Localizations image

Turbosprężarka VJ36

Czas przeczytania tekstu: 2 minuty
Oceń:
/ Aktualna ocena: 4.77

Oferujemy regenerację lub sprzedaż już zregenerowanej turbosprężarki VJ36 firmy IHI.

W sprzedaży posiadamy również turbiny nowe, jak i części do nich:
- komplet uszczelek montażowych,
- koras/rdzeń turbosprężarki.

  

Turbina VJ36 |  Technologia VNT
Turbosprężarka VJ36

Na Twoje życzenie - oprócz regeneracji - przeprowadzamy także diagnostykę turbosprężarek, jak i ich poszczególnych elementów – weryfikacja jest bezpłatna. Ty decydujesz, nie czekaj - przyjmujemy zamówienia z całego kraju.

Regeneracja turbin przeprowadzana jest z zachowaniem najwyższych standardów. Uszkodzone elementy wymieniamy na oryginalne części firmy Melett i znanych światowych producentów.

Oprócz kompleksowo zregenerowanej turbosprężarki otrzymasz: 

- protokół z przeprowadzonej regeneracji, potwierdzający uzyskanie parametrów odpowiadających fabrycznie nowej turbinie,
- 24-miesięczną gwarancję BEZ LIMITU PRZEJECHANYCH KILOMETRÓW,
- przyjemność z bezawaryjnej, spokojnej jazdy.

Zadzwoń! Zamówienia złożone do godziny 11:00 realizowane są jeszcze tego samego dnia!

Turbosprężarka VJ36 dostępna jest również pod numerem: V41VADS0012G.

Pasuje do pojazdów:

- Mazda 3 2.0 CD
Silnik: MZ-CD
Moc: 143 KM

- Mazda 5 2.0 CD
Silnik: MZ-CD
Moc: 143 KM

- Mazda 6 CD
Silnik: MZ-CD
Moc: 141 KM


Turbina VJ36 | Technologia VNT
   

Turbina VJ36 |  Technologia VNT
Turbina VJ36 | Technologia VNT

Zastosowanie zmiennej geometrii w turbosprężarce pozwoliło na zminimalizowanie występowania zjawiska turbodziury. Łopatki VNT sterowane są sztangą turbiny. Najczęstszą awarią turbo z technologią VNT jest zacinająca się zmienna geometria turbiny. Zapieczona geometria turbiny – objawy jej niesprawności to między innymi:

- znaczny spadek mocy pojazdu,
- zjawisko turbodziury,
- przeładowywanie turbosprężarki.

Za niesprawną pracę VNT odpowiadać również może nieprawidłowo przeprowadzona regeneracja, podczas której nie została wykonana kalibracja turbosprężarki lub kalibracja ta nie została starannie przeprowadzona.


Przycinanie się turbiny – jak naprawić?

Zacinająca się turbina zdecydowanie obniża komfort podróży, dlatego też, jeśli zaobserwujesz występowanie objawów świadczących o takim stanie rzeczy, należy przeprowadzić jej czyszczenie. Łopatki blokowane są przez nagromadzony nagar i inne zanieczyszczenia, środki czyszczące turbo dostępne na rynku nie zawsze pomogą, dlatego też najlepszym rozwiązaniem jest oddanie turbosprężarki do regeneracji.

Dodaj komentarz

Loader
Wystąpił błąd.
Wystąpił błąd.
Wystąpił błąd.
Chłodzenie turbiny cieczą 23 listopada 2020

Chłodzenie turbiny cieczą

Chłodzenie turbiny cieczą to czynność, która jest obowiązkowa przy podtrzymywaniu...

Awaria turbiny objawy 02 października 2018

Awaria turbiny objawy

Awaria turbiny objawy | Poradnik ASO Bosch i Melett – jak reagować, zapobiegać,...

IHI – Zasada działania Turbiny – Czyszczenie Turbiny 02 października 2018

IHI – Zasada działania Turbiny – Czyszczenie Turbiny

Ile kosztuje Regeneracja Turbiny IHI – Czyszczenie Turbiny cena - Jaka cena za...

Phone icon
Zadzwoń i sprawdź +48 609 707 060
Call icon

Zadzwoń do nas:

+48609707060
lub

Zostaw nam swój numer

Nr loader
Wpisz poprawny numer
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Korzystanie z naszego serwisu internetowego bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia. Więcej informacji można znaleźć w naszej Polityce prywatności. RODO