Turbosprężarka VL39
Mamy dla Ciebie ponad 3000 dostępnych turbosprężarek! | ||
---|---|---|
Cena: Regeneracja turbosprężarki |
od 289 zł (netto) | |
Turbina po regeneracji | od 500 zł | |
Nowa turbosprężarka | od 900 zł | |
Czas realizacji | 24 - 48 h | |
Gwarancja | 2 lata bez limitu kilometrów | |
Stan | dostępne |
W naszej ofercie znajdziesz turbosprężarki:
- nowe
- regenerowane
- używane z gwarancją
Oferujemy regenerację lub sprzedaż już zregenerowanej turbosprężarki VL39 firmy IHI.
W sprzedaży posiadamy również turbiny nowe, jak i części do nich:
► komplet uszczelek montażowych,
► koras/rdzeń turbosprężarki.
Na Twoje życzenie - oprócz regeneracji - przeprowadzamy także diagnostykę turbosprężarek, jak i ich poszczególnych elementów – weryfikacja jest bezpłatna. Ty decydujesz, nie czekaj - przyjmujemy zamówienia z całego kraju.
Regeneracja turbin przeprowadzana jest z zachowaniem najwyższych standardów. Uszkodzone elementy wymieniamy na oryginalne części firmy Melett i znanych światowych producentów.
Oprócz kompleksowo zregenerowanej turbosprężarki otrzymasz:
► protokół z przeprowadzonej regeneracji, potwierdzający uzyskanie parametrów odpowiadających fabrycznie nowej turbinie,
► 24-miesięczną gwarancję BEZ LIMITU PRZEJECHANYCH KILOMETRÓW,
► przyjemność z bezawaryjnej, spokojnej jazdy.
Zadzwoń! Zamówienia złożone do godziny 11:00 realizowane są jeszcze tego samego dnia!
Turbosprężarka VL39 dostępna jest również pod numerem 55254739.
Pasuje do pojazdów:
► Alfa Romeo:
GIULIETTA (940_) 1.4 BiFuel, GIULIETTA (940_) 1.4 TB
MITO (955_) 1.4 Bifuel, MITO (955_) 1.4 TJet
► Chrysler: DELTA 1.4
► Fiat:
BRAVO II (198_), BRAVO II (198_) 1.4 T-Jet, DOBLO Platforma / podwozie (263_), DOBLO Platforma / podwozie (263_) 1.4, DOBLO Platforma / podwozie (263_) 1.4 Natural Power
DOBLO nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) (263_), DOBLO nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) (263_) 1.4, DOBLO nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) (263_) 1.4 Natural Power
DOBLO nadwozie zamknięte / kombi (263_), DOBLO nadwozie zamknięte / kombi (263_) 1.4,
DOBLO nadwozie zamknięte / kombi (263_) 1.4 Natural Power, GRANDE PUNTO (199_),
GRANDE PUNTO (199_) 1.4 T-Jet, LINEA (323_, 110_), LINEA (323_, 110_) 1.4 T-Jet
► Lancia: DELTA III (844_), DELTA III (844_) 1.4, DELTA III (844_) 1.4 Bifuel.
Turbina VL39 | Samodzielna naprawa - czy to możliwe?
Zastanawiasz się nad tym, czy samodzielna naprawa turbosprężarki jest możliwa? Jeśli posiadasz chociaż odrobinę wiedzy na temat mechaniki samochodowej, możesz się oczywiście pokusić o drobne naprawy, takie jak np. wymiana filtrów czy oleju. Z kolei rozkręcenie elementu układu turbodoładowania jaki jest turbosprężarka na części pierwsze oraz wymiana uszkodzonych elementów wymaga już zaawansowanej wiedzy na temat budowy turbo. Co więcej, jeśli sami zdecydujemy się np. na wymianę rdzenia turbosprężarki, powinniśmy być świadomi tego, że pomimo iż jest on wyważany przez producenta, parametry fabrycznie wyważonego rdzenia niestety nie zawsze są w 100% idealne. Pracownicy naszego serwisu, przeprowadzają dodatkowe wyważanie CHRA turbosprężarki, jest to ważne, ponieważ redukuje pewną masę niewyważenia i ma to między innymi wpływ na żywotność turbosprężarki.
Otóż nie w każdym przypadku mamy możliwość samodzielnej naprawy turbiny, ale z pewnością sami możemy zastosować się do kilku ważnych, jak i schematycznych czynności, które z pewnością wpłyną pozytywnie na stan turbosprężarki.
