Localizations image

Turbosprężarka 824168-0002

Czas przeczytania tekstu: 3 minuty
Oceń:
/ Aktualna ocena: 4.73

Oferujemy regenerację lub sprzedaż już zregenerowanej turbosprężarki 824168-0002 firmy GARRETT, dawniej Honeywell.


CENA
od: 490 zł

Turbosprężarka 824168-0002
Turbosprężarka 824168-0002

W sprzedaży posiadamy również turbiny nowe, jak i części do nich:

- komplet uszczelek montażowych,
- CHRA turbosprężarki. 

Na Twoje życzenie - oprócz regeneracji - przeprowadzamy także diagnostykę turbosprężarek, jak i ich poszczególnych elementów – weryfikacja jest bezpłatna. Ty decydujesz, nie czekaj - przyjmujemy zamówienia z całego kraju.

Regeneracja turbin przeprowadzana jest z zachowaniem najwyższych standardów. Uszkodzone elementy wymieniamy na oryginalne części firmy Melett i znanych światowych producentów.

Oprócz kompleksowo zregenerowanej turbosprężarki otrzymasz:
- protokół z przeprowadzonej regeneracji, potwierdzający uzyskanie parametrów odpowiadających fabrycznie nowej turbinie,
- 24-miesięczną gwarancję BEZ LIMITU PRZEJECHANYCH KILOMETRÓW,
- przyjemność z bezawaryjnej, spokojnej jazdy.


Zadzwoń! Zamówienia złożone do godziny 11:00 realizowane są jeszcze tego samego dnia!

Turbosprężarka 8241680002 dostępna jest również pod numerem: 282012A820.

Pasuje do pojazdów z silnikiem 1.7 CRDi:

* Hyundai i30,
* Hyundai i40,
* Hyundai Tucson,
* Hyundai Sonata,
* Kia Sportage,
* Kia Carens,
* Kia Optima.


Turbina 8241680002 | Dlaczego nastąpił wyciek oleju?

  

Turbina 8241680002 | Dlaczego nastąpił wyciek oleju?
Turbina 8241680002 | Dlaczego nastąpił wyciek oleju?

 Głównym zadaniem oleju jest zapewnienie prawidłowej pracy turbosprężarki poprzez właściwe smarowanie jej elementów. Zdarzają się jednak sytuacje, że ów olej może wydobywać się z turbo, świadczy o tym nie tylko plama oleju pod samochodem, ale również niebieski dym z rury wydechowej oraz widoczny ubytek oleju. Jakie mogą być przyczyny i dlaczego nastąpił wyciek oleju z turbosprężarki?

Przyczyn, dlaczego nastąpił wyciek oleju z turbiny, może być kilka w zależności od strony, z której się on wydobywa, oto najczęstsze z nich:

1. Zagięty, skręcony, niedrożny przewód spływu oleju→Wyciek oleju z obydwu stron turbosprężarki.
2. Zbyt wysoki poziom oleju – brak miejsca na jego swobodny spływ →Wyciek oleju z obydwu stron turbosprężarki.
3. Nieodpowiednie ciśnienie oleju w skrzyni korbowej → Wyciek oleju od strony koła kompresji lub od strony wirnika turbiny.
4. Nieodpowiednio dobrana turbosprężarka do samochodu →Wyciek oleju z obydwu stron turbosprężarki
5. Zatkany układ wydechowy →Wyciek oleju od strony zimnej turbosprężarki
6. Uszkodzony korpus turbosprężarki → Wyciek oleju od strony zimnej turbosprężarki
7. Uszkodzenie lub wyeksploatowanie elementów turbosprężarki takich jak np. CHRA →Wyciek oleju z obydwu stron turbosprężarki
8. Nieprawidłowo dobra uszczelka lub zastosowanie uszczelniaczy takich jak pasty czy silikony →Wyciek oleju od gorącej strony turbosprężarki
9. Uszkodzonym, nieprawidłowo podłączony, źle dobrany przewód → Wyciek oleju od zimnej strony turbosprężarki.

Aby zminimalizować ryzyko wystąpienia sytuacji, jaką jest kapiący olej z turbiny, należy przeprowadzać regularne przeglądy układu turbodoładowania, ale również:

→ stosować olej zalecany przez producenta,
→ systematycznie (przynajmniej raz w miesiącu) sprawdzać poziom oleju,
→ stosować odpowiednich rozmiarów uszczelki,
→ przeprowadzać cykliczny pomiar ciśnienia,
→ kontrolować stan przewodów.


Jak sprawdzić, czy turbina przepuszcza olej? | Podpowiadamy

Dobrym sposobem będzie obserwacja miejsca, w którym stoi auto. Ciemna plama pod podwoziem wskazywać może na wyciek oleju. Jednak najlepszym rozwiązaniem jest wizyta w naszym warsztacie, gdzie turbo zostanie poddane dokładnej, bezpłatnej weryfikacji – pozwoli to na ustalenie przyczyny wycieku oleju, jak i również możliwa będzie jej naprawa na życzenie Klienta.

Dodaj komentarz

Loader
Wystąpił błąd.
Wystąpił błąd.
Wystąpił błąd.
Dźwięk upustu ciśnienia turbo 24 listopada 2020

Dźwięk upustu ciśnienia turbo

Dźwięk upustu ciśnienia turbo jest wydobywany podczas działań zaworu WASTEGATE....

Turbina -  budowa prosta, ale wymagająca 30 listopada 2020

Turbina - budowa prosta, ale wymagająca

Turbina. Budowa prosta, ale wymagająca. Odpowiadająca za napęd w samochodzie osobowym...

Turbosprężarka o zmiennej geometrii – budowa łopatek – opinie 02 października 2018

Turbosprężarka o zmiennej geometrii – budowa łopatek – opinie

Turbosprężarka o zmiennej geometrii, a turbina o stałej geometrii – łopatki...

Phone icon
Zadzwoń i sprawdź +48 609 707 060
Call icon

Zadzwoń do nas:

+48609707060
lub

Zostaw nam swój numer

Nr loader
Wpisz poprawny numer
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Korzystanie z naszego serwisu internetowego bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia. Więcej informacji można znaleźć w naszej Polityce prywatności. RODO