Turbosprężarka 789016-2
Mamy dla Ciebie ponad 3000 dostępnych turbosprężarek! | ||
---|---|---|
Cena: Regeneracja turbosprężarki |
od 289 zł (netto) | |
Turbina po regeneracji | od 500 zł | |
Nowa turbosprężarka | od 900 zł | |
Czas realizacji | 24 - 48 h | |
Gwarancja | 2 lata bez limitu kilometrów | |
Stan | dostępne |
W naszej ofercie znajdziesz turbosprężarki:
- nowe
- regenerowane
- używane z gwarancją
Dlaczego MY
30 letnie doświadczenie w regeneracji podzespołów samochodowych!
- Najnowocześniejsza pracownia regeneracji turbosprężarek w Polsce
- Autoryzacje Bosch Diesel Service i Melett – gwarancja najwyższej jakości
- Protokół z wyważenia wysokoobrotowego z wyważarki niemieckiej firmy Schenck – światowego lidera w dziedzinie wyważania i doważania turbosprężarek
- Protokół z ustawienia zmiennej geometrii z urządzenia Turbo Test PRO firmy CIMAT
- Stały kontakt z Klientem w sprawie kosztów i przebiegu naprawy
Po regeneracji wykonujemy szereg specjalistycznych badań m.in.
Kalibracja dynamiczna zmiennej geometrii zgodnie z przepływem powietrza – kalibracja przepływu minimalnego, średniego i maksymalnego
- Test wydajności wycieku oleju z turbosprężarki
- Nastawniki REA z Hella, testy i przeprogramowanie Siemensa
- Test siłownika pneumatycznego i próżniowego
- Test czujnika położenia potencjometru zmiennej geometrii
- Test doładowania turbosprężarki oraz test wirowania
- Pomiar prędkości obrotowej turbosprężarki
- Test strat powietrza w turbosprężarce
Regenerujemy turbosprężarki wszystkich czołowych producentów: Garrett, KKK / BorgWarner, Schwitzer, Holset, IHI, Mitsubishi
- Przyjmujemy zlecenia wysyłkowe
- Prowadzimy sprzedaż w Polsce i zagranicą
- Podzespoły odbieramy / wysyłamy codziennie naszym kurierem
- Zapewniamy najlepsze ceny w Polsce i szybki czas realizacji zamówienia!
Oferujemy regenerację lub sprzedaż już zregenerowanej turbosprężarki 789016-2 firmy Garrett.
W sprzedaży posiadamy również turbiny nowe, jak i części do nich:
- komplet uszczelek montażowych,
- koras/rdzeń turbosprężarki.
Na Twoje życzenie - oprócz regeneracji - przeprowadzamy także diagnostykę turbosprężarek, jak i ich poszczególnych elementów – weryfikacja jest bezpłatna. Ty decydujesz, nie czekaj - przyjmujemy zamówienia z całego kraju.
Regeneracja turbin przeprowadzana jest z zachowaniem najwyższych standardów. Uszkodzone elementy wymieniamy na oryginalne części firmy Melett i znanych światowych producentów.
Oprócz kompleksowo zregenerowanej turbosprężarki otrzymasz:
- protokół z przeprowadzonej regeneracji, potwierdzający uzyskanie parametrów odpowiadających fabrycznie nowej turbinie,
- 24-miesięczną gwarancję BEZ LIMITU PRZEJECHANYCH KILOMETRÓW,
- przyjemność z bezawaryjnej, spokojnej jazdy.
Turbosprężarka 789016-2 dostępna jest również pod numerem 03P253019B.
Pasuje do pojazdów:
- Seat Ibiza IV 1.2 TDI
Silnik: CFWA 3 Zyl.
Moc: 75 KM
- Skoda Fabia 1.2 TDI
Silnik: CFWA 3 Zyl.
Moc: 75 KM
Turbina 7890162 | Dźwięk uszkodzonej turbosprężarki
Specyficzny dźwięk przypominający świst lub też gwizd dochodzący z okolic turbosprężarki podczas przyspieszania sygnalizuje jej awarię. Należy jak najszybciej podjąć działania naprawcze, aby nie doprowadzić do sytuacji, kiedy turbina zacznie wyć jak syrena karetki. Z kolei gwizd turbiny po regeneracji sugerować może, że została ona przeprowadzona w sposób niedbały.