1. Najważniejsze jest zapewnienie stosownego smarowania, stosować należy olej zgodny z zaleceniem producenta.
2. Cykliczna kontrola poziomu oleju, a także jego wymiana.
3. Regularna wymiana filtrów.
4. Nie do myślenia jest osiąganie wysokich obrotów na zimnym silniku.
5. Chłodzenie turbosprężarki po wyczerpującej jeździe.
6. Szybka reakcja na objawy sugerujące awarię turbosprężarki.
Awaria turbosprężarki - najczęstsze objawy
O usterce turbosprężarki informuje kierowcę nie tylko podejrzany dźwięk dochodzący spod maski samochodu, czy też kiedy turbina wyje jak karetka, ale też objawy takie jak:
- czarne kłęby dymu, czy też o kolorystyce biało-niebieskiej,
- spadek mocy,
- widoczny spadek ilości oleju.
W przypadku występowania wspominanych objawów należy jak najszybciej skontaktować się z serwisem w celu eliminacji problemu. Zbagatelizowanie tych oznak doprowadzić może nie tylko do poważnego uszkodzenia turbosprężarki, ale również innych podzespołów, taki jak np. silnik.
Dodaj komentarz
Wybierz swoje województwo
Filmy
- Alfa Romeo
- Alpina
- Audi
- Bentley Continental
- BMW
- Cadillac
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Dacia
- Daewoo
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Ford
- Honda
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Iveco
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Luxgen
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes
- Mini
- Mitsubishi
- Nissan
- Opel
- Peugeot
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls Royce
- Rover
- Saab
- Seat
- Skoda
- Smart
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- TATA
- Toyota
- Volkswagen
- Volvo
Miasta
- Cena turbin
- Cena turbiny
- Cena turbo
- Cena turbosprężarek
- Cena turbosprężarki
- Cennik turbin
- Cennik turbiny
- Cennik turbo
- Cennik turbosprężarek
- Cennik turbosprężarki
- Czyszczenie turbin
- Czyszczenie turbiny
- Czyszczenie turbo
- Czyszczenie turbosprężarek
- Czyszczenie turbosprężarki
- Demontaż turbin
- Demontaż turbiny
- Demontaż turbo
- Demontaż turbosprężarek
- Demontaż turbosprężarki
- Diagnostyka turbin
- Diagnostyka turbiny
- Diagnostyka turbo
- Diagnostyka turbosprężarek
- Diagnostyka turbosprężarki
- Koszt turbin
- Koszt turbiny
- Koszt turbo
- Koszt turbosprężarek
- Koszt turbosprężarki
- Montaż turbin
- Montaż turbiny
- Montaż turbo
- Montaż turbosprężarek
- Montaż turbosprężarki
- Naprawa turbin
- Naprawa turbiny
- Naprawa turbo
- Naprawa turbosprężarek
- Naprawa turbosprężarki
- Nowa turbina
- Nowa turbosprężarka
- Nowe turbiny
- Nowe turbo
- Nowe turbosprężarki
- Regeneracja turbin
- Regeneracja turbiny
- Regeneracja turbo
- Regeneracja turbosprężarek
- Regeneracja turbosprężarki
- Remont turbin
- Remont turbiny
- Remont turbo
- Remont turbosprężarek
- Remont turbosprężarki
- Serwis turbin
- Serwis turbiny
- Serwis turbo
- Serwis turbosprężarek
- Serwis turbosprężarki
- Wymiana turbin
- Wymiana turbiny
- Wymiana turbo
- Wymiana turbosprężarek
- Wymiana turbosprężarki
- Wyważanie turbin
- Wyważanie turbiny
- Wyważanie turbo
- Wyważanie turbosprężarek
Komentarze
Naprawa turbosprężarki VL39 w samochodzie Alfa Romeo GIULIETTA 1.4 TB wymaga specjalistycznej wiedzy i umiejętności. Wymiana uszkodzonych elementów, takich jak wirnik czy zawór podciśnienia, wymaga odpowiedniego sprzętu i narzędzi specjalistycznych. Samodzielna naprawa turbosprężarki może być trudna i ryzykowna, ponieważ nieodpowiednie naprawy mogą prowadzić do jeszcze większych problemów z silnikiem lub uszkodzenia innych podzespołów. W związku z tym, zaleca się skonsultowanie się z mechanikiem lub specjalistą od turbosprężarek, którzy mają odpowiednią wiedzę i sprzęt do naprawy lub regulacji turbosprężarki.