Localizations image

Turbosprężarka 828578-3

Oceń:
/ Aktualna ocena: 5

Oferujemy regenerację lub sprzedaż już zregenerowanej turbosprężarki 828578-3 firmy Garrett.


CENA
od: 490 zł

Turbosprężarka 828578-3
Turbosprężarka 828578-3

W sprzedaży posiadamy również turbiny nowe, jak i części do nich:
- komplet uszczelek montażowych,
- koras/rdzeń turbosprężarki.

Na Twoje życzenie - oprócz regeneracji - przeprowadzamy także diagnostykę turbosprężarek, jak i ich poszczególnych elementów – weryfikacja jest bezpłatna. Ty decydujesz, nie czekaj - przyjmujemy zamówienia z całego kraju.

Regeneracja turbin przeprowadzana jest z zachowaniem najwyższych standardów. Uszkodzone elementy wymieniamy na oryginalne części firmy Melett i znanych światowych producentów.

Oprócz kompleksowo zregenerowanej turbosprężarki otrzymasz:
- protokół z przeprowadzonej regeneracji, potwierdzający uzyskanie parametrów odpowiadających fabrycznie nowej turbinie,
- 24-miesięczną gwarancję BEZ LIMITU PRZEJECHANYCH KILOMETRÓW,
- przyjemność z bezawaryjnej, spokojnej jazdy.

Zadzwoń! Zamówienia złożone do godziny 12:00 realizowane są jeszcze tego samego dnia!

Turbosprężarka 8285783 dostępna jest również pod numerem 55266961.

Pasuje do pojazdów:
- Fiat Panda 1.3 D 95 KM
- Lancia Ypsilon 1.3 MJT 95 KM


Turbina 828578-3 - większa turbosprężarka
  

Turbina 828578-3   Większa turbosprężarka
Turbina 828578-3 Większa turbosprężarka


Chcąc podnieść osiągi swojego pojazdu, kierowcy decydują się na montaż większej turbosprężarki, niestety wielu z nich nie zdaje sobie sprawy z tego, na czym tak naprawdę polega wymiana turbiny na mocniejszą
. Po pierwsze należy być świadomym, że sama fizyczna wymiana turbosprężarki na większą nie sprawi, że przybędzie nam dodatkowych koni mechanicznych, po drugie większe turbo wymaga dodatkowego miejsca. A po trzecie większe turbo wymaga dodatkowego chłodzenia. Należy mieć na uwadze również to, że trzeba również zadbać o większy intercooler.


Większa turbina bez strojenia – czy to możliwe?

Jak już zostało wspominane, montaż większej turbosprężarki wiąże się z wieloma powiązanymi ze sobą czynnościami. Jednak bez jednej najważniejszej cała ta procedura nie ma najmniejszego sensu, a mowa tu o dostrojeniu sterownika silnika. Bez zmian w ECU nowe, większe turbo nie będzie pracowało zgodnie z naszymi oczekiwaniami. Co więcej, stan jednostki napędowej jest również ważny, w przeciwnym razie może dojść do poważnych uszkodzeń zarówno silnika, jak i nowego turbo.

Dodaj komentarz

Loader
Wystąpił błąd.
Wystąpił błąd.
Wystąpił błąd.
Turbina ciągnie od 3 tysięcy obrotów 12 listopada 2021

Turbina ciągnie od 3 tysięcy obrotów

Brak mocy turbosprężarki do 3000 obrotów na minutę może być spowodowany nieodpowiednim ciśni...

Turbina passat b6 – turbosprężarka po regeneracji i naprawie 02 października 2018

Turbina passat b6 – turbosprężarka po regeneracji i naprawie

1. UWAGA!!! TURBINA PASSAT B6 – TURBINA PO REGENERACJI – TURBINA SAMOCHODOWA ZAS...

Jak zrobić gwizd turbiny? 12 listopada 2021

Jak zrobić gwizd turbiny?

Nie zawsze gwizdanie turbiny oznaczać może jej awarię. W sportowych samochodach ch...

Phone icon
Zadzwoń i sprawdź +48 609 707 060
Call icon

Zadzwoń do nas:

+48609707060
lub

Zostaw nam swój numer

Nr loader
Wpisz poprawny numer
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Korzystanie z naszego serwisu internetowego bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia. Więcej informacji można znaleźć w naszej Polityce prywatności. RODO