
W naszej ofercie znajdziesz turbosprężarki:
- nowe
- regenerowane
- używane z gwarancją
regeneruj
turbosprężarkę

Oferujemy regenerację lub sprzedaż już zregenerowanej turbosprężarki VJ30 firmy IHI.
W sprzedaży posiadamy również turbiny nowe, jak i części do nich:
▪ komplet uszczelek montażowych,
▪ koras/rdzeń turbosprężarki.
Na Twoje życzenie - oprócz regeneracji - przeprowadzamy także diagnostykę turbosprężarek, jak i ich poszczególnych elementów – weryfikacja jest bezpłatna. Ty decydujesz, nie czekaj - przyjmujemy zamówienia z całego kraju.
Regeneracja turbin przeprowadzana jest z zachowaniem najwyższych standardów. Uszkodzone elementy wymieniamy na oryginalne części firmy Melett i znanych światowych producentów.
Oprócz kompleksowo zregenerowanej turbosprężarki otrzymasz:
▪ protokół z przeprowadzonej regeneracji, potwierdzający uzyskanie parametrów odpowiadających fabrycznie nowej turbinie,
▪ 24-miesięczną gwarancję,
▪ przyjemność z bezawaryjnej, spokojnej jazdy.
Zadzwoń! Zamówienia złożone do godziny 11:00 realizowane są jeszcze tego samego dnia!
Turbosprężarka VJ30 dostępna jest również pod numerami:
▪ 5RF4F.13.700
Turbina VJ30 | Turbo ze zmienną geometrią

Zastosowanie technologii zmiennej geometrii w turbosprężarkach pozwoliło na zminimalizowanie występowania turbodziury. Przypominamy, że turbodziura, jest to zwłoka, opóźnienie silnika pojazdu na wciśnięty pedał gazu.
Zacinająca się zmienna geometria turbiny należy do jej najczęstszych awarii, co ją powoduje? Główną przyczyną takiego stanu rzeczy jest nagromadzony nagar, także awaria komponentów układu turbodoładowania spowodować może zacinanie się technologii VNT, np. uszkodzona gruszki turbiny lub niewyregulowana sztanga turbiny.
Zacinająca się zmienna geometria turbiny powinna zostać poddana szybkiej naprawie, polegającej na regeneracji turbosprężarki. Regeneracja pozwala na dokładne wyczyszczenie turbosprężarki z nagromadzonych zanieczyszczeń (nagaru), podczas regeneracji wymieniane są wszelkie uszkodzone elementy np. wirnik. Ostatnim etapem regeneracji turbo jest jego regulacja, która polega na prawidłowym ustawieniu dwóch śrub: pierwsza to śruba zderzaka, a druga to śruba znajdująca się na sztandze turbiny. Wyważeniu poddawany jest również CHRA turbiny – o ile był wymieniany. Dokładna regeneracja pozwala na przywrócenie stanu turbosprężarki porównywalnego z fabrycznie nową.
Turbina ze zmienną geometrią czy bez – jaką wybrać?
Początkowo turbosprężarka montowana była w samochodach sportowych, obecnie turbo stanowi nieodłączny element samochodu zarówno z silnikiem diesla, jak i benzynowym, wpływa na jego osiągi oraz wydajność poprzez wtłaczanie do komory spalania powietrza. Spotkać można pojazdy ze stałą geometrią łopatek oraz zmienną geometrią VNT. Zaletami tej drugiej, jak już zostało wspomniane, jest mniejsze prawdopodobieństwo wystąpienia efektu turbodziury, minusem jest cena, turbo z technologią VNT jest droższe. Turbosprężarka ze stałą geometrią jest prostsza w budowie oraz tańsza w eksploatacji, dodatkowo jest odporniejsza na wysoką temperaturę, jednakże częściej spotykane jest występowanie turbodziury.
Niezależnie od tego, jaką turbosprężarkę wybierzesz, należy o nią dbać.
Dodaj komentarz
Dowiedz się więcej
O turbosprężarkach i ich naprawie

Bosch
Diesel
Service Pawlik
Autoryzowana, specjalistyczna pracownia regeneracji i naprawy turbosprężarek. Regenerujemy turbosprężarki na terenie całego kraju
Autoryzowany warsztat Melett
Turbosprężarki Garrett, Melett, BorgWarner, IHI, Honeywell, Hitachi, Toyota, Holset, Mitsubishi

Komentarze