Localizations image

Uszkodzony zawór regulacji ciśnienia doładowania Objawy

Oceń:
/ Aktualna ocena: 5.00
Mamy dla Ciebie ponad 3000 dostępnych turbosprężarek!

Cena:

Regeneracja turbosprężarki
od 289 zł (netto)
Turbina po regeneracji od 500 zł
Nowa turbosprężarka od 900 zł
Czas realizacji 24 - 48 h
Gwarancja 2 lata bez limitu kilometrów
Stan dostępne
Zadzwoń +48 609 707 060 Nasi specjaliści pomogą Ci wybrać właściwe części
regeneracja turbosprężarki

W naszej ofercie znajdziesz turbosprężarki:

  • nowe
  • regenerowane
  • używane z gwarancją
Dostępne od ręki Atrakcyjne ceny

Gruszka, czyli zawór regulacji ciśnienia doładowania, objawy awarii przejawia w postaci problemu z ładowaniem, a dokładniej z przeładowaniem lub niedoładowaniem.

Przeładowanie turbiny następuje, kiedy w układzie turbodoładowania występuje zbyt wysokie ciśnienie doładowania turbiny. Natomiast niedoładowanie, może być spowodowane również awarią elektrozaworu N75, który odpowiada za sterowanie turbo.

Uszkodzony zawór turbiny, objawy to najczęściej: występowanie turbodziury, kontrolka „check engine”, odczuwalne obniżenie dynamiki pojazdu. W przypadku występowania awarii związanej z zaworem ciśnienia doładowania należy jak najszybciej udać się do serwisu specjalizującego się w naprawach i regeneracji turbosprężarek.

Czujnik ciśnienia doładowania | Jak sprawdzić napięcie zasilające?

Zadaniem czujnika ciśnienia doładowania jest pomiar ciśnienia bezwzględnego przed przepustnicą. Poniżej w kilku krokach przestawimy jak, sprawdzić napięcie zasilające:

Krok 1.
Odpięcie czujnika od wtyczki.
Krok 2.
Włączenie zapłonu.
Krok 3.
W multimetrze ustawić zakres pomiaru „Napięcie stałe”
Krok 4.
Pomiar napięcia zasilającego między wtykiem (C), a masą (A)

Czujnik ciśnienia doładowania - objawy uszkodzenia w BMW, Mercedes, a także i innym markach samochodów są niemalże identyczne, objawy to:

∙ praca samochodu w trybie awaryjnym,
∙ kontrolka: check engine,
∙ dławienie się auta podczas przyspieszania
∙ występowanie błędów w komputerze pokładowym samochodu (P0105 lub P0109).

Komentarze

Józef 2023-01-13 10:35:10

Uszkodzenie zaworu regulacji ciśnienia doładowania może objawiać się następująco:
Spadek mocy silnika: jeśli zawór jest uszkodzony, może dochodzić do utraty ciśnienia doładowania, co skutkuje spadkiem mocy silnika.
Błąd komputera samochodu: uszkodzenie zaworu regulacji ciśnienia doładowania może powodować błąd w komputerze samochodu, sygnalizujący problem z układem doładowania.
Dymienie silnika: jeśli zawór jest przeciekający, może dochodzić do przedostawania się oleju do układu doładowania, co skutkuje dymieniem silnika.
Dźwięk: uszkodzony zawór regulacji ciśnienia doładowania może powodować dźwięk przecieku powietrza.
Błąd w działaniu turbosprężarki: uszkodzenie zaworu regulacji ciśnienia doładowania może prowadzić do braku lub niedostatecznego ciśnienia doładowania, a co za tym idzie do nieprawidłowego działania turbosprężarki.
Aby uniknąć uszkodzenia silnika i zapewnić bezpieczeństwo jazdy, ważne jest, aby uszkodzony zawór regulacji ciśnienia doładowania został natychmiast naprawiony lub wymieniony przez wykwalifikowanego mechanika.

Dodaj komentarz

Wystąpił błąd.

Filmy

Phone icon
Zadzwoń i sprawdź +48 609 707 060
Call icon

Zadzwoń do nas:

+48609707060
lub

Zostaw nam swój numer

Nr loader
Wpisz poprawny numer
Wyrażam zgodę na wykorzystanie moich danych osobowych zgodnie z Polityką Prywatności w celach niezbędnych do przeprowadzenia kontaktu i realizacji wybranej usługi. Wysyłając formularz kontaktowy Klient wyraża wolę kontaktu firmy z jego osobą. Niezbędne do tego dane są wykorzystywane jednorazowo, nie są przechowywane, udostępniane, przetwarzane ani odsprzedawane jakimkolwiek podmiotom. Do momentu kontaktu administratorem danych pozostaje BSDP.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Korzystanie z naszego serwisu internetowego bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia. Więcej informacji można znaleźć w naszej Polityce prywatności. RODO