Wydłużenie sztangi turbiny
Mamy dla Ciebie ponad 3000 dostępnych turbosprężarek! | ||
---|---|---|
Cena: Regeneracja turbosprężarki |
od 289 zł (netto) | |
Turbina po regeneracji | od 500 zł | |
Nowa turbosprężarka | od 900 zł | |
Czas realizacji | 24 - 48 h | |
Gwarancja | 2 lata bez limitu kilometrów | |
Stan | dostępne |
W naszej ofercie znajdziesz turbosprężarki:
- nowe
- regenerowane
- używane z gwarancją
Ostatnim etapem regeneracji turbosprężarki jest wydłużenie sztangi turbiny lub jej skrócenie. Zabieg polegający na skróceniu jak i wydłużeniu sztangi turbiny odbywa się w dwóch etapach: pierwszy polega na określeniu parametrów turbo, natomiast etap drugi to wyregulowanie elementów turbiny tak, aby były one zgodne. Częstym pytaniem pojawiającym się na forach samochodowych jest: co daje skrócenie sztangi turbiny? Skrócenie sztangi turbiny spowoduje zamknięcie zaworu upustowego, co będzie się przekładało na szybsze ciśnienie doładowania, z kolei wydłużenie sztangi turbiny spowoduje wcześniejsze otwarcie zaworu upustowego, co będzie miało wpływ na wolniejsze ciśnienie doładowania. Działanie, jakim jest regulacja sztangi turbiny, powinno być przeprowadzone z dokładną starannością. Jakby się mogło wydawać niewielkie przesunięcia oraz próba ustawienia turbosprężarki powierzchownie może mieć feralny wpływ na nasze auto, ale i również ucierpi na tym nasz portfel.
Jak powinna chodzić sztanga turbiny - podpowiadamy
Sztanga turbiny należy do ruchomych elementów turbosprężarki, jej zadaniem jest sterowanie łopatkami turbiny ze zmienną geometrią. Jeśli ciężko poruszać sztangą, prawdopodobnie zapieczone są łopatki turbiny lub turbosprężarka wymaga regeneracji. Aby sprawdzić, czy rzeczywiście wina stoi po stronie łopatek wystarczy odkręcić mocowanie gruszki turbiny a następnie poruszać gruszką, jeśli łopatki stawiają opór, to należy oddać turbinę do regeneracji, prawidło funkcjonujące łopatki powinny bezproblemowo „chodzić”. Sztanga turbiny sterowana jest przez zawór podciśnienia. Nawet niewielki skok sztangi turbiny wpływa na eksploatację turbo, dlatego zamiast suwmiarki, lepiej skorzystać z maszyny, która pozwoli uzyskać dokładniejszą regulację.
Dodaj komentarz
Wybierz swoje województwo
Filmy
- Alfa Romeo
- Alpina
- Audi
- Bentley Continental
- BMW
- Cadillac
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Dacia
- Daewoo
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Ford
- Honda
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Iveco
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Luxgen
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes
- Mini
- Mitsubishi
- Nissan
- Opel
- Peugeot
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls Royce
- Rover
- Saab
- Seat
- Skoda
- Smart
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- TATA
- Toyota
- Volkswagen
- Volvo
Miasta
- Cena turbin
- Cena turbiny
- Cena turbo
- Cena turbosprężarek
- Cena turbosprężarki
- Cennik turbin
- Cennik turbiny
- Cennik turbo
- Cennik turbosprężarek
- Cennik turbosprężarki
- Czyszczenie turbin
- Czyszczenie turbiny
- Czyszczenie turbo
- Czyszczenie turbosprężarek
- Czyszczenie turbosprężarki
- Demontaż turbin
- Demontaż turbiny
- Demontaż turbo
- Demontaż turbosprężarek
- Demontaż turbosprężarki
- Diagnostyka turbin
- Diagnostyka turbiny
- Diagnostyka turbo
- Diagnostyka turbosprężarek
- Diagnostyka turbosprężarki
- Koszt turbin
- Koszt turbiny
- Koszt turbo
- Koszt turbosprężarek
- Koszt turbosprężarki
- Montaż turbin
- Montaż turbiny
- Montaż turbo
- Montaż turbosprężarek
- Montaż turbosprężarki
- Naprawa turbin
- Naprawa turbiny
- Naprawa turbo
- Naprawa turbosprężarek
- Naprawa turbosprężarki
- Nowa turbina
- Nowa turbosprężarka
- Nowe turbiny
- Nowe turbo
- Nowe turbosprężarki
- Regeneracja turbin
- Regeneracja turbiny
- Regeneracja turbo
- Regeneracja turbosprężarek
- Regeneracja turbosprężarki
- Remont turbin
- Remont turbiny
- Remont turbo
- Remont turbosprężarek
- Remont turbosprężarki
- Serwis turbin
- Serwis turbiny
- Serwis turbo
- Serwis turbosprężarek
- Serwis turbosprężarki
- Wymiana turbin
- Wymiana turbiny
- Wymiana turbo
- Wymiana turbosprężarek
- Wymiana turbosprężarki
- Wyważanie turbin
- Wyważanie turbiny
- Wyważanie turbo
- Wyważanie turbosprężarek
Komentarze
Wydłużenie sztangi turbiny oznacza, że wirnik turbiny jest przesunięty względem osłony, co może prowadzić do różnych problemów z działaniem turbiny. Wydłużenie sztangi może być spowodowane różnymi czynnikami, takimi jak:
Wada fabryczna: Wada fabryczna może być przyczyną wydłużenia sztangi podczas montażu lub produkcji turbiny.
Zużycie: Zużycie elementów turbiny, takich jak łożyska, może prowadzić do wydłużenia sztangi.
Obciążenie: Obciążenie, któremu jest poddawana turbina, takie jak nadmierne przeciążenie, może prowadzić do wydłużenia sztangi.
Nieprawidłowy montaż : Nieprawidłowy montaż lub konserwacja może prowadzić do wydłużenia sztangi.
Aby naprawić wydłużenie sztangi, konieczne jest skontaktowanie się z profesjonalnym serwisem i przeprowadzenie konserwacji lub naprawy. Jeśli wydłużenie sztangi jest zbyt duże, może być konieczna wymiana turbiny. Jeśli nie zostanie to naprawione, problem może się pogłębić i prowadzić do poważniejszych awarii oraz zwiększenia zużycia paliwa.