Wszystko o turbosprężarkach
Mamy dla Ciebie ponad 3000 dostępnych turbosprężarek! | ||
---|---|---|
Cena: Regeneracja turbosprężarki |
od 289 zł (netto) | |
Turbina po regeneracji | od 500 zł | |
Nowa turbosprężarka | od 900 zł | |
Czas realizacji | 24 - 48 h | |
Gwarancja | 2 lata bez limitu kilometrów | |
Stan | dostępne |
W naszej ofercie znajdziesz turbosprężarki:
- nowe
- regenerowane
- używane z gwarancją
Wszystko o turbosprężarkach możesz dowiedzieć się na łamach naszej strony internetowej (www.regeneracja-turbosprezarek.pl), która w dużej mierze oparta jest na rzetelnych i przyswajalnych treściach z zakresu regeneracji turbosprężarek. Turbina zyskała na swej popularności w bardzo szybkim tempie. Przez szereg lat są one ulepszane i w dalszy ciągu unowocześniane, żeby sprostać wymaganiom wszystkim posiadaczom turbo, a przede wszystkim, żeby zastosować możliwe najlepsze rozwiązania i dążyć do doskonałości w kwestii turbodoładowania.
Turbosprężarka – mocny twór
Turbosprężarka jest traktowana jako cud motoryzacji. Dynamizm jazdy, wartość momentu obrotowego, czy też oszczędność w eksploatacji paliwa to tylko parę najistotniejszych plusów, które posiada maszyna wirnikowa. Popularność turbo na stałe rozgościła się na naszych drogach, ciesząc użytkowników komfortem jazdy oraz szybką jazdą. Wymieniając zalety turbiny, nie możemy zapomnieć o wadach tego urządzenia. Budowa turbosprężarki wykonana z trwałych materiałów składa się z części zimnej oraz gorącej. Wszystkie składowe elementy turbiny muszą być wykonane z najwyższej jakości materiałów, tak aby stworzyć maszynę niezniszczalną. Ciężkie warunki pracy turbiny na pewno były dla producentów postawioną wysoką poprzeczką. Czy udało im się ją przeskoczyć? Postawiono przede wszystkim na struktury materiału, które byłyby na tyle wytrzymałe, żeby urządzenie nie uległo uszkodzeniu zaraz na początku swego użytkowania. Spore niedogodności w pracy maszyny wirnikowej przede wszystkim przechodzi wirnik turbosprężarki. Materiał, który go pokrywa w głównej mierze oparty jest na spiekanych proszkach ceramicznych. Choć konstruktorzy dalej opiewają Inconel, jako najpopularniejsze tworzywo pokrywające. Inconel jest odporny na 1200 stopni Celsjusza i jest nazywany – superstopem. Niezwykle wymagające warunki pracy ma także turbina. Bardzo wysoka temperatura gazów oraz ciśnienie, jakie one produkują, wymagają odpowiedniej weryfikacji materiałowej. Wszystkie korpusy turbin są wytwarzane ze specjalnego żeliwa austenitycznego - Ni-Resist. Reszta części składowych turbosprężarki powstają zazwyczaj ze standardowych materiałów konstrukcyjnych. Te elementy, które nie są narażone na większe obciążenia, mogą być wytwarzane ze stopów, które nie wymagają wybitnych właściwości. Rodzaje turbosprężarek jest wiele, jednak materiał wytwarzania ma być taki sam. Najtrwalszy i najbardziej odporny na eksploatację.
Zasada działania turbosprężarki w Twoim samochodzie
Działanie mechanizmu maszyny wirnikowej opierają się na dwóch zasadniczych częściach. Turbiny i sprężarki, które występują na jednym wale. Spaliny wylotowe są skierowane na turbinę i są zobowiązane do wprawiania w ruch wirników sprężarki. Kolejno gazy są kierowane w kierunku cylindra. Daje to efekt uzyskaniu zwiększonej ilości tlenu, co powoduje większe spalanie i ostatecznie - wzrost mocy silnika samochodowego. Prawidłowa obsługa maszyny wirnikowej może służyć długie lata, a prędkość obrotowa turbosprężarki może wynieść nawet 200 000 obrotów na minutę. Decydując się na zakup turbosprężarki lub na samochód z turbodoładowaniem chcemy po prostu zwiększyć prędkość swojego pojazdu. Ile koni daje turbosprężarka, że po przyciśnięciu pedału gazu jesteś dumny z posiadania turbo? Jak myślisz, ile koni mechanicznych może występować pod maską Twojego pojazdu? Jakie osiągi możemy zyskać przy posiadaniu turbo? Uzyskanie wyniku możliwego to kwestia nawet 30-50%, bez wprowadzenia żadnych większych modyfikacji. Dzięki temu możemy zaoszczędzić sporą kwotę pieniędzy. Dla fanów jeszcze większego dynamizmu, a nawet potrojenia mocy napędu, występuje opcja prawdziwej błyskawicy, jednak jest to powiązane z licznymi transformacjami części mechanicznych, jak również większymi kosztami.
