Turbosprężarka 794097-1
Oferujemy regenerację lub sprzedaż już zregenerowanej turbosprężarki 794097-1 firmy Garrett.
CENA od: 490 zł

W sprzedaży posiadamy również turbiny nowe, jak i części do nich:
- komplet uszczelek montażowych,
- koras/rdzeń turbosprężarki.
Na Twoje życzenie - oprócz regeneracji - przeprowadzamy także diagnostykę turbosprężarek, jak i ich poszczególnych elementów – weryfikacja jest bezpłatna. Ty decydujesz, nie czekaj - przyjmujemy zamówienia z całego kraju.
Regeneracja turbin przeprowadzana jest z zachowaniem najwyższych standardów. Uszkodzone elementy wymieniamy na oryginalne części firmy Melett i znanych światowych producentów.
Oprócz kompleksowo zregenerowanej turbosprężarki otrzymasz:
- protokół z przeprowadzonej regeneracji, potwierdzający uzyskanie parametrów odpowiadających fabrycznie nowej turbinie,
- 24-miesięczną gwarancję BEZ LIMITU PRZEJECHANYCH KILOMETRÓW,
- przyjemność z bezawaryjnej, spokojnej jazdy.
Zadzwoń! Zamówienia złożone do godziny 11:00 realizowane są jeszcze tego samego dnia!
Turbosprężarka 794097-1 dostępna jest również pod numerem 282012A300.
Pasuje do pojazdów:
- Hyundai ix35 1.7 CRDI
Silnik: R-engine
Moc: 116 KM
- Kia Optima 1.7 CRDi
Silnik: R-engine
Moc: 136 KM
- Kia Sportage III 1.7 CRDi
Silnik: R-engine
Moc: 115 KM
Turbina 7940971 - olej od zimnej strony turbo

Zarówno sytuacja, kiedy turbina puszcza olej do intercoolera, jak i obecność oleju od zimnej strony turbiny, czyli na kole kompresji, może wskazywać na występowanie zbyt dużego ciśnienia w skrzyni korbowej. Wzrost ciśnienia w tej części bloku silnika najczęściej spowodowany jest zatkaną lub zamarzniętą odmą turbiny. Olej w takim przypadku będzie „wypychany” wszystkimi możliwymi szczelinami. W takich okolicznościach należy jak najszybciej podjąć kroki mające na celi wyeliminowanie owego problemu, w przeciwnym razie może dojść do poważnych uszkodzeń nie tylko turbosprężarki, ale również jednostki napędowej. W naszym serwisie zajmujemy się nie tylko podstawowymi naprawami, ale również i regeneracją, jak i kalibracją turbosprężarek.
Kapiący olej z turbiny - przyczyny
Nie tylko za wysokie ciśnienie skrzyni korbowej może spowodować, że turbo będzie puszczało olej. Innym źródłem wycieku oleju może być również jego zbyt wysoki poziom, wyeksploatowanie wirnika lub pierścieni tłokowych. Również niedrożne lub wysunięte przewody, a nawet nieszczelna turbosprężarka będzie przyczyną kapiącego oleju z turbiny.
Dodaj komentarz
