Większe turbo bez strojenia
Mamy dla Ciebie ponad 3000 dostępnych turbosprężarek! | ||
---|---|---|
Cena: Regeneracja turbosprężarki |
od 289 zł (netto) | |
Turbina po regeneracji | od 500 zł | |
Nowa turbosprężarka | od 900 zł | |
Czas realizacji | 24 - 48 h | |
Gwarancja | 2 lata bez limitu kilometrów | |
Stan | dostępne |
W naszej ofercie znajdziesz turbosprężarki:
- nowe
- regenerowane
- używane z gwarancją
Marzeniem większości kierowców jest zwiększenie ilości koni pod maską, dlatego też Internet zalewany jest pytaniami, czy większe turbo bez strojenia podniesie moc samochodu? Odpowiedź jest prosta – nie. O ile fizycznie będziemy mogli wyminięć turbo na większe, mocniejsze to samą wymianą nic nie wskóramy, gdyż samochód nadal będzie pracował na oprogramowaniu dotyczącym wcześniejszego turbo. Decydując się na modyfikacje turbosprężarki, najlepiej udać się do fachowca, który po pierwsze wyjaśni nam, na czym tak naprawdę polega zmiana turbiny na większą w dieslu. Po drugie nieważne czy czeka nas zmiana turbiny z 90 na 110 KM, czy chcemy większe turbo do 1.9 TDI 130 KM, najważniejsze jest sprawdzenie ogólnego stanu silnika, ponieważ może się okazać, że będzie on za słaby na większe turbo. Ponadto większe turbo = większy intercooler. Jest również inna opcja zwiększenia mocy samochodu, nieco tańsza oraz stosunkowo łatwa mianowicie chiptuning. W tym przypadku również wymagana jest diagnostyka samochodu, przeprowadzenie badania na hamowni skąd dowiemy się o stanie i żywotności silnika. Ogólnie rzecz biorąc, chiptuning polega na wykorzystaniu rezerw fabrycznych samochodu, dodatkowo wpływa on nie tylko na zwiększenie mocy, ale też auto jest bezpieczniejsze, a także mniej pali. Podsumowując, większe turbo bez strojenia nie ma tak naprawdę sensu, ponieważ należy wykonać dodatkowo aktualizację oprogramowania, aby móc cieszyć się w 100% ulepszonym samochodem.
Turbosprężarka hybrydowa
Najczęściej spotykana w samochodach sportowych – turbosprężarka hybrydowa, która jest typowym turbo, w którym dokonano pewnych zmian w celu podniesienia osiągów samochodu. Ten rodzaj turbo jak już wcześniej zostało wspomniane przeznaczony jest pod motosport, hybrydowe trubo powstaje poprzez połączenie dwóch różnych turbin o różnych rozmiarach. Turbosprężarką hybrydową nazwać również można takie turbo, które zostało przerobione ze sterowania elektrycznego na sterowanie podciśnieniowe lub turbo, w którym wstawiono większą muszlę strony zimnej, a co za tym idzie zamontowano większe koło kompresji. Najczęściej spotykana wersja turbo hybryda – 1Z, czyli nasze polskie 1.9 TDI.
Dodaj komentarz
Wybierz swoje województwo
Filmy
- Alfa Romeo
- Alpina
- Audi
- Bentley Continental
- BMW
- Cadillac
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Dacia
- Daewoo
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Ford
- Honda
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Iveco
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Luxgen
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes
- Mini
- Mitsubishi
- Nissan
- Opel
- Peugeot
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls Royce
- Rover
- Saab
- Seat
- Skoda
- Smart
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- TATA
- Toyota
- Volkswagen
- Volvo
Miasta
- Cena turbin
- Cena turbiny
- Cena turbo
- Cena turbosprężarek
- Cena turbosprężarki
- Cennik turbin
- Cennik turbiny
- Cennik turbo
- Cennik turbosprężarek
- Cennik turbosprężarki
- Czyszczenie turbin
- Czyszczenie turbiny
- Czyszczenie turbo
- Czyszczenie turbosprężarek
- Czyszczenie turbosprężarki
- Demontaż turbin
- Demontaż turbiny
- Demontaż turbo
- Demontaż turbosprężarek
- Demontaż turbosprężarki
- Diagnostyka turbin
- Diagnostyka turbiny
- Diagnostyka turbo
- Diagnostyka turbosprężarek
- Diagnostyka turbosprężarki
- Koszt turbin
- Koszt turbiny
- Koszt turbo
- Koszt turbosprężarek
- Koszt turbosprężarki
- Montaż turbin
- Montaż turbiny
- Montaż turbo
- Montaż turbosprężarek
- Montaż turbosprężarki
- Naprawa turbin
- Naprawa turbiny
- Naprawa turbo
- Naprawa turbosprężarek
- Naprawa turbosprężarki
- Nowa turbina
- Nowa turbosprężarka
- Nowe turbiny
- Nowe turbo
- Nowe turbosprężarki
- Regeneracja turbin
- Regeneracja turbiny
- Regeneracja turbo
- Regeneracja turbosprężarek
- Regeneracja turbosprężarki
- Remont turbin
- Remont turbiny
- Remont turbo
- Remont turbosprężarek
- Remont turbosprężarki
- Serwis turbin
- Serwis turbiny
- Serwis turbo
- Serwis turbosprężarek
- Serwis turbosprężarki
- Wymiana turbin
- Wymiana turbiny
- Wymiana turbo
- Wymiana turbosprężarek
- Wymiana turbosprężarki
- Wyważanie turbin
- Wyważanie turbiny
- Wyważanie turbo
- Wyważanie turbosprężarek
Komentarze
Zamontowanie większego turbo bez dostosowania ustawień silnika może prowadzić do poważnych problemów z silnikiem. Turbo działa poprzez dostarczanie dodatkowego powietrza do silnika, co pozwala na uzyskanie większej mocy. Jeśli jednak zostanie zamontowane zbyt duże turbo, silnik nie będzie w stanie efektywnie przetwarzać tego dodatkowego powietrza, co może prowadzić do przegrzania silnika, uszkodzenia tłoków i cylindrów oraz innych poważnych problemów.
Dlatego też przed zamontowanie większego turbo należy przeprowadzić strojenie silnika, aby dostosować ustawienia do nowego turbo.