Localizations image

Turbosprężarka 04E145721F

Oceń:
/ Aktualna ocena: 4.72

Ponad 3000 turbosprężarek dostępnych od 390zł!

Oferujemy regenerację lub sprzedaż już zregenerowanej turbosprężarki 04E145721F firmy IHI Turbo.

Cena od 490 zł

 

Turbosprężarka 04E145721F
Turbosprężarka 04E145721F

 W sprzedaży posiadamy również turbiny nowe, jak i części do nich:

- komplet uszczelek montażowych,
- koras/rdzeń turbosprężarki.

Na Twoje życzenie - oprócz regeneracji - przeprowadzamy także diagnostykę turbosprężarek, jak i ich poszczególnych elementów – weryfikacja jest bezpłatna. Ty decydujesz, nie czekaj - przyjmujemy zamówienia z całego kraju.

Regeneracja turbin przeprowadzana jest z zachowaniem najwyższych standardów. Uszkodzone elementy wymieniamy na oryginalne części firmy Melett i znanych światowych producentów.

Oprócz kompleksowo zregenerowanej turbosprężarki otrzymasz:
- protokół z przeprowadzonej regeneracji, potwierdzający uzyskanie parametrów odpowiadających fabrycznie nowej turbinie,
- 24-miesięczną gwarancję BEZ LIMITU PRZEJECHANYCH KILOMETRÓW,
- przyjemność z bezawaryjnej, spokojnej jazdy.

Zadzwoń! Zamówienia złożone do godziny 12:00 realizowane są jeszcze tego samego dnia!

Turbosprężarka 04E145721F dostępna jest również pod numerem 04E145721B.

Pasuje do pojazdów:

Audi A1 1.4 TSI
Silnik: CPTA
Moc: 140 KM

Audi A1 1.4 TSI
Silnik: CZEA
Moc: 150 KM

Audi A1 1.4 TSI
Silnik: CZCA
Moc: 125 KM

Audi A3 1.4 TSI (8V)
Silnik: CPTA
Moc: 140 KM

Audi A3 1.4 TSI (8V)
Silnik: CXSB, CZCA
Moc: 125 KM

Audi A3 1.4 TSI
Silnik: CUKB, CZEA
Moc: 150 KM

Seat Alhambra II 1.4 TSI
Silnik: CZDA
Moc: 150 KM

Seat Ibiza IV 1.4 TSI
Silnik: CPTA
Moc: 140 KM

Seat Ibiza IV 1.4 TSI
Silnik: CZEA
Moc: 150 KM

Seat Leon 1.4 TSI
Silnik: CHPA, CPTA
Moc: 140 KM

Seat Leon 1.4 TSI
Silnik: CZEA
Moc: 150 KM

Skoda Octavia III 1.4 TSI
Silnik: CHPA
Moc: 140 KM

Skoda Octavia III 1.4 TSI
Silnik: CHPB, CZDA
Moc: 150 KM

Skoda Yeti 1.4 TSI
Silnik: CZCA, CZDD, CZDB
Moc: 125 KM

Volkswagen Beetle 1.4 TSI
Silnik: CZDA, CZEA
Moc: 150 KM

Volkswagen CC 1.4 TSI
Silnik: CZDA, CZEA
Moc: 150 KM

Volkswagen Golf VII 1.4 TSI
Silnik: CHPA, CPTA
Moc: 140 KM

Volkswagen Golf VII 1.4 TSI
Silnik: CZDA, CZEA
Moc: 150 KM

Volkswagen Golf VII 1.4 TSI
Silnik: CZCA
Moc: 125 KM

Volkswagen Polo V 1.4 TSI
Silnik: CPTA
Moc: 140 KM

Volkswagen Polo V 1.4 TSI
Silnik: CZDA, CZEA
Moc: 150 KM

Volkswagen Sharan II 1.4 TSI
Silnik: CZDA
Moc: 150 KM

Volkswagen Tiguan 1.4 TSI
Silnik: CZDA, CZEA
Moc: 150 KM

Volkswagen Tiguan 1.4 TSI
Silnik: CZCA
Moc: 125 KM


Turbina 04E145721F | Elektroniczny nastawnik turbo

 

Turbina 04E145721F |  Elektroniczny nastawnik turbo
Turbina 04E145721F | Elektroniczny nastawnik turbo

Turbosprężarki w nowszych silnikach wyposażone są w elektroniczny sterownik turbiny, który pełnią taką samą funkcję, jak gruszka turbiny – sterują zmienną technologią łopatek. Niestety nie cieszą się ona pozytywną opinią - są bardzo awaryjne. Uszkodzony nastawnik turbiny objawy awarii komunikował będzie w sposób niemalże taki sam, jak w przypadku usterki tradycyjnego aktuatora: brak mocy pojazdu, przejście w tryb awaryjny czy też zwiększone zużycie paliwa połączone z nadmiernie wydobywającymi się spalinami z układu wydechowego.


Regeneracja nastawnika turbiny

W przypadku regeneracji elektronicznego nastawnika przeprowadzenie jego kodowania nie może obejść się również bez regeneracji turbosprężarki – wpłynie to na jej dłuższą żywotność. Błędem jest również montowanie niezaadaptowanego nastawnika w turbosprężarce.

Nasz autoryzowany serwis mający swoją siedzibę w Stalowej Woli przeprowadza kompleksową regenerację z zachowaniem najwyższych standardów. Dokładniejszych informacji na temat oferowanych usług, jak i cen uzyskasz telefonicznie.

Komentarze

Rafał 2023-01-26 09:10:59

Elektroniczny nastawnik turbo (VVT) jest elementem, który reguluje położenie łopatek w turbosprężarce 04E145721F w samochodzie Audi A1 1.4 TSI. Jego zadaniem jest zmiana kąta nachylenia łopatek, aby zwiększyć lub zmniejszyć przepływ powietrza przez turbosprężarkę. Dzięki temu możliwe jest dostosowanie przepływu powietrza do aktualnych potrzeb silnika. Elektroniczny nastawnik turbo jest zwykle napędzany przez silnik elektryczny lub siłownik pneumatyczny, który jest sterowany przez komputer silnika. Jeśli nastawnik jest uszkodzony, może to prowadzić do problemów z przyspieszaniem, spadkiem mocy silnika, niestabilną pracą silnika lub innymi nieprawidłowościami. Awaria elektronicznego nastawnika turbo wymaga interwencji specjalisty, aby zdiagnozować i naprawić problem. W przypadku awarii tego elementu, ważne jest, aby skontaktować się z mechanikiem, który będzie w stanie dokładnie zdiagnozować i naprawić problem.

Dodaj komentarz

Wystąpił błąd.
Phone icon
Zadzwoń i sprawdź +48 609 707 060
Call icon

Zadzwoń do nas:

+48609707060
lub

Zostaw nam swój numer

Nr loader
Wpisz poprawny numer
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Korzystanie z naszego serwisu internetowego bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia. Więcej informacji można znaleźć w naszej Polityce prywatności. RODO