blog

Turbosprężarka VJ36

6 kwietnia 2021

Mamy dla Ciebie dostępnych ponad 3000 turbosprężarek!
Regeneracja turbosprężarki
od 299 zł netto
Nowa turbosprężarka
od 899 zł netto
Stan
Dostępne
Turbina
od 500 zł
Gwarancja
2 lata, bez limitu km
Nasi specjaliści pomogą Ci wybrać właściwe części
Udostępnij element
pracownia regeneracji turbosprężarek

W naszej ofercie znajdziesz turbosprężarki:

  • nowe
  • regenerowane
  • używane z gwarancją

regeneruj
turbosprężarkę

Dlaczego MY

30 letnie doświadczenie w regeneracji podzespołów samochodowych!

  • Najnowocześniejsza pracownia regeneracji turbosprężarek w Polsce
  • Autoryzacje Bosch Diesel Service i Melett – gwarancja najwyższej jakości
  • Protokół z wyważenia wysokoobrotowego z wyważarki niemieckiej firmy Schenck – światowego lidera w dziedzinie wyważania i doważania turbosprężarek
  • Protokół z ustawienia zmiennej geometrii z urządzenia Turbo Test PRO firmy CIMAT
  • Stały kontakt z Klientem w sprawie kosztów i przebiegu naprawy

Po regeneracji wykonujemy szereg specjalistycznych badań m.in.

Kalibracja dynamiczna zmiennej geometrii zgodnie z przepływem powietrza – kalibracja przepływu minimalnego, średniego i maksymalnego

  • Test wydajności wycieku oleju z turbosprężarki
  • Nastawniki REA z Hella, testy i przeprogramowanie Siemensa
  • Test siłownika pneumatycznego i próżniowego
  • Test czujnika położenia potencjometru zmiennej geometrii
  • Test doładowania turbosprężarki oraz test wirowania
  • Pomiar prędkości obrotowej turbosprężarki
  • Test strat powietrza w turbosprężarce

Regenerujemy turbosprężarki wszystkich czołowych producentów: Garrett, KKK / BorgWarner, Schwitzer, Holset, IHI, Mitsubishi

  • Przyjmujemy zlecenia wysyłkowe
  • Prowadzimy sprzedaż w Polsce i zagranicą
  • Podzespoły odbieramy / wysyłamy codziennie naszym kurierem
  • Zapewniamy najlepsze ceny w Polsce i szybki czas realizacji zamówienia!
Turbo VJ36

Oferujemy regenerację lub sprzedaż już zregenerowanej turbosprężarki VJ36 firmy IHI.

W sprzedaży posiadamy również turbiny nowe, jak i części do nich:
- komplet uszczelek montażowych,
- koras/rdzeń turbosprężarki.

 Na Twoje życzenie - oprócz regeneracji - przeprowadzamy także diagnostykę turbosprężarek, jak i ich poszczególnych elementów – weryfikacja jest bezpłatna. Ty decydujesz, nie czekaj - przyjmujemy zamówienia z całego kraju.

Regeneracja turbin przeprowadzana jest z zachowaniem najwyższych standardów. Uszkodzone elementy wymieniamy na oryginalne części firmy Melett i znanych światowych producentów.

Oprócz kompleksowo zregenerowanej turbosprężarki otrzymasz: 

- protokół z przeprowadzonej regeneracji, potwierdzający uzyskanie parametrów odpowiadających fabrycznie nowej turbinie,
- 24-miesięczną gwarancję BEZ LIMITU PRZEJECHANYCH KILOMETRÓW,
- przyjemność z bezawaryjnej, spokojnej jazdy.

Turbosprężarka VJ36 dostępna jest również pod numerem: V41VADS0012G.

Pasuje do pojazdów:

- Mazda 3 2.0 CD
Silnik: MZ-CD
Moc: 143 KM

- Mazda 5 2.0 CD
Silnik: MZ-CD
Moc: 143 KM

- Mazda 6 CD
Silnik: MZ-CD
Moc: 141 KM


Turbina VJ36 | Technologia VNT

Turbosprężarka VJ36 - technologia VNT

Zastosowanie zmiennej geometrii w turbosprężarce pozwoliło na zminimalizowanie występowania zjawiska turbodziury. Łopatki VNT sterowane są sztangą turbiny. Najczęstszą awarią turbo z technologią VNT jest zacinająca się zmienna geometria turbiny. Zapieczona geometria turbiny – objawy jej niesprawności to między innymi:

- znaczny spadek mocy pojazdu,
- zjawisko turbodziury,
- przeładowywanie turbosprężarki.

Za niesprawną pracę VNT odpowiadać również może nieprawidłowo przeprowadzona regeneracja, podczas której nie została wykonana kalibracja turbosprężarki lub kalibracja ta nie została starannie przeprowadzona.

Przycinanie się turbiny – jak naprawić?

Zacinająca się turbina zdecydowanie obniża komfort podróży, dlatego też, jeśli zaobserwujesz występowanie objawów świadczących o takim stanie rzeczy, należy przeprowadzić jej czyszczenie. Łopatki blokowane są przez nagromadzony nagar i inne zanieczyszczenia, środki czyszczące turbo dostępne na rynku nie zawsze pomogą, dlatego też najlepszym rozwiązaniem jest oddanie turbosprężarki do regeneracji.

Oceń wpis Aktualna ocena:  4.00

Dodaj komentarz

Oceń wpis Aktualna ocena: 4.00
Wpisz nazwę użytkownika
Wpisz treść wiadomości

Komentarze

Teodor
2023-01-20 10:35:00
Turbosprężarka VJ36 to turbosprężarka z zastosowaniem technologii VNT (Variable Nozzle Turbine), która jest stosowana w silnikach Mazda 3 2.0 CD. Technologia ta polega na zastosowaniu zmiennej geometrii wylotów koła turbiny, co pozwala na lepszą kontrolę ciśnienia doładowania i zwiększenie mocy silnika. VNT umożliwia również lepszą reakcję turbosprężarki na niskie obroty i ułatwia rozruch silnika na niskich obrotach. Dzięki zastosowaniu tej technologii silnik jest bardziej elastyczny, a jego osiągi są lepsze.

Dowiedz się więcej

O turbosprężarkach i ich naprawie

Bosch Diesel
Service Pawlik

Autoryzowana, specjalistyczna pracownia regeneracji i naprawy turbosprężarek. Regenerujemy turbosprężarki na terenie całego kraju

Autoryzowany warsztat Melett

Turbosprężarki Garrett, Melett, BorgWarner, IHI, Honeywell, Hitachi, Toyota, Holset, Mitsubishi

Zadzwoń +48 609 70 70 60