Localizations image

Turbosprężarka 780708-2

Oceń:
/ Aktualna ocena: 4.77

Oferujemy regenerację lub sprzedaż już zregenerowanej turbosprężarki 780708-2 firmy Garrett.


CENA
od: 490 zł

Turbosprężarka 780708-2
Turbosprężarka 780708-2

W sprzedaży posiadamy również turbiny nowe, jak i części do nich:

- komplet uszczelek montażowych,
- koras/rdzeń turbosprężarki.

Na Twoje życzenie - oprócz regeneracji - przeprowadzamy także diagnostykę turbosprężarek, jak i ich poszczególnych elementów – weryfikacja jest bezpłatna. Ty decydujesz, nie czekaj - przyjmujemy zamówienia z całego kraju.

Regeneracja turbin przeprowadzana jest z zachowaniem najwyższych standardów. Uszkodzone elementy wymieniamy na oryginalne części firmy Melett i znanych światowych producentów.

Oprócz kompleksowo zregenerowanej turbosprężarki otrzymasz:

- protokół z przeprowadzonej regeneracji, potwierdzający uzyskanie parametrów odpowiadających fabrycznie nowej turbinie,
- 24-miesięczną gwarancję BEZ LIMITU PRZEJECHANYCH KILOMETRÓW,
- przyjemność z bezawaryjnej, spokojnej jazdy.

Zadzwoń! Zamówienia złożone do godziny 12:00 realizowane są jeszcze tego samego dnia!

Turbosprężarka 780708-2 dostępna jest również pod numerem 17201-0N042.

Pasuje do pojazdów:

Toyota Auris 1.4 D-4D
Silnik: D-4D
Pojemnosc: 1364 ccm
Moc: 90 KM
Rok produkcji: od 01.2007


Turbina 780708-2 | Gwiżdżąca turbina po regeneracji

Turbina 780708-2 | Gwiżdżąca turbina po regeneracji
Turbina 780708-2 | Gwiżdżąca turbina po regeneracji

Jeżeli Twoja turbosprężarka po regeneracji wydaje podejrzane dźwięki, takie jak gwizd lub świst, które po wymianie turbiny na nową nie powinny mieć miejsca, oznacza to, że proces regeneracji nie został poprawnie przeprowadzony. Innym powodem, dlaczego turbina po regeneracji wyje, może być nieprawidłowy montaż turbo lub nieprawidłowe dospawanie turbosprężarki do samochodu.

Dźwięk uszkodzonej turbiny również może przypominać pohukiwanie sowy tzw. efekt sowy, a w skrajnych przypadkach turbo może zawyć jak syrena. W takich przypadkach zalecamy kontakt z naszym serwisem w celu przeprowadzenia regeneracji turbosprężarki. Bagatelizowanie objawów wskazujących na uszkodzenie turbo nie tylko doprowadzić może do jego poważnych uszkodzeń, ale również spowodować może nieoczekiwane wydatki, ponieważ koszt fabrycznie nowego turbo w zależności od modelu pojazdu wynosi od kilku do kilkunastu tysięcy złotych.


Wyeksploatowane łopatki turbiny

Charakterystyczny gwizd turbosprężarki połączony z szarpaniem samochodu oraz spadkiem jego osiągów wskazywać może na uszkodzone łopatki turbiny. Również brak odpowiedniego smarowania spowodować może zużycie wspominanego elementu. W takiej sytuacji należy jak najszybciej usunąć problem, ponieważ jazda z uszkodzonym turbo spowodować może awarię innych części samochodowych.

Dodaj komentarz

Loader
Wystąpił błąd.
Wystąpił błąd.
Wystąpił błąd.
Tani tuning, czyli jak oszukać czujnik ciśnienia doładowania? 16 lutego 2021

Tani tuning, czyli jak oszukać czujnik ciśnienia doładowania?

Zastanawiałeś się pewnie nieraz, za co odpowiada czujnik ciśnienia doładowania...

Turbosprężarka 765016-2 22 marca 2021

Turbosprężarka 765016-2

Oferujemy regenerację lub sprzedaż już zregenerowanej turbosprężarki 765016-2...

Uszkodzony czujnik doładowania turbiny - objawy 15 stycznia 2021

Uszkodzony czujnik doładowania turbiny - objawy

Podejrzewasz u siebie uszkodzony czujnik ciśnienia doładowania turbiny – objawy,...

Phone icon
Zadzwoń i sprawdź +48 609 707 060
Call icon

Zadzwoń do nas:

+48609707060
lub

Zostaw nam swój numer

Nr loader
Wpisz poprawny numer
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Korzystanie z naszego serwisu internetowego bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia. Więcej informacji można znaleźć w naszej Polityce prywatności. RODO