Turbosprężarka VV16
Oferujemy regenerację lub sprzedaż już zregenerowanej turbosprężarki VV16 firmy Garrett.
CENA od:490 zł
W sprzedaży posiadamy również turbiny nowe, jak i części do nich:
- komplet uszczelek montażowych,
- koras/rdzeń turbosprężarki.
Na Twoje życzenie - oprócz regeneracji - przeprowadzamy także diagnostykę turbosprężarek, jak i ich poszczególnych elementów – weryfikacja jest bezpłatna. Ty decydujesz, nie czekaj - przyjmujemy zamówienia z całego kraju.
Regeneracja turbin przeprowadzana jest z zachowaniem najwyższych standardów. Uszkodzone elementy wymieniamy na oryginalne części firmy Melett i znanych światowych producentów.
Oprócz kompleksowo zregenerowanej turbosprężarki otrzymasz:
- protokół z przeprowadzonej regeneracji, potwierdzający uzyskanie parametrów odpowiadających fabrycznie nowej turbinie,
- 24-miesięczną gwarancję BEZ LIMITU PRZEJECHANYCH KILOMETRÓW,
- przyjemność z bezawaryjnej, spokojnej jazdy.
Zadzwoń! Zamówienia złożone do godziny 11:00 realizowane są jeszcze tego samego dnia!
Turbosprężarka VV16 dostępna jest również pod numerami:
- A640090179003,
- A6400901380.
Pasuje do pojazdów:
Mercedes-PKW A-Klasse 180 CDI (W169)
Silnik: OM 640 DE 20 LA
Pojemnosc: 1991 ccm
Moc: 109 KM
Mercedes-PKW A-Klasse 160 CDI (W169)
Silnik: (169.006, 169.306)
Pojemnosc: 1991 ccm
Moc: 82 KM
Mercedes-PKW B-Klasse 180 CDI (W245)
Rok produkcji : od 01.2005
Silnik: OM 640 DE 20 LA
Pojemnosc: 1991 ccm
Moc: 109 KM
Turbina VV16 Zatkana odma olejowa
Aby zrozumieć, jaki związek ma odma olejowa z turbosprężarką, w pierwszej kolejności należy wyjaśnić jaką funkcję pełni odma. Odma olejowa pełni rolę odpowietrzacza skrzyni korbowej. Jeśli dojdzie do zamarznięcia lub zapchania się odmy, wtedy w skrzyni korbowej wystąpi zbyt wysokie ciśnienie, które spowoduje uszkodzenie uszczelek, a te z kolei spowodują wyciek oleju do turbo, który spowodować może dalsze awarie.
Jeśli po otwarciu maski zauważysz, że miarka oleju (bagnet) jest wypchnięta, albo po jej wyciągnięciu słyszysz dźwięk uchodzącego powietrza to znak, że w skrzyni znajduje się więcej powietrza, niż powinno. Należy jak najszybciej przeprowadzić czyszczenie odmy, w przeciwnym razie może dojść do poważnej awarii silnika.
Czy możliwa jest jazda bez odmy?
Jazda bez odmy będzie powodowała takie same konsekwencje jak jazda z zatkana odmą. Aby uniknąć problemów związanych z odmą, należy systematycznie ją kontrolować np. czy nie doszło do jej zatkania czy też innego uszkodzenia.
Dodaj komentarz

Komentarze
Turbosprężarka VV16 jest przeznaczona do samochodów osobowych Mercedes-Benz A-Klasse 180 CDI (W169). Zatkana odma olejowa jest jednym z problemów, z jakimi można się spotkać podczas eksploatacji tego typu turbosprężarki. Przyczyną tego problemu może być niedostateczna konserwacja silnika, co powoduje nagromadzenie się osadów i zanieczyszczeń w układzie olejowym. W rezultacie, odma olejowa jest zatkana i nie może odprowadzać nadmiaru oleju z turbosprężarki. Aby rozwiązać ten problem, należy wymienić filtr oleju oraz przeprowadzić pełną inspekcję układu olejowego i usunąć wszystkie zanieczyszczenia. Warto również pamiętać, że regularna konserwacja silnika oraz stosowanie wysokiej jakości oleju zgodnie z zaleceniami producenta, pomoże zapobiegać tego typu problemom w przyszłości.