Turbosprężarka 780708-2
Mamy dla Ciebie ponad 3000 dostępnych turbosprężarek! | ||
---|---|---|
Cena: Regeneracja turbosprężarki |
od 289 zł (netto) | |
Turbina po regeneracji | od 500 zł | |
Nowa turbosprężarka | od 900 zł | |
Czas realizacji | 24 - 48 h | |
Gwarancja | 2 lata bez limitu kilometrów | |
Stan | dostępne |
Wyeksploatowane łopatki turbiny
Charakterystyczny gwizd turbosprężarki połączony z szarpaniem samochodu oraz spadkiem jego osiągów wskazywać może na uszkodzone łopatki turbiny. Również brak odpowiedniego smarowania spowodować może zużycie wspominanego elementu. W takiej sytuacji należy jak najszybciej usunąć problem, ponieważ jazda z uszkodzonym turbo spowodować może awarię innych części samochodowych.
Oferujemy regenerację lub sprzedaż już zregenerowanej turbosprężarki 780708-2 firmy Garrett.
W naszej ofercie znajdziesz turbosprężarki:
- nowe
- regenerowane
- używane z gwarancją
W sprzedaży posiadamy również turbiny nowe, jak i części do nich:
- komplet uszczelek montażowych,
- koras/rdzeń turbosprężarki.
Na Twoje życzenie - oprócz regeneracji - przeprowadzamy także diagnostykę turbosprężarek, jak i ich poszczególnych elementów – weryfikacja jest bezpłatna. Ty decydujesz, nie czekaj - przyjmujemy zamówienia z całego kraju.
Regeneracja turbin przeprowadzana jest z zachowaniem najwyższych standardów. Uszkodzone elementy wymieniamy na oryginalne części firmy Melett i znanych światowych producentów.
Oprócz kompleksowo zregenerowanej turbosprężarki otrzymasz:
- protokół z przeprowadzonej regeneracji, potwierdzający uzyskanie parametrów odpowiadających fabrycznie nowej turbinie,
- 24-miesięczną gwarancję BEZ LIMITU PRZEJECHANYCH KILOMETRÓW,
- przyjemność z bezawaryjnej, spokojnej jazdy.
Zadzwoń! Zamówienia złożone do godziny 12:00 realizowane są jeszcze tego samego dnia!
Turbosprężarka 780708-2 dostępna jest również pod numerem 17201-0N042.
Pasuje do pojazdów:
Toyota Auris 1.4 D-4D
Silnik: D-4D
Pojemnosc: 1364 ccm
Moc: 90 KM
Rok produkcji: od 01.2007
Turbina 780708-2 - gwiżdżąca turbina po regeneracji
Jeżeli Twoja turbosprężarka po regeneracji wydaje podejrzane dźwięki, takie jak gwizd lub świst, które po wymianie turbiny na nową nie powinny mieć miejsca, oznacza to, że proces regeneracji nie został poprawnie przeprowadzony. Innym powodem, dlaczego turbina po regeneracji wyje, może być nieprawidłowy montaż turbo lub nieprawidłowe dospawanie turbosprężarki do samochodu.
Dźwięk uszkodzonej turbiny również może przypominać pohukiwanie sowy tzw. efekt sowy, a w skrajnych przypadkach turbo może zawyć jak syrena. W takich przypadkach zalecamy kontakt z naszym serwisem w celu przeprowadzenia regeneracji turbosprężarki. Bagatelizowanie objawów wskazujących na uszkodzenie turbo nie tylko doprowadzić może do jego poważnych uszkodzeń, ale również spowodować może nieoczekiwane wydatki, ponieważ koszt fabrycznie nowego turbo w zależności od modelu pojazdu wynosi od kilku do kilkunastu tysięcy złotych.
