Localizations image

Turbosprężarka VJ37

Oceń:
/ Aktualna ocena: 4.60

Oferujemy regenerację lub sprzedaż już zregenerowanej turbosprężarki VJ37 firmy Garrett.


CENA
od: 490 zł  

Turbosprężarka VJ37
Turbosprężarka VJ37

W sprzedaży posiadamy również turbiny nowe, jak i części do nich:

- komplet uszczelek montażowych,
- koras/rdzeń turbosprężarki.

Na Twoje życzenie - oprócz regeneracji - przeprowadzamy także diagnostykę turbosprężarek, jak i ich poszczególnych elementów – weryfikacja jest bezpłatna. Ty decydujesz, nie czekaj - przyjmujemy zamówienia z całego kraju.

Regeneracja turbin przeprowadzana jest z zachowaniem najwyższych standardów. Uszkodzone elementy wymieniamy na oryginalne części firmy Melett i znanych światowych producentów.

Oprócz kompleksowo zregenerowanej turbosprężarki otrzymasz:
- protokół z przeprowadzonej regeneracji, potwierdzający uzyskanie parametrów odpowiadających fabrycznie nowej turbinie,
- 24-miesięczną gwarancję BEZ LIMITU PRZEJECHANYCH KILOMETRÓW,
- przyjemność z bezawaryjnej, spokojnej jazdy.

Zadzwoń! Zamówienia złożone do godziny 12:00 realizowane są jeszcze tego samego dnia!

Turbosprężarka VJ37 dostępna jest również pod numerem 10079M.

Pasuje do pojazdów:

- Mazda 5 2.0 CD
Silnik: GG - GY
Moc: 110 KM

- Mazda 5 2.0 CD
Silnik: GG - GY
Moc: 122 KM

- Mazda 6 CD
Silnik: GG - GY
Moc: 122 KM


Turbina VJ37 | Hybrydowe turbo
  

Turbina VJ37 |  Hybrydowe turbo
Turbina VJ37 | Hybrydowe turbo

Turbosprężarki hybrydowe najczęściej można spotkać pod maskami samochodów przeznaczonych do sportów wyczynowych takich, jak np. drift czy różnego rodzaju wyścigi.

Czym się różni turbina hybrydowa 1.9 TDI od standardowej turbosprężarki 1.9 TDI? Przede wszystkim ceną i rozmiarem - turbina hybrydowa posiada większe koło kompresji, tak więc jej cześć zimna jest znacznie większa niż w standardowym turbo, także cena turbosprężarki hybrydowej jest znacznie wyższa. Również materiały, z jakich wykonane są komponenty turbosprężarki hybrydowej są trwalsze, a to wszystko dlatego, że w takim przypadku turbosprężarka hybrydowa pracuje pod większym obciążeniem niż standardowe turbo.


Objawy zatartej turbiny

Zgrzyt, pisk, jaki i również dźwięk przypominający tarcie metalowych elementów świadczyć mogą o zatarciu turbosprężarki. Spowodowane jest to brakiem odpowiedniego smarowania. W takiej sytuacji należy jak najszybciej oddać turbosprężarkę do naprawy, w przeciwnym razie może dojść do poważnej awarii pojazdu, co związane będzie z dodatkowymi kosztami naprawy.

Dodaj komentarz

Loader
Wystąpił błąd.
Wystąpił błąd.
Wystąpił błąd.
Źle ustawiona gruszka turbiny 11 lutego 2021

Źle ustawiona gruszka turbiny

Aktuator (gruszka) turbiny odpowiada za poprawne działanie zmiennej geometrii, z...

Jak podkręcić ciśnienie turbiny? | Kontroler doładowania (MBC) 22 lutego 2021

Jak podkręcić ciśnienie turbiny? | Kontroler doładowania (MBC)

Zastanawiasz się, jak podkręcić ciśnienie turbiny? Odpowiedzią na to jest kontroler...

Regulacja ciśnienia doładowania, dodatnia odchyłka [Objaśniamy najczęstsze kody błędów silnika] 10 lutego 2021

Regulacja ciśnienia doładowania, dodatnia odchyłka [Objaśniamy najczęstsze kody błędów silnika]

Po podłączeniu do komputera diagnostycznego ukazał Ci się błąd: „17965 -...

Phone icon
Zadzwoń i sprawdź +48 609 707 060
Call icon

Zadzwoń do nas:

+48609707060
lub

Zostaw nam swój numer

Nr loader
Wpisz poprawny numer
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Korzystanie z naszego serwisu internetowego bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia. Więcej informacji można znaleźć w naszej Polityce prywatności. RODO