Localizations image

Turbosprężarka VV12

Oceń:
/ Aktualna ocena: 5.00
Mamy dla Ciebie ponad 3000 dostępnych turbosprężarek!

Cena:

Regeneracja turbosprężarki
od 289 zł (netto)
Turbina po regeneracji od 500 zł
Nowa turbosprężarka od 900 zł
Czas realizacji 24 - 48 h
Gwarancja 2 lata bez limitu kilometrów
Stan dostępne
Zadzwoń +48 609 707 060 Nasi specjaliści pomogą Ci wybrać właściwe części
pracownia regeneracji turbosprężarek

W naszej ofercie znajdziesz turbosprężarki:

  • nowe
  • regenerowane
  • używane z gwarancją
Dostępne od ręki Atrakcyjne ceny

Dlaczego MY

30 letnie doświadczenie w regeneracji podzespołów samochodowych!

  • Najnowocześniejsza pracownia regeneracji turbosprężarek w Polsce
  • Autoryzacje Bosch Diesel Service i Melett – gwarancja najwyższej jakości
  • Protokół z wyważenia wysokoobrotowego z wyważarki niemieckiej firmy Schenck – światowego lidera w dziedzinie wyważania i doważania turbosprężarek
  • Protokół z ustawienia zmiennej geometrii z urządzenia Turbo Test PRO firmy CIMAT
  • Stały kontakt z Klientem w sprawie kosztów i przebiegu naprawy

Po regeneracji wykonujemy szereg specjalistycznych badań m.in.

Kalibracja dynamiczna zmiennej geometrii zgodnie z przepływem powietrza – kalibracja przepływu minimalnego, średniego i maksymalnego

  • Test wydajności wycieku oleju z turbosprężarki
  • Nastawniki REA z Hella, testy i przeprogramowanie Siemensa
  • Test siłownika pneumatycznego i próżniowego
  • Test czujnika położenia potencjometru zmiennej geometrii
  • Test doładowania turbosprężarki oraz test wirowania
  • Pomiar prędkości obrotowej turbosprężarki
  • Test strat powietrza w turbosprężarce

Regenerujemy turbosprężarki wszystkich czołowych producentów: Garrett, KKK / BorgWarner, Schwitzer, Holset, IHI, Mitsubishi

  • Przyjmujemy zlecenia wysyłkowe
  • Prowadzimy sprzedaż w Polsce i zagranicą
  • Podzespoły odbieramy / wysyłamy codziennie naszym kurierem
  • Zapewniamy najlepsze ceny w Polsce i szybki czas realizacji zamówienia!
Turbo VV12

W sprzedaży posiadamy również turbiny nowe, jak i części do nich:

- komplet uszczelek montażowych,
- CHRA turbosprężarki.

Na Twoje życzenie - oprócz regeneracji - przeprowadzamy także diagnostykę turbosprężarek, jak i ich poszczególnych elementów – weryfikacja jest bezpłatna. Ty decydujesz, nie czekaj - przyjmujemy zamówienia z całego kraju.

Regeneracja turbin przeprowadzana jest z zachowaniem najwyższych standardów. Uszkodzone elementy wymieniamy na oryginalne części firmy Melett i znanych światowych producentów.

Oprócz kompleksowo zregenerowanej turbosprężarki otrzymasz:

- protokół z przeprowadzonej regeneracji, potwierdzający uzyskanie parametrów odpowiadających fabrycznie nowej turbinie,
- 24-miesięczną gwarancję BEZ LIMITU PRZEJECHANYCH KILOMETRÓW,
- przyjemność z bezawaryjnej, spokojnej jazdy.

Turbosprężarka VV12 dostępna jest również pod numerem: A6640960299.

Pasuje do pojazdów:

Chrysler PT Cruiser 2,2 CRD
Silnik: OM664 EDJ
Pojemnosc: 2148 ccm
Moc: 121 KM
Rok produkcji: od 01.2002


Turbina VV12 | Gwizd turbiny po regeneracji

Gwizd turbiny VV12 po regeneracji

Gruntownie przeprowadzona regeneracja turbo zdecydowanie wpływa na jego dłuższą żywotność. Z kolei gwiżdżąca turbina po regeneracji oznaczać może, że proces ten nie został przeprowadzony z należytą starannością:

- brak regulacji technologii VNT,
- źle ustawiona geometria turbiny,
- niedokładnie wyczyszczone turbo.

Gwizd turbo może również wskazywać, że turbosprężarka nie została prawidło zamontowana lub że przewody układu turbodoładowania są wyeksploatowane.

Decydując się na regenerację turbo, należy wybrać sprawdzony serwis, w przeciwnym wypadku jazda z tak niesprawną turbosprężarką może mieć destrukcyjny wpływ na silnik samochodu.

Wymiana turbo – to należy wiedzieć

Przed montażem nowego turbo należy zastosować się do kilku bardzo ważnych wytycznych:

1. Dokładnie wyczyścić układ dolotowy oraz wylotowy.
2. Sprawdzić stan oraz drożność przewodów układu turbodoładowania.
3. Wymienić filtry na nowe, wysokiej jakości.
4. Wymienić stary olej na świeży – zalecany przez producenta.

Nie wolno zapominać o docieraniu turbosprężarki po jej zamontowaniu.

Komentarze

Patryk 2023-01-20 10:36:23

Jeśli po regeneracji turbosprężarki VV12 w samochodzie Chrysler PT Cruiser 2.2 CRD słychać gwizd turbiny, to może to oznaczać, że regeneracja nie została wykonana prawidłowo lub, że pojawiły się inne problemy związane z układem doładowania. Nieprawidłowo wykonana regeneracja może prowadzić do nieprawidłowego działania zaworu regulacji ciśnienia doładowania, co z kolei może powodować gwizd turbiny. Innymi przyczynami gwizdu mogą być uszkodzenie łożysk turbosprężarki, brak ciśnienia oleju, niedrożność układu dolotowego lub zanieczyszczenie filtra powietrza. Jeśli po regeneracji pojawił się gwizd turbiny, należy skontaktować się z mechanikiem, który przeprowadzi odpowiednią diagnostykę i określi przyczynę problemu oraz wymieni ewentualnie uszkodzone części.

Dodaj komentarz

Wystąpił błąd.

Filmy

Phone icon
Zadzwoń i sprawdź +48 609 707 060
Call icon

Zadzwoń do nas:

+48609707060
lub

Zostaw nam swój numer

Nr loader
Wpisz poprawny numer
Wyrażam zgodę na wykorzystanie moich danych osobowych zgodnie z Polityką Prywatności w celach niezbędnych do przeprowadzenia kontaktu i realizacji wybranej usługi. Wysyłając formularz kontaktowy Klient wyraża wolę kontaktu firmy z jego osobą. Niezbędne do tego dane są wykorzystywane jednorazowo, nie są przechowywane, udostępniane, przetwarzane ani odsprzedawane jakimkolwiek podmiotom. Do momentu kontaktu administratorem danych pozostaje BSDP.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Korzystanie z naszego serwisu internetowego bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia. Więcej informacji można znaleźć w naszej Polityce prywatności. RODO