Zawleczka sztangi turbiny
Mamy dla Ciebie ponad 3000 dostępnych turbosprężarek! | ||
---|---|---|
Cena: Regeneracja turbosprężarki |
od 289 zł (netto) | |
Turbina po regeneracji | od 500 zł | |
Nowa turbosprężarka | od 900 zł | |
Czas realizacji | 24 - 48 h | |
Gwarancja | 2 lata bez limitu kilometrów | |
Stan | dostępne |
W naszej ofercie znajdziesz turbosprężarki:
- nowe
- regenerowane
- używane z gwarancją
Spinka, zwana również zawleczką sztangi turbiny, znajduje się na końcu jej trzonka, ma na celu zabezpieczenie sztangi turbiny. W przypadku uszkodzenia lub braku zabezpieczenia sztangi turbiny może dojść do dezorganizacji pracy ramienia gruszki. Prawidłową jej pracę może zaburzyć również nagromadzony nagar, który poprzez zablokowanie łopatek VNT spowoduje skoki lub całkowitą blokadę sztangi turbiny. Również zatarta, nieszczelna gruszka będzie powodowała nieregularną pracę turbosprężarki.
1. Najlepszy sposób na to, jak rozruszać sztangę turbiny?
Na forach internetowych można odnaleźć dużo domowych porad na to, jak rozruszać sztangę turbiny. Jak już zostało wspomniane nagromadzony nagar blokuje łopatki turbiny. Sposoby na jego usunięcie środkiem penetrującym lub dedykowanymi ku temu produktami nie zawsze mogą sprostać temu zadaniu. Ponieważ nagar jest trudny do usunięcia, a jeżeli uzbiera się go sporo ilość, jedynym rozwiązaniem jest zwrócenie się z tym problemem do serwisu specjalizującego się w naprawie oraz regeneracji turbosprężarek.
Czy czyszczenie zmiennej geometrii turbiny bez rozbierania to jedyny sposób?
Zablokowana zmienna geometria turbiny zaburza pracę zarówno turbo, jak i pojazdu. Oczywiście ilu mechaników, tyle sposobów na jej wyczyszczenie. Jednak najsłuszniejszym, a zarazem najrozsądniejszym sposobem jest oddanie jej w ręce sprawdzonego serwisu, gdzie turbo zostanie poddane procesowi czyszczenia w specjalistycznej maszynie. Co więcej, dzięki takiemu czyszczeniu możliwe jest również zidentyfikowanie wewnętrznych uszkodzeń turbo, jak i jej komponentów. Nieprawidłowo przeprowadzany proces naprawczy, jak i regeneracyjny spowoduje, że turbo nie będzie działało prawidłowo, dodatkowo spowodować może awarię innych części samochodowych.
W naszym serwisie proces regeneracji przeprowadzony jest z zachowaniem określonych standardów. Stosujemy oryginalne części zamienne znanych światowych producentów. Nasza siedziba zlokalizowana jest w Stalowej Woli, jednakże wychodząc naprzeciw Waszym oczekiwaniom oferujemy obsługę wysyłkową – to my zamawiamy Ci kuriera!
Dodaj komentarz
Wybierz swoje województwo
Filmy
- Alfa Romeo
- Alpina
- Audi
- Bentley Continental
- BMW
- Cadillac
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Dacia
- Daewoo
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Ford
- Honda
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Iveco
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Luxgen
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes
- Mini
- Mitsubishi
- Nissan
- Opel
- Peugeot
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls Royce
- Rover
- Saab
- Seat
- Skoda
- Smart
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- TATA
- Toyota
- Volkswagen
- Volvo
Miasta
- Cena turbin
- Cena turbiny
- Cena turbo
- Cena turbosprężarek
- Cena turbosprężarki
- Cennik turbin
- Cennik turbiny
- Cennik turbo
- Cennik turbosprężarek
- Cennik turbosprężarki
- Czyszczenie turbin
- Czyszczenie turbiny
- Czyszczenie turbo
- Czyszczenie turbosprężarek
- Czyszczenie turbosprężarki
- Demontaż turbin
- Demontaż turbiny
- Demontaż turbo
- Demontaż turbosprężarek
- Demontaż turbosprężarki
- Diagnostyka turbin
- Diagnostyka turbiny
- Diagnostyka turbo
- Diagnostyka turbosprężarek
- Diagnostyka turbosprężarki
- Koszt turbin
- Koszt turbiny
- Koszt turbo
- Koszt turbosprężarek
- Koszt turbosprężarki
- Montaż turbin
- Montaż turbiny
- Montaż turbo
- Montaż turbosprężarek
- Montaż turbosprężarki
- Naprawa turbin
- Naprawa turbiny
- Naprawa turbo
- Naprawa turbosprężarek
- Naprawa turbosprężarki
- Nowa turbina
- Nowa turbosprężarka
- Nowe turbiny
- Nowe turbo
- Nowe turbosprężarki
- Regeneracja turbin
- Regeneracja turbiny
- Regeneracja turbo
- Regeneracja turbosprężarek
- Regeneracja turbosprężarki
- Remont turbin
- Remont turbiny
- Remont turbo
- Remont turbosprężarek
- Remont turbosprężarki
- Serwis turbin
- Serwis turbiny
- Serwis turbo
- Serwis turbosprężarek
- Serwis turbosprężarki
- Wymiana turbin
- Wymiana turbiny
- Wymiana turbo
- Wymiana turbosprężarek
- Wymiana turbosprężarki
- Wyważanie turbin
- Wyważanie turbiny
- Wyważanie turbo
- Wyważanie turbosprężarek
Komentarze
Zawleczka sztangi turbiny jest elementem, który ma za zadanie utrzymać sztangę turbiny w odpowiednim położeniu, uniemożliwiając jej przesunięcie lub obrót. Zawleczka ta jest zazwyczaj wykonana z tworzywa sztucznego lub metalu i jest umieszczona na końcu sztangi turbiny. Jeśli zawleczka sztangi turbiny jest uszkodzona lub brakuje jej, może to prowadzić do przesunięcia sztangi, co może powodować uszkodzenie turbosprężarki. Zawleczka ta jest ważnym elementem w turbosprężarce i powinna być regularnie sprawdzana i wymieniana, jeśli jest zużyta. Jeśli zauważysz, że zawleczka sztangi turbiny jest uszkodzona lub brakuje jej, należy skontaktować się z mechanikiem, aby wymienić ją na nową. Warto pamiętać, że uszkodzenie lub brak zawleczki sztangi turbiny może prowadzić do poważniejszych problemów z turbosprężarką, dlatego należy to rozwiązać jak najszybciej.