Localizations image

Turbosprężarka VJ36

Oceń:
/ Aktualna ocena: 4.00
Mamy dla Ciebie ponad 3000 dostępnych turbosprężarek!

Cena:

Regeneracja turbosprężarki
od 289 zł (netto)
Turbina po regeneracji od 500 zł
Nowa turbosprężarka od 900 zł
Czas realizacji 24 - 48 h
Gwarancja 2 lata bez limitu kilometrów
Stan dostępne
Zadzwoń +48 609 707 060 Nasi specjaliści pomogą Ci wybrać właściwe części
pracownia regeneracji turbosprężarek

W naszej ofercie znajdziesz turbosprężarki:

  • nowe
  • regenerowane
  • używane z gwarancją
Dostępne od ręki Atrakcyjne ceny

Dlaczego MY

30 letnie doświadczenie w regeneracji podzespołów samochodowych!

  • Najnowocześniejsza pracownia regeneracji turbosprężarek w Polsce
  • Autoryzacje Bosch Diesel Service i Melett – gwarancja najwyższej jakości
  • Protokół z wyważenia wysokoobrotowego z wyważarki niemieckiej firmy Schenck – światowego lidera w dziedzinie wyważania i doważania turbosprężarek
  • Protokół z ustawienia zmiennej geometrii z urządzenia Turbo Test PRO firmy CIMAT
  • Stały kontakt z Klientem w sprawie kosztów i przebiegu naprawy

Po regeneracji wykonujemy szereg specjalistycznych badań m.in.

Kalibracja dynamiczna zmiennej geometrii zgodnie z przepływem powietrza – kalibracja przepływu minimalnego, średniego i maksymalnego

  • Test wydajności wycieku oleju z turbosprężarki
  • Nastawniki REA z Hella, testy i przeprogramowanie Siemensa
  • Test siłownika pneumatycznego i próżniowego
  • Test czujnika położenia potencjometru zmiennej geometrii
  • Test doładowania turbosprężarki oraz test wirowania
  • Pomiar prędkości obrotowej turbosprężarki
  • Test strat powietrza w turbosprężarce

Regenerujemy turbosprężarki wszystkich czołowych producentów: Garrett, KKK / BorgWarner, Schwitzer, Holset, IHI, Mitsubishi

  • Przyjmujemy zlecenia wysyłkowe
  • Prowadzimy sprzedaż w Polsce i zagranicą
  • Podzespoły odbieramy / wysyłamy codziennie naszym kurierem
  • Zapewniamy najlepsze ceny w Polsce i szybki czas realizacji zamówienia!
Turbo VJ36

Oferujemy regenerację lub sprzedaż już zregenerowanej turbosprężarki VJ36 firmy IHI.

W sprzedaży posiadamy również turbiny nowe, jak i części do nich:
- komplet uszczelek montażowych,
- koras/rdzeń turbosprężarki.

 Na Twoje życzenie - oprócz regeneracji - przeprowadzamy także diagnostykę turbosprężarek, jak i ich poszczególnych elementów – weryfikacja jest bezpłatna. Ty decydujesz, nie czekaj - przyjmujemy zamówienia z całego kraju.

Regeneracja turbin przeprowadzana jest z zachowaniem najwyższych standardów. Uszkodzone elementy wymieniamy na oryginalne części firmy Melett i znanych światowych producentów.

Oprócz kompleksowo zregenerowanej turbosprężarki otrzymasz: 

- protokół z przeprowadzonej regeneracji, potwierdzający uzyskanie parametrów odpowiadających fabrycznie nowej turbinie,
- 24-miesięczną gwarancję BEZ LIMITU PRZEJECHANYCH KILOMETRÓW,
- przyjemność z bezawaryjnej, spokojnej jazdy.

Turbosprężarka VJ36 dostępna jest również pod numerem: V41VADS0012G.

Pasuje do pojazdów:

- Mazda 3 2.0 CD
Silnik: MZ-CD
Moc: 143 KM

- Mazda 5 2.0 CD
Silnik: MZ-CD
Moc: 143 KM

- Mazda 6 CD
Silnik: MZ-CD
Moc: 141 KM


Turbina VJ36 | Technologia VNT

Turbosprężarka VJ36 - technologia VNT

Zastosowanie zmiennej geometrii w turbosprężarce pozwoliło na zminimalizowanie występowania zjawiska turbodziury. Łopatki VNT sterowane są sztangą turbiny. Najczęstszą awarią turbo z technologią VNT jest zacinająca się zmienna geometria turbiny. Zapieczona geometria turbiny – objawy jej niesprawności to między innymi:

- znaczny spadek mocy pojazdu,
- zjawisko turbodziury,
- przeładowywanie turbosprężarki.

Za niesprawną pracę VNT odpowiadać również może nieprawidłowo przeprowadzona regeneracja, podczas której nie została wykonana kalibracja turbosprężarki lub kalibracja ta nie została starannie przeprowadzona.

Przycinanie się turbiny – jak naprawić?

Zacinająca się turbina zdecydowanie obniża komfort podróży, dlatego też, jeśli zaobserwujesz występowanie objawów świadczących o takim stanie rzeczy, należy przeprowadzić jej czyszczenie. Łopatki blokowane są przez nagromadzony nagar i inne zanieczyszczenia, środki czyszczące turbo dostępne na rynku nie zawsze pomogą, dlatego też najlepszym rozwiązaniem jest oddanie turbosprężarki do regeneracji.

Komentarze

Teodor 2023-01-20 10:35:00

Turbosprężarka VJ36 to turbosprężarka z zastosowaniem technologii VNT (Variable Nozzle Turbine), która jest stosowana w silnikach Mazda 3 2.0 CD. Technologia ta polega na zastosowaniu zmiennej geometrii wylotów koła turbiny, co pozwala na lepszą kontrolę ciśnienia doładowania i zwiększenie mocy silnika. VNT umożliwia również lepszą reakcję turbosprężarki na niskie obroty i ułatwia rozruch silnika na niskich obrotach. Dzięki zastosowaniu tej technologii silnik jest bardziej elastyczny, a jego osiągi są lepsze.

Dodaj komentarz

Wystąpił błąd.

Filmy

Phone icon
Zadzwoń i sprawdź +48 609 707 060
Call icon

Zadzwoń do nas:

+48609707060
lub

Zostaw nam swój numer

Nr loader
Wpisz poprawny numer
Wyrażam zgodę na wykorzystanie moich danych osobowych zgodnie z Polityką Prywatności w celach niezbędnych do przeprowadzenia kontaktu i realizacji wybranej usługi. Wysyłając formularz kontaktowy Klient wyraża wolę kontaktu firmy z jego osobą. Niezbędne do tego dane są wykorzystywane jednorazowo, nie są przechowywane, udostępniane, przetwarzane ani odsprzedawane jakimkolwiek podmiotom. Do momentu kontaktu administratorem danych pozostaje BSDP.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Korzystanie z naszego serwisu internetowego bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia. Więcej informacji można znaleźć w naszej Polityce prywatności. RODO