Turbosprężarka VJ36
Oferujemy regenerację lub sprzedaż już zregenerowanej turbosprężarki VJ36 firmy IHI.
CENA od: 490 zł
W sprzedaży posiadamy również turbiny nowe, jak i części do nich:
- komplet uszczelek montażowych,
- koras/rdzeń turbosprężarki.
Na Twoje życzenie - oprócz regeneracji - przeprowadzamy także diagnostykę turbosprężarek, jak i ich poszczególnych elementów – weryfikacja jest bezpłatna. Ty decydujesz, nie czekaj - przyjmujemy zamówienia z całego kraju.
Regeneracja turbin przeprowadzana jest z zachowaniem najwyższych standardów. Uszkodzone elementy wymieniamy na oryginalne części firmy Melett i znanych światowych producentów.
Oprócz kompleksowo zregenerowanej turbosprężarki otrzymasz:
- protokół z przeprowadzonej regeneracji, potwierdzający uzyskanie parametrów odpowiadających fabrycznie nowej turbinie,
- 24-miesięczną gwarancję BEZ LIMITU PRZEJECHANYCH KILOMETRÓW,
- przyjemność z bezawaryjnej, spokojnej jazdy.
Zadzwoń! Zamówienia złożone do godziny 11:00 realizowane są jeszcze tego samego dnia!
Turbosprężarka VJ36 dostępna jest również pod numerem: V41VADS0012G.
Pasuje do pojazdów:
- Mazda 3 2.0 CD
Silnik: MZ-CD
Moc: 143 KM
- Mazda 5 2.0 CD
Silnik: MZ-CD
Moc: 143 KM
- Mazda 6 CD
Silnik: MZ-CD
Moc: 141 KM
Turbina VJ36 Technologia VNT
Zastosowanie zmiennej geometrii w turbosprężarce pozwoliło na zminimalizowanie występowania zjawiska turbodziury. Łopatki VNT sterowane są sztangą turbiny. Najczęstszą awarią turbo z technologią VNT jest zacinająca się zmienna geometria turbiny. Zapieczona geometria turbiny – objawy jej niesprawności to między innymi:
- znaczny spadek mocy pojazdu,
- zjawisko turbodziury,
- przeładowywanie turbosprężarki.
Za niesprawną pracę VNT odpowiadać również może nieprawidłowo przeprowadzona regeneracja, podczas której nie została wykonana kalibracja turbosprężarki lub kalibracja ta nie została starannie przeprowadzona.
Przycinanie się turbiny – jak naprawić?
Zacinająca się turbina zdecydowanie obniża komfort podróży, dlatego też, jeśli zaobserwujesz występowanie objawów świadczących o takim stanie rzeczy, należy przeprowadzić jej czyszczenie. Łopatki blokowane są przez nagromadzony nagar i inne zanieczyszczenia, środki czyszczące turbo dostępne na rynku nie zawsze pomogą, dlatego też najlepszym rozwiązaniem jest oddanie turbosprężarki do regeneracji.
Dodaj komentarz

Komentarze
Turbosprężarka VJ36 to turbosprężarka z zastosowaniem technologii VNT (Variable Nozzle Turbine), która jest stosowana w silnikach Mazda 3 2.0 CD. Technologia ta polega na zastosowaniu zmiennej geometrii wylotów koła turbiny, co pozwala na lepszą kontrolę ciśnienia doładowania i zwiększenie mocy silnika. VNT umożliwia również lepszą reakcję turbosprężarki na niskie obroty i ułatwia rozruch silnika na niskich obrotach. Dzięki zastosowaniu tej technologii silnik jest bardziej elastyczny, a jego osiągi są lepsze.