Turbosprężarka 04E145721F
Oferujemy regenerację lub sprzedaż już zregenerowanej turbosprężarki 04E145721F firmy IHI Turbo.
W sprzedaży posiadamy również turbiny nowe, jak i części do nich:
- komplet uszczelek montażowych,
- koras/rdzeń turbosprężarki.
Na Twoje życzenie - oprócz regeneracji - przeprowadzamy także diagnostykę turbosprężarek, jak i ich poszczególnych elementów – weryfikacja jest bezpłatna. Ty decydujesz, nie czekaj - przyjmujemy zamówienia z całego kraju.
Regeneracja turbin przeprowadzana jest z zachowaniem najwyższych standardów. Uszkodzone elementy wymieniamy na oryginalne części firmy Melett i znanych światowych producentów.
Oprócz kompleksowo zregenerowanej turbosprężarki otrzymasz:
- protokół z przeprowadzonej regeneracji, potwierdzający uzyskanie parametrów odpowiadających fabrycznie nowej turbinie,
- 24-miesięczną gwarancję BEZ LIMITU PRZEJECHANYCH KILOMETRÓW,
- przyjemność z bezawaryjnej, spokojnej jazdy.
Zadzwoń! Zamówienia złożone do godziny 12:00 realizowane są jeszcze tego samego dnia!
Turbosprężarka 04E145721F dostępna jest również pod numerem 04E145721B.
Pasuje do pojazdów:
Audi A1 1.4 TSI
Silnik: CPTA
Moc: 140 KM
Audi A1 1.4 TSI
Silnik: CZEA
Moc: 150 KM
Audi A1 1.4 TSI
Silnik: CZCA
Moc: 125 KM
Audi A3 1.4 TSI (8V)
Silnik: CPTA
Moc: 140 KM
Audi A3 1.4 TSI (8V)
Silnik: CXSB, CZCA
Moc: 125 KM
Audi A3 1.4 TSI
Silnik: CUKB, CZEA
Moc: 150 KM
Seat Alhambra II 1.4 TSI
Silnik: CZDA
Moc: 150 KM
Seat Ibiza IV 1.4 TSI
Silnik: CPTA
Moc: 140 KM
Seat Ibiza IV 1.4 TSI
Silnik: CZEA
Moc: 150 KM
Seat Leon 1.4 TSI
Silnik: CHPA, CPTA
Moc: 140 KM
Seat Leon 1.4 TSI
Silnik: CZEA
Moc: 150 KM
Skoda Octavia III 1.4 TSI
Silnik: CHPA
Moc: 140 KM
Skoda Octavia III 1.4 TSI
Silnik: CHPB, CZDA
Moc: 150 KM
Skoda Yeti 1.4 TSI
Silnik: CZCA, CZDD, CZDB
Moc: 125 KM
Volkswagen Beetle 1.4 TSI
Silnik: CZDA, CZEA
Moc: 150 KM
Volkswagen CC 1.4 TSI
Silnik: CZDA, CZEA
Moc: 150 KM
Volkswagen Golf VII 1.4 TSI
Silnik: CHPA, CPTA
Moc: 140 KM
Volkswagen Golf VII 1.4 TSI
Silnik: CZDA, CZEA
Moc: 150 KM
Volkswagen Golf VII 1.4 TSI
Silnik: CZCA
Moc: 125 KM
Volkswagen Polo V 1.4 TSI
Silnik: CPTA
Moc: 140 KM
Volkswagen Polo V 1.4 TSI
Silnik: CZDA, CZEA
Moc: 150 KM
Volkswagen Sharan II 1.4 TSI
Silnik: CZDA
Moc: 150 KM
Volkswagen Tiguan 1.4 TSI
Silnik: CZDA, CZEA
Moc: 150 KM
Volkswagen Tiguan 1.4 TSI
Silnik: CZCA
Moc: 125 KM
Turbina 04E145721F | Elektroniczny nastawnik turbo
Turbosprężarki w nowszych silnikach wyposażone są w elektroniczny sterownik turbiny, który pełnią taką samą funkcję, jak gruszka turbiny – sterują zmienną technologią łopatek. Niestety nie cieszą się ona pozytywną opinią - są bardzo awaryjne. Uszkodzony nastawnik turbiny objawy awarii komunikował będzie w sposób niemalże taki sam, jak w przypadku usterki tradycyjnego aktuatora: brak mocy pojazdu, przejście w tryb awaryjny czy też zwiększone zużycie paliwa połączone z nadmiernie wydobywającymi się spalinami z układu wydechowego.