Charakterystyczny gwizd turbosprężarki połączony z szarpaniem samochodu oraz spadkiem jego osiągów wskazywać może na uszkodzone łopatki turbiny. Również brak odpowiedniego smarowania spowodować może zużycie wspominanego elementu. W takiej sytuacji należy jak najszybciej usunąć problem, ponieważ jazda z uszkodzonym turbo spowodować może awarię innych części samochodowych.
Dodaj komentarz
Wybierz swoje województwo
Filmy
- Alfa Romeo
- Alpina
- Audi
- Bentley Continental
- BMW
- Cadillac
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Dacia
- Daewoo
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Ford
- Honda
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Iveco
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Luxgen
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes
- Mini
- Mitsubishi
- Nissan
- Opel
- Peugeot
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls Royce
- Rover
- Saab
- Seat
- Skoda
- Smart
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- TATA
- Toyota
- Volkswagen
- Volvo
Miasta
- Cena turbin
- Cena turbiny
- Cena turbo
- Cena turbosprężarek
- Cena turbosprężarki
- Cennik turbin
- Cennik turbiny
- Cennik turbo
- Cennik turbosprężarek
- Cennik turbosprężarki
- Czyszczenie turbin
- Czyszczenie turbiny
- Czyszczenie turbo
- Czyszczenie turbosprężarek
- Czyszczenie turbosprężarki
- Demontaż turbin
- Demontaż turbiny
- Demontaż turbo
- Demontaż turbosprężarek
- Demontaż turbosprężarki
- Diagnostyka turbin
- Diagnostyka turbiny
- Diagnostyka turbo
- Diagnostyka turbosprężarek
- Diagnostyka turbosprężarki
- Koszt turbin
- Koszt turbiny
- Koszt turbo
- Koszt turbosprężarek
- Koszt turbosprężarki
- Montaż turbin
- Montaż turbiny
- Montaż turbo
- Montaż turbosprężarek
- Montaż turbosprężarki
- Naprawa turbin
- Naprawa turbiny
- Naprawa turbo
- Naprawa turbosprężarek
- Naprawa turbosprężarki
- Nowa turbina
- Nowa turbosprężarka
- Nowe turbiny
- Nowe turbo
- Nowe turbosprężarki
- Regeneracja turbin
- Regeneracja turbiny
- Regeneracja turbo
- Regeneracja turbosprężarek
- Regeneracja turbosprężarki
- Remont turbin
- Remont turbiny
- Remont turbo
- Remont turbosprężarek
- Remont turbosprężarki
- Serwis turbin
- Serwis turbiny
- Serwis turbo
- Serwis turbosprężarek
- Serwis turbosprężarki
- Wymiana turbin
- Wymiana turbiny
- Wymiana turbo
- Wymiana turbosprężarek
- Wymiana turbosprężarki
- Wyważanie turbin
- Wyważanie turbiny
- Wyważanie turbo
- Wyważanie turbosprężarek
Komentarze
Jeśli turbosprężarka 780708-2 w samochodzie Toyota Auris 1.4 D-4D gwiżdże po regeneracji, oznacza to, że pojawił się problem z jej działaniem. Powodów tego stanu może być kilka, takie jak:
Nieprawidłowo zamontowana turbosprężarka, co prowadzi do niedostatecznego smarowania łożysk.
Nieprawidłowy montaż uszczelniaczy - uszczelniacze nie są odpowiednio zamontowane lub uszkodzone.
Zanieczyszczenie ciałami obcymi lub osadami z oleju, które zablokowały ruchome elementy turbosprężarki.
Aby rozwiązać problem z gwiżdżącą turbosprężarką 780708-2 w samochodzie Toyota Auris 1.4 D-4D, należy skontaktować się z mechanikiem lub specjalistą od regeneracji turbosprężarek. Może być konieczna wymiana uszkodzonych elementów lub całej turbosprężarki. Warto również przestrzegać zaleceń dotyczących eksploatacji i konserwacji turbosprężarki, aby uniknąć przyszłych problemów.