Turbosprężarka VJ37
Oferujemy regenerację lub sprzedaż już zregenerowanej turbosprężarki VJ37 firmy Garrett.
CENA od: 490 zł
W sprzedaży posiadamy również turbiny nowe, jak i części do nich:
- komplet uszczelek montażowych,
- koras/rdzeń turbosprężarki.
Na Twoje życzenie - oprócz regeneracji - przeprowadzamy także diagnostykę turbosprężarek, jak i ich poszczególnych elementów – weryfikacja jest bezpłatna. Ty decydujesz, nie czekaj - przyjmujemy zamówienia z całego kraju.
Regeneracja turbin przeprowadzana jest z zachowaniem najwyższych standardów. Uszkodzone elementy wymieniamy na oryginalne części firmy Melett i znanych światowych producentów.
Oprócz kompleksowo zregenerowanej turbosprężarki otrzymasz:
- protokół z przeprowadzonej regeneracji, potwierdzający uzyskanie parametrów odpowiadających fabrycznie nowej turbinie,
- 24-miesięczną gwarancję BEZ LIMITU PRZEJECHANYCH KILOMETRÓW,
- przyjemność z bezawaryjnej, spokojnej jazdy.
Zadzwoń! Zamówienia złożone do godziny 12:00 realizowane są jeszcze tego samego dnia!
Turbosprężarka VJ37 dostępna jest również pod numerem 10079M.
Pasuje do pojazdów:
- Mazda 5 2.0 CD
Silnik: GG - GY
Moc: 110 KM
- Mazda 5 2.0 CD
Silnik: GG - GY
Moc: 122 KM
- Mazda 6 CD
Silnik: GG - GY
Moc: 122 KM
Turbina VJ37 - Hybrydowe turbo
Turbosprężarki hybrydowe najczęściej można spotkać pod maskami samochodów przeznaczonych do sportów wyczynowych takich, jak np. drift czy różnego rodzaju wyścigi.
Czym się różni turbina hybrydowa 1.9 TDI od standardowej turbosprężarki 1.9 TDI? Przede wszystkim ceną i rozmiarem - turbina hybrydowa posiada większe koło kompresji, tak więc jej cześć zimna jest znacznie większa niż w standardowym turbo, także cena turbosprężarki hybrydowej jest znacznie wyższa. Również materiały, z jakich wykonane są komponenty turbosprężarki hybrydowej są trwalsze, a to wszystko dlatego, że w takim przypadku turbosprężarka hybrydowa pracuje pod większym obciążeniem niż standardowe turbo.
Objawy zatartej turbiny
Zgrzyt, pisk, jaki i również dźwięk przypominający tarcie metalowych elementów świadczyć mogą o zatarciu turbosprężarki. Spowodowane jest to brakiem odpowiedniego smarowania. W takiej sytuacji należy jak najszybciej oddać turbosprężarkę do naprawy, w przeciwnym razie może dojść do poważnej awarii pojazdu, co związane będzie z dodatkowymi kosztami naprawy.
Dodaj komentarz

Komentarze
Turbosprężarka VJ37 jest produkowana przez renomowanego producenta turbo, która jest przeznaczona do samochodów Mazda 5 2.0 CD. Turbosprężarka hybrydowa jest połączeniem tradycyjnego turbo z elektrycznym napędem, który pozwala na zwiększenie mocy i momentu obrotowego silnika bez potrzeby dodatkowego paliwa. W przeciwieństwie do tradycyjnego turbo, hybrydowe turbo ma dwa silniki: elektryczny i spalinowy. Elektryczny silnik przyśpiesza turbinę, zwiększając moc i moment obrotowy silnika, natomiast spalinowy silnik pracuje jako generator, który ładuje baterię. Taki rozwiązanie pozwala na szybkie uruchomienie silnika, co przekłada się na lepszą elastyczność i przyspieszenie. Hybrydowe turbo jest bardziej zaawansowane technologicznie niż tradycyjne turbo, co oznacza, że jego naprawa i konserwacja jest bardziej skomplikowana i kosztowna. W przypadku problemów związanych z działaniem turbo, należy skontaktować się z profesjonalnym mechanikiem, który posiada odpowiednie doświadczenie i sprzęt do naprawy hybrydowych turbo.