Turbosprężarka VV16
Mamy dla Ciebie ponad 3000 dostępnych turbosprężarek! | ||
---|---|---|
Cena: Regeneracja turbosprężarki |
od 289 zł (netto) | |
Turbina po regeneracji | od 500 zł | |
Nowa turbosprężarka | od 900 zł | |
Czas realizacji | 24 - 48 h | |
Gwarancja | 2 lata bez limitu kilometrów | |
Stan | dostępne |
W naszej ofercie znajdziesz turbosprężarki:
- nowe
- regenerowane
- używane z gwarancją
Dlaczego MY
30 letnie doświadczenie w regeneracji podzespołów samochodowych!
- Najnowocześniejsza pracownia regeneracji turbosprężarek w Polsce
- Autoryzacje Bosch Diesel Service i Melett – gwarancja najwyższej jakości
- Protokół z wyważenia wysokoobrotowego z wyważarki niemieckiej firmy Schenck – światowego lidera w dziedzinie wyważania i doważania turbosprężarek
- Protokół z ustawienia zmiennej geometrii z urządzenia Turbo Test PRO firmy CIMAT
- Stały kontakt z Klientem w sprawie kosztów i przebiegu naprawy
Po regeneracji wykonujemy szereg specjalistycznych badań m.in.
Kalibracja dynamiczna zmiennej geometrii zgodnie z przepływem powietrza – kalibracja przepływu minimalnego, średniego i maksymalnego
- Test wydajności wycieku oleju z turbosprężarki
- Nastawniki REA z Hella, testy i przeprogramowanie Siemensa
- Test siłownika pneumatycznego i próżniowego
- Test czujnika położenia potencjometru zmiennej geometrii
- Test doładowania turbosprężarki oraz test wirowania
- Pomiar prędkości obrotowej turbosprężarki
- Test strat powietrza w turbosprężarce
Regenerujemy turbosprężarki wszystkich czołowych producentów: Garrett, KKK / BorgWarner, Schwitzer, Holset, IHI, Mitsubishi
- Przyjmujemy zlecenia wysyłkowe
- Prowadzimy sprzedaż w Polsce i zagranicą
- Podzespoły odbieramy / wysyłamy codziennie naszym kurierem
- Zapewniamy najlepsze ceny w Polsce i szybki czas realizacji zamówienia!
Oferujemy regenerację lub sprzedaż już zregenerowanej turbosprężarki VV16 firmy Garrett.
W sprzedaży posiadamy również turbiny nowe, jak i części do nich:
- komplet uszczelek montażowych,
- koras/rdzeń turbosprężarki.
Na Twoje życzenie - oprócz regeneracji - przeprowadzamy także diagnostykę turbosprężarek, jak i ich poszczególnych elementów – weryfikacja jest bezpłatna. Ty decydujesz, nie czekaj - przyjmujemy zamówienia z całego kraju.
Regeneracja turbin przeprowadzana jest z zachowaniem najwyższych standardów. Uszkodzone elementy wymieniamy na oryginalne części firmy Melett i znanych światowych producentów.
Oprócz kompleksowo zregenerowanej turbosprężarki otrzymasz:
- protokół z przeprowadzonej regeneracji, potwierdzający uzyskanie parametrów odpowiadających fabrycznie nowej turbinie,
- 24-miesięczną gwarancję BEZ LIMITU PRZEJECHANYCH KILOMETRÓW,
- przyjemność z bezawaryjnej, spokojnej jazdy.
Turbosprężarka VV16 dostępna jest również pod numerami:
- A640090179003,
- A6400901380.
Pasuje do pojazdów:
Mercedes-PKW A-Klasse 180 CDI (W169)
Silnik: OM 640 DE 20 LA
Pojemność: 1991 ccm
Moc: 109 KM
Mercedes-PKW A-Klasse 160 CDI (W169)
Silnik: (169.006, 169.306)
Pojemność: 1991 ccm
Moc: 82 KM
Mercedes-PKW B-Klasse 180 CDI (W245)
Rok produkcji : od 01.2005
Silnik: OM 640 DE 20 LA
Pojemność: 1991 ccm
Moc: 109 KM
Turbina VV16 | Zatkana odma olejowa
Aby zrozumieć, jaki związek ma odma olejowa z turbosprężarką, w pierwszej kolejności należy wyjaśnić jaką funkcję pełni odma. Odma olejowa pełni rolę odpowietrzacza skrzyni korbowej. Jeśli dojdzie do zamarznięcia lub zapchania się odmy, wtedy w skrzyni korbowej wystąpi zbyt wysokie ciśnienie, które spowoduje uszkodzenie uszczelek, a te z kolei spowodują wyciek oleju do turbo, który spowodować może dalsze awarie.