Jeśli natomiast słyszalny jest metaliczny dźwięk z turbiny, przypominający ścieranie się ze sobą dwóch metalowych elementów oznacza to:
- luzy na wałku (koło kompresji będzie tarło o korpus turbo),
- niedostateczne smarowanie.
W naszym serwisie regeneracja przeprowadzana jest z zachowaniem najwyższych standardów. Oprócz dokładnego czyszczenia turbo przeprowadzamy regulację gruszki turbiny, a także dodatkowo wyważamy CHRA turbosprężarki. Tak zregenerowane przez nas turbo nie odbiega niczym od tego fabrycznie nowego. Dodatkowo Klient otrzymuje zalecenia poregeneracyjne, zastosowanie się do nich z pewnością pozwoli na uniknięcie poważnych usterek turbosprężarki w przyszłości.
Nieszczelne turbo
Zauważyłeś wydostające się spaliny z turbiny i nie wiesz, co to może oznaczać? Najprawdopodobniej doszło do rozszczelnienia turbiny. W takiej sytuacji należy skonstatować się z naszym serwisem w celu naprawy turbosprężarki.
Dodaj komentarz
Wybierz swoje województwo
Filmy
- Alfa Romeo
- Alpina
- Audi
- Bentley Continental
- BMW
- Cadillac
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Dacia
- Daewoo
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Ford
- Honda
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Iveco
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Luxgen
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes
- Mini
- Mitsubishi
- Nissan
- Opel
- Peugeot
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls Royce
- Rover
- Saab
- Seat
- Skoda
- Smart
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- TATA
- Toyota
- Volkswagen
- Volvo
- Cena turbin
- Cena turbiny
- Cena turbo
- Cena turbosprężarek
- Cena turbosprężarki
- Cennik turbin
- Cennik turbiny
- Cennik turbo
- Cennik turbosprężarek
- Cennik turbosprężarki
- Czyszczenie turbin
- Czyszczenie turbiny
- Czyszczenie turbo
- Czyszczenie turbosprężarek
- Czyszczenie turbosprężarki
- Demontaż turbin
- Demontaż turbiny
- Demontaż turbo
- Demontaż turbosprężarek
- Demontaż turbosprężarki
- Diagnostyka turbin
- Diagnostyka turbiny
- Diagnostyka turbo
- Diagnostyka turbosprężarek
- Diagnostyka turbosprężarki
- Koszt turbin
- Koszt turbiny
- Koszt turbo
- Koszt turbosprężarek
- Koszt turbosprężarki
- Montaż turbin
- Montaż turbiny
- Montaż turbo
- Montaż turbosprężarek
- Montaż turbosprężarki
- Naprawa turbin
- Naprawa turbiny
- Naprawa turbo
- Naprawa turbosprężarek
- Naprawa turbosprężarki
- Nowa turbina
- Nowa turbosprężarka
- Nowe turbiny
- Nowe turbo
- Nowe turbosprężarki
- Regeneracja turbin
- Regeneracja turbiny
- Regeneracja turbo
- Regeneracja turbosprężarek
- Regeneracja turbosprężarki
- Remont turbin
- Remont turbiny
- Remont turbo
- Remont turbosprężarek
- Remont turbosprężarki
- Serwis turbin
- Serwis turbiny
- Serwis turbo
- Serwis turbosprężarek
- Serwis turbosprężarki
- Wymiana turbin
- Wymiana turbiny
- Wymiana turbo
- Wymiana turbosprężarek
- Wymiana turbosprężarki
- Wyważanie turbin
- Wyważanie turbiny
- Wyważanie turbo
- Wyważanie turbosprężarek
Komentarze
Uszkodzenie turbosprężarki w samochodzie Seat Ibiza IV 1.2 TDI może objawiać się różnymi dźwiękami. Jednym z najczęstszych objawów jest metaliczny lub turkotliwy dźwięk pochodzący z okolicy turbosprężarki, który jest słyszalny głównie podczas przyspieszania lub pracy na wysokich obrotach. Może to być spowodowane uszkodzeniem łożysk turbosprężarki, które mogą być zużyte lub zanieczyszczone. Inną przyczyną tego dźwięku może być zablokowanie przepływu powietrza przez turbosprężarkę, co może być spowodowane zanieczyszczeniem lub zabrudzeniem filtra powietrza. Jeśli słychać taki dźwięk, należy jak najszybciej skontaktować się z mechanikiem, aby dokładnie zdiagnozować usterkę i ewentualnie wymienić uszkodzoną turbosprężarkę.