Dodaj komentarz
Wybierz swoje województwo
Filmy
- Alfa Romeo
- Alpina
- Audi
- Bentley Continental
- BMW
- Cadillac
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Dacia
- Daewoo
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Ford
- Honda
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Iveco
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Luxgen
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes
- Mini
- Mitsubishi
- Nissan
- Opel
- Peugeot
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls Royce
- Rover
- Saab
- Seat
- Skoda
- Smart
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- TATA
- Toyota
- Volkswagen
- Volvo
Miasta
- Cena turbin
- Cena turbiny
- Cena turbo
- Cena turbosprężarek
- Cena turbosprężarki
- Cennik turbin
- Cennik turbiny
- Cennik turbo
- Cennik turbosprężarek
- Cennik turbosprężarki
- Czyszczenie turbin
- Czyszczenie turbiny
- Czyszczenie turbo
- Czyszczenie turbosprężarek
- Czyszczenie turbosprężarki
- Demontaż turbin
- Demontaż turbiny
- Demontaż turbo
- Demontaż turbosprężarek
- Demontaż turbosprężarki
- Diagnostyka turbin
- Diagnostyka turbiny
- Diagnostyka turbo
- Diagnostyka turbosprężarek
- Diagnostyka turbosprężarki
- Koszt turbin
- Koszt turbiny
- Koszt turbo
- Koszt turbosprężarek
- Koszt turbosprężarki
- Montaż turbin
- Montaż turbiny
- Montaż turbo
- Montaż turbosprężarek
- Montaż turbosprężarki
- Naprawa turbin
- Naprawa turbiny
- Naprawa turbo
- Naprawa turbosprężarek
- Naprawa turbosprężarki
- Nowa turbina
- Nowa turbosprężarka
- Nowe turbiny
- Nowe turbo
- Nowe turbosprężarki
- Regeneracja turbin
- Regeneracja turbiny
- Regeneracja turbo
- Regeneracja turbosprężarek
- Regeneracja turbosprężarki
- Remont turbin
- Remont turbiny
- Remont turbo
- Remont turbosprężarek
- Remont turbosprężarki
- Serwis turbin
- Serwis turbiny
- Serwis turbo
- Serwis turbosprężarek
- Serwis turbosprężarki
- Wymiana turbin
- Wymiana turbiny
- Wymiana turbo
- Wymiana turbosprężarek
- Wymiana turbosprężarki
- Wyważanie turbin
- Wyważanie turbiny
- Wyważanie turbo
- Wyważanie turbosprężarek
Komentarze
Turbosprężarka (turbo) jest układem, który pozwala na zwiększenie mocy i efektywności silnika poprzez dostarczanie do niego więcej powietrza. Składa się z kilku podzespołów, w tym kompresora, turbiny, łożysk, układu smarowania. Głównym elementem turbosprężarki jest turbina, która jest napędzana przez gazy wydechowe z silnika. Turbina jest połączona z wałkiem napędowym, który napędza sprężarkę, która z kolei dostarcza powietrze do silnika. Im więcej powietrza dostarczamy do silnika tym więcej paliwa możemy zużyć, co przekłada się na większą moc silnika. Turbo jest montowane w układzie dolotowym silnika, czyli między filtrem powietrza a silnikiem. Dzięki temu, powietrze dostarczane do silnika jest sprężone, co pozwala na zwiększenie ilości tlenu dostarczanego do silnika, a tym samym zwiększenie mocy silnika. Turbo jest skomplikowanym układem, który wymaga regularnej konserwacji i przeglądów, aby zapewnić prawidłowe działanie. W przypadku problemów z działaniem turbosprężarki, należy skontaktować się z mechanikiem, który przeprowadzi diagnostykę i naprawę. Turbo jest popularnym rozwiązaniem w samochodach osobowych, ciężarówkach, maszynach rolniczych, a także statkach i samolotach.
Ciekawy i zrozumiały artykuł na temat turbosprężarki. Polecam każdemu!