Turbosprężarka 452274-4
Oferujemy regenerację lub sprzedaż już zregenerowanej turbosprężarki 452274-4 firmy Garrett.

W sprzedaży posiadamy również turbiny nowe, jak i części do nich:
- komplet uszczelek montażowych,
- koras/rdzeń turbosprężarki.
Na Twoje życzenie - oprócz regeneracji - przeprowadzamy także diagnostykę turbosprężarek, jak i ich poszczególnych elementów – weryfikacja jest bezpłatna. Ty decydujesz, nie czekaj - przyjmujemy zamówienia z całego kraju.
Regeneracja turbin przeprowadzana jest z zachowaniem najwyższych standardów. Uszkodzone elementy wymieniamy na oryginalne części firmy Melett i znanych światowych producentów.
Oprócz kompleksowo zregenerowanej turbosprężarki otrzymasz:
- protokół z przeprowadzonej regeneracji, potwierdzający uzyskanie parametrów odpowiadających fabrycznie nowej turbinie,
- 24-miesięczną gwarancję BEZ LIMITU PRZEJECHANYCH KILOMETRÓW,
- przyjemność z bezawaryjnej, spokojnej jazdy.
Zadzwoń! Zamówienia złożone do godziny 12:00 realizowane są jeszcze tego samego dnia!
Turbosprężarka 452274-4 dostępna jest również pod numerem 14411BN800.
Pasuje do pojazdów:
Nissan Almera 2.2 Di Tino
Silnik: YD1 (HM)
Pojemnosc: 2200 ccm
Moc: 114 KM
Rok produkcji: od 02.2002
Turbina 452274-4 | Awaria gruszki turbiny

Najczęstsze awarie gruszki turbiny spowodowane są przez zanieczyszczenia, ale również i przez wyeksploatowanie aktuatora. Dziurawa gruszka turbiny, czy też pojawienie się na niej rdzy zaburza nie tylko pracę siłownika, ale również wpływa negatywnie na pracę turbosprężarki.
Uszkodzony zawór turbiny - objawy to nie tylko pogorszona praca jednostki napędowej, ale również poszerzone zjawisko turbodziury. Jeżeli wspomniane objawy będą występować po zamontowaniu w samochodzie turbosprężarki po regeneracji, świadczyć to może o źle ustawionej gruszce turbiny, należy w takie sytuacji poddać ją korekcie. Regulacja gruszki turbiny polega na poprawnym wydłużeniu, jak i skróceniu cięgna, które swoimi ruchami otwiera oraz zamyka łopatki zmiennej geometrii turbiny.
Ile kosztuje wymiana gruszki w turbosprężarce?
Cena samego siłownika nie należy do wysokich, wymianę gruszki możesz przeprowadzić nawet samodzielnie – pod warunkiem, że dysponujesz potrzebną wiedzą, jednakże już sam proces kalibracji wymaga nie tylko wiedzy i doświadczenia, ale również specjalistycznego urządzenia. Nasz serwis dysponuje zarówno takim urządzeniem, jak i doświadczonymi pracownikami.
Dodaj komentarz
Wybierz swoje województwo
Filmy
- Alfa Romeo
- Alpina
- Audi
- Bentley Continental
- BMW
- Cadillac
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Dacia
- Daewoo
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Ford
- Honda
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Iveco
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Luxgen
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes
- Mini
- Mitsubishi
- Nissan
- Opel
- Peugeot
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls Royce
- Rover
- Saab
- Seat
- Skoda
- Smart
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- TATA
- Toyota
- Volkswagen
- Volvo
Miasta
- Cena turbin
- Cena turbiny
- Cena turbo
- Cena turbosprężarek
- Cena turbosprężarki
- Cennik turbin
- Cennik turbiny
- Cennik turbo
- Cennik turbosprężarek
- Cennik turbosprężarki
- Czyszczenie turbin
- Czyszczenie turbiny
- Czyszczenie turbo
- Czyszczenie turbosprężarek
- Czyszczenie turbosprężarki
- Demontaż turbin
- Demontaż turbiny
- Demontaż turbo
- Demontaż turbosprężarek
- Demontaż turbosprężarki
- Diagnostyka turbin
- Diagnostyka turbiny
- Diagnostyka turbo
- Diagnostyka turbosprężarek
- Diagnostyka turbosprężarki
- Koszt turbin
- Koszt turbiny
- Koszt turbo
- Koszt turbosprężarek
- Koszt turbosprężarki
- Montaż turbin
- Montaż turbiny
- Montaż turbo
- Montaż turbosprężarek
- Montaż turbosprężarki
- Naprawa turbin
- Naprawa turbiny
- Naprawa turbo
- Naprawa turbosprężarek
- Naprawa turbosprężarki
- Nowa turbina
- Nowa turbosprężarka
- Nowe turbiny
- Nowe turbo
- Nowe turbosprężarki
- Regeneracja turbin
- Regeneracja turbiny
- Regeneracja turbo
- Regeneracja turbosprężarek
- Regeneracja turbosprężarki
- Remont turbin
- Remont turbiny
- Remont turbo
- Remont turbosprężarek
- Remont turbosprężarki
- Serwis turbin
- Serwis turbiny
- Serwis turbo
- Serwis turbosprężarek
- Serwis turbosprężarki
- Wymiana turbin
- Wymiana turbiny
- Wymiana turbo
- Wymiana turbosprężarek
- Wymiana turbosprężarki
- Wyważanie turbin
- Wyważanie turbiny
- Wyważanie turbo
- Wyważanie turbosprężarek
Komentarze
Awaria gruszki turbiny w turbosprężarce oznaczonej jako 452274-4 w modelu Nissan Almera z silnikiem 2.2 Di Tino może być spowodowana przez kilka czynników. Poniżej wymieniam kilka z najczęstszych przyczyn awarii gruszki turbiny:
Zużycie: Gruszka turbiny jest narażona na duże obciążenia i szybko się zużywa, co może prowadzić do awarii.
Uszkodzenie wałka turbo: Wałek turbo jest wałem, który napędza gruszkę turbiny. Uszkodzenie tego wałka może uniemożliwić jego obrót i spowodować awarię gruszki turbiny.
Zanieczyszczenie oleju: Zanieczyszczony olej może dostać się do gruszki turbiny i powodować jej uszkodzenie.
Niedostateczna ilość oleju: Olej jest niezbędny do smarowania i chłodzenia gruszki turbiny. Brak odpowiedniej ilości oleju może prowadzić do awarii gruszki turbiny.
Aby dokładnie zdiagnozować przyczynę awarii, konieczne jest przeprowadzenie diagnostyki komputerowej oraz ewentualnie przeprowadzenie naprawy lub wymiany gruszki turbiny.