Localizations image

Turbosprężarka 49131-06006

Oceń:
/ Aktualna ocena: 4.75

Oferujemy regenerację lub sprzedaż już zregenerowanej turbosprężarki 49131-06006 firmy Mitsubishi (MHI).

Cena od 490 zł

Turbosprężarka 49131-06006
Turbosprężarka 49131-06006

W sprzedaży posiadamy również turbiny nowe, jak i części do nich:
- komplet uszczelek montażowych,
- koras/rdzeń turbosprężarki.

Na Twoje życzenie - oprócz regeneracji - przeprowadzamy także diagnostykę turbosprężarek, jak i ich poszczególnych elementów – weryfikacja jest bezpłatna. Ty decydujesz, nie czekaj - przyjmujemy zamówienia z całego kraju.

Regeneracja turbin przeprowadzana jest z zachowaniem najwyższych standardów. Uszkodzone elementy wymieniamy na oryginalne części firmy Melett i znanych światowych producentów.

Oprócz kompleksowo zregenerowanej turbosprężarki otrzymasz:
- protokół z przeprowadzonej regeneracji, potwierdzający uzyskanie parametrów odpowiadających fabrycznie nowej turbinie,
- 24-miesięczną gwarancję BEZ LIMITU PRZEJECHANYCH KILOMETRÓW,
- przyjemność z bezawaryjnej, spokojnej jazdy.

Zadzwoń! Zamówienia złożone do godziny 12:00 realizowane są jeszcze tego samego dnia!

Turbosprężarka 49131-06006 dostępna jest również pod numerem 860070.

Pasuje do pojazdów:

Opel Astra H 1.7 CDTI
Silnik: Z17DTH
Moc: 100 KM

Opel Combo C 1.7 CDTI
Silnik: Z17DTH
Moc: 100 KM

Opel Corsa C 1.7 CDTI
Silnik: Z17DTH
Moc: 100 KM

Opel Meriva A 1.7 CDTI
Silnik: Z17DTH
Moc: 101 KM


Turbina 49131-06006 | Niskie ciśnienie oleju

 

Turbina 49131-06006  | Niskie ciśnienie oleju
Turbina 49131-06006 | Niskie ciśnienie oleju

Przyczyną niskiego ciśnienia oleju w turbosprężarce najczęściej jest uszkodzony czujnik ciśnienia oleju. Źródłem powodującym niewłaściwe ciśnienie oleju może być również wyeksploatowany przewód znajdujący się między sygnalizatorem a czujnikiem oraz brak drożności wlotu olejowego do pompy z miski olejowej. Uszkodzone panewki na wale korbowym również będą powodowały występowanie niskiego ciśnienia oleju w turbosprężarce. Jeżeli zastanawiasz się, w jaki sposób sprawdzić ciśnienie oleju, można zrobić to na dwa sposoby: pomiar manometrem lub podpinając tester diagnostyczny.

W przypadku awarii turbo liczy się czas reakcji. Zwlekanie z naprawą nie tylko spowodować może nieodwracalne uszkodzenia turbo, ale także narazić może właściciela pojazdu na niemałe koszty naprawy.


Turbo puszcza olej

Przyczyną wycieku oleju z turbosprężarki najczęściej jest niedrożna odma. Również zbyt wysoki poziom oleju w zbiorniku powodował będzie uwalnianie się go poza korpus turbo, jak i do układu dolotowego i wydechowego.

Dodaj komentarz

Oceń wpis Aktualna ocena: 4.75
Wpisz nazwę użytkownika
Wpisz treść wiadomości

Komentarze

Sebsatian
2023-01-26 09:15:37
Niskie ciśnienie oleju w układzie smarowania silnika jest jednym z głównych czynników, które mogą prowadzić do awarii turbosprężarki oznaczonej jako 49131-06006 w modelu Opel Astra H z silnikiem 1.7 CDTI. Niskie ciśnienie oleju może być spowodowane przez wiele czynników, w tym: niski poziom oleju w silniku, uszkodzenie pompy olejowej, uszkodzenie filtra oleju, uszkodzenie zaworu regulacji ciśnienia oleju oraz nieszczelności w układzie smarowania. W celu rozwiązania problemu z niskim ciśnieniem oleju, należy dokładnie zdiagnozować przyczynę i wykonać odpowiednie naprawy. W pierwszej kolejności należy sprawdzić poziom oleju w silniku i uzupełnić go, jeśli jest zbyt niski. Następnie należy sprawdzić i ewentualnie wymienić pompę olejową, filtr oleju oraz zawór regulacji ciśnienia oleju. Jeśli po wykonaniu tych czynności problem z niskim ciśnieniem oleju nadal występuje, należy skontaktować się z warsztatem specjalizującym się w naprawie silników, aby dokonać dalszej diagnostyki i naprawy.

Filmy

Zadzwoń +48 609 70 70 60