Turbosprężarka 5303-970-0029
Oferujemy regenerację lub sprzedaż już zregenerowanej turbosprężarki 5303-970-0029 firmy KKK.
W sprzedaży posiadamy również turbiny nowe, jak i części do nich:
- komplet uszczelek montażowych,
- koras/rdzeń turbosprężarki.
Na Twoje życzenie - oprócz regeneracji - przeprowadzamy także diagnostykę turbosprężarek, jak i ich poszczególnych elementów – weryfikacja jest bezpłatna. Ty decydujesz, nie czekaj - przyjmujemy zamówienia z całego kraju.
Regeneracja turbin przeprowadzana jest z zachowaniem najwyższych standardów. Uszkodzone elementy wymieniamy na oryginalne części firmy Melett i znanych światowych producentów.
Oprócz kompleksowo zregenerowanej turbosprężarki otrzymasz:
- protokół z przeprowadzonej regeneracji, potwierdzający uzyskanie parametrów odpowiadających fabrycznie nowej turbinie,
- 24-miesięczną gwarancję BEZ LIMITU PRZEJECHANYCH KILOMETRÓW,
- przyjemność z bezawaryjnej, spokojnej jazdy.
Zadzwoń! Zamówienia złożone do godziny 12:00 realizowane są jeszcze tego samego dnia!
Turbosprężarka 5303-970-0029 dostępna jest również pod numerem 058145703J.
Pasuje do pojazdów:
- Audi A4 1,8T (B5)
Silnik: APU / ARK
Moc: 150 KM
- Audi A4 1,8T (B7)
Silnik: BFB
Moc: 163 KM
- Audi A6 1,8T (C5)
Silnik: APU / ARK
Moc: 150 KM
- Seat Exeo 1.8T
Silnik: CFMA
Moc: 150 KM
- Volkswagen Passat B5 1,8T
Silnik: APU ARK
Moc: 150 KM
Turbina 5303-970-0029 | Przegrzanie turbosprężarki
Ze względu na ciężkie warunki pracy spowodowane między innymi wysoką temperaturą spalin, ale również nieodpowiednią eksploatacją samochodu wyposażonego w układ turbodoładowania dochodzi do usterek turbosprężarki. Jedną z nich jest przegrzanie turbiny, które spowodowane jest niedostatecznym smarowaniem, zapchanym filtrem cząstek stałych (DPF), a także niedrożnymi przewodami odprowadzającymi olej. Na turbosprężarkę ma również wpływ sposób użytkowania samochodu – nagłe wyłączenia silnika samochodu po dynamicznej jeździe bez uprzedniego schłodzenia turbiny spowodować niesie za sobą negatywne skutki.
Awaria wirnika turbiny – objawy i przyczyny
Objawem uszkodzenia lub zużycia turbiny jest pogorszenie się pracy jednostki napędowej pojazdu. Również dźwięki w postaci świstu, pisku, a nawet zgrzytu świadczyć mogą niesprawnym wirniku turbiny. Jeżeli chodzi o urwany wirnik w turbinie, przyczyny mogą być różne, najczęściej dzieje się tak wskutek kontaktu wirnika z ciałem obcym, inną przyczyną jest występowanie przeładowania turbiny.
W przypadku problemów z turbosprężarką, najgorszą decyzją jest brak jakiejkolwiek reakcji na nie. Jazda w niesprawnym turbo spowodować może nie tylko usterkę w układzie turbodoładowania, ale również jednostki napędowej.
Dodaj komentarz
Wybierz swoje województwo
Filmy
- Alfa Romeo
- Alpina
- Audi
- Bentley Continental
- BMW
- Cadillac
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Dacia
- Daewoo
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Ford
- Honda
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Iveco
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Luxgen
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes
- Mini
- Mitsubishi
- Nissan
- Opel
- Peugeot
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls Royce
- Rover
- Saab
- Seat
- Skoda
- Smart
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- TATA
- Toyota
- Volkswagen
- Volvo
Miasta
- Cena turbin
- Cena turbiny
- Cena turbo
- Cena turbosprężarek
- Cena turbosprężarki
- Cennik turbin
- Cennik turbiny
- Cennik turbo
- Cennik turbosprężarek
- Cennik turbosprężarki
- Czyszczenie turbin
- Czyszczenie turbiny
- Czyszczenie turbo
- Czyszczenie turbosprężarek
- Czyszczenie turbosprężarki
- Demontaż turbin
- Demontaż turbiny
- Demontaż turbo
- Demontaż turbosprężarek
- Demontaż turbosprężarki
- Diagnostyka turbin
- Diagnostyka turbiny
- Diagnostyka turbo
- Diagnostyka turbosprężarek
- Diagnostyka turbosprężarki
- Koszt turbin
- Koszt turbiny
- Koszt turbo
- Koszt turbosprężarek
- Koszt turbosprężarki
- Montaż turbin
- Montaż turbiny
- Montaż turbo
- Montaż turbosprężarek
- Montaż turbosprężarki
- Naprawa turbin
- Naprawa turbiny
- Naprawa turbo
- Naprawa turbosprężarek
- Naprawa turbosprężarki
- Nowa turbina
- Nowa turbosprężarka
- Nowe turbiny
- Nowe turbo
- Nowe turbosprężarki
- Regeneracja turbin
- Regeneracja turbiny
- Regeneracja turbo
- Regeneracja turbosprężarek
- Regeneracja turbosprężarki
- Remont turbin
- Remont turbiny
- Remont turbo
- Remont turbosprężarek
- Remont turbosprężarki
- Serwis turbin
- Serwis turbiny
- Serwis turbo
- Serwis turbosprężarek
- Serwis turbosprężarki
- Wymiana turbin
- Wymiana turbiny
- Wymiana turbo
- Wymiana turbosprężarek
- Wymiana turbosprężarki
- Wyważanie turbin
- Wyważanie turbiny
- Wyważanie turbo
- Wyważanie turbosprężarek
Komentarze
Przegrzanie turbosprężarki 5303-970-0029 w samochodzie Audi A4 1,8T (B5) oznacza, że temperatura wewnątrz turbiny jest zbyt wysoka. Może być to spowodowane przez wiele różnorodnych czynników, takich jak zablokowanie układów chłodzenia oleju, przepalenie wężyków chłodzenia, niedostateczne ciśnienie oleju lub uszkodzone elementy turbosprężarki. Przegrzanie może prowadzić do uszkodzenia lub zniszczenia elementów wewnętrznych turbosprężarki, dlatego ważne jest, aby skontaktować się z mechanikiem, kiedy tylko pojawiają się objawy przegrzania.