Wycie turbiny przy schodzeniu z obrotów Rozwiązanie
Mamy dla Ciebie ponad 3000 dostępnych turbosprężarek! | ||
---|---|---|
Cena | ||
Regeneracja turbosprężarki | od 289 zł (netto) | |
Turbina po regeneracji | od 500 zł | |
Nowa turbosprężarka | od 900 zł | |
Czas realizacji | 24 - 48 h | |
Gwarancja | 2 lata bez limitu kilometrów | |
Stan | dostępne |

W naszej ofercie znajdziesz turbosprężarki:
- nowe
- regenerowane
- używane z gwarancją
Słyszalne wycie turbiny przy schodzeniu z obrotów, jak i wchodzeniu na obroty nie zwiastuje niczego dobrego, w takie sytuacji kierowca ma tak naprawdę dwa wyjścia, pierwsze to: samodzielna diagnostyka, która może zająć więcej czasu niż mogłoby się wydawać.
Charakterystyczny gwizd przy schodzeniu z obrotów spowodowany może być:
- nieszczelnym intercoolerem,
- luzami na wirniku,
- uszkodzonym przewodem łączącym turbosprężarkę z filtrem powietrza. Może się okazać, że wspomniany wąż się zsunął, dlatego też słyszymy dziwny dźwięk przy schodzeniu z obrotów.
Jak widać, przyczyn zdaje się być niezliczona ilość, może się okazać, że sprawdziłeś już wszystko, a wyjąca turbina nie daje za wygraną.
Mamy zatem wyjście numer dwa: kontakt z naszym serwisem w celu umówienia się na diagnostykę turbosprężarki.

Czy turbo powinno gwizdać? | Odpowiadamy
Prawidłowo działające turbo nie wydaje z siebie żadnych niepokojących dźwięków. Tak więc odpowiedź na pytanie brzmi – nie, turbo nie powinno gwizdać. Jeśli natomiast usłyszysz metaliczny dźwięk przy schodzeniu z obrotów, który wywołać może zacinająca się zmienna geometrii łopatek czy też awaria zaworu N75 - związana z jego użyciem lub zatkanym filterkiem zaworu, nie ignoruj tego.
Inaczej wygląda sytuacja w samochodach sportowych (Subaru Impreza WRX STI, 300 KM), gdzie przeprowadzane są modyfikacje zarówno turbosprężarki, jak i układu wydechowego w celu uzyskania upragnionego dźwięku turbosprężarki.

Dodaj komentarz
Wybierz swoje województwo
Filmy
- Alfa Romeo
- Alpina
- Audi
- Bentley Continental
- BMW
- Cadillac
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Dacia
- Daewoo
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Ford
- Honda
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Iveco
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Luxgen
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes
- Mini
- Mitsubishi
- Nissan
- Opel
- Peugeot
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls Royce
- Rover
- Saab
- Seat
- Skoda
- Smart
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- TATA
- Toyota
- Volkswagen
- Volvo
- Cena turbin
- Cena turbiny
- Cena turbo
- Cena turbosprężarek
- Cena turbosprężarki
- Cennik turbin
- Cennik turbiny
- Cennik turbo
- Cennik turbosprężarek
- Cennik turbosprężarki
- Czyszczenie turbin
- Czyszczenie turbiny
- Czyszczenie turbo
- Czyszczenie turbosprężarek
- Czyszczenie turbosprężarki
- Demontaż turbin
- Demontaż turbiny
- Demontaż turbo
- Demontaż turbosprężarek
- Demontaż turbosprężarki
- Diagnostyka turbin
- Diagnostyka turbiny
- Diagnostyka turbo
- Diagnostyka turbosprężarek
- Diagnostyka turbosprężarki
- Koszt turbin
- Koszt turbiny
- Koszt turbo
- Koszt turbosprężarek
- Koszt turbosprężarki
- Montaż turbin
- Montaż turbiny
- Montaż turbo
- Montaż turbosprężarek
- Montaż turbosprężarki
- Naprawa turbin
- Naprawa turbiny
- Naprawa turbo
- Naprawa turbosprężarek
- Naprawa turbosprężarki
- Nowa turbina
- Nowa turbosprężarka
- Nowe turbiny
- Nowe turbo
- Nowe turbosprężarki
- Regeneracja turbin
- Regeneracja turbiny
- Regeneracja turbo
- Regeneracja turbosprężarek
- Regeneracja turbosprężarki
- Remont turbin
- Remont turbiny
- Remont turbo
- Remont turbosprężarek
- Remont turbosprężarki
- Serwis turbin
- Serwis turbiny
- Serwis turbo
- Serwis turbosprężarek
- Serwis turbosprężarki
- Wymiana turbin
- Wymiana turbiny
- Wymiana turbo
- Wymiana turbosprężarek
- Wymiana turbosprężarki
- Wyważanie turbin
- Wyważanie turbiny
- Wyważanie turbo
- Wyważanie turbosprężarek
Komentarze
Wycie turbiny przy schodzeniu z obrotów może być spowodowane przez kilka różnych czynników. Niektóre z nich to:
Uszkodzenie lub zużycie łożysk turbiny: jeśli łożyska turbiny są zużyte lub uszkodzone, mogą one powodować hałas podczas schodzenia z obrotów.
Nieszczelności w układzie dolotowym: nieszczelności w układzie dolotowym mogą powodować hałas przy schodzeniu z obrotów, ponieważ powietrze nie jest odpowiednio regulowane.
Niedrożność w układzie wydechowym: niedrożność w układzie wydechowym może utrudniać wychodzenie spalin z turbiny, co może prowadzić do hałasu.
Uszkodzenie samej turbiny: jeśli turbina jest uszkodzona, może ona powodować hałas podczas schodzenia z obrotów.
W celu dokładnej diagnozy i wyeliminowania problemu, zalecamy skonsultowanie się z wykwalifikowanym mechanikiem lub specjalistą.
Glosna praca turbiny to sytuacja, która nie powinna pozostać zignorowana