Localizations image

Turbosprężarka 794097-1

Oceń:
/ Aktualna ocena: 4.70

Oferujemy regenerację lub sprzedaż już zregenerowanej turbosprężarki 794097-1 firmy Garrett.


CENA
od: 490 zł

Turbosprężarka 794097-1
Turbosprężarka 794097-1

W sprzedaży posiadamy również turbiny nowe, jak i części do nich:

- komplet uszczelek montażowych,
- koras/rdzeń turbosprężarki.   

Na Twoje życzenie - oprócz regeneracji - przeprowadzamy także diagnostykę turbosprężarek, jak i ich poszczególnych elementów – weryfikacja jest bezpłatna. Ty decydujesz, nie czekaj - przyjmujemy zamówienia z całego kraju.

Regeneracja turbin przeprowadzana jest z zachowaniem najwyższych standardów. Uszkodzone elementy wymieniamy na oryginalne części firmy Melett i znanych światowych producentów.

Oprócz kompleksowo zregenerowanej turbosprężarki otrzymasz:

- protokół z przeprowadzonej regeneracji, potwierdzający uzyskanie parametrów odpowiadających fabrycznie nowej turbinie,
- 24-miesięczną gwarancję BEZ LIMITU PRZEJECHANYCH KILOMETRÓW,
- przyjemność z bezawaryjnej, spokojnej jazdy.

Zadzwoń! Zamówienia złożone do godziny 11:00 realizowane są jeszcze tego samego dnia!

Turbosprężarka 794097-1 dostępna jest również pod numerem 282012A300.

Pasuje do pojazdów:

- Hyundai ix35 1.7 CRDI
Silnik: R-engine
Moc: 116 KM

- Kia Optima 1.7 CRDi
Silnik: R-engine
Moc: 136 KM

- Kia Sportage III 1.7 CRDi
Silnik: R-engine
Moc: 115 KM


Turbina 7940971 | Olej od zimnej strony turbo

Turbina 7940971 | Olej od zimnej strony turbo
Turbina 7940971 | Olej od zimnej strony turbo


Zarówno sytuacja, kiedy turbina puszcza olej do intercoolera, jak i obecność oleju od zimnej strony turbiny, czyli na kole kompresji, może wskazywać na występowanie zbyt dużego ciśnienia w skrzyni korbowej.
Wzrost ciśnienia w tej części bloku silnika najczęściej spowodowany jest zatkaną lub zamarzniętą odmą turbiny. Olej w takim przypadku będzie „wypychany” wszystkimi możliwymi szczelinami. W takich okolicznościach należy jak najszybciej podjąć kroki mające na celi wyeliminowanie owego problemu, w przeciwnym razie może dojść do poważnych uszkodzeń nie tylko turbosprężarki, ale również jednostki napędowej. W naszym serwisie zajmujemy się nie tylko podstawowymi naprawami, ale również i regeneracją, jak i kalibracją turbosprężarek.


Kapiący olej z turbiny - przyczyny

Nie tylko za wysokie ciśnienie skrzyni korbowej może spowodować, że turbo będzie puszczało olej. Innym źródłem wycieku oleju może być również jego zbyt wysoki poziom, wyeksploatowanie wirnika lub pierścieni tłokowych. Również niedrożne lub wysunięte przewody, a nawet nieszczelna turbosprężarka będzie przyczyną kapiącego oleju z turbiny.

Dodaj komentarz

Loader
Wystąpił błąd.
Wystąpił błąd.
Wystąpił błąd.
Turbosprężarka 706977-1 22 kwietnia 2021

Turbosprężarka 706977-1

Oferujemy regenerację lub sprzedaż już zregenerowanej turbosprężarki 706977-1...

Gruszka turbiny - objawy 13 stycznia 2021

Gruszka turbiny - objawy

Uszkodzona gruszka turbiny? Objawy są często jednoznaczne i łatwe do zdiagnozowania....

Turbosprężarka 824168-0002 29 marca 2021

Turbosprężarka 824168-0002

Oferujemy regenerację lub sprzedaż już zregenerowanej turbosprężarki 824168-0002...

Phone icon
Zadzwoń i sprawdź +48 609 707 060
Call icon

Zadzwoń do nas:

+48609707060
lub

Zostaw nam swój numer

Nr loader
Wpisz poprawny numer
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Korzystanie z naszego serwisu internetowego bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia. Więcej informacji można znaleźć w naszej Polityce prywatności. RODO