Turbosprężarka 706006-3
Oferujemy regenerację lub sprzedaż już zregenerowanej turbosprężarki 706006-3 firmy Garrett.
W sprzedaży posiadamy również turbiny nowe, jak i części do nich:
- komplet uszczelek montażowych,
- koras/rdzeń turbosprężarki.
Na Twoje życzenie - oprócz regeneracji - przeprowadzamy także diagnostykę turbosprężarek, jak i ich poszczególnych elementów – weryfikacja jest bezpłatna. Ty decydujesz, nie czekaj - przyjmujemy zamówienia z całego kraju.
Regeneracja turbin przeprowadzana jest z zachowaniem najwyższych standardów. Uszkodzone elementy wymieniamy na oryginalne części firmy Melett i znanych światowych producentów.
Oprócz kompleksowo zregenerowanej turbosprężarki otrzymasz:
- protokół z przeprowadzonej regeneracji, potwierdzający uzyskanie parametrów odpowiadających fabrycznie nowej turbinie,
- 24-miesięczną gwarancję BEZ LIMITU PRZEJECHANYCH KILOMETRÓW,
- przyjemność z bezawaryjnej, spokojnej jazdy.
Zadzwoń! Zamówienia złożone do godziny 12:00 realizowane są jeszcze tego samego dnia!
Turbosprężarka 706006-3 dostępna jest również pod numerem 0375F8.
Pasuje do pojazdów:
Citroen C 5 II 2.2 HDI
Silnik: DW12TED4S
Moc: 133 KM
Peugeot 406 2.2 HDi FAP
Silnik: DW12TED4S
Moc: 133 KM
Peugeot 607 2.2 HDi FAP
Silnik: DW12TED4S
Moc: 133 KM
Turbina 706006-3 | Turbosprężarka hybrydowa
Zastosowanie hybrydowego turbo jest popularne wśród właścicieli samochodów sportowych, nie tylko poprawia ich dynamikę, ale również wpływa na szybszą reakcję jednostki napędowej na wciskany pedał gazu.
Turbina hybrydowa to połączenie turbiny od standardowego turbo oraz sprężarki, która posiada większe koło kompresji, umożliwiając w ten sposób większy i szybszy przepływ powietrza. Taka turbosprężarka ze względu na bardziej wymagające warunki swojej pracy, turbo hybrydowe wykonanie jest z materiałów trwalszych niż jej standardowy odpowiednik.
Wymiana turbosprężarki na większą – to warto wiedzieć
Decydując się na wymianę turbiny na większą, należy zasięgnąć dokładnych informacji na ten temat, ponieważ na wielu forach są błędne wpisy. Po pierwsze, jeśli chcesz zamontować w swoim samochodzie większą turbosprężarkę, najpierw przeprowadź diagnostykę swojego silnika – większe turbo z pewnością go obciąży. Po drugie, sama wymiana turbosprężarki na większą niewiele wskóra, jeśli nie zostaną wprowadzone zmiany również i oprogramowaniu ECU. Po trzecie, większy intercooler – większe turbo potrzebuje również większego chłodzenia.
Dodaj komentarz
Wybierz swoje województwo
Filmy
- Alfa Romeo
- Alpina
- Audi
- Bentley Continental
- BMW
- Cadillac
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Dacia
- Daewoo
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Ford
- Honda
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Iveco
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Luxgen
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes
- Mini
- Mitsubishi
- Nissan
- Opel
- Peugeot
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls Royce
- Rover
- Saab
- Seat
- Skoda
- Smart
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- TATA
- Toyota
- Volkswagen
- Volvo
Miasta
- Cena turbin
- Cena turbiny
- Cena turbo
- Cena turbosprężarek
- Cena turbosprężarki
- Cennik turbin
- Cennik turbiny
- Cennik turbo
- Cennik turbosprężarek
- Cennik turbosprężarki
- Czyszczenie turbin
- Czyszczenie turbiny
- Czyszczenie turbo
- Czyszczenie turbosprężarek
- Czyszczenie turbosprężarki
- Demontaż turbin
- Demontaż turbiny
- Demontaż turbo
- Demontaż turbosprężarek
- Demontaż turbosprężarki
- Diagnostyka turbin
- Diagnostyka turbiny
- Diagnostyka turbo
- Diagnostyka turbosprężarek
- Diagnostyka turbosprężarki
- Koszt turbin
- Koszt turbiny
- Koszt turbo
- Koszt turbosprężarek
- Koszt turbosprężarki
- Montaż turbin
- Montaż turbiny
- Montaż turbo
- Montaż turbosprężarek
- Montaż turbosprężarki
- Naprawa turbin
- Naprawa turbiny
- Naprawa turbo
- Naprawa turbosprężarek
- Naprawa turbosprężarki
- Nowa turbina
- Nowa turbosprężarka
- Nowe turbiny
- Nowe turbo
- Nowe turbosprężarki
- Regeneracja turbin
- Regeneracja turbiny
- Regeneracja turbo
- Regeneracja turbosprężarek
- Regeneracja turbosprężarki
- Remont turbin
- Remont turbiny
- Remont turbo
- Remont turbosprężarek
- Remont turbosprężarki
- Serwis turbin
- Serwis turbiny
- Serwis turbo
- Serwis turbosprężarek
- Serwis turbosprężarki
- Wymiana turbin
- Wymiana turbiny
- Wymiana turbo
- Wymiana turbosprężarek
- Wymiana turbosprężarki
- Wyważanie turbin
- Wyważanie turbiny
- Wyważanie turbo
- Wyważanie turbosprężarek
Komentarze
Turbosprężarka hybrydowa jest połączeniem tradycyjnej turbosprężarki ze sprężarką elektryczną. Sprężarka elektryczna jest w stanie szybko dostarczyć powietrze do silnika, co pozwala na szybsze i łatwiejsze rozruch silnika oraz zwiększenie mocy jednostki napędowej. Dodatkowo, sprężarka elektryczna może pomóc w zwiększeniu efektywności paliwowej silnika poprzez zwiększenie ilości powietrza dostarczanego do silnika. Turbosprężarka hybrydowa jest bardziej skomplikowana niż tradycyjna turbosprężarka i wymaga specjalistycznego serwisu. W przypadku Citroen C5 II z silnikiem 2.2 HDI była oferowana w wersji z turbosprężarką hybrydową. Zaletą takiej konstrukcji jest większa elastyczność pracy jednostki napędowej oraz mniejsze zużycie paliwa.