Turbosprężarka 49131-06006
Oferujemy regenerację lub sprzedaż już zregenerowanej turbosprężarki 49131-06006 firmy Mitsubishi (MHI).
W sprzedaży posiadamy również turbiny nowe, jak i części do nich:
- komplet uszczelek montażowych,
- koras/rdzeń turbosprężarki.
Na Twoje życzenie - oprócz regeneracji - przeprowadzamy także diagnostykę turbosprężarek, jak i ich poszczególnych elementów – weryfikacja jest bezpłatna. Ty decydujesz, nie czekaj - przyjmujemy zamówienia z całego kraju.
Regeneracja turbin przeprowadzana jest z zachowaniem najwyższych standardów. Uszkodzone elementy wymieniamy na oryginalne części firmy Melett i znanych światowych producentów.
Oprócz kompleksowo zregenerowanej turbosprężarki otrzymasz:
- protokół z przeprowadzonej regeneracji, potwierdzający uzyskanie parametrów odpowiadających fabrycznie nowej turbinie,
- 24-miesięczną gwarancję BEZ LIMITU PRZEJECHANYCH KILOMETRÓW,
- przyjemność z bezawaryjnej, spokojnej jazdy.
Zadzwoń! Zamówienia złożone do godziny 12:00 realizowane są jeszcze tego samego dnia!
Turbosprężarka 49131-06006 dostępna jest również pod numerem 860070.
Pasuje do pojazdów:
Opel Astra H 1.7 CDTI
Silnik: Z17DTH
Moc: 100 KM
Opel Combo C 1.7 CDTI
Silnik: Z17DTH
Moc: 100 KM
Opel Corsa C 1.7 CDTI
Silnik: Z17DTH
Moc: 100 KM
Opel Meriva A 1.7 CDTI
Silnik: Z17DTH
Moc: 101 KM
Turbina 49131-06006 | Niskie ciśnienie oleju
Przyczyną niskiego ciśnienia oleju w turbosprężarce najczęściej jest uszkodzony czujnik ciśnienia oleju. Źródłem powodującym niewłaściwe ciśnienie oleju może być również wyeksploatowany przewód znajdujący się między sygnalizatorem a czujnikiem oraz brak drożności wlotu olejowego do pompy z miski olejowej. Uszkodzone panewki na wale korbowym również będą powodowały występowanie niskiego ciśnienia oleju w turbosprężarce. Jeżeli zastanawiasz się, w jaki sposób sprawdzić ciśnienie oleju, można zrobić to na dwa sposoby: pomiar manometrem lub podpinając tester diagnostyczny.
W przypadku awarii turbo liczy się czas reakcji. Zwlekanie z naprawą nie tylko spowodować może nieodwracalne uszkodzenia turbo, ale także narazić może właściciela pojazdu na niemałe koszty naprawy.
Turbo puszcza olej
Przyczyną wycieku oleju z turbosprężarki najczęściej jest niedrożna odma. Również zbyt wysoki poziom oleju w zbiorniku powodował będzie uwalnianie się go poza korpus turbo, jak i do układu dolotowego i wydechowego.
Dodaj komentarz
Wybierz swoje województwo
Filmy
- Alfa Romeo
- Alpina
- Audi
- Bentley Continental
- BMW
- Cadillac
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Dacia
- Daewoo
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Ford
- Honda
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Iveco
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Luxgen
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes
- Mini
- Mitsubishi
- Nissan
- Opel
- Peugeot
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls Royce
- Rover
- Saab
- Seat
- Skoda
- Smart
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- TATA
- Toyota
- Volkswagen
- Volvo
Miasta
- Cena turbin
- Cena turbiny
- Cena turbo
- Cena turbosprężarek
- Cena turbosprężarki
- Cennik turbin
- Cennik turbiny
- Cennik turbo
- Cennik turbosprężarek
- Cennik turbosprężarki
- Czyszczenie turbin
- Czyszczenie turbiny
- Czyszczenie turbo
- Czyszczenie turbosprężarek
- Czyszczenie turbosprężarki
- Demontaż turbin
- Demontaż turbiny
- Demontaż turbo
- Demontaż turbosprężarek
- Demontaż turbosprężarki
- Diagnostyka turbin
- Diagnostyka turbiny
- Diagnostyka turbo
- Diagnostyka turbosprężarek
- Diagnostyka turbosprężarki
- Koszt turbin
- Koszt turbiny
- Koszt turbo
- Koszt turbosprężarek
- Koszt turbosprężarki
- Montaż turbin
- Montaż turbiny
- Montaż turbo
- Montaż turbosprężarek
- Montaż turbosprężarki
- Naprawa turbin
- Naprawa turbiny
- Naprawa turbo
- Naprawa turbosprężarek
- Naprawa turbosprężarki
- Nowa turbina
- Nowa turbosprężarka
- Nowe turbiny
- Nowe turbo
- Nowe turbosprężarki
- Regeneracja turbin
- Regeneracja turbiny
- Regeneracja turbo
- Regeneracja turbosprężarek
- Regeneracja turbosprężarki
- Remont turbin
- Remont turbiny
- Remont turbo
- Remont turbosprężarek
- Remont turbosprężarki
- Serwis turbin
- Serwis turbiny
- Serwis turbo
- Serwis turbosprężarek
- Serwis turbosprężarki
- Wymiana turbin
- Wymiana turbiny
- Wymiana turbo
- Wymiana turbosprężarek
- Wymiana turbosprężarki
- Wyważanie turbin
- Wyważanie turbiny
- Wyważanie turbo
- Wyważanie turbosprężarek
Komentarze
Niskie ciśnienie oleju w układzie smarowania silnika jest jednym z głównych czynników, które mogą prowadzić do awarii turbosprężarki oznaczonej jako 49131-06006 w modelu Opel Astra H z silnikiem 1.7 CDTI. Niskie ciśnienie oleju może być spowodowane przez wiele czynników, w tym: niski poziom oleju w silniku, uszkodzenie pompy olejowej, uszkodzenie filtra oleju, uszkodzenie zaworu regulacji ciśnienia oleju oraz nieszczelności w układzie smarowania. W celu rozwiązania problemu z niskim ciśnieniem oleju, należy dokładnie zdiagnozować przyczynę i wykonać odpowiednie naprawy. W pierwszej kolejności należy sprawdzić poziom oleju w silniku i uzupełnić go, jeśli jest zbyt niski. Następnie należy sprawdzić i ewentualnie wymienić pompę olejową, filtr oleju oraz zawór regulacji ciśnienia oleju. Jeśli po wykonaniu tych czynności problem z niskim ciśnieniem oleju nadal występuje, należy skontaktować się z warsztatem specjalizującym się w naprawie silników, aby dokonać dalszej diagnostyki i naprawy.