Turbosprężarka 831157-3
Mamy dla Ciebie ponad 3000 dostępnych turbosprężarek! | ||
---|---|---|
Cena: Regeneracja turbosprężarki |
od 289 zł (netto) | |
Turbina po regeneracji | od 500 zł | |
Nowa turbosprężarka | od 900 zł | |
Czas realizacji | 24 - 48 h | |
Gwarancja | 2 lata bez limitu kilometrów | |
Stan | dostępne |
W naszej ofercie znajdziesz turbosprężarki:
- nowe
- regenerowane
- używane z gwarancją
Dlaczego MY
30 letnie doświadczenie w regeneracji podzespołów samochodowych!
- Najnowocześniejsza pracownia regeneracji turbosprężarek w Polsce
- Autoryzacje Bosch Diesel Service i Melett – gwarancja najwyższej jakości
- Protokół z wyważenia wysokoobrotowego z wyważarki niemieckiej firmy Schenck – światowego lidera w dziedzinie wyważania i doważania turbosprężarek
- Protokół z ustawienia zmiennej geometrii z urządzenia Turbo Test PRO firmy CIMAT
- Stały kontakt z Klientem w sprawie kosztów i przebiegu naprawy
Po regeneracji wykonujemy szereg specjalistycznych badań m.in.
Kalibracja dynamiczna zmiennej geometrii zgodnie z przepływem powietrza – kalibracja przepływu minimalnego, średniego i maksymalnego
- Test wydajności wycieku oleju z turbosprężarki
- Nastawniki REA z Hella, testy i przeprogramowanie Siemensa
- Test siłownika pneumatycznego i próżniowego
- Test czujnika położenia potencjometru zmiennej geometrii
- Test doładowania turbosprężarki oraz test wirowania
- Pomiar prędkości obrotowej turbosprężarki
- Test strat powietrza w turbosprężarce
Regenerujemy turbosprężarki wszystkich czołowych producentów: Garrett, KKK / BorgWarner, Schwitzer, Holset, IHI, Mitsubishi
- Przyjmujemy zlecenia wysyłkowe
- Prowadzimy sprzedaż w Polsce i zagranicą
- Podzespoły odbieramy / wysyłamy codziennie naszym kurierem
- Zapewniamy najlepsze ceny w Polsce i szybki czas realizacji zamówienia!
Oferujemy regenerację lub sprzedaż już zregenerowanej turbosprężarki 831157-3 firmy Garrett.
W sprzedaży posiadamy również turbiny nowe, jak i części do nich:
- komplet uszczelek montażowych,
- koras/rdzeń turbosprężarki.
Na Twoje życzenie - oprócz regeneracji - przeprowadzamy także diagnostykę turbosprężarek, jak i ich poszczególnych elementów – weryfikacja jest bezpłatna. Ty decydujesz, nie czekaj - przyjmujemy zamówienia z całego kraju.
Regeneracja turbin przeprowadzana jest z zachowaniem najwyższych standardów. Uszkodzone elementy wymieniamy na oryginalne części firmy Melett i znanych światowych producentów.
Oprócz kompleksowo zregenerowanej turbosprężarki otrzymasz:
- protokół z przeprowadzonej regeneracji, potwierdzający uzyskanie parametrów odpowiadających fabrycznie nowej turbinie,
- 24-miesięczną gwarancję BEZ LIMITU PRZEJECHANYCH KILOMETRÓW,
- przyjemność z bezawaryjnej, spokojnej jazdy.
Zadzwoń! Zamówienia złożone do godziny 12:00 realizowane są jeszcze tego samego dnia!
Turbosprężarka 831157-3 dostępna jest również pod numerem 1925277.
Pasuje do pojazdów:
- Ford Ranger Duratorq 2.2 Euro 5
Turbina 831157-3 - proces regeneracji turbo
Przed rozpoczęciem głównego etapu regeneracji, ważne jest przeprowadzenie dokładnych oględzin turbosprężarki, które pozwalają określić jej stan. Jeżeli turbo jest poważnie uszkodzone jedynym rozwiązaniem jest zakup fabrycznie nowego. Po oględzinach turbosprężarka jest rozkręcana na części pierwsze, a następnie jest ona starannie czyszczona, wymieniane są również jej uszkodzone elementy. Ostatni etap regeneracji to regulacja turbosprężarki.
W przeciwieństwie do ceny fabrycznie nowej turbosprężarki koszt regeneracji turbiny jest znacznie niższy.
Typowe usterki turbosprężarki – znasz je?
