizgowe i oporowe, pierścienie uszczelniające, wał łączący wirnik turbiny z kołem kompresji oraz kanały olejowe.


Niesprawna turbosprężarka | Objawy

Jednym z objawów awarii turbo jest spadek mocy samochodu, któremu towarzyszyć może kontrolka awarii silnika. Również wzmożone dymienie z rury wydechowej, jak i nagły spadek poziomu oleju wskazywać może na uszkodzoną turbosprężarkę.

Jeżeli zauważysz którykolwiek ze wspomnianych objawów bądź usłyszysz, że Twoje turbo głośno pracuje, należy jak najszybciej skontaktować się z serwisem w celu naprawy turbosprężarki, ponieważ podróż z niesprawnym turbo może doprowadzić do poważnej awarii pozostałych części samochodowych takich, jak chociażby jednostka napędowa.

Dodaj komentarz

Oceń wpis Aktualna ocena: 4.79
Wpisz nazwę użytkownika
Wpisz treść wiadomości

Komentarze

Karol
2023-01-26 09:20:26
Turbosprężarka ze zmienną geometrią składa się z kilku podstawowych elementów: Kompresora: jest to turbina, która zasysa powietrze i spręża je, aby dostarczyć więcej powietrza do silnika. Turbiny: jest to druga turbina, która jest napędzana przez spaliny z silnika, aby dostarczyć dodatkową moc do kompresora. Przepustnicy: jest to mechanizm, który reguluje ilość powietrza, która jest dostarczana do kompresora, co pozwala na zmianę wydajności turbosprężarki. Łożyska: te elementy pozwalają na płynną pracę wałków turbosprężarki. Uszczelki: te elementy zabezpieczają przed ulatnianiem się spalin i powietrza. Zmienna geometria: jest to mechanizm, który pozwala na zmianę kąta nachylenia łopatek wirnika turbiny, co pozwala na dostosowanie przepływu powietrza i spalin do aktualnych potrzeb silnika. Układ wydechowy: jest to układ, który pozwala na odprowadzanie spalin z turbosprężarki do układu wydechowego samochodu. Turbosprężarka z zmienną geometrią pozwala na bardziej elastyczną regulację przepływu powietrza i spalin, co przekłada się na lepszą wydajność silnika, a także na mniejsze zużycie paliwa.

Filmy

Zadzwoń +48 609 70 70 60