Turbosprężarka VV12
Oferujemy regenerację lub sprzedaż już zregenerowanej turbosprężarki VV12 firmy IHI.
W sprzedaży posiadamy również turbiny nowe, jak i części do nich:
- komplet uszczelek montażowych,
- CHRA turbosprężarki.
Na Twoje życzenie - oprócz regeneracji - przeprowadzamy także diagnostykę turbosprężarek, jak i ich poszczególnych elementów – weryfikacja jest bezpłatna. Ty decydujesz, nie czekaj - przyjmujemy zamówienia z całego kraju.
Regeneracja turbin przeprowadzana jest z zachowaniem najwyższych standardów. Uszkodzone elementy wymieniamy na oryginalne części firmy Melett i znanych światowych producentów.
Oprócz kompleksowo zregenerowanej turbosprężarki otrzymasz:
- protokół z przeprowadzonej regeneracji, potwierdzający uzyskanie parametrów odpowiadających fabrycznie nowej turbinie,
- 24-miesięczną gwarancję BEZ LIMITU PRZEJECHANYCH KILOMETRÓW,
- przyjemność z bezawaryjnej, spokojnej jazdy.
Zadzwoń! Zamówienia złożone do godziny 11:00 realizowane są jeszcze tego samego dnia!
Turbosprężarka VV12 dostępna jest również pod numerem: A6640960299.
Pasuje do pojazdów:
Chrysler PT Cruiser 2,2 CRD
Silnik: OM664 EDJ
Pojemnosc: 2148 ccm
Moc: 121 KM
Rok produkcji: od 01.2002
Turbina VV12 | Gwizd turbiny po regeneracji
Gruntownie przeprowadzona regeneracja turbo zdecydowanie wpływa na jego dłuższą żywotność. Z kolei gwiżdżąca turbina po regeneracji oznaczać może, że proces ten nie został przeprowadzony z należytą starannością:
- brak regulacji technologii VNT,
- źle ustawiona geometria turbiny,
- niedokładnie wyczyszczone turbo.
Gwizd turbo może również wskazywać, że turbosprężarka nie została prawidło zamontowana lub że przewody układu turbodoładowania są wyeksploatowane.
Decydując się na regenerację turbo, należy wybrać sprawdzony serwis, w przeciwnym wypadku jazda z tak niesprawną turbosprężarką może mieć destrukcyjny wpływ na silnik samochodu.
Wymiana turbo – to należy wiedzieć
Przed montażem nowego turbo należy zastosować się do kilku bardzo ważnych wytycznych:
1. Dokładnie wyczyścić układ dolotowy oraz wylotowy.
2. Sprawdzić stan oraz drożność przewodów układu turbodoładowania.
3. Wymienić filtry na nowe, wysokiej jakości.
4. Wymienić stary olej na świeży – zalecany przez producenta.
Nie wolno zapominać o docieraniu turbosprężarki po jej zamontowaniu.
Dodaj komentarz
