Localizations image

Turbosprężarka VJ30

Oceń:
/ Aktualna ocena: 5.00
Mamy dla Ciebie ponad 3000 dostępnych turbosprężarek!

Cena:

Regeneracja turbosprężarki
od 289 zł (netto)
Turbina po regeneracji od 500 zł
Nowa turbosprężarka od 900 zł
Czas realizacji 24 - 48 h
Gwarancja 2 lata bez limitu kilometrów
Stan dostępne
Zadzwoń +48 609 707 060 Nasi specjaliści pomogą Ci wybrać właściwe części
Turbo VJ30

W naszej ofercie znajdziesz turbosprężarki:

  • nowe
  • regenerowane
  • używane z gwarancją
Dostępne od ręki Atrakcyjne ceny
Turbosprężarka VJ30	naprawa

Oferujemy regenerację lub sprzedaż już zregenerowanej turbosprężarki VJ30 firmy IHI.
W sprzedaży posiadamy również turbiny nowe, jak i części do nich:
▪ komplet uszczelek montażowych,
▪ koras/rdzeń turbosprężarki.

Na Twoje życzenie - oprócz regeneracji - przeprowadzamy także diagnostykę turbosprężarek, jak i ich poszczególnych elementów – weryfikacja jest bezpłatna. Ty decydujesz, nie czekaj - przyjmujemy zamówienia z całego kraju.

Regeneracja turbin przeprowadzana jest z zachowaniem najwyższych standardów. Uszkodzone elementy wymieniamy na oryginalne części firmy Melett i znanych światowych producentów.

Oprócz kompleksowo zregenerowanej turbosprężarki otrzymasz:
▪ protokół z przeprowadzonej regeneracji, potwierdzający uzyskanie parametrów odpowiadających fabrycznie nowej turbinie,
▪ 24-miesięczną gwarancję,
▪ przyjemność z bezawaryjnej, spokojnej jazdy.

Zadzwoń! Zamówienia złożone do godziny 11:00 realizowane są jeszcze tego samego dnia!

Turbosprężarka VJ30 dostępna jest również pod numerami:

▪ 5RF4F.13.700

Turbina VJ30 | Turbo ze zmienną geometrią

Turbina VJ30 | Turbo ze zmienną geometrią

Zastosowanie technologii zmiennej geometrii w turbosprężarkach pozwoliło na zminimalizowanie występowania turbodziury. Przypominamy, że turbodziura, jest to zwłoka, opóźnienie silnika pojazdu na wciśnięty pedał gazu.

Zacinająca się zmienna geometria turbiny należy do jej najczęstszych awarii, co ją powoduje? Główną przyczyną takiego stanu rzeczy jest nagromadzony nagar, także awaria komponentów układu turbodoładowania spowodować może zacinanie się technologii VNT, np. uszkodzona gruszki turbiny lub niewyregulowana sztanga turbiny.

Zacinająca się zmienna geometria turbiny powinna zostać poddana szybkiej naprawie, polegającej na regeneracji turbosprężarki. Regeneracja pozwala na dokładne wyczyszczenie turbosprężarki z nagromadzonych zanieczyszczeń (nagaru), podczas regeneracji wymieniane są wszelkie uszkodzone elementy np. wirnik. Ostatnim etapem regeneracji turbo jest jego regulacja, która polega na prawidłowym ustawieniu dwóch śrub: pierwsza to śruba zderzaka, a druga to śruba znajdująca się na sztandze turbiny. Wyważeniu poddawany jest również CHRA turbiny – o ile był wymieniany. Dokładna regeneracja pozwala na przywrócenie stanu turbosprężarki porównywalnego z fabrycznie nową.

Turbina ze zmienną geometrią czy bez – jaką wybrać?

Początkowo turbosprężarka montowana była w samochodach sportowych, obecnie turbo stanowi nieodłączny element samochodu zarówno z silnikiem diesla, jak i benzynowym, wpływa na jego osiągi oraz wydajność poprzez wtłaczanie do komory spalania powietrza. Spotkać można pojazdy ze stałą geometrią łopatek oraz zmienną geometrią VNT. Zaletami tej drugiej, jak już zostało wspomniane, jest mniejsze prawdopodobieństwo wystąpienia efektu turbodziury, minusem jest cena, turbo z technologią VNT jest droższe. Turbosprężarka ze stałą geometrią jest prostsza w budowie oraz tańsza w eksploatacji, dodatkowo jest odporniejsza na wysoką temperaturę, jednakże częściej spotykane jest występowanie turbodziury.

Niezależnie od tego, jaką turbosprężarkę wybierzesz, należy o nią dbać.

Komentarze

Maciej 2023-01-20 10:46:48

Turbo zmienną geometrią to rodzaj turbosprężarki, w której kąt nachylenia łopatek na turbine jest regulowany, aby uzyskać optymalne doładowanie w różnych warunkach pracy silnika. Dzięki tej technologii, turbo może dostarczać więcej powietrza do silnika przy niskich obrotach, co poprawia elastyczność i przyspieszenie, a także uzyskuje więcej mocy i momentu obrotowego przy wysokich obrotach. Zmienna geometria pozwala na szybsze osiągnięcie doładowania i lepsze wykorzystanie energii spalin, co przekłada się na lepszą efektywność paliwową i mniejsze emisje.

Dodaj komentarz

Wystąpił błąd.

Filmy

Phone icon
Zadzwoń i sprawdź +48 609 707 060
Call icon

Zadzwoń do nas:

+48609707060
lub

Zostaw nam swój numer

Nr loader
Wpisz poprawny numer
Wyrażam zgodę na wykorzystanie moich danych osobowych zgodnie z Polityką Prywatności w celach niezbędnych do przeprowadzenia kontaktu i realizacji wybranej usługi. Wysyłając formularz kontaktowy Klient wyraża wolę kontaktu firmy z jego osobą. Niezbędne do tego dane są wykorzystywane jednorazowo, nie są przechowywane, udostępniane, przetwarzane ani odsprzedawane jakimkolwiek podmiotom. Do momentu kontaktu administratorem danych pozostaje BSDP.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Korzystanie z naszego serwisu internetowego bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia. Więcej informacji można znaleźć w naszej Polityce prywatności. RODO