Localizations image

Turbosprężarka VV16

Oceń:
/ Aktualna ocena: 4.50
Mamy dla Ciebie ponad 3000 dostępnych turbosprężarek!

Cena:

Regeneracja turbosprężarki
od 289 zł (netto)
Turbina po regeneracji od 500 zł
Nowa turbosprężarka od 900 zł
Czas realizacji 24 - 48 h
Gwarancja 2 lata bez limitu kilometrów
Stan dostępne
Zadzwoń +48 609 707 060 Nasi specjaliści pomogą Ci wybrać właściwe części
pracownia regeneracji turbosprężarek

W naszej ofercie znajdziesz turbosprężarki:

  • nowe
  • regenerowane
  • używane z gwarancją
Dostępne od ręki Atrakcyjne ceny

Dlaczego MY

30 letnie doświadczenie w regeneracji podzespołów samochodowych!

  • Najnowocześniejsza pracownia regeneracji turbosprężarek w Polsce
  • Autoryzacje Bosch Diesel Service i Melett – gwarancja najwyższej jakości
  • Protokół z wyważenia wysokoobrotowego z wyważarki niemieckiej firmy Schenck – światowego lidera w dziedzinie wyważania i doważania turbosprężarek
  • Protokół z ustawienia zmiennej geometrii z urządzenia Turbo Test PRO firmy CIMAT
  • Stały kontakt z Klientem w sprawie kosztów i przebiegu naprawy

Po regeneracji wykonujemy szereg specjalistycznych badań m.in.

Kalibracja dynamiczna zmiennej geometrii zgodnie z przepływem powietrza – kalibracja przepływu minimalnego, średniego i maksymalnego

  • Test wydajności wycieku oleju z turbosprężarki
  • Nastawniki REA z Hella, testy i przeprogramowanie Siemensa
  • Test siłownika pneumatycznego i próżniowego
  • Test czujnika położenia potencjometru zmiennej geometrii
  • Test doładowania turbosprężarki oraz test wirowania
  • Pomiar prędkości obrotowej turbosprężarki
  • Test strat powietrza w turbosprężarce

Regenerujemy turbosprężarki wszystkich czołowych producentów: Garrett, KKK / BorgWarner, Schwitzer, Holset, IHI, Mitsubishi

  • Przyjmujemy zlecenia wysyłkowe
  • Prowadzimy sprzedaż w Polsce i zagranicą
  • Podzespoły odbieramy / wysyłamy codziennie naszym kurierem
  • Zapewniamy najlepsze ceny w Polsce i szybki czas realizacji zamówienia!
Turbo VV161

Oferujemy regenerację lub sprzedaż już zregenerowanej turbosprężarki VV16 firmy Garrett.

W sprzedaży posiadamy również turbiny nowe, jak i części do nich:

- komplet uszczelek montażowych,
- koras/rdzeń turbosprężarki.

 Na Twoje życzenie - oprócz regeneracji - przeprowadzamy także diagnostykę turbosprężarek, jak i ich poszczególnych elementów – weryfikacja jest bezpłatna. Ty decydujesz, nie czekaj - przyjmujemy zamówienia z całego kraju.

Regeneracja turbin przeprowadzana jest z zachowaniem najwyższych standardów. Uszkodzone elementy wymieniamy na oryginalne części firmy Melett i znanych światowych producentów.

Oprócz kompleksowo zregenerowanej turbosprężarki otrzymasz:

- protokół z przeprowadzonej regeneracji, potwierdzający uzyskanie parametrów odpowiadających fabrycznie nowej turbinie,
- 24-miesięczną gwarancję BEZ LIMITU PRZEJECHANYCH KILOMETRÓW,
- przyjemność z bezawaryjnej, spokojnej jazdy.

Turbosprężarka VV16 dostępna jest również pod numerami:

- A640090179003,
- A6400901380.

Pasuje do pojazdów:

Mercedes-PKW A-Klasse 180 CDI (W169)
Silnik: OM 640 DE 20 LA
Pojemność: 1991 ccm
Moc: 109 KM

Mercedes-PKW A-Klasse 160 CDI (W169)
Silnik: (169.006, 169.306)
Pojemność: 1991 ccm
Moc: 82 KM

Mercedes-PKW B-Klasse 180 CDI (W245)
Rok produkcji : od 01.2005
Silnik: OM 640 DE 20 LA
Pojemność: 1991 ccm
Moc: 109 KM


Turbina VV16 | Zatkana odma olejowa

Turbo VV161

Aby zrozumieć, jaki związek ma odma olejowa z turbosprężarką, w pierwszej kolejności należy wyjaśnić jaką funkcję pełni odma. Odma olejowa pełni rolę odpowietrzacza skrzyni korbowej. Jeśli dojdzie do zamarznięcia lub zapchania się odmy, wtedy w skrzyni korbowej wystąpi zbyt wysokie ciśnienie, które spowoduje uszkodzenie uszczelek, a te z kolei spowodują wyciek oleju do turbo, który spowodować może dalsze awarie.

Jeśli po otwarciu maski zauważysz, że miarka oleju (bagnet) jest wypchnięta, albo po jej wyciągnięciu słyszysz dźwięk uchodzącego powietrza to znak, że w skrzyni znajduje się więcej powietrza, niż powinno. Należy jak najszybciej przeprowadzić czyszczenie odmy, w przeciwnym razie może dojść do poważnej awarii silnika.

Czy możliwa jest jazda bez odmy?

Jazda bez odmy będzie powodowała takie same konsekwencje jak jazda z zatkana odmą. Aby uniknąć problemów związanych z odmą, należy systematycznie ją kontrolować np. czy nie doszło do jej zatkania czy też innego uszkodzenia.

Komentarze

Dawid 2023-01-20 09:41:51

Turbosprężarka VV16 jest przeznaczona do samochodów osobowych Mercedes-Benz A-Klasse 180 CDI (W169). Zatkana odma olejowa jest jednym z problemów, z jakimi można się spotkać podczas eksploatacji tego typu turbosprężarki. Przyczyną tego problemu może być niedostateczna konserwacja silnika, co powoduje nagromadzenie się osadów i zanieczyszczeń w układzie olejowym. W rezultacie, odma olejowa jest zatkana i nie może odprowadzać nadmiaru oleju z turbosprężarki. Aby rozwiązać ten problem, należy wymienić filtr oleju oraz przeprowadzić pełną inspekcję układu olejowego i usunąć wszystkie zanieczyszczenia. Warto również pamiętać, że regularna konserwacja silnika oraz stosowanie wysokiej jakości oleju zgodnie z zaleceniami producenta, pomoże zapobiegać tego typu problemom w przyszłości.

Dodaj komentarz

Wystąpił błąd.

Filmy

Phone icon
Zadzwoń i sprawdź +48 609 707 060
Call icon

Zadzwoń do nas:

+48609707060
lub

Zostaw nam swój numer

Nr loader
Wpisz poprawny numer
Wyrażam zgodę na wykorzystanie moich danych osobowych zgodnie z Polityką Prywatności w celach niezbędnych do przeprowadzenia kontaktu i realizacji wybranej usługi. Wysyłając formularz kontaktowy Klient wyraża wolę kontaktu firmy z jego osobą. Niezbędne do tego dane są wykorzystywane jednorazowo, nie są przechowywane, udostępniane, przetwarzane ani odsprzedawane jakimkolwiek podmiotom. Do momentu kontaktu administratorem danych pozostaje BSDP.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Korzystanie z naszego serwisu internetowego bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia. Więcej informacji można znaleźć w naszej Polityce prywatności. RODO