Localizations image

Turbosprężarka 452124-6

Oceń:
/ Aktualna ocena: 4.77

Oferujemy regenerację lub sprzedaż już zregenerowanej turbosprężarki 452124-6 firmy Garrett.

Cena od 490 zł

Turbosprężarka 452124-6
Turbosprężarka 452124-6

W sprzedaży posiadamy również turbiny nowe, jak i części do nich:
- komplet uszczelek montażowych,
- koras/rdzeń turbosprężarki.

Na Twoje życzenie - oprócz regeneracji - przeprowadzamy także diagnostykę turbosprężarek, jak i ich poszczególnych elementów – weryfikacja jest bezpłatna. Ty decydujesz, nie czekaj - przyjmujemy zamówienia z całego kraju.

Regeneracja turbin przeprowadzana jest z zachowaniem najwyższych standardów. Uszkodzone elementy wymieniamy na oryginalne części firmy Melett i znanych światowych producentów.

Oprócz kompleksowo zregenerowanej turbosprężarki otrzymasz:

- protokół z przeprowadzonej regeneracji, potwierdzający uzyskanie parametrów odpowiadających fabrycznie nowej turbinie,
- 24-miesięczną gwarancję BEZ LIMITU PRZEJECHANYCH KILOMETRÓW,
- przyjemność z bezawaryjnej, spokojnej jazdy.

Zadzwoń! Zamówienia złożone do godziny 12:00 realizowane są jeszcze tego samego dnia!

Turbosprężarka 452124-6 dostępna jest również pod numerami:

- 1107642

- 1056650

Pasuje do pojazdów:

Ford Mondeo II 1.8 TD
Silnik: RFN
Pojemnosc: 1753 ccm
Moc: 90 KM
Rok produkcji: 09.1996 do 11.2000


Turbina 452124-6 | Pomiar ciśnienia doładowania
 

Turbina 452124-6 | Pomiar ciśnienia doładowania
Turbina 452124-6 | Pomiar ciśnienia doładowania

Aby turbosprężarka mogła prawidłowo funkcjonować, jej wartość ciśnienia doładowania dla jednostek seryjnych powinna mieścić się w przedziale 0,4-1,1 bara. Jak zatem sprawdzić, czy aktualnie występujące ciśnienie doładowania turbiny jest poprawne? Urządzeniem do tego służącym jest manometr, jednakże należy mieć na uwadze to, iż w każdym samochodzie wartości ciśnienia są inne. Wartość ciśnienia doładowania można również zmierzyć przy użyciu testera diagnostycznego.


Regulacja ciśnienia doładowania turbiny - gruszka turbiny

Element turbiny, jakim jest siłownik podciśnieniowy, za pomocą swojego cięgna steruje kierownicą spalin turbiny. Regulując długość sztangi turbiny można odpowiednio zmniejszyć lub zwiększyć ciśnienie, jednakże należy mieć na uwadze to, że nawet najmniejszy obrót śrub regulacyjnych ma znaczący pływ na dalszą pracę turbo. Za bardzo wydłużona sztanga może powodować występowanie poszerzonej turbodziury, natomiast zbyt skrócona sztanga będzie generowała za wysokie ciśnienie.

W przypadku niepoprawnie działającego turbo zalecamy kontakt z naszym serwisem, dostępne usługi, jak i ich ceny znajdują się w zakładce cennik.

Dodaj komentarz

Wystąpił błąd.

Turbosprężarka 53049700029 30 marca 2021

Turbosprężarka 53049700029

Oferujemy regenerację lub sprzedaż już zregenerowanej turbosprężarki 53049700029...

Turbosprężarka 706680-1 12 maja 2021

Turbosprężarka 706680-1

Oferujemy regenerację lub sprzedaż już zregenerowanej turbosprężarki 706680-1...

Turbosprężarka 54359700000 01 kwietnia 2021

Turbosprężarka 54359700000

Oferujemy regenerację lub sprzedaż już zregenerowanej turbosprężarki 54359700000...

Phone icon
Zadzwoń i sprawdź +48 609 707 060
Call icon

Zadzwoń do nas:

+48609707060
lub

Zostaw nam swój numer

Nr loader
Wpisz poprawny numer
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Korzystanie z naszego serwisu internetowego bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia. Więcej informacji można znaleźć w naszej Polityce prywatności. RODO