
Wyeksploatowane łopatki turbiny
Charakterystyczny gwizd turbosprężarki połączony z szarpaniem samochodu oraz spadkiem jego osiągów wskazywać może na uszkodzone łopatki turbiny. Również brak odpowiedniego smarowania spowodować może zużycie wspominanego elementu. W takiej sytuacji należy jak najszybciej usunąć problem, ponieważ jazda z uszkodzonym turbo spowodować może awarię innych części samochodowych.
Oferujemy regenerację lub sprzedaż już zregenerowanej turbosprężarki 780708-2 firmy Garrett.

W naszej ofercie znajdziesz turbosprężarki:
- nowe
- regenerowane
- używane z gwarancją
regeneruj
turbosprężarkę
W sprzedaży posiadamy również turbiny nowe, jak i części do nich:
- komplet uszczelek montażowych,
- koras/rdzeń turbosprężarki.
Na Twoje życzenie - oprócz regeneracji - przeprowadzamy także diagnostykę turbosprężarek, jak i ich poszczególnych elementów – weryfikacja jest bezpłatna. Ty decydujesz, nie czekaj - przyjmujemy zamówienia z całego kraju.
Regeneracja turbin przeprowadzana jest z zachowaniem najwyższych standardów. Uszkodzone elementy wymieniamy na oryginalne części firmy Melett i znanych światowych producentów.
Oprócz kompleksowo zregenerowanej turbosprężarki otrzymasz:
- protokół z przeprowadzonej regeneracji, potwierdzający uzyskanie parametrów odpowiadających fabrycznie nowej turbinie,
- 24-miesięczną gwarancję BEZ LIMITU PRZEJECHANYCH KILOMETRÓW,
- przyjemność z bezawaryjnej, spokojnej jazdy.
Zadzwoń! Zamówienia złożone do godziny 12:00 realizowane są jeszcze tego samego dnia!
Turbosprężarka 780708-2 dostępna jest również pod numerem 17201-0N042.
Pasuje do pojazdów:
Toyota Auris 1.4 D-4D
Silnik: D-4D
Pojemnosc: 1364 ccm
Moc: 90 KM
Rok produkcji: od 01.2007
Turbina 780708-2 - gwiżdżąca turbina po regeneracji

Jeżeli Twoja turbosprężarka po regeneracji wydaje podejrzane dźwięki, takie jak gwizd lub świst, które po wymianie turbiny na nową nie powinny mieć miejsca, oznacza to, że proces regeneracji nie został poprawnie przeprowadzony. Innym powodem, dlaczego turbina po regeneracji wyje, może być nieprawidłowy montaż turbo lub nieprawidłowe dospawanie turbosprężarki do samochodu.
Dźwięk uszkodzonej turbiny również może przypominać pohukiwanie sowy tzw. efekt sowy, a w skrajnych przypadkach turbo może zawyć jak syrena. W takich przypadkach zalecamy kontakt z naszym serwisem w celu przeprowadzenia regeneracji turbosprężarki. Bagatelizowanie objawów wskazujących na uszkodzenie turbo nie tylko doprowadzić może do jego poważnych uszkodzeń, ale również spowodować może nieoczekiwane wydatki, ponieważ koszt fabrycznie nowego turbo w zależności od modelu pojazdu wynosi od kilku do kilkunastu tysięcy złotych.
Charakterystyczny gwizd turbosprężarki połączony z szarpaniem samochodu oraz spadkiem jego osiągów wskazywać może na uszkodzone łopatki turbiny. Również brak odpowiedniego smarowania spowodować może zużycie wspominanego elementu. W takiej sytuacji należy jak najszybciej usunąć problem, ponieważ jazda z uszkodzonym turbo spowodować może awarię innych części samochodowych.
Dodaj komentarz
Dowiedz się więcej
O turbosprężarkach i ich naprawie

Bosch
Diesel
Service Pawlik
Autoryzowana, specjalistyczna pracownia regeneracji i naprawy turbosprężarek. Regenerujemy turbosprężarki na terenie całego kraju
Autoryzowany warsztat Melett
Turbosprężarki Garrett, Melett, BorgWarner, IHI, Honeywell, Hitachi, Toyota, Holset, Mitsubishi

Komentarze