Localizations image

Zmiana turbiny na hybryde – w jakim celu?

Oceń:
/ Aktualna ocena: 4.00
Mamy dla Ciebie ponad 3000 dostępnych turbosprężarek!

Cena:

Regeneracja turbosprężarki
od 289 zł (netto)
Turbina po regeneracji od 500 zł
Nowa turbosprężarka od 900 zł
Czas realizacji 24 - 48 h
Gwarancja 2 lata bez limitu kilometrów
Stan dostępne
Zadzwoń +48 609 707 060 Nasi specjaliści pomogą Ci wybrać właściwe części
turbosprężarka - naprawa

W naszej ofercie znajdziesz turbosprężarki:

  • nowe
  • regenerowane
  • używane z gwarancją
Dostępne od ręki Atrakcyjne ceny

Montaż hybrydowej turbosprężarki przeprowadzany jest zazwyczaj w pojazdach stosowanych w motosportach typu drift lub drag racing. Hybrydowe turbo w porównaniu z seryjną turbosprężarką posiada większe oraz wykonane z trwalszych elementów koło kompresji. Większe koło kompresji wpływa na większą wydajność turbiny, czyli jeszcze szybszą reakcję na wciśnięty pedał gazu.

1. Możliwa jest zmiana turbo bez strojenia?

Jeżeli chcesz podnieść moc swojego pojazdu, to montaż większego turbo bez strojenia, czyli bez wprowadzenia zmian w sterowniku silnika, nic nie zmieni. Co więcej, przed planowanymi modyfikacjami należy przeprowadzić dokładną diagnostykę jednostki napędowej – większe turbo będzie znacznie obciążało silnik. Również wymagana będzie wymiana intercoolera na większy, ponieważ hybrydowe turbo będzie wymagało dodatkowego chłodzenia, znacznie większego niż seryjna turbina.

Strojenie turbiny najlepiej zlecić doświadczonemu tunerowi, nieprawidłowo przeprowadzony tuning, czyli próba wprowadzenia większej ilości KM niż są zalecane, spowodować może uszkodzenie sterownika ECU, którego cena dla niektórych silników wynosić może nawet kilka tysięcy złotych.

Turbo hybrydowe - co to?

Jak już zostało wspomniane, turbosprężarka hybrydowa swoje zastosowanie znajduje w pojazdach wykorzystywanych w motosportach, gdzie wymagana jest szybsza reakcja na pedał gazu, wydajność turbiny, a co najważniejsze jej wytrzymałość. Jaka jest różnica pomiędzy standardowym turbo a hybrydowym? Przede wszystkim w rozmiarze. Turbosprężarka hybrydowa jest znacznie większa - ze względu na większe koło kompresji, czyli stronę zimną, Po drugie, hybryda musi być znacznie wytrzymalsza, dlatego też zarówno jej muszla, jak i komponenty są dodatkowo wzmacniane – stosuje się najczęściej wzmocnienie stalowe, a w przypadku koła kompresji poddawane są one procesowi anodowania, dzięki któremu twardość wspominanego koła jest porównywalna do twardości hartowanej stali.

Jeżeli zastanawiasz się nad indywidualnym przerobieniem turbo na hybrydę i ceną takiej usługo to z pewnością tanio nie będzie.

Komentarze

Jacek 2023-01-12 15:29:44

Zmiana turbiny na hybrydową jest często stosowana w celu poprawy efektywności energetycznej i zmniejszenia emisji szkodliwych substancji. Hybrydowa turbina to połączenie tradycyjnej turbiny spalinowej z silnikiem elektrycznym, co pozwala na wykorzystanie energii odzyskanej podczas hamowania oraz umożliwia przejście na tryb cichy, przy użyciu tylko silnika elektrycznego, co jest szczególnie przydatne w strefach o ograniczeniach hałasu.

Dodaj komentarz

Wystąpił błąd.

Filmy

Phone icon
Zadzwoń i sprawdź +48 609 707 060
Call icon

Zadzwoń do nas:

+48609707060
lub

Zostaw nam swój numer

Nr loader
Wpisz poprawny numer
Wyrażam zgodę na wykorzystanie moich danych osobowych zgodnie z Polityką Prywatności w celach niezbędnych do przeprowadzenia kontaktu i realizacji wybranej usługi. Wysyłając formularz kontaktowy Klient wyraża wolę kontaktu firmy z jego osobą. Niezbędne do tego dane są wykorzystywane jednorazowo, nie są przechowywane, udostępniane, przetwarzane ani odsprzedawane jakimkolwiek podmiotom. Do momentu kontaktu administratorem danych pozostaje BSDP.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Korzystanie z naszego serwisu internetowego bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia. Więcej informacji można znaleźć w naszej Polityce prywatności. RODO