Jeśli po otwarciu maski zauważysz, że miarka oleju (bagnet) jest wypchnięta, albo po jej wyciągnięciu słyszysz dźwięk uchodzącego powietrza to znak, że w skrzyni znajduje się więcej powietrza, niż powinno. Należy jak najszybciej przeprowadzić czyszczenie odmy, w przeciwnym razie może dojść do poważnej awarii silnika.
Czy możliwa jest jazda bez odmy?
Jazda bez odmy będzie powodowała takie same konsekwencje jak jazda z zatkana odmą. Aby uniknąć problemów związanych z odmą, należy systematycznie ją kontrolować np. czy nie doszło do jej zatkania czy też innego uszkodzenia.
Dodaj komentarz
Wybierz swoje województwo
Filmy
- Alfa Romeo
- Alpina
- Audi
- Bentley Continental
- BMW
- Cadillac
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Dacia
- Daewoo
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Ford
- Honda
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Iveco
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Luxgen
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes
- Mini
- Mitsubishi
- Nissan
- Opel
- Peugeot
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls Royce
- Rover
- Saab
- Seat
- Skoda
- Smart
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- TATA
- Toyota
- Volkswagen
- Volvo
- Cena turbin
- Cena turbiny
- Cena turbo
- Cena turbosprężarek
- Cena turbosprężarki
- Cennik turbin
- Cennik turbiny
- Cennik turbo
- Cennik turbosprężarek
- Cennik turbosprężarki
- Czyszczenie turbin
- Czyszczenie turbiny
- Czyszczenie turbo
- Czyszczenie turbosprężarek
- Czyszczenie turbosprężarki
- Demontaż turbin
- Demontaż turbiny
- Demontaż turbo
- Demontaż turbosprężarek
- Demontaż turbosprężarki
- Diagnostyka turbin
- Diagnostyka turbiny
- Diagnostyka turbo
- Diagnostyka turbosprężarek
- Diagnostyka turbosprężarki
- Koszt turbin
- Koszt turbiny
- Koszt turbo
- Koszt turbosprężarek
- Koszt turbosprężarki
- Montaż turbin
- Montaż turbiny
- Montaż turbo
- Montaż turbosprężarek
- Montaż turbosprężarki
- Naprawa turbin
- Naprawa turbiny
- Naprawa turbo
- Naprawa turbosprężarek
- Naprawa turbosprężarki
- Nowa turbina
- Nowa turbosprężarka
- Nowe turbiny
- Nowe turbo
- Nowe turbosprężarki
- Regeneracja turbin
- Regeneracja turbiny
- Regeneracja turbo
- Regeneracja turbosprężarek
- Regeneracja turbosprężarki
- Remont turbin
- Remont turbiny
- Remont turbo
- Remont turbosprężarek
- Remont turbosprężarki
- Serwis turbin
- Serwis turbiny
- Serwis turbo
- Serwis turbosprężarek
- Serwis turbosprężarki
- Wymiana turbin
- Wymiana turbiny
- Wymiana turbo
- Wymiana turbosprężarek
- Wymiana turbosprężarki
- Wyważanie turbin
- Wyważanie turbiny
- Wyważanie turbo
- Wyważanie turbosprężarek
Komentarze
Turbosprężarka VV16 jest przeznaczona do samochodów osobowych Mercedes-Benz A-Klasse 180 CDI (W169). Zatkana odma olejowa jest jednym z problemów, z jakimi można się spotkać podczas eksploatacji tego typu turbosprężarki. Przyczyną tego problemu może być niedostateczna konserwacja silnika, co powoduje nagromadzenie się osadów i zanieczyszczeń w układzie olejowym. W rezultacie, odma olejowa jest zatkana i nie może odprowadzać nadmiaru oleju z turbosprężarki. Aby rozwiązać ten problem, należy wymienić filtr oleju oraz przeprowadzić pełną inspekcję układu olejowego i usunąć wszystkie zanieczyszczenia. Warto również pamiętać, że regularna konserwacja silnika oraz stosowanie wysokiej jakości oleju zgodnie z zaleceniami producenta, pomoże zapobiegać tego typu problemom w przyszłości.