Nieprawidłowa eksploatacja, ale również i trudne warunki pracy turbosprężarki powodują jej usterki, do najczęstszych należą: przegrzanie turbiny – przyczyną jest brak smarowania, również zastosowanie oleju o niskich właściwościach smarnych może spowodować jej zatarcie. Niesprawny elektrozawór, jak i uszkodzony siłownik turbiny będą powodowały spadek mocy samochodu.
Decyzja o podróży z niesprawną turbosprężarką może okazać się opłakana w skutkach, ponieważ może dojść nie tylko do poważnej awarii turbosprężarki, ale również i samego silnika.
Dodaj komentarz
Wybierz swoje województwo
Filmy
- Alfa Romeo
- Alpina
- Audi
- Bentley Continental
- BMW
- Cadillac
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Dacia
- Daewoo
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Ford
- Honda
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Iveco
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Luxgen
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes
- Mini
- Mitsubishi
- Nissan
- Opel
- Peugeot
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls Royce
- Rover
- Saab
- Seat
- Skoda
- Smart
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- TATA
- Toyota
- Volkswagen
- Volvo
Miasta
- Cena turbin
- Cena turbiny
- Cena turbo
- Cena turbosprężarek
- Cena turbosprężarki
- Cennik turbin
- Cennik turbiny
- Cennik turbo
- Cennik turbosprężarek
- Cennik turbosprężarki
- Czyszczenie turbin
- Czyszczenie turbiny
- Czyszczenie turbo
- Czyszczenie turbosprężarek
- Czyszczenie turbosprężarki
- Demontaż turbin
- Demontaż turbiny
- Demontaż turbo
- Demontaż turbosprężarek
- Demontaż turbosprężarki
- Diagnostyka turbin
- Diagnostyka turbiny
- Diagnostyka turbo
- Diagnostyka turbosprężarek
- Diagnostyka turbosprężarki
- Koszt turbin
- Koszt turbiny
- Koszt turbo
- Koszt turbosprężarek
- Koszt turbosprężarki
- Montaż turbin
- Montaż turbiny
- Montaż turbo
- Montaż turbosprężarek
- Montaż turbosprężarki
- Naprawa turbin
- Naprawa turbiny
- Naprawa turbo
- Naprawa turbosprężarek
- Naprawa turbosprężarki
- Nowa turbina
- Nowa turbosprężarka
- Nowe turbiny
- Nowe turbo
- Nowe turbosprężarki
- Regeneracja turbin
- Regeneracja turbiny
- Regeneracja turbo
- Regeneracja turbosprężarek
- Regeneracja turbosprężarki
- Remont turbin
- Remont turbiny
- Remont turbo
- Remont turbosprężarek
- Remont turbosprężarki
- Serwis turbin
- Serwis turbiny
- Serwis turbo
- Serwis turbosprężarek
- Serwis turbosprężarki
- Wymiana turbin
- Wymiana turbiny
- Wymiana turbo
- Wymiana turbosprężarek
- Wymiana turbosprężarki
- Wyważanie turbin
- Wyważanie turbiny
- Wyważanie turbo
- Wyważanie turbosprężarek
Komentarze
Regeneracja turbosprężarki 831157-3 w Ford Ranger Duratorq 2.2 Euro 5 jest procesem, w którym stary, zużyty układ jest naprawiany lub wymieniany na nowy, aby przywrócić jego pierwotną wydajność. Proces regeneracji może obejmować kilka różnych kroków, w tym:
Diagnoza: pierwszym krokiem jest dokładna diagnoza stanu turbosprężarki. Mechanik sprawdzi podzespoły, takie jak kierownica turbiny, łożyska, wałki napędowe i układ dolotowy, aby określić, czy potrzebna jest regeneracja.
Demontaż: jeśli regeneracja jest konieczna, turbosprężarka jest demontowana z samochodu.
Czyszczenie: po demontażu, turbosprężarka jest dokładnie oczyszczana z zanieczyszczeń, takich jak osad, sadza i rdza.
Naprawa lub wymiana: jeśli występują uszkodzenia, takie jak zużyte łożyska lub pęknięcia, są one naprawiane lub wymieniane na nowe.
Montaż: po naprawie lub wymianie, turbosprężarka jest zamontowywana z powrotem do samochodu i ponownie skalibrowana.
Przetestowanie: po zamontowaniu, turbosprężarka jest przetestowana na specjalnym stanowisku, aby upewnić się, że działa prawidłowo.
Regeneracja turbosprężarki jest znacznie tańszym rozwiązaniem niż zakup nowej turbosprężarki, jednak zaleca się, aby proces regeneracji był przeprowadzany przez profesjonalnego i wykwalifikowanego mechanika.