Localizations image

Turbosprężarka 706499-1

Oceń:
/ Aktualna ocena: 4.75

Oferujemy regenerację lub sprzedaż już zregenerowanej turbosprężarki 706499-1 firmy Garrett.

Cena od 490 zł

 

Turbosprężarka 706499-1
Turbosprężarka 706499-1

W sprzedaży posiadamy również turbiny nowe, jak i części do nich:

- komplet uszczelek montażowych,
- koras/rdzeń turbosprężarki.

Na Twoje życzenie - oprócz regeneracji - przeprowadzamy także diagnostykę turbosprężarek, jak i ich poszczególnych elementów – weryfikacja jest bezpłatna. Ty decydujesz, nie czekaj - przyjmujemy zamówienia z całego kraju.

Regeneracja turbin przeprowadzana jest z zachowaniem najwyższych standardów. Uszkodzone elementy wymieniamy na oryginalne części firmy Melett i znanych światowych producentów.

Oprócz kompleksowo zregenerowanej turbosprężarki otrzymasz:

- protokół z przeprowadzonej regeneracji, potwierdzający uzyskanie parametrów odpowiadających fabrycznie nowej turbinie,

- 24-miesięczną gwarancję BEZ LIMITU PRZEJECHANYCH KILOMETRÓW,

- przyjemność z bezawaryjnej, spokojnej jazdy.

Zadzwoń! Zamówienia złożone do godziny 12:00 realizowane są jeszcze tego samego dnia!

Turbosprężarka 706499-1 dostępna jest również pod numerami:

- 1351395

- 1094575

Pasuje do pojazdów:

Ford Focus I 1.8 TDDi
Silnik: BHDB / C9DB
Moc: 90 KM

Ford Tourneo 1.8 TDCi
Silnik: BHDB / C9DB
Moc: 90 KM

Ford Transit V 1.8 TDCI
Silnik: BHDB / C9DB
Moc: 90 KM

Ford Transit Connect 1.8 TDCI
Silnik: BHDB
Moc: 90 KM


Turbina 706499-1 | Wymiana turbosprężarki na większą
 

Turbina 706499-1 | Wymiana turbosprężarki na większą
Turbina 706499-1 | Wymiana turbosprężarki na większą

Decydując się na wymianę turbosprężarki na większą, powinieneś być świadom tego, iż fizyczna wymiana to nie koniec przygody. Przed przystąpieniem do zamiany turbo należy sprawdzić stan techniczny silnika – większa turbosprężarka znacznie obciąży jednostkę napędową. Montaż większej turbosprężarki wiąże się również ze zmianą oprogramowania ECU - większe turbo bez strojenia nie ma tak naprawdę sensu, ponieważ bez wspomnianej modyfikacji oprogramowania większa turbosprężarka będzie pracowała zgodnie z parametrami dostosowanymi pod pracę mniejszego turbo.


Jak jeździć po wymianie turbosprężarki?

Po zamontowaniu turbosprężarki i przeprowadzeniu procesu docierania turbiny, jazda samochodem powinna opierać się na kilku ważnych aspektach, pierwszym z nim jest odpalanie auta – naganna jest jazda na wysokich obrotach, kiedy silnik jest jeszcze zimny. Druga sprawa to chłodzenie – po dynamicznej i długiej podróży przed wyłączeniem silnika należy przez około 1-2 minuty schłodzić turbinę. Nie wolno zapominać o cyklicznej kontroli poziomu oleju, a także o przeprowadzaniu weryfikacji układu turbodoładowania.

Dodaj komentarz

Wystąpił błąd.

CHRA turbiny 22 września 2020

CHRA turbiny

1. Koras turbosprężarki Turbosprężarki, które trafiają do regeneracji do naszego...

Zawór N75 29 Grudzień 2020

Zawór N75

Jeżeli jesteś posiadaczem diesla z układem turbodoładowania, to musisz sobie...

Nowe Turbosprężarki Garrett 02 października 2018

Nowe Turbosprężarki Garrett

1. Zmienna geometria i fabrycznie regenerowane turbinyCoraz popularniejsze staje...

Phone icon
Zadzwoń i sprawdź +48 609 707 060
Call icon

Zadzwoń do nas:

+48609707060
lub

Zostaw nam swój numer

Nr loader
Wpisz poprawny numer
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Korzystanie z naszego serwisu internetowego bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia. Więcej informacji można znaleźć w naszej Polityce prywatności. RODO