Turbosprężarka 703245-2
Oferujemy regenerację lub sprzedaż już zregenerowanej turbosprężarki 703245-2 firmy Garrett.
W sprzedaży posiadamy również turbiny nowe, jak i części do nich:
- komplet uszczelek montażowych,
- koras/rdzeń turbosprężarki.
Na Twoje życzenie - oprócz regeneracji - przeprowadzamy także diagnostykę turbosprężarek, jak i ich poszczególnych elementów – weryfikacja jest bezpłatna. Ty decydujesz, nie czekaj - przyjmujemy zamówienia z całego kraju.
Regeneracja turbin przeprowadzana jest z zachowaniem najwyższych standardów. Uszkodzone elementy wymieniamy na oryginalne części firmy Melett i znanych światowych producentów.
Oprócz kompleksowo zregenerowanej turbosprężarki otrzymasz:
- protokół z przeprowadzonej regeneracji, potwierdzający uzyskanie parametrów odpowiadających fabrycznie nowej turbinie,
- 24-miesięczną gwarancję BEZ LIMITU PRZEJECHANYCH KILOMETRÓW,
- przyjemność z bezawaryjnej, spokojnej jazdy.
Zadzwoń! Zamówienia złożone do godziny 12:00 realizowane są jeszcze tego samego dnia!
Turbosprężarka 703245-2 dostępna jest również pod numerem 7700105102.
Pasuje do pojazdów:
Mitsubishi Space Star 1.9 DI-D
Silnik: F9Q DG4A
Moc: 102 KM
Opel Movano A 1.9 DTI
Silnik: F9Q
Moc: 101 KM
Opel Vivaro 1.9 TDI
Silnik: F9Q
Moc: 101 KM
Renault Laguna II 1.9 dCi
Silnik: F9Q
Moc: 101 KM
Renault Master II 1.9 dCi
Silnik: F9Q
Moc: 102 KM
Renault Megane I 1.9 dCi
Silnik: F9Q
Moc: 102 KM
Renault Primastar dCi
Silnik: F9Q
Moc: 102 KM
Renault Scenic I 1.9 dCi
Silnik: F9Q
Moc: 102 KM
Renault Trafic II 1.9 dCi
Silnik: F9Q
Moc: 101 KM
Volvo-PKW S40 I 1.9 D
Silnik: F9Q
Moc: 102 KM
Volvo-PKW V40 1.9 D
Silnik: F9Q
Moc: 102 KM
Turbina 703245-2 | Wymiana oleju po regeneracji turbiny – obowiązek czy fanaberia?
Przed zamontowaniem z powrotem do samochodu zregenerowanej turbosprężarki należy wykonać kilka obowiązkowych czynności. W pierwszej kolejności należy dokładnie wyczyścić układ turbodoładowania, układ wydechowy i układ dolotowy z wszelkich zanieczyszczeń, jak i starego oleju. Co jeszcze wymienić przy wymianie turbiny na nową? Z pewnością stare i wyeksploatowane przewody oraz uszczelki. W przypadku uszczelek należy pamiętać o tym, aby dobrać ich odpowiedni rozmiar, w przeciwnym razie może dojść do zatoru, który powodował będzie wyciek oleju z turbo.
Jeżeli już przeprowadziłeś wspomniane czynności poregeneracyjne i prawidło zamontowałeś turbosprężarkę w samochodzie, zostało Ci jeszcze tylko docieranie turbiny po regeneracji. Pierwsze odpalenie po wymianie turbiny jest bardzo ważne – przez około 30-40 min na tzw. luzie należy pozwolić popracować jednostce napędowej. Warto także zastosować się do zaleceń poregeneracyjnych dołączonych przez nas do zregenerowanej turbosprężarki wraz z raportem z przeprowadzonej regeneracji.
Nieprawidłowo przeprowadzona regeneracja turbosprężarki
O tym, że została źle zregenerowana turbina świadczą objawy takie same, jak w przypadku awarii turbosprężarki. Charakterystyczne dźwięki takie, jak świst czy gwizd, ale również odczuwalny spadek mocy czy też poszerzona turbodziura są oznaką błędnie przeprowadzonego procesu regeneracji.
Dodaj komentarz
Wybierz swoje województwo
Filmy
- Alfa Romeo
- Alpina
- Audi
- Bentley Continental
- BMW
- Cadillac
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Dacia
- Daewoo
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Ford
- Honda
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Iveco
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Luxgen
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes
- Mini
- Mitsubishi
- Nissan
- Opel
- Peugeot
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls Royce
- Rover
- Saab
- Seat
- Skoda
- Smart
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- TATA
- Toyota
- Volkswagen
- Volvo
Miasta
- Cena turbin
- Cena turbiny
- Cena turbo
- Cena turbosprężarek
- Cena turbosprężarki
- Cennik turbin
- Cennik turbiny
- Cennik turbo
- Cennik turbosprężarek
- Cennik turbosprężarki
- Czyszczenie turbin
- Czyszczenie turbiny
- Czyszczenie turbo
- Czyszczenie turbosprężarek
- Czyszczenie turbosprężarki
- Demontaż turbin
- Demontaż turbiny
- Demontaż turbo
- Demontaż turbosprężarek
- Demontaż turbosprężarki
- Diagnostyka turbin
- Diagnostyka turbiny
- Diagnostyka turbo
- Diagnostyka turbosprężarek
- Diagnostyka turbosprężarki
- Koszt turbin
- Koszt turbiny
- Koszt turbo
- Koszt turbosprężarek
- Koszt turbosprężarki
- Montaż turbin
- Montaż turbiny
- Montaż turbo
- Montaż turbosprężarek
- Montaż turbosprężarki
- Naprawa turbin
- Naprawa turbiny
- Naprawa turbo
- Naprawa turbosprężarek
- Naprawa turbosprężarki
- Nowa turbina
- Nowa turbosprężarka
- Nowe turbiny
- Nowe turbo
- Nowe turbosprężarki
- Regeneracja turbin
- Regeneracja turbiny
- Regeneracja turbo
- Regeneracja turbosprężarek
- Regeneracja turbosprężarki
- Remont turbin
- Remont turbiny
- Remont turbo
- Remont turbosprężarek
- Remont turbosprężarki
- Serwis turbin
- Serwis turbiny
- Serwis turbo
- Serwis turbosprężarek
- Serwis turbosprężarki
- Wymiana turbin
- Wymiana turbiny
- Wymiana turbo
- Wymiana turbosprężarek
- Wymiana turbosprężarki
- Wyważanie turbin
- Wyważanie turbiny
- Wyważanie turbo
- Wyważanie turbosprężarek
Komentarze
Turbosprężarka 703245-2 jest przeznaczona do samochodu Opel Vivaro z silnikiem 1.9 TDI. Po regeneracji turbiny, ważne jest, aby wymienić olej, ponieważ proces regeneracji może powodować zanieczyszczenie oleju, a także nowy olej zapewni lepszą ochronę podzespołów po remoncie. Wymiana oleju powinna odbywać się zgodnie z zaleceniami producenta samochodu lub turbosprężarki. Zaleca się również przeprowadzenie przeglądu po kilku tysiącach kilometrów, aby upewnić się, że wszystko działa prawidłowo.