Turbosprężarka 773721-1
Mamy dla Ciebie ponad 3000 dostępnych turbosprężarek! | ||
---|---|---|
Cena: Regeneracja turbosprężarki |
od 289 zł (netto) | |
Turbina po regeneracji | od 500 zł | |
Nowa turbosprężarka | od 900 zł | |
Czas realizacji | 24 - 48 h | |
Gwarancja | 2 lata bez limitu kilometrów | |
Stan | dostępne |
W naszej ofercie znajdziesz turbosprężarki:
- nowe
- regenerowane
- używane z gwarancją
Oferujemy regenerację lub sprzedaż już zregenerowanej turbosprężarki 7737211 firmy GARRETT.
W sprzedaży posiadamy również turbiny nowe, jak i części do nich:
● komplet uszczelek montażowych,
● rdzeń turbosprężarki.
Na Twoje życzenie - oprócz regeneracji - przeprowadzamy także diagnostykę turbosprężarek, jak i ich poszczególnych elementów – weryfikacja jest bezpłatna. Ty decydujesz, nie czekaj - przyjmujemy zamówienia z całego kraju.
Regeneracja turbin przeprowadzana jest z zachowaniem najwyższych standardów. Uszkodzone elementy wymieniamy na oryginalne części firmy Melett i znanych światowych producentów.
Oprócz kompleksowo zregenerowanej turbosprężarki otrzymasz:
- protokół z przeprowadzonej regeneracji, potwierdzający uzyskanie parametrów odpowiadających fabrycznie nowej turbinie,
- 24-miesięczną gwarancję BEZ LIMITU PRZEJECHANYCH KILOMETRÓW,
- przyjemność z bezawaryjnej, spokojnej jazdy.
Zadzwoń! Zamówienia złożone do godziny 11:00 realizowane są jeszcze tego samego dnia!
Turbosprężarka 7737211 dostępna jest również pod numerem 55201498.
Pasuje do pojazdów:
● Alfa-Romeo 159 1.9 JTDM
Silnik: M741DT.19Z
Pojemnosc: 1910 ccm
Moc: 150 KM
Rok produkcji: od 01.2005
Turbina 773721-1 | Błąd podciśnienia turbiny [AWARIA GRUSZKI]
Gruszka turbiny odpowiedzialna jest za sterowanie łopatkami ziemnej geometrii, które ulokowane są na jej kierownicy. Gruszka zbudowana jest z aktuatora oraz sztangi turbiny osadzonej na dźwigienku korpusu. Jakie są najczęstsze objawy uszkodzonej gruszki turbiny? Uszkodzoną gruszkę rozpoznać można po tym, że nie będą występowały ruchy sztangi lub będą występowały skoki sztangi. Prawidłowo działająca sztanga turbiny wykonuje płynne ruchy. Innym objawem awarii gruszki turbiny może być szarpanie samochodu na 2-3 biegu, świadczący o problemie z ładowaniem – gruszka nie trzyma podciśnienia