Turbosprężarka 454082-1
Oferujemy regenerację lub sprzedaż już zregenerowanej turbosprężarki 454082-1 firmy Garrett.
W sprzedaży posiadamy również turbiny nowe, jak i części do nich:
- komplet uszczelek montażowych,
- koras/rdzeń turbosprężarki.
Na Twoje życzenie - oprócz regeneracji - przeprowadzamy także diagnostykę turbosprężarek, jak i ich poszczególnych elementów – weryfikacja jest bezpłatna. Ty decydujesz, nie czekaj - przyjmujemy zamówienia z całego kraju.
Regeneracja turbin przeprowadzana jest z zachowaniem najwyższych standardów. Uszkodzone elementy wymieniamy na oryginalne części firmy Melett i znanych światowych producentów.
Oprócz kompleksowo zregenerowanej turbosprężarki otrzymasz:
- protokół z przeprowadzonej regeneracji, potwierdzający uzyskanie parametrów odpowiadających fabrycznie nowej turbinie,
- 24-miesięczną gwarancję BEZ LIMITU PRZEJECHANYCH KILOMETRÓW,
- przyjemność z bezawaryjnej, spokojnej jazdy.
Zadzwoń! Zamówienia złożone do godziny 12:00 realizowane są jeszcze tego samego dnia!
Turbosprężarka 454082-1 dostępna jest również pod numerem 028145701T.
Pasuje do pojazdów:
Audi 80 1.9 TDI (B4)
Silnik: 1Z
Pojemnosc: 1896 ccm
Moc: 90 KM
Audi A6 1.9 TDI (C4)
Silnik: 1Z / AHU
Pojemnosc: 1896 ccm
Moc: 90 KM
Turbina 454082-1 | Wyeksploatowane turbo
Nagły spadek mocy samochodu, głośniejsza praca turbosprężarki - najczęściej przypominająca gwizd lub charakterystyczny świst, czy też nasilone dymienie z rury wydechowej o zabarwieniu niebieskim to najczęstsze objawy świadczące o wyeksploatowaniu turbosprężarki. Innymi oznakami są również: znaczny ubytek oleju – wskazujący najczęściej na jego wyciek, a także kontrolka check engine. Wspominane objawy nie powinny zostać zbagatelizowane, ponieważ podróż z niesprawną turbiną może nie tylko wywołać poważne uszkodzenia w samym układzie turbodoładowania, ale również może doprowadzić do poważnej awarii jednostki napędowej.
Uszkodzenie turbiny nastąpić może również poprzez nieumiejętne obchodzenie się właściciela pojazdu wyposażonego w turbo, przyczyny to najczęściej nieprawidłowe ciśnienie turbosprężarki oraz niedostateczne smarowanie.
Czy turbina może uszkodzić silnik? | Jak obchodzić się turbosprężarką
Aby uniknąć szybkiej degradacji turbo należy zastosować się do kilku prostych, ale i ważnych zasad:
1. Unikać jazdy na wysokich obrotach na zimnym silniku.
2. Po długiej i dynamicznej jeździe należy schłodzić przez około 1-2 minuty turbinę.
3. Systematycznie kontrolować poziom oleju, jak i stan filtrów.
4. Przeprowadzać częstą weryfikację układów: dolotowego, turbodoładowania, wydechowego.
Oczywiście nie wolno zapominać o szybkiej reakcji na jakiekolwiek nieprawidłowości związane z pracą turbosprężarki.
Dodaj komentarz
Wybierz swoje województwo
Filmy
- Alfa Romeo
- Alpina
- Audi
- Bentley Continental
- BMW
- Cadillac
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Dacia
- Daewoo
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Ford
- Honda
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Iveco
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Luxgen
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes
- Mini
- Mitsubishi
- Nissan
- Opel
- Peugeot
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls Royce
- Rover
- Saab
- Seat
- Skoda
- Smart
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- TATA
- Toyota
- Volkswagen
- Volvo
Miasta
- Cena turbin
- Cena turbiny
- Cena turbo
- Cena turbosprężarek
- Cena turbosprężarki
- Cennik turbin
- Cennik turbiny
- Cennik turbo
- Cennik turbosprężarek
- Cennik turbosprężarki
- Czyszczenie turbin
- Czyszczenie turbiny
- Czyszczenie turbo
- Czyszczenie turbosprężarek
- Czyszczenie turbosprężarki
- Demontaż turbin
- Demontaż turbiny
- Demontaż turbo
- Demontaż turbosprężarek
- Demontaż turbosprężarki
- Diagnostyka turbin
- Diagnostyka turbiny
- Diagnostyka turbo
- Diagnostyka turbosprężarek
- Diagnostyka turbosprężarki
- Koszt turbin
- Koszt turbiny
- Koszt turbo
- Koszt turbosprężarek
- Koszt turbosprężarki
- Montaż turbin
- Montaż turbiny
- Montaż turbo
- Montaż turbosprężarek
- Montaż turbosprężarki
- Naprawa turbin
- Naprawa turbiny
- Naprawa turbo
- Naprawa turbosprężarek
- Naprawa turbosprężarki
- Nowa turbina
- Nowa turbosprężarka
- Nowe turbiny
- Nowe turbo
- Nowe turbosprężarki
- Regeneracja turbin
- Regeneracja turbiny
- Regeneracja turbo
- Regeneracja turbosprężarek
- Regeneracja turbosprężarki
- Remont turbin
- Remont turbiny
- Remont turbo
- Remont turbosprężarek
- Remont turbosprężarki
- Serwis turbin
- Serwis turbiny
- Serwis turbo
- Serwis turbosprężarek
- Serwis turbosprężarki
- Wymiana turbin
- Wymiana turbiny
- Wymiana turbo
- Wymiana turbosprężarek
- Wymiana turbosprężarki
- Wyważanie turbin
- Wyważanie turbiny
- Wyważanie turbo
- Wyważanie turbosprężarek
Komentarze
Turbosprężarka 454082-1 Audi 80 1.9 TDI (B4) jest podatna na wyeksploatowanie, ponieważ jest to element, który jest narażony na duże obciążenie podczas pracy silnika. Objawy wyeksploatowanej turbosprężarki mogą obejmować: spadek mocy silnika, zwiększenie emisji spalin, dymienie na czarno, dźwięki stukania lub trzaskania, błąd przeładowania turbiny. Jeśli turbosprężarka jest wyeksploatowana, to naprawa może być konieczna. Może to obejmować: regenerację turbosprężarki, wymianę uszczelnień, wirnika, gruszki, koła kompresji. Warto pamiętać, że naprawa turbosprężarki może być kosztowna, dlatego ważne jest, aby dbać o swój silnik i regularnie sprawdzać stan turbosprężarki, aby uniknąć konieczności naprawy.