Regeneracja nastawnika turbiny
W przypadku regeneracji elektronicznego nastawnika przeprowadzenie jego kodowania nie może obejść się również bez regeneracji turbosprężarki – wpłynie to na jej dłuższą żywotność. Błędem jest również montowanie niezaadaptowanego nastawnika w turbosprężarce.
Nasz autoryzowany serwis mający swoją siedzibę w Stalowej Woli przeprowadza kompleksową regenerację z zachowaniem najwyższych standardów. Dokładniejszych informacji na temat oferowanych usług, jak i cen uzyskasz telefonicznie.
Dodaj komentarz
Wybierz swoje województwo
Filmy
- Alfa Romeo
- Alpina
- Audi
- Bentley Continental
- BMW
- Cadillac
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Dacia
- Daewoo
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Ford
- Honda
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Iveco
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Luxgen
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes
- Mini
- Mitsubishi
- Nissan
- Opel
- Peugeot
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls Royce
- Rover
- Saab
- Seat
- Skoda
- Smart
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- TATA
- Toyota
- Volkswagen
- Volvo
Miasta
- Cena turbin
- Cena turbiny
- Cena turbo
- Cena turbosprężarek
- Cena turbosprężarki
- Cennik turbin
- Cennik turbiny
- Cennik turbo
- Cennik turbosprężarek
- Cennik turbosprężarki
- Czyszczenie turbin
- Czyszczenie turbiny
- Czyszczenie turbo
- Czyszczenie turbosprężarek
- Czyszczenie turbosprężarki
- Demontaż turbin
- Demontaż turbiny
- Demontaż turbo
- Demontaż turbosprężarek
- Demontaż turbosprężarki
- Diagnostyka turbin
- Diagnostyka turbiny
- Diagnostyka turbo
- Diagnostyka turbosprężarek
- Diagnostyka turbosprężarki
- Koszt turbin
- Koszt turbiny
- Koszt turbo
- Koszt turbosprężarek
- Koszt turbosprężarki
- Montaż turbin
- Montaż turbiny
- Montaż turbo
- Montaż turbosprężarek
- Montaż turbosprężarki
- Naprawa turbin
- Naprawa turbiny
- Naprawa turbo
- Naprawa turbosprężarek
- Naprawa turbosprężarki
- Nowa turbina
- Nowa turbosprężarka
- Nowe turbiny
- Nowe turbo
- Nowe turbosprężarki
- Regeneracja turbin
- Regeneracja turbiny
- Regeneracja turbo
- Regeneracja turbosprężarek
- Regeneracja turbosprężarki
- Remont turbin
- Remont turbiny
- Remont turbo
- Remont turbosprężarek
- Remont turbosprężarki
- Serwis turbin
- Serwis turbiny
- Serwis turbo
- Serwis turbosprężarek
- Serwis turbosprężarki
- Wymiana turbin
- Wymiana turbiny
- Wymiana turbo
- Wymiana turbosprężarek
- Wymiana turbosprężarki
- Wyważanie turbin
- Wyważanie turbiny
- Wyważanie turbo
- Wyważanie turbosprężarek
Komentarze
Elektroniczny nastawnik turbo (VVT) jest elementem, który reguluje położenie łopatek w turbosprężarce 04E145721F w samochodzie Audi A1 1.4 TSI. Jego zadaniem jest zmiana kąta nachylenia łopatek, aby zwiększyć lub zmniejszyć przepływ powietrza przez turbosprężarkę. Dzięki temu możliwe jest dostosowanie przepływu powietrza do aktualnych potrzeb silnika. Elektroniczny nastawnik turbo jest zwykle napędzany przez silnik elektryczny lub siłownik pneumatyczny, który jest sterowany przez komputer silnika. Jeśli nastawnik jest uszkodzony, może to prowadzić do problemów z przyspieszaniem, spadkiem mocy silnika, niestabilną pracą silnika lub innymi nieprawidłowościami. Awaria elektronicznego nastawnika turbo wymaga interwencji specjalisty, aby zdiagnozować i naprawić problem. W przypadku awarii tego elementu, ważne jest, aby skontaktować się z mechanikiem, który będzie w stanie dokładnie zdiagnozować i naprawić problem.