Zatarty silnik po wymianie turbiny
Mamy dla Ciebie ponad 3000 dostępnych turbosprężarek! | ||
---|---|---|
Cena: Regeneracja turbosprężarki |
od 289 zł (netto) | |
Turbina po regeneracji | od 500 zł | |
Nowa turbosprężarka | od 900 zł | |
Czas realizacji | 24 - 48 h | |
Gwarancja | 2 lata bez limitu kilometrów | |
Stan | dostępne |
W naszej ofercie znajdziesz turbosprężarki:
- nowe
- regenerowane
- używane z gwarancją
Zdarzenie, jakim jest zatarty silnik po wymianie turbiny, spowodowane jest zazwyczaj brakiem zastosowania się do wytycznych związanych z wymianą turbiny na nową. Po pierwsze, wymieniając turbosprężarkę na nową, czy też po regeneracji ważna jest również wymiana oleju. Po drugie, wymienić należy także uszczelki na nowe, odradzamy stosowanie past, jak i silikonów uszczelniających, które mogą powodować brak drożności oraz mogą przedostać się z olejem do silnika przyczyniając się do jego zatarcia. Pamiętać trzeba także o oczyszczeniu przewodów oleju, w których mogą zalegać opiłki metalu. Zatarcie silnika jest na tyle poważną awarią, że w przypadku nowszych samochodów jest to dość droga naprawa natomiast jeśli chodzi o samochody starsze nieopłacalna, a jednym rozwiązaniem jest zakup nowego auta.
Jak zachowuje się zatarty silnik?
Zatarty silnik będzie wydawał podejrzane dźwięki w postaci charakterystycznego stukotu. Jest to efekt zacierania się panewek korbowodowych przy osiąganiu określonych obrotów. Do zatarcia się silnika przyczynia się również smarowanie, a raczej jego brak, dlatego też nie należy bagatelizować plam oleju pod samochodem, jak i kontrolki oleju na desce rozdzielczej. Silnik wymaga dobrego smarowania, dlatego bardzo ważne jest zalewanie turbiny olejem wysokiej jakości. Brak płynu chłodniczego również przyczynie się do zatarcia się silnika. Kolejną przyczyną zatarcia się silnika jest docieranie turbiny po regeneracji, jak i ogólna jazda po wymianie turbiny, częstym błędem jest suchy start, a także osiąganie wysokich obrotów na zimnym silniku.
Dodaj komentarz
Wybierz swoje województwo
Filmy
- Alfa Romeo
- Alpina
- Audi
- Bentley Continental
- BMW
- Cadillac
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Dacia
- Daewoo
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Ford
- Honda
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Iveco
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Luxgen
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes
- Mini
- Mitsubishi
- Nissan
- Opel
- Peugeot
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls Royce
- Rover
- Saab
- Seat
- Skoda
- Smart
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- TATA
- Toyota
- Volkswagen
- Volvo
Miasta
- Cena turbin
- Cena turbiny
- Cena turbo
- Cena turbosprężarek
- Cena turbosprężarki
- Cennik turbin
- Cennik turbiny
- Cennik turbo
- Cennik turbosprężarek
- Cennik turbosprężarki
- Czyszczenie turbin
- Czyszczenie turbiny
- Czyszczenie turbo
- Czyszczenie turbosprężarek
- Czyszczenie turbosprężarki
- Demontaż turbin
- Demontaż turbiny
- Demontaż turbo
- Demontaż turbosprężarek
- Demontaż turbosprężarki
- Diagnostyka turbin
- Diagnostyka turbiny
- Diagnostyka turbo
- Diagnostyka turbosprężarek
- Diagnostyka turbosprężarki
- Koszt turbin
- Koszt turbiny
- Koszt turbo
- Koszt turbosprężarek
- Koszt turbosprężarki
- Montaż turbin
- Montaż turbiny
- Montaż turbo
- Montaż turbosprężarek
- Montaż turbosprężarki
- Naprawa turbin
- Naprawa turbiny
- Naprawa turbo
- Naprawa turbosprężarek
- Naprawa turbosprężarki
- Nowa turbina
- Nowa turbosprężarka
- Nowe turbiny
- Nowe turbo
- Nowe turbosprężarki
- Regeneracja turbin
- Regeneracja turbiny
- Regeneracja turbo
- Regeneracja turbosprężarek
- Regeneracja turbosprężarki
- Remont turbin
- Remont turbiny
- Remont turbo
- Remont turbosprężarek
- Remont turbosprężarki
- Serwis turbin
- Serwis turbiny
- Serwis turbo
- Serwis turbosprężarek
- Serwis turbosprężarki
- Wymiana turbin
- Wymiana turbiny
- Wymiana turbo
- Wymiana turbosprężarek
- Wymiana turbosprężarki
- Wyważanie turbin
- Wyważanie turbiny
- Wyważanie turbo
- Wyważanie turbosprężarek
Komentarze
Silnik może ulec zatarciu po wymianie turbiny z powodu różnych przyczyn. Kilka z nich może obejmować:
Nieprawidłowy montaż: Jeśli turbosprężarka nie jest prawidłowo zamontowana, może to doprowadzić do uszkodzenia silnika.
Nieprawidłowe ustawienie luzów zaworów: Jeśli luzy zaworów nie zostaną ustawione zgodnie z zaleceniami producenta, może to prowadzić do zatarcia silnika.
Uszkodzenie mechaniczne: Jeśli podczas wymiany turbiny dochodzi do uszkodzenia innych części silnika, może to prowadzić do zatarcia silnika.
Nieprawidłowe działanie systemu smarowania: Jeśli układ smarowania nie działa prawidłowo, to może prowadzić do zatarcia silnika.
Nieprawidłowe działanie układu chłodzenia: Jeśli układ chłodzenia nie działa prawidłowo, to może prowadzić do przegrzania silnika i zatarciu.
Warto pamiętać, że wymiana turbosprężarki powinna być przeprowadzana przez wykwalifikowanego specjalistę, który ma odpowiedni sprzęt oraz wiedzę, aby wykonać tą czynność bezpiecznie i poprawnie.
Nie wiedziałam ze przed montażem turbiny po regeneracji, oprócz wymiany oleju należy dodatkowo zadbać o inne rzeczy. Dzięki!