Turbosprężarka VJ37
Mamy dla Ciebie ponad 3000 dostępnych turbosprężarek! | ||
---|---|---|
Cena: Regeneracja turbosprężarki |
od 289 zł (netto) | |
Turbina po regeneracji | od 500 zł | |
Nowa turbosprężarka | od 900 zł | |
Czas realizacji | 24 - 48 h | |
Gwarancja | 2 lata bez limitu kilometrów | |
Stan | dostępne |
W naszej ofercie znajdziesz turbosprężarki:
- nowe
- regenerowane
- używane z gwarancją
Dlaczego MY
30 letnie doświadczenie w regeneracji podzespołów samochodowych!
- Najnowocześniejsza pracownia regeneracji turbosprężarek w Polsce
- Autoryzacje Bosch Diesel Service i Melett – gwarancja najwyższej jakości
- Protokół z wyważenia wysokoobrotowego z wyważarki niemieckiej firmy Schenck – światowego lidera w dziedzinie wyważania i doważania turbosprężarek
- Protokół z ustawienia zmiennej geometrii z urządzenia Turbo Test PRO firmy CIMAT
- Stały kontakt z Klientem w sprawie kosztów i przebiegu naprawy
Po regeneracji wykonujemy szereg specjalistycznych badań m.in.
Kalibracja dynamiczna zmiennej geometrii zgodnie z przepływem powietrza – kalibracja przepływu minimalnego, średniego i maksymalnego
- Test wydajności wycieku oleju z turbosprężarki
- Nastawniki REA z Hella, testy i przeprogramowanie Siemensa
- Test siłownika pneumatycznego i próżniowego
- Test czujnika położenia potencjometru zmiennej geometrii
- Test doładowania turbosprężarki oraz test wirowania
- Pomiar prędkości obrotowej turbosprężarki
- Test strat powietrza w turbosprężarce
Regenerujemy turbosprężarki wszystkich czołowych producentów: Garrett, KKK / BorgWarner, Schwitzer, Holset, IHI, Mitsubishi
- Przyjmujemy zlecenia wysyłkowe
- Prowadzimy sprzedaż w Polsce i zagranicą
- Podzespoły odbieramy / wysyłamy codziennie naszym kurierem
- Zapewniamy najlepsze ceny w Polsce i szybki czas realizacji zamówienia!
Oferujemy regenerację lub sprzedaż już zregenerowanej turbosprężarki VJ37 firmy Garrett.
W sprzedaży posiadamy również turbiny nowe, jak i części do nich:
- komplet uszczelek montażowych,
- koras/rdzeń turbosprężarki.
Na Twoje życzenie - oprócz regeneracji - przeprowadzamy także diagnostykę turbosprężarek, jak i ich poszczególnych elementów – weryfikacja jest bezpłatna. Ty decydujesz, nie czekaj - przyjmujemy zamówienia z całego kraju.
Regeneracja turbin przeprowadzana jest z zachowaniem najwyższych standardów. Uszkodzone elementy wymieniamy na oryginalne części firmy Melett i znanych światowych producentów.
Oprócz kompleksowo zregenerowanej turbosprężarki otrzymasz:
- protokół z przeprowadzonej regeneracji, potwierdzający uzyskanie parametrów odpowiadających fabrycznie nowej turbinie,
- 24-miesięczną gwarancję BEZ LIMITU PRZEJECHANYCH KILOMETRÓW,
- przyjemność z bezawaryjnej, spokojnej jazdy.
Zadzwoń! Zamówienia złożone do godziny 12:00 realizowane są jeszcze tego samego dnia!
Turbosprężarka VJ37 dostępna jest również pod numerem 10079M.
Pasuje do pojazdów:
- Mazda 5 2.0 CD
Silnik: GG - GY
Moc: 110 KM
- Mazda 5 2.0 CD
Silnik: GG - GY
Moc: 122 KM
- Mazda 6 CD
Silnik: GG - GY
Moc: 122 KM
Turbina VJ37 - Hybrydowe turbo
Turbosprężarki hybrydowe najczęściej można spotkać pod maskami samochodów przeznaczonych do sportów wyczynowych takich, jak np. drift czy różnego rodzaju wyścigi.
Czym się różni turbina hybrydowa 1.9 TDI od standardowej turbosprężarki 1.9 TDI? Przede wszystkim ceną i rozmiarem - turbina hybrydowa posiada większe koło kompresji, tak więc jej cześć zimna jest znacznie większa niż w standardowym turbo, także cena turbosprężarki hybrydowej jest znacznie wyższa. Również materiały, z jakich wykonane są komponenty turbosprężarki hybrydowej są trwalsze, a to wszystko dlatego, że w takim przypadku turbosprężarka hybrydowa pracuje pod większym obciążeniem niż standardowe turbo.
