Turbosprężarka 49135-05132
Oferujemy regenerację lub sprzedaż już zregenerowanej turbosprężarki 49135-05132 firmy MHI.
W sprzedaży posiadamy również turbiny nowe, jak i części do nich:
- komplet uszczelek montażowych,
- koras/rdzeń turbosprężarki.
Na Twoje życzenie - oprócz regeneracji - przeprowadzamy także diagnostykę turbosprężarek, jak i ich poszczególnych elementów – weryfikacja jest bezpłatna. Ty decydujesz, nie czekaj - przyjmujemy zamówienia z całego kraju.
Regeneracja turbin przeprowadzana jest z zachowaniem najwyższych standardów. Uszkodzone elementy wymieniamy na oryginalne części firmy Melett i znanych światowych producentów.
Oprócz kompleksowo zregenerowanej turbosprężarki otrzymasz:
- protokół z przeprowadzonej regeneracji, potwierdzający uzyskanie parametrów odpowiadających fabrycznie nowej turbinie,
- 24-miesięczną gwarancję BEZ LIMITU PRZEJECHANYCH KILOMETRÓW,
- przyjemność z bezawaryjnej, spokojnej jazdy.
Zadzwoń! Zamówienia złożone do godziny 12:00 realizowane są jeszcze tego samego dnia!
Turbosprężarka 49135-05132 dostępna jest również pod numerem 504136785.
Pasuje do pojazdów:
FIAT Ducato III 2.3 120 Multijet
Silnik: F1AE0481D
Pojemnosc: 2287 ccm
Moc: 120 KM
Rok produkcji: od 01.20
Turbina 49135-05132 | Przeładowanie turbo
Występowanie problemu związanego z nieprawidłowym ciśnieniem doładowania turbosprężarki powodować może jej przeładowywanie. Przyczyną powodującą występowanie przeładowania turbiny jest nieprawidłowe działanie jednego z elementów odpowiedzialnych za jej kontrolę, czyli awaria elektrozaworu lub uszkodzona gruszka turbiny.
Co należy zrobić w sytuacji, kiedy nastąpi przeładowanie turbiny? Przede wszystkim nie bagatelizować problemu, gdyż w ten sposób narazić można pojazd na poważną awarię, a siebie na niepotrzebne dodatkowe koszta naprawy.
Co powoduje występowanie przeładowania turbiny po regeneracji?
W przypadku występowania przeładowania turbosprężarki po regeneracji świadczyć to może o niepoprawnie wykonanej regulacji turbo lub jej zaniechaniu. Regulacja turbo polega na poprawnym wydłużeniu oraz skróceniu sztangi turbiny, która między innymi odpowiada za sterowanie zmienną geometrią łopatek turbiny.
Nasz serwis przeprowadza kompleksową regenerację turbosprężarki począwszy od jej dokładnej weryfikacji, poprzez wymianę uszkodzonych elementów, aż po wspomnianą kalibrację.
Dodaj komentarz
Wybierz swoje województwo
Filmy
- Alfa Romeo
- Alpina
- Audi
- Bentley Continental
- BMW
- Cadillac
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Dacia
- Daewoo
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Ford
- Honda
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Iveco
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Luxgen
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes
- Mini
- Mitsubishi
- Nissan
- Opel
- Peugeot
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls Royce
- Rover
- Saab
- Seat
- Skoda
- Smart
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- TATA
- Toyota
- Volkswagen
- Volvo
Miasta
- Cena turbin
- Cena turbiny
- Cena turbo
- Cena turbosprężarek
- Cena turbosprężarki
- Cennik turbin
- Cennik turbiny
- Cennik turbo
- Cennik turbosprężarek
- Cennik turbosprężarki
- Czyszczenie turbin
- Czyszczenie turbiny
- Czyszczenie turbo
- Czyszczenie turbosprężarek
- Czyszczenie turbosprężarki
- Demontaż turbin
- Demontaż turbiny
- Demontaż turbo
- Demontaż turbosprężarek
- Demontaż turbosprężarki
- Diagnostyka turbin
- Diagnostyka turbiny
- Diagnostyka turbo
- Diagnostyka turbosprężarek
- Diagnostyka turbosprężarki
- Koszt turbin
- Koszt turbiny
- Koszt turbo
- Koszt turbosprężarek
- Koszt turbosprężarki
- Montaż turbin
- Montaż turbiny
- Montaż turbo
- Montaż turbosprężarek
- Montaż turbosprężarki
- Naprawa turbin
- Naprawa turbiny
- Naprawa turbo
- Naprawa turbosprężarek
- Naprawa turbosprężarki
- Nowa turbina
- Nowa turbosprężarka
- Nowe turbiny
- Nowe turbo
- Nowe turbosprężarki
- Regeneracja turbin
- Regeneracja turbiny
- Regeneracja turbo
- Regeneracja turbosprężarek
- Regeneracja turbosprężarki
- Remont turbin
- Remont turbiny
- Remont turbo
- Remont turbosprężarek
- Remont turbosprężarki
- Serwis turbin
- Serwis turbiny
- Serwis turbo
- Serwis turbosprężarek
- Serwis turbosprężarki
- Wymiana turbin
- Wymiana turbiny
- Wymiana turbo
- Wymiana turbosprężarek
- Wymiana turbosprężarki
- Wyważanie turbin
- Wyważanie turbiny
- Wyważanie turbo
- Wyważanie turbosprężarek
Komentarze
Turbosprężarka 49135-05132 jest przeznaczona do samochodu FIAT Ducato III z silnikiem 2.3 120 Multijet. Przeładowanie turbo oznacza, że ciśnienie w układzie turbo jest wyższe niż zalecane przez producenta. Może to prowadzić do uszkodzenia turbiny, a także innych elementów układu dolotowego. Jeśli masz problem z przeładowaniem turbo, należy skontaktować się z mechanikiem, aby zdiagnozować przyczynę i podjąć odpowiednie działania naprawcze.