Oferujemy regenerację lub sprzedaż już zregenerowanej turbosprężarki 49131-06006 firmy Mitsubishi (MHI).
W sprzedaży posiadamy również turbiny nowe, jak i części do nich:
- komplet uszczelek montażowych,
- koras/rdzeń turbosprężarki.
Na Twoje życzenie - oprócz regeneracji - przeprowadzamy także diagnostykę turbosprężarek, jak i ich poszczególnych elementów – weryfikacja jest bezpłatna. Ty decydujesz, nie czekaj - przyjmujemy zamówienia z całego kraju.
Regeneracja turbin przeprowadzana jest z zachowaniem najwyższych standardów. Uszkodzone elementy wymieniamy na oryginalne części firmy Melett i znanych światowych producentów.
Oprócz kompleksowo zregenerowanej turbosprężarki otrzymasz:
- protokół z przeprowadzonej regeneracji, potwierdzający uzyskanie parametrów odpowiadających fabrycznie nowej turbinie,
- 24-miesięczną gwarancję BEZ LIMITU PRZEJECHANYCH KILOMETRÓW,
- przyjemność z bezawaryjnej, spokojnej jazdy.
Zadzwoń! Zamówienia złożone do godziny 12:00 realizowane są jeszcze tego samego dnia!
Turbosprężarka 49131-06006 dostępna jest również pod numerem 860070.
Pasuje do pojazdów:
Opel Astra H 1.7 CDTI
Silnik: Z17DTH
Moc: 100 KM
Opel Combo C 1.7 CDTI
Silnik: Z17DTH
Moc: 100 KM
Opel Corsa C 1.7 CDTI
Silnik: Z17DTH
Moc: 100 KM
Opel Meriva A 1.7 CDTI
Silnik: Z17DTH
Moc: 101 KM
Turbina 49131-06006 | Niskie ciśnienie oleju
Przyczyną niskiego ciśnienia oleju w turbosprężarce najczęściej jest uszkodzony czujnik ciśnienia oleju. Źródłem powodującym niewłaściwe ciśnienie oleju może być również wyeksploatowany przewód znajdujący się między sygnalizatorem a czujnikiem oraz brak drożności wlotu olejowego do pompy z miski olejowej. Uszkodzone panewki na wale korbowym również będą powodowały występowanie niskiego ciśnienia oleju w turbosprężarce. Jeżeli zastanawiasz się, w jaki sposób sprawdzić ciśnienie oleju, można zrobić to na dwa sposoby: pomiar manometrem lub podpinając tester diagnostyczny.
W przypadku awarii turbo liczy się czas reakcji. Zwlekanie z naprawą nie tylko spowodować może nieodwracalne uszkodzenia turbo, ale także narazić może właściciela pojazdu na niemałe koszty naprawy.
Turbo puszcza olej
Przyczyną wycieku oleju z turbosprężarki najczęściej jest niedrożna odma. Również zbyt wysoki poziom oleju w zbiorniku powodował będzie uwalnianie się go poza korpus turbo, jak i do układu dolotowego i wydechowego.
Dodaj komentarz
Dowiedz się więcej
O turbosprężarkach i ich naprawie
Bosch
Diesel
Service Pawlik
Autoryzowana, specjalistyczna pracownia regeneracji i naprawy turbosprężarek. Regenerujemy turbosprężarki na terenie całego kraju
Autoryzowany warsztat Melett
Turbosprężarki Garrett, Melett, BorgWarner, IHI, Honeywell, Hitachi, Toyota, Holset, Mitsubishi
Komentarze