Turbosprężarka VJ30
Mamy dla Ciebie ponad 3000 dostępnych turbosprężarek! | ||
---|---|---|
Cena: Regeneracja turbosprężarki |
od 289 zł (netto) | |
Turbina po regeneracji | od 500 zł | |
Nowa turbosprężarka | od 900 zł | |
Czas realizacji | 24 - 48 h | |
Gwarancja | 2 lata bez limitu kilometrów | |
Stan | dostępne |
W naszej ofercie znajdziesz turbosprężarki:
- nowe
- regenerowane
- używane z gwarancją
Oferujemy regenerację lub sprzedaż już zregenerowanej turbosprężarki VJ30 firmy IHI.
W sprzedaży posiadamy również turbiny nowe, jak i części do nich:
▪ komplet uszczelek montażowych,
▪ koras/rdzeń turbosprężarki.
Na Twoje życzenie - oprócz regeneracji - przeprowadzamy także diagnostykę turbosprężarek, jak i ich poszczególnych elementów – weryfikacja jest bezpłatna. Ty decydujesz, nie czekaj - przyjmujemy zamówienia z całego kraju.
Regeneracja turbin przeprowadzana jest z zachowaniem najwyższych standardów. Uszkodzone elementy wymieniamy na oryginalne części firmy Melett i znanych światowych producentów.
Oprócz kompleksowo zregenerowanej turbosprężarki otrzymasz:
▪ protokół z przeprowadzonej regeneracji, potwierdzający uzyskanie parametrów odpowiadających fabrycznie nowej turbinie,
▪ 24-miesięczną gwarancję,
▪ przyjemność z bezawaryjnej, spokojnej jazdy.
Zadzwoń! Zamówienia złożone do godziny 11:00 realizowane są jeszcze tego samego dnia!
Turbosprężarka VJ30 dostępna jest również pod numerami:
▪ 5RF4F.13.700
Turbina VJ30 | Turbo ze zmienną geometrią
Zastosowanie technologii zmiennej geometrii w turbosprężarkach pozwoliło na zminimalizowanie występowania turbodziury. Przypominamy, że turbodziura, jest to zwłoka, opóźnienie silnika pojazdu na wciśnięty pedał gazu.
Zacinająca się zmienna geometria turbiny należy do jej najczęstszych awarii, co ją powoduje? Główną przyczyną takiego stanu rzeczy jest nagromadzony nagar, także awaria komponentów układu turbodoładowania spowodować może zacinanie się technologii VNT, np. uszkodzona gruszki turbiny lub niewyregulowana sztanga turbiny.
Zacinająca się zmienna geometria turbiny powinna zostać poddana szybkiej naprawie, polegającej na regeneracji turbosprężarki. Regeneracja pozwala na dokładne wyczyszczenie turbosprężarki z nagromadzonych zanieczyszczeń (nagaru), podczas regeneracji wymieniane są wszelkie uszkodzone elementy np. wirnik. Ostatnim etapem regeneracji turbo jest jego regulacja, która polega na prawidłowym ustawieniu dwóch śrub: pierwsza to śruba zderzaka, a druga to śruba znajdująca się na sztandze turbiny. Wyważeniu poddawany jest również CHRA turbiny – o ile był wymieniany. Dokładna regeneracja pozwala na przywrócenie stanu turbosprężarki porównywalnego z fabrycznie nową.
Turbina ze zmienną geometrią czy bez – jaką wybrać?
Początkowo turbosprężarka montowana była w samochodach sportowych, obecnie turbo stanowi nieodłączny element samochodu zarówno z silnikiem diesla, jak i benzynowym, wpływa na jego osiągi oraz wydajność poprzez wtłaczanie do komory spalania powietrza. Spotkać można pojazdy ze stałą geometrią łopatek oraz zmienną geometrią VNT. Zaletami tej drugiej, jak już zostało wspomniane, jest mniejsze prawdopodobieństwo wystąpienia efektu turbodziury, minusem jest cena, turbo z technologią VNT jest droższe. Turbosprężarka ze stałą geometrią jest prostsza w budowie oraz tańsza w eksploatacji, dodatkowo jest odporniejsza na wysoką temperaturę, jednakże częściej spotykane jest występowanie turbodziury.
Niezależnie od tego, jaką turbosprężarkę wybierzesz, należy o nią dbać.
Dodaj komentarz
Wybierz swoje województwo
Filmy
- Alfa Romeo
- Alpina
- Audi
- Bentley Continental
- BMW
- Cadillac
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Dacia
- Daewoo
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Ford
- Honda
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Iveco
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Luxgen
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes
- Mini
- Mitsubishi
- Nissan
- Opel
- Peugeot
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls Royce
- Rover
- Saab
- Seat
- Skoda
- Smart
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- TATA
- Toyota
- Volkswagen
- Volvo
Miasta
- Cena turbin
- Cena turbiny
- Cena turbo
- Cena turbosprężarek
- Cena turbosprężarki
- Cennik turbin
- Cennik turbiny
- Cennik turbo
- Cennik turbosprężarek
- Cennik turbosprężarki
- Czyszczenie turbin
- Czyszczenie turbiny
- Czyszczenie turbo
- Czyszczenie turbosprężarek
- Czyszczenie turbosprężarki
- Demontaż turbin
- Demontaż turbiny
- Demontaż turbo
- Demontaż turbosprężarek
- Demontaż turbosprężarki
- Diagnostyka turbin
- Diagnostyka turbiny
- Diagnostyka turbo
- Diagnostyka turbosprężarek
- Diagnostyka turbosprężarki
- Koszt turbin
- Koszt turbiny
- Koszt turbo
- Koszt turbosprężarek
- Koszt turbosprężarki
- Montaż turbin
- Montaż turbiny
- Montaż turbo
- Montaż turbosprężarek
- Montaż turbosprężarki
- Naprawa turbin
- Naprawa turbiny
- Naprawa turbo
- Naprawa turbosprężarek
- Naprawa turbosprężarki
- Nowa turbina
- Nowa turbosprężarka
- Nowe turbiny
- Nowe turbo
- Nowe turbosprężarki
- Regeneracja turbin
- Regeneracja turbiny
- Regeneracja turbo
- Regeneracja turbosprężarek
- Regeneracja turbosprężarki
- Remont turbin
- Remont turbiny
- Remont turbo
- Remont turbosprężarek
- Remont turbosprężarki
- Serwis turbin
- Serwis turbiny
- Serwis turbo
- Serwis turbosprężarek
- Serwis turbosprężarki
- Wymiana turbin
- Wymiana turbiny
- Wymiana turbo
- Wymiana turbosprężarek
- Wymiana turbosprężarki
- Wyważanie turbin
- Wyważanie turbiny
- Wyważanie turbo
- Wyważanie turbosprężarek
Komentarze
Turbo zmienną geometrią to rodzaj turbosprężarki, w której kąt nachylenia łopatek na turbine jest regulowany, aby uzyskać optymalne doładowanie w różnych warunkach pracy silnika. Dzięki tej technologii, turbo może dostarczać więcej powietrza do silnika przy niskich obrotach, co poprawia elastyczność i przyspieszenie, a także uzyskuje więcej mocy i momentu obrotowego przy wysokich obrotach. Zmienna geometria pozwala na szybsze osiągnięcie doładowania i lepsze wykorzystanie energii spalin, co przekłada się na lepszą efektywność paliwową i mniejsze emisje.