Objawy zatartej turbiny
Zgrzyt, pisk, jaki i również dźwięk przypominający tarcie metalowych elementów świadczyć mogą o zatarciu turbosprężarki. Spowodowane jest to brakiem odpowiedniego smarowania. W takiej sytuacji należy jak najszybciej oddać turbosprężarkę do naprawy, w przeciwnym razie może dojść do poważnej awarii pojazdu, co związane będzie z dodatkowymi kosztami naprawy.
Dodaj komentarz
Wybierz swoje województwo
Filmy
- Alfa Romeo
- Alpina
- Audi
- Bentley Continental
- BMW
- Cadillac
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Dacia
- Daewoo
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Ford
- Honda
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Iveco
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Luxgen
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes
- Mini
- Mitsubishi
- Nissan
- Opel
- Peugeot
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls Royce
- Rover
- Saab
- Seat
- Skoda
- Smart
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- TATA
- Toyota
- Volkswagen
- Volvo
Miasta
- Cena turbin
- Cena turbiny
- Cena turbo
- Cena turbosprężarek
- Cena turbosprężarki
- Cennik turbin
- Cennik turbiny
- Cennik turbo
- Cennik turbosprężarek
- Cennik turbosprężarki
- Czyszczenie turbin
- Czyszczenie turbiny
- Czyszczenie turbo
- Czyszczenie turbosprężarek
- Czyszczenie turbosprężarki
- Demontaż turbin
- Demontaż turbiny
- Demontaż turbo
- Demontaż turbosprężarek
- Demontaż turbosprężarki
- Diagnostyka turbin
- Diagnostyka turbiny
- Diagnostyka turbo
- Diagnostyka turbosprężarek
- Diagnostyka turbosprężarki
- Koszt turbin
- Koszt turbiny
- Koszt turbo
- Koszt turbosprężarek
- Koszt turbosprężarki
- Montaż turbin
- Montaż turbiny
- Montaż turbo
- Montaż turbosprężarek
- Montaż turbosprężarki
- Naprawa turbin
- Naprawa turbiny
- Naprawa turbo
- Naprawa turbosprężarek
- Naprawa turbosprężarki
- Nowa turbina
- Nowa turbosprężarka
- Nowe turbiny
- Nowe turbo
- Nowe turbosprężarki
- Regeneracja turbin
- Regeneracja turbiny
- Regeneracja turbo
- Regeneracja turbosprężarek
- Regeneracja turbosprężarki
- Remont turbin
- Remont turbiny
- Remont turbo
- Remont turbosprężarek
- Remont turbosprężarki
- Serwis turbin
- Serwis turbiny
- Serwis turbo
- Serwis turbosprężarek
- Serwis turbosprężarki
- Wymiana turbin
- Wymiana turbiny
- Wymiana turbo
- Wymiana turbosprężarek
- Wymiana turbosprężarki
- Wyważanie turbin
- Wyważanie turbiny
- Wyważanie turbo
- Wyważanie turbosprężarek
Komentarze
Turbosprężarka VJ37 jest produkowana przez renomowanego producenta turbo, która jest przeznaczona do samochodów Mazda 5 2.0 CD. Turbosprężarka hybrydowa jest połączeniem tradycyjnego turbo z elektrycznym napędem, który pozwala na zwiększenie mocy i momentu obrotowego silnika bez potrzeby dodatkowego paliwa. W przeciwieństwie do tradycyjnego turbo, hybrydowe turbo ma dwa silniki: elektryczny i spalinowy. Elektryczny silnik przyśpiesza turbinę, zwiększając moc i moment obrotowy silnika, natomiast spalinowy silnik pracuje jako generator, który ładuje baterię. Taki rozwiązanie pozwala na szybkie uruchomienie silnika, co przekłada się na lepszą elastyczność i przyspieszenie. Hybrydowe turbo jest bardziej zaawansowane technologicznie niż tradycyjne turbo, co oznacza, że jego naprawa i konserwacja jest bardziej skomplikowana i kosztowna. W przypadku problemów związanych z działaniem turbo, należy skontaktować się z profesjonalnym mechanikiem, który posiada odpowiednie doświadczenie i sprzęt do naprawy hybrydowych turbo.