Localizations image

Turbosprężarka 452283-3

Oceń:
/ Aktualna ocena: 4.71

Oferujemy regenerację lub sprzedaż już zregenerowanej turbosprężarki 452283-3 firmy Garrett.

Cena od 490 zł

Turbosprężarka 452283-3
Turbosprężarka 452283-3

W sprzedaży posiadamy również turbiny nowe, jak i części do nich:

- komplet uszczelek montażowych,
- koras/rdzeń turbosprężarki.

Na Twoje życzenie - oprócz regeneracji - przeprowadzamy także diagnostykę turbosprężarek, jak i ich poszczególnych elementów – weryfikacja jest bezpłatna. Ty decydujesz, nie czekaj - przyjmujemy zamówienia z całego kraju.

Regeneracja turbin przeprowadzana jest z zachowaniem najwyższych standardów. Uszkodzone elementy wymieniamy na oryginalne części firmy Melett i znanych światowych producentów.

Oprócz kompleksowo zregenerowanej turbosprężarki otrzymasz:
- protokół z przeprowadzonej regeneracji, potwierdzający uzyskanie parametrów odpowiadających fabrycznie nowej turbinie,
- 24-miesięczną gwarancję BEZ LIMITU PRZEJECHANYCH KILOMETRÓW,
- przyjemność z bezawaryjnej, spokojnej jazdy.

Zadzwoń! Zamówienia złożone do godziny 12:00 realizowane są jeszcze tego samego dnia!

Turbosprężarka 452283-3 dostępna jest również pod numerami PMF100500.

Pasuje do pojazdów z silnikiem TCI/E L series o pojemności 2.0:

- Rover 75 137 KM,

- Rover 200 137 KM,

- Rover 400 137 KM,

- Rover 600 137 KM,


Turbina 452283-3
| Skok sztangi turbiny
 

Turbina 454158-3 | Skok sztangi turbiny
Turbina 454158-3 | Skok sztangi turbiny

Występowanie skoków sztangi turbiny wskazywać może na awarię gruszki turbiny lub na zatartą technologię zmiennej geometrii turbiny. W takiej sytuacji turbosprężarka będzie zasysać powietrze, a także będą słyszalne dźwięki takie jak np. pisk. Aby przywrócić płynną pracę sztangi turbiny należy poddać turbo regeneracji. Już wstępną jej weryfikacja pozwoli na określenie źródła problemu.

Poprawna regulacja sztangi turbiny jest równie istotna, ponieważ źle ustawiona gruszka turbiny po regeneracji, objawy będzie wskazywała niemalże podobne do jej awarii. Co więcej, jazda z niesprawną turbiną może powodować awarię zarówno turbo, jak i jednostki napędowej.


Czym jest spowodowane przeładowanie turbiny po regeneracji?

Jeżeli po przeprowadzonym procesie regeneracji Twoje turbo przeładowuje lub występuje zjawisko poszerzonej turbodziury, to znak, że dokonałeś złej decyzji podczas wyboru warsztatu. W takiej sytuacji należ oddać turbosprężarkę do korekty, w przeciwnym razie podróż z niesprawną turbosprężarką uszkodzić może inne elementy samochodowe.

Dodaj komentarz

Oceń wpis Aktualna ocena: 4.71
Wpisz nazwę użytkownika
Wpisz treść wiadomości

Komentarze

Daniel
2023-01-26 09:16:12
Skok sztangi turbiny jest jednym z objawów awarii turbosprężarki oznaczonej jako 452283-3 w modelu Rover 75 z silnikiem o mocy 137 KM. Skok sztangi turbiny może być spowodowany przez wiele czynników, w tym: Uszkodzenie łożysk kulkowych lub łożysk oporowych w turbosprężarce. Zużycie wałka korbowego lub wałka osadzonego na osi turbosprężarki. Uszkodzenie wałka korbowego lub wałka osadzonego na osi turbosprężarki. Aby rozwiązać problem skoku sztangi turbiny, należy najpierw dokładnie zdiagnozować przyczynę. W tym celu należy sprawdzić łożyska kulkowe i łożyska oporowe oraz wałek korbowy i wałek osadzony na osi turbosprężarki. Jeśli łożyska są uszkodzone, należy je wymienić. Jeśli wałki są zużyte lub uszkodzone, należy je wymienić. Jeśli problem nadal występuje po wykonaniu tych czynności, należy skontaktować się z warsztatem specjalizującym się w naprawie turbosprężarek w celu dalszej diagnostyki i naprawy.

Filmy

Zadzwoń +48 609 70 70 60