blog

Turbosprężarka VV12

2 kwietnia 2021

Mamy dla Ciebie dostępnych ponad 3000 turbosprężarek!
Regeneracja turbosprężarki
od 299 zł netto
Nowa turbosprężarka
od 899 zł netto
Stan
Dostępne
Turbina
od 500 zł
Gwarancja
2 lata, bez limitu km
Nasi specjaliści pomogą Ci wybrać właściwe części
Udostępnij element
pracownia regeneracji turbosprężarek

W naszej ofercie znajdziesz turbosprężarki:

  • nowe
  • regenerowane
  • używane z gwarancją

regeneruj
turbosprężarkę

Dlaczego MY

30 letnie doświadczenie w regeneracji podzespołów samochodowych!

  • Najnowocześniejsza pracownia regeneracji turbosprężarek w Polsce
  • Autoryzacje Bosch Diesel Service i Melett – gwarancja najwyższej jakości
  • Protokół z wyważenia wysokoobrotowego z wyważarki niemieckiej firmy Schenck – światowego lidera w dziedzinie wyważania i doważania turbosprężarek
  • Protokół z ustawienia zmiennej geometrii z urządzenia Turbo Test PRO firmy CIMAT
  • Stały kontakt z Klientem w sprawie kosztów i przebiegu naprawy

Po regeneracji wykonujemy szereg specjalistycznych badań m.in.

Kalibracja dynamiczna zmiennej geometrii zgodnie z przepływem powietrza – kalibracja przepływu minimalnego, średniego i maksymalnego

  • Test wydajności wycieku oleju z turbosprężarki
  • Nastawniki REA z Hella, testy i przeprogramowanie Siemensa
  • Test siłownika pneumatycznego i próżniowego
  • Test czujnika położenia potencjometru zmiennej geometrii
  • Test doładowania turbosprężarki oraz test wirowania
  • Pomiar prędkości obrotowej turbosprężarki
  • Test strat powietrza w turbosprężarce

Regenerujemy turbosprężarki wszystkich czołowych producentów: Garrett, KKK / BorgWarner, Schwitzer, Holset, IHI, Mitsubishi

  • Przyjmujemy zlecenia wysyłkowe
  • Prowadzimy sprzedaż w Polsce i zagranicą
  • Podzespoły odbieramy / wysyłamy codziennie naszym kurierem
  • Zapewniamy najlepsze ceny w Polsce i szybki czas realizacji zamówienia!
Turbo VV12

W sprzedaży posiadamy również turbiny nowe, jak i części do nich:

- komplet uszczelek montażowych,
- CHRA turbosprężarki.

Na Twoje życzenie - oprócz regeneracji - przeprowadzamy także diagnostykę turbosprężarek, jak i ich poszczególnych elementów – weryfikacja jest bezpłatna. Ty decydujesz, nie czekaj - przyjmujemy zamówienia z całego kraju.

Regeneracja turbin przeprowadzana jest z zachowaniem najwyższych standardów. Uszkodzone elementy wymieniamy na oryginalne części firmy Melett i znanych światowych producentów.

Oprócz kompleksowo zregenerowanej turbosprężarki otrzymasz:

- protokół z przeprowadzonej regeneracji, potwierdzający uzyskanie parametrów odpowiadających fabrycznie nowej turbinie,
- 24-miesięczną gwarancję BEZ LIMITU PRZEJECHANYCH KILOMETRÓW,
- przyjemność z bezawaryjnej, spokojnej jazdy.

Turbosprężarka VV12 dostępna jest również pod numerem: A6640960299.

Pasuje do pojazdów:

Chrysler PT Cruiser 2,2 CRD
Silnik: OM664 EDJ
Pojemnosc: 2148 ccm
Moc: 121 KM
Rok produkcji: od 01.2002


Turbina VV12 | Gwizd turbiny po regeneracji

Gwizd turbiny VV12 po regeneracji

Gruntownie przeprowadzona regeneracja turbo zdecydowanie wpływa na jego dłuższą żywotność. Z kolei gwiżdżąca turbina po regeneracji oznaczać może, że proces ten nie został przeprowadzony z należytą starannością:

- brak regulacji technologii VNT,
- źle ustawiona geometria turbiny,
- niedokładnie wyczyszczone turbo.

Gwizd turbo może również wskazywać, że turbosprężarka nie została prawidło zamontowana lub że przewody układu turbodoładowania są wyeksploatowane.

Decydując się na regenerację turbo, należy wybrać sprawdzony serwis, w przeciwnym wypadku jazda z tak niesprawną turbosprężarką może mieć destrukcyjny wpływ na silnik samochodu.

Wymiana turbo – to należy wiedzieć

Przed montażem nowego turbo należy zastosować się do kilku bardzo ważnych wytycznych:

1. Dokładnie wyczyścić układ dolotowy oraz wylotowy.
2. Sprawdzić stan oraz drożność przewodów układu turbodoładowania.
3. Wymienić filtry na nowe, wysokiej jakości.
4. Wymienić stary olej na świeży – zalecany przez producenta.

Nie wolno zapominać o docieraniu turbosprężarki po jej zamontowaniu.

Oceń wpis Aktualna ocena:  5.00

Dodaj komentarz

Oceń wpis Aktualna ocena: 5.00
Wpisz nazwę użytkownika
Wpisz treść wiadomości

Komentarze

Patryk
2023-01-20 10:36:23
Jeśli po regeneracji turbosprężarki VV12 w samochodzie Chrysler PT Cruiser 2.2 CRD słychać gwizd turbiny, to może to oznaczać, że regeneracja nie została wykonana prawidłowo lub, że pojawiły się inne problemy związane z układem doładowania. Nieprawidłowo wykonana regeneracja może prowadzić do nieprawidłowego działania zaworu regulacji ciśnienia doładowania, co z kolei może powodować gwizd turbiny. Innymi przyczynami gwizdu mogą być uszkodzenie łożysk turbosprężarki, brak ciśnienia oleju, niedrożność układu dolotowego lub zanieczyszczenie filtra powietrza. Jeśli po regeneracji pojawił się gwizd turbiny, należy skontaktować się z mechanikiem, który przeprowadzi odpowiednią diagnostykę i określi przyczynę problemu oraz wymieni ewentualnie uszkodzone części.

Dowiedz się więcej

O turbosprężarkach i ich naprawie

Bosch Diesel
Service Pawlik

Autoryzowana, specjalistyczna pracownia regeneracji i naprawy turbosprężarek. Regenerujemy turbosprężarki na terenie całego kraju

Autoryzowany warsztat Melett

Turbosprężarki Garrett, Melett, BorgWarner, IHI, Honeywell, Hitachi, Toyota, Holset, Mitsubishi