Turbosprężarka 452124-6
Oferujemy regenerację lub sprzedaż już zregenerowanej turbosprężarki 452124-6 firmy Garrett.
W sprzedaży posiadamy również turbiny nowe, jak i części do nich:
- komplet uszczelek montażowych,
- koras/rdzeń turbosprężarki.
Na Twoje życzenie - oprócz regeneracji - przeprowadzamy także diagnostykę turbosprężarek, jak i ich poszczególnych elementów – weryfikacja jest bezpłatna. Ty decydujesz, nie czekaj - przyjmujemy zamówienia z całego kraju.
Regeneracja turbin przeprowadzana jest z zachowaniem najwyższych standardów. Uszkodzone elementy wymieniamy na oryginalne części firmy Melett i znanych światowych producentów.
Oprócz kompleksowo zregenerowanej turbosprężarki otrzymasz:
- protokół z przeprowadzonej regeneracji, potwierdzający uzyskanie parametrów odpowiadających fabrycznie nowej turbinie,
- 24-miesięczną gwarancję BEZ LIMITU PRZEJECHANYCH KILOMETRÓW,
- przyjemność z bezawaryjnej, spokojnej jazdy.
Zadzwoń! Zamówienia złożone do godziny 12:00 realizowane są jeszcze tego samego dnia!
Turbosprężarka 452124-6 dostępna jest również pod numerami:
- 1107642
- 1056650
Pasuje do pojazdów:
Ford Mondeo II 1.8 TD
Silnik: RFN
Pojemnosc: 1753 ccm
Moc: 90 KM
Rok produkcji: 09.1996 do 11.2000
Turbina 452124-6 | Pomiar ciśnienia doładowania
Aby turbosprężarka mogła prawidłowo funkcjonować, jej wartość ciśnienia doładowania dla jednostek seryjnych powinna mieścić się w przedziale 0,4-1,1 bara. Jak zatem sprawdzić, czy aktualnie występujące ciśnienie doładowania turbiny jest poprawne? Urządzeniem do tego służącym jest manometr, jednakże należy mieć na uwadze to, iż w każdym samochodzie wartości ciśnienia są inne. Wartość ciśnienia doładowania można również zmierzyć przy użyciu testera diagnostycznego.
Regulacja ciśnienia doładowania turbiny - gruszka turbiny
Element turbiny, jakim jest siłownik podciśnieniowy, za pomocą swojego cięgna steruje kierownicą spalin turbiny. Regulując długość sztangi turbiny można odpowiednio zmniejszyć lub zwiększyć ciśnienie, jednakże należy mieć na uwadze to, że nawet najmniejszy obrót śrub regulacyjnych ma znaczący pływ na dalszą pracę turbo. Za bardzo wydłużona sztanga może powodować występowanie poszerzonej turbodziury, natomiast zbyt skrócona sztanga będzie generowała za wysokie ciśnienie.
W przypadku niepoprawnie działającego turbo zalecamy kontakt z naszym serwisem, dostępne usługi, jak i ich ceny znajdują się w zakładce cennik.
Dodaj komentarz
Wybierz swoje województwo
Filmy
- Alfa Romeo
- Alpina
- Audi
- Bentley Continental
- BMW
- Cadillac
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Dacia
- Daewoo
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Ford
- Honda
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Iveco
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Luxgen
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes
- Mini
- Mitsubishi
- Nissan
- Opel
- Peugeot
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls Royce
- Rover
- Saab
- Seat
- Skoda
- Smart
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- TATA
- Toyota
- Volkswagen
- Volvo
Miasta
- Cena turbin
- Cena turbiny
- Cena turbo
- Cena turbosprężarek
- Cena turbosprężarki
- Cennik turbin
- Cennik turbiny
- Cennik turbo
- Cennik turbosprężarek
- Cennik turbosprężarki
- Czyszczenie turbin
- Czyszczenie turbiny
- Czyszczenie turbo
- Czyszczenie turbosprężarek
- Czyszczenie turbosprężarki
- Demontaż turbin
- Demontaż turbiny
- Demontaż turbo
- Demontaż turbosprężarek
- Demontaż turbosprężarki
- Diagnostyka turbin
- Diagnostyka turbiny
- Diagnostyka turbo
- Diagnostyka turbosprężarek
- Diagnostyka turbosprężarki
- Koszt turbin
- Koszt turbiny
- Koszt turbo
- Koszt turbosprężarek
- Koszt turbosprężarki
- Montaż turbin
- Montaż turbiny
- Montaż turbo
- Montaż turbosprężarek
- Montaż turbosprężarki
- Naprawa turbin
- Naprawa turbiny
- Naprawa turbo
- Naprawa turbosprężarek
- Naprawa turbosprężarki
- Nowa turbina
- Nowa turbosprężarka
- Nowe turbiny
- Nowe turbo
- Nowe turbosprężarki
- Regeneracja turbin
- Regeneracja turbiny
- Regeneracja turbo
- Regeneracja turbosprężarek
- Regeneracja turbosprężarki
- Remont turbin
- Remont turbiny
- Remont turbo
- Remont turbosprężarek
- Remont turbosprężarki
- Serwis turbin
- Serwis turbiny
- Serwis turbo
- Serwis turbosprężarek
- Serwis turbosprężarki
- Wymiana turbin
- Wymiana turbiny
- Wymiana turbo
- Wymiana turbosprężarek
- Wymiana turbosprężarki
- Wyważanie turbin
- Wyważanie turbiny
- Wyważanie turbo
- Wyważanie turbosprężarek
Komentarze
Pomiar ciśnienia doładowania jest ważnym krokiem w diagnostyce układu turbo w samochodzie z silnikiem o oznaczeniu 452124-6, jakim jest Ford Mondeo II 1.8 TD. Pomiar ciśnienia doładowania pozwala na określenie, czy turbosprężarka działa prawidłowo i czy nie ma żadnych nieszczelności w układzie dolotowym. Aby pomierzyć ciśnienie doładowania, należy użyć manometru doładowania. Manometr jest podłączany do króćca dolotowego, który jest zazwyczaj znajduje się na przewodzie dolotowym lub na intercoolerze. Należy pamiętać, że wartości ciśnienia doładowania mogą się różnić w zależności od silnika, dlatego ważne jest, aby sprawdzić wartości zalecane przez producenta. Jeśli pomiar ciśnienia doładowania wykazuje niskie wartości, mogą to oznaczać problemy z turbosprężarką lub nieszczelności w układzie dolotowym. W takim przypadku powinniśmy się skontaktować z warsztatem specjalizującym się w naprawie turbosprężarek, w celu dalszej diagnostyki i naprawy.