
W naszej ofercie znajdziesz turbosprężarki:
- nowe
- regenerowane
- używane z gwarancją
regeneruj
turbosprężarkę

Oferujemy regenerację lub sprzedaż już zregenerowanej turbosprężarki 824168-0002 firmy GARRETT, dawniej Honeywell.
W sprzedaży posiadamy również turbiny nowe, jak i części do nich:
- komplet uszczelek montażowych,
- CHRA turbosprężarki.
Na Twoje życzenie - oprócz regeneracji - przeprowadzamy także diagnostykę turbosprężarek, jak i ich poszczególnych elementów – weryfikacja jest bezpłatna. Ty decydujesz, nie czekaj - przyjmujemy zamówienia z całego kraju.
Regeneracja turbin przeprowadzana jest z zachowaniem najwyższych standardów. Uszkodzone elementy wymieniamy na oryginalne części firmy Melett i znanych światowych producentów.
Oprócz kompleksowo zregenerowanej turbosprężarki otrzymasz:
- protokół z przeprowadzonej regeneracji, potwierdzający uzyskanie parametrów odpowiadających fabrycznie nowej turbinie,
- 24-miesięczną gwarancję BEZ LIMITU PRZEJECHANYCH KILOMETRÓW,
- przyjemność z bezawaryjnej, spokojnej jazdy.
Zadzwoń! Zamówienia złożone do godziny 11:00 realizowane są jeszcze tego samego dnia!
Turbosprężarka 8241680002 dostępna jest również pod numerem: 282012A820.
Pasuje do pojazdów z silnikiem 1.7 CRDi:
* Hyundai i30,
* Hyundai i40,
* Hyundai Tucson,
* Hyundai Sonata,
* Kia Sportage,
* Kia Carens,
* Kia Optima.
Turbina 8241680002 | Dlaczego nastąpił wyciek oleju?

Głównym zadaniem oleju jest zapewnienie prawidłowej pracy turbosprężarki poprzez właściwe smarowanie jej elementów. Zdarzają się jednak sytuacje, że ów olej może wydobywać się z turbo, świadczy o tym nie tylko plama oleju pod samochodem, ale również niebieski dym z rury wydechowej oraz widoczny ubytek oleju. Jakie mogą być przyczyny i dlaczego nastąpił wyciek oleju z turbosprężarki?
Przyczyn, dlaczego nastąpił wyciek oleju z turbiny, może być kilka w zależności od strony, z której się on wydobywa, oto najczęstsze z nich:
1. Zagięty, skręcony, niedrożny przewód spływu oleju→Wyciek oleju z obydwu stron turbosprężarki.
2. Zbyt wysoki poziom oleju – brak miejsca na jego swobodny spływ →Wyciek oleju z obydwu stron turbosprężarki.
3. Nieodpowiednie ciśnienie oleju w skrzyni korbowej → Wyciek oleju od strony koła kompresji lub od strony wirnika turbiny.
4. Nieodpowiednio dobrana turbosprężarka do samochodu →Wyciek oleju z obydwu stron turbosprężarki
5. Zatkany układ wydechowy →Wyciek oleju od strony zimnej turbosprężarki
6. Uszkodzony korpus turbosprężarki → Wyciek oleju od strony zimnej turbosprężarki
7. Uszkodzenie lub wyeksploatowanie elementów turbosprężarki takich jak np. CHRA →Wyciek oleju z obydwu stron turbosprężarki
8. Nieprawidłowo dobra uszczelka lub zastosowanie uszczelniaczy takich jak pasty czy silikony →Wyciek oleju od gorącej strony turbosprężarki
9. Uszkodzonym, nieprawidłowo podłączony, źle dobrany przewód → Wyciek oleju od zimnej strony turbosprężarki.
Aby zminimalizować ryzyko wystąpienia sytuacji, jaką jest kapiący olej z turbiny, należy przeprowadzać regularne przeglądy układu turbodoładowania, ale również:
→ stosować olej zalecany przez producenta,
→ systematycznie (przynajmniej raz w miesiącu) sprawdzać poziom oleju,
→ stosować odpowiednich rozmiarów uszczelki,
→ przeprowadzać cykliczny pomiar ciśnienia,
→ kontrolować stan przewodów.
Jak sprawdzić, czy turbina przepuszcza olej? | Podpowiadamy
Dobrym sposobem będzie obserwacja miejsca, w którym stoi auto. Ciemna plama pod podwoziem wskazywać może na wyciek oleju. Jednak najlepszym rozwiązaniem jest wizyta w naszym warsztacie, gdzie turbo zostanie poddane dokładnej, bezpłatnej weryfikacji – pozwoli to na ustalenie przyczyny wycieku oleju, jak i również możliwa będzie jej naprawa na życzenie Klienta.
Dodaj komentarz
Dowiedz się więcej
O turbosprężarkach i ich naprawie

Bosch
Diesel
Service Pawlik
Autoryzowana, specjalistyczna pracownia regeneracji i naprawy turbosprężarek. Regenerujemy turbosprężarki na terenie całego kraju
Autoryzowany warsztat Melett
Turbosprężarki Garrett, Melett, BorgWarner, IHI, Honeywell, Hitachi, Toyota, Holset, Mitsubishi

Komentarze