blog

Turbosprężarka 794097-1

9 kwietnia 2021

Mamy dla Ciebie dostępnych ponad 3000 turbosprężarek!
Regeneracja turbosprężarki
od 299 zł netto
Nowa turbosprężarka
od 899 zł netto
Stan
Dostępne
Turbina
od 500 zł
Gwarancja
2 lata, bez limitu km
Nasi specjaliści pomogą Ci wybrać właściwe części
Udostępnij element
Turbo 79409711

W naszej ofercie znajdziesz turbosprężarki:

  • nowe
  • regenerowane
  • używane z gwarancją

regeneruj
turbosprężarkę

Dlaczego MY

30 letnie doświadczenie w regeneracji podzespołów samochodowych!

  • Najnowocześniejsza pracownia regeneracji turbosprężarek w Polsce
  • Autoryzacje Bosch Diesel Service i Melett – gwarancja najwyższej jakości
  • Protokół z wyważenia wysokoobrotowego z wyważarki niemieckiej firmy Schenck – światowego lidera w dziedzinie wyważania i doważania turbosprężarek
  • Protokół z ustawienia zmiennej geometrii z urządzenia Turbo Test PRO firmy CIMAT
  • Stały kontakt z Klientem w sprawie kosztów i przebiegu naprawy

Po regeneracji wykonujemy szereg specjalistycznych badań m.in.

Kalibracja dynamiczna zmiennej geometrii zgodnie z przepływem powietrza – kalibracja przepływu minimalnego, średniego i maksymalnego

  • Test wydajności wycieku oleju z turbosprężarki
  • Nastawniki REA z Hella, testy i przeprogramowanie Siemensa
  • Test siłownika pneumatycznego i próżniowego
  • Test czujnika położenia potencjometru zmiennej geometrii
  • Test doładowania turbosprężarki oraz test wirowania
  • Pomiar prędkości obrotowej turbosprężarki
  • Test strat powietrza w turbosprężarce

Regenerujemy turbosprężarki wszystkich czołowych producentów: Garrett, KKK / BorgWarner, Schwitzer, Holset, IHI, Mitsubishi

  • Przyjmujemy zlecenia wysyłkowe
  • Prowadzimy sprzedaż w Polsce i zagranicą
  • Podzespoły odbieramy / wysyłamy codziennie naszym kurierem
  • Zapewniamy najlepsze ceny w Polsce i szybki czas realizacji zamówienia!
pracownia regeneracji turbo

Oferujemy regenerację lub sprzedaż już zregenerowanej turbosprężarki 794097-1 firmy Garrett.

W sprzedaży posiadamy również turbiny nowe, jak i części do nich:

- komplet uszczelek montażowych,
- koras/rdzeń turbosprężarki.   

Na Twoje życzenie - oprócz regeneracji - przeprowadzamy także diagnostykę turbosprężarek, jak i ich poszczególnych elementów – weryfikacja jest bezpłatna. Ty decydujesz, nie czekaj - przyjmujemy zamówienia z całego kraju.

Regeneracja turbin przeprowadzana jest z zachowaniem najwyższych standardów. Uszkodzone elementy wymieniamy na oryginalne części firmy Melett i znanych światowych producentów.

Oprócz kompleksowo zregenerowanej turbosprężarki otrzymasz:

- protokół z przeprowadzonej regeneracji, potwierdzający uzyskanie parametrów odpowiadających fabrycznie nowej turbinie,
- 24-miesięczną gwarancję BEZ LIMITU PRZEJECHANYCH KILOMETRÓW,
- przyjemność z bezawaryjnej, spokojnej jazdy.

Turbosprężarka 794097-1 dostępna jest również pod numerem 282012A300.

Pasuje do pojazdów:

- Hyundai ix35 1.7 CRDI
Silnik: R-engine
Moc: 116 KM

- Kia Optima 1.7 CRDi
Silnik: R-engine
Moc: 136 KM

- Kia Sportage III 1.7 CRDi
Silnik: R-engine
Moc: 115 KM


Turbina 7940971 - olej od zimnej strony turbo

Olej od zimnej strony turbo 7940971

Zarówno sytuacja, kiedy turbina puszcza olej do intercoolera, jak i obecność oleju od zimnej strony turbiny, czyli na kole kompresji, może wskazywać na występowanie zbyt dużego ciśnienia w skrzyni korbowej. Wzrost ciśnienia w tej części bloku silnika najczęściej spowodowany jest zatkaną lub zamarzniętą odmą turbiny. Olej w takim przypadku będzie „wypychany” wszystkimi możliwymi szczelinami. W takich okolicznościach należy jak najszybciej podjąć kroki mające na celi wyeliminowanie owego problemu, w przeciwnym razie może dojść do poważnych uszkodzeń nie tylko turbosprężarki, ale również jednostki napędowej. W naszym serwisie zajmujemy się nie tylko podstawowymi naprawami, ale również i regeneracją, jak i kalibracją turbosprężarek.

Kapiący olej z turbiny - przyczyny

Nie tylko za wysokie ciśnienie skrzyni korbowej może spowodować, że turbo będzie puszczało olej. Innym źródłem wycieku oleju może być również jego zbyt wysoki poziom, wyeksploatowanie wirnika lub pierścieni tłokowych. Również niedrożne lub wysunięte przewody, a nawet nieszczelna turbosprężarka będzie przyczyną kapiącego oleju z turbiny.

Oceń wpis Aktualna ocena:  4.50

Dodaj komentarz

Oceń wpis Aktualna ocena: 4.50
Wpisz nazwę użytkownika
Wpisz treść wiadomości

Komentarze

Sebastian
2023-01-20 09:37:48
Wyciek oleju z zimnej strony turbosprężarki 794097-1 stosowanej w Hyundaiu ix35 1.7 CRDI może być spowodowany przez kilka różnych przyczyn, takich jak: uszkodzenie uszczelniaczy na wałku korbowym, uszkodzenie przewodów olejowych, uszkodzenie kołnierza wlotowego, nieszczelności w przewodach olejowych, a także niedrożność intercoolera. Wyciek oleju z zimnej strony turbosprężarki może powodować szereg problemów, takich jak brak smarowania wałka turbo i łożysk, zanieczyszczenie intercoolera, zwiększone zużycie paliwa i zwiększone emisje. Aby rozwiązać problem, ważne jest, aby skontaktować się z mechanikiem specjalizującym się w silnikach diesla, który może przeprowadzić odpowiednie testy i diagnozę oraz dokonać naprawy lub wymiany potrzebnych podzespołów. Długotrwałe ignorowanie tego problemu może prowadzić do poważniejszych awarii silnika.

Dowiedz się więcej

O turbosprężarkach i ich naprawie

Bosch Diesel
Service Pawlik

Autoryzowana, specjalistyczna pracownia regeneracji i naprawy turbosprężarek. Regenerujemy turbosprężarki na terenie całego kraju

Autoryzowany warsztat Melett

Turbosprężarki Garrett, Melett, BorgWarner, IHI, Honeywell, Hitachi, Toyota, Holset, Mitsubishi

Zadzwoń +48 609 70 70 60