Turbosprężarka VVP1-0304
Mamy dla Ciebie ponad 3000 dostępnych turbosprężarek! | ||
---|---|---|
Cena: Regeneracja turbosprężarki |
od 289 zł (netto) | |
Turbina po regeneracji | od 500 zł | |
Nowa turbosprężarka | od 900 zł | |
Czas realizacji | 24 - 48 h | |
Gwarancja | 2 lata bez limitu kilometrów | |
Stan | dostępne |
W naszej ofercie znajdziesz turbosprężarki:
- nowe
- regenerowane
- używane z gwarancją
Dlaczego MY
30 letnie doświadczenie w regeneracji podzespołów samochodowych!
- Najnowocześniejsza pracownia regeneracji turbosprężarek w Polsce
- Autoryzacje Bosch Diesel Service i Melett – gwarancja najwyższej jakości
- Protokół z wyważenia wysokoobrotowego z wyważarki niemieckiej firmy Schenck – światowego lidera w dziedzinie wyważania i doważania turbosprężarek
- Protokół z ustawienia zmiennej geometrii z urządzenia Turbo Test PRO firmy CIMAT
- Stały kontakt z Klientem w sprawie kosztów i przebiegu naprawy
Po regeneracji wykonujemy szereg specjalistycznych badań m.in.
Kalibracja dynamiczna zmiennej geometrii zgodnie z przepływem powietrza – kalibracja przepływu minimalnego, średniego i maksymalnego
- Test wydajności wycieku oleju z turbosprężarki
- Nastawniki REA z Hella, testy i przeprogramowanie Siemensa
- Test siłownika pneumatycznego i próżniowego
- Test czujnika położenia potencjometru zmiennej geometrii
- Test doładowania turbosprężarki oraz test wirowania
- Pomiar prędkości obrotowej turbosprężarki
- Test strat powietrza w turbosprężarce
Regenerujemy turbosprężarki wszystkich czołowych producentów: Garrett, KKK / BorgWarner, Schwitzer, Holset, IHI, Mitsubishi
- Przyjmujemy zlecenia wysyłkowe
- Prowadzimy sprzedaż w Polsce i zagranicą
- Podzespoły odbieramy / wysyłamy codziennie naszym kurierem
- Zapewniamy najlepsze ceny w Polsce i szybki czas realizacji zamówienia!
Oferujemy regenerację lub sprzedaż już zregenerowanej turbosprężarki VVP1-0304 firmy IHI.
W sprzedaży posiadamy również turbiny nowe, jak i części do nich:
- komplet uszczelek montażowych,
- koras/rdzeń turbosprężarki.
Na Twoje życzenie - oprócz regeneracji - przeprowadzamy także diagnostykę turbosprężarek, jak i ich poszczególnych elementów – weryfikacja jest bezpłatna. Ty decydujesz, nie czekaj - przyjmujemy zamówienia z całego kraju.
Regeneracja turbin przeprowadzana jest z zachowaniem najwyższych standardów. Uszkodzone elementy wymieniamy na oryginalne części firmy Melett i znanych światowych producentów.
Oprócz kompleksowo zregenerowanej turbosprężarki otrzymasz:
- protokół z przeprowadzonej regeneracji, potwierdzający uzyskanie parametrów odpowiadających fabrycznie nowej turbinie,
- 24-miesięczną gwarancję BEZ LIMITU PRZEJECHANYCH KILOMETRÓW,
- przyjemność z bezawaryjnej, spokojnej jazdy.
Turbosprężarka VVP1-0304 dostępna jest również pod numerem: 9622526980.
Pasuje do pojazdów:
Citroen Berlingo 2.0 HDI
Silnik: DW10TD
Moc: 90 KM
Citroen C 5 I 2.0 HDI
Silnik: DW10TD
Moc: 90 KM
Citroen Picasso 2.0 HDI
Silnik: DW 10ATD 2S
Moc: 90 KM
Citroen Xantia 2.0 HDi
Silnik: DW10TD
Moc: 90 KM
Citroen Xsara 2.0 HDI
Silnik: DW10TD
Moc: 90 KM
Peugeot 206 2.0 HDi
Silnik: DW10TD / RHY
Moc: 90 KM
Peugeot 307 2.0 HDi
Silnik: DW10TD / RHY
Moc: 90 KM
Peugeot 406 2.0 HDI
Silnik: DW10TD / RHY
Moc: 90 KM
Peugeot Partner 2.0 HDi
Silnik: DW10TD
Moc: 90 KM
Turbina VVP10304 - czyszczenie turbosprężarki bez demontażu
Jeżeli zależy Ci na dokładnym wyczyszczeniu turbosprężarki bez demontażu, to niestety, ale musimy Cię zmartwić – możliwe jest to wyłącznie na wymontowanej z samochodu turbosprężarce. W ten sposób można ją z łatwością rozkręcić i oprócz dokładnego oczyszczenie, zweryfikować można też czy nie zostały uszkodzone jej elementy, takie jak np. CHRA turbo.
Na turbosprężarce, a dokładniej na kierownicach zmiennej geometrii gromadzi się zarówno nagar, jak i inne zanieczyszczenia, które nie są łatwe do usunięcia. Czyszczenie geometrii turbiny najlepiej zlecić serwisowi specjalizującemu się naprawach i regeneracji turbosprężarek.
Rozruszanie zmiennej geometrii domowymi sposobami, czy to dobre rozwiązanie?
Stosując różnego rodzaju domowe sposoby dotyczące czyszczenia turbosprężarki, jak i jej regulacji, bez odpowiedniej wiedzy możemy spowodować jej uszkodzenia, a co gorsze, można doprowadzić do uszkodzenia silnika samochodu. Proponowane na forach nietypowe sposoby na przepalanie turbiny przy pomocy palnika cieszą się popularnością, jednakże nikt nie wspomina już o tym, że taki proces może poważnie uszkodzić turbosprężarkę. Zdecydowanie odradzamy stosowania takich metod.
Dodaj komentarz
Wybierz swoje województwo
Filmy
- Alfa Romeo
- Alpina
- Audi
- Bentley Continental
- BMW
- Cadillac
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Dacia
- Daewoo
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Ford
- Honda
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Iveco
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Luxgen
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes
- Mini
- Mitsubishi
- Nissan
- Opel
- Peugeot
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls Royce
- Rover
- Saab
- Seat
- Skoda
- Smart
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- TATA
- Toyota
- Volkswagen
- Volvo
Miasta
- Cena turbin
- Cena turbiny
- Cena turbo
- Cena turbosprężarek
- Cena turbosprężarki
- Cennik turbin
- Cennik turbiny
- Cennik turbo
- Cennik turbosprężarek
- Cennik turbosprężarki
- Czyszczenie turbin
- Czyszczenie turbiny
- Czyszczenie turbo
- Czyszczenie turbosprężarek
- Czyszczenie turbosprężarki
- Demontaż turbin
- Demontaż turbiny
- Demontaż turbo
- Demontaż turbosprężarek
- Demontaż turbosprężarki
- Diagnostyka turbin
- Diagnostyka turbiny
- Diagnostyka turbo
- Diagnostyka turbosprężarek
- Diagnostyka turbosprężarki
- Koszt turbin
- Koszt turbiny
- Koszt turbo
- Koszt turbosprężarek
- Koszt turbosprężarki
- Montaż turbin
- Montaż turbiny
- Montaż turbo
- Montaż turbosprężarek
- Montaż turbosprężarki
- Naprawa turbin
- Naprawa turbiny
- Naprawa turbo
- Naprawa turbosprężarek
- Naprawa turbosprężarki
- Nowa turbina
- Nowa turbosprężarka
- Nowe turbiny
- Nowe turbo
- Nowe turbosprężarki
- Regeneracja turbin
- Regeneracja turbiny
- Regeneracja turbo
- Regeneracja turbosprężarek
- Regeneracja turbosprężarki
- Remont turbin
- Remont turbiny
- Remont turbo
- Remont turbosprężarek
- Remont turbosprężarki
- Serwis turbin
- Serwis turbiny
- Serwis turbo
- Serwis turbosprężarek
- Serwis turbosprężarki
- Wymiana turbin
- Wymiana turbiny
- Wymiana turbo
- Wymiana turbosprężarek
- Wymiana turbosprężarki
- Wyważanie turbin
- Wyważanie turbiny
- Wyważanie turbo
- Wyważanie turbosprężarek
Komentarze
Czyszczenie turbosprężarki VVP1-0304 stosowanej w Citroenie Berlingo 2.0 HDI bez demontażu, oznacza przeprowadzenie procesu czyszczenia z zewnątrz bez konieczności rozbierania jej na poszczególne elementy. Ten proces może obejmować użycie specjalnych środków chemicznych, które są wprowadzane do układu dolotowego, aby usunąć zanieczyszczenia, takie jak osady, sadze i nagromadzenie oleju. Czyszczenie to może być przeprowadzone przez specjalistę za pomocą specjalnego sprzętu lub za pomocą specjalnych preparatów do samodzielnego użytku. Czyszczenie turbosprężarki bez demontażu jest często stosowane jako metoda zapobiegania problemom związanym z turbosprężarkami lub jako metoda konserwacji, kiedy nie ma oznak awarii.