
W naszej ofercie znajdziesz turbosprężarki:
- nowe
- regenerowane
- używane z gwarancją
regeneruj
turbosprężarkę
Im turbosprężarka jest większa, a dokładniej - jej koło kompresji, tym jej wydajność również wzrasta. Kolejnym czynnikiem jest wyważenie turbo – jest ono obowiązkowe podczas wymiany jej komponentów. Celem wyważenia jest redukcja pewnej masy niewyważenia, co przekłada się również na trwałość turbosprężarki. Oczywiście stosowane przez nas elementy zamienne są już wyważane w fazie produkcyjnej, jednakże w naszym serwie wyważamy je dodatkowo z największą precyzją.
1. Ile koni daje turbosprężarka – wymiana turbiny na większą
Jeżeli chcesz wspomóc swoje auto dodatkową mocą, sama wymiana turbiny na większą, jak i intercoolera nic nie da. Należy również wprowadzić pewne zmiany w sterowniku ECU. Jednakże, aby nie doszło do niechcianych konsekwencji, takich jak np. uszkodzenie sterownika spowodowane nieumiejętnie przeprowadzonymi modyfikacjami, najlepiej zlecić to zadanie specjalistom.
Wracając jeszcze to rozmiarów nowego turbo, jak i intercoolera – może się okazać, ze w Twoim samochodzie może najzwyczajniej nie być wystarczającej ilości miejsca, aby je pomieścić. Warto również zwrócić uwagę na stan jednostki napędowej – przed przystąpieniem do wgrywania nowego oprogramowania należy przeprowadzić dokładną diagnostykę silnika. Okazać się bowiem może, że Twoja jednostka napędowa nie jest w najlepszym stanie i taki tuning może jej jedynie zaszkodzić. Ponieważ jest to również pewne obciążenia silnika.

Regeneracja turbosprężarek
Proces naprawy i regeneracji turbin ma na celu przywrócenie uszkodzonej maszynie parametrów porównywalnych do fabrycznie nowego urządzenia. W pierwszej kolejności turbo poddawane jest dokładnej ocenie jej ogólnego stanu. Następnie, jeżeli uszkodzenia turbosprężarki nie są na tyle poważne, poddawana jest ona rozbiórce, gdzie po dokładnym oczyszczeniu z nagromadzonych zanieczyszczeń oraz wymianie uszkodzonych komponentów turbo składane jest w całość, a następnie poddawane jest regulacji. Regulacja to odbywa się poprzez odpowiednie odkręcanie i dokręcanie sztangi siłownika turbosprężarki – tutaj nawet najmniejszy obrót ma ogromny wpływ. Dlaczego? Sztanga bierze udział w sterowaniu technologią VNT. Za bardzo wydłużona sztanga spowoduje, że łopatki turbiny będą się później zamykać, natomiast za bardzo skrócona sztanga generować będzie zbyt wysokie ciśnienie doładowania, co może spowodować pęknięcie korpusu turbosprężarki.
Nasz serwis zlokalizowany w Stalowej Woli oferuje profesjonalne usługi z zakresu naprawy i regeneracji turbosprężarek znanych światowych producentów. Nie czekaj – zadzwoń!

Dodaj komentarz
Dowiedz się więcej
O turbosprężarkach i ich naprawie

Bosch
Diesel
Service Pawlik
Autoryzowana, specjalistyczna pracownia regeneracji i naprawy turbosprężarek. Regenerujemy turbosprężarki na terenie całego kraju
Autoryzowany warsztat Melett
Turbosprężarki Garrett, Melett, BorgWarner, IHI, Honeywell, Hitachi, Toyota, Holset, Mitsubishi

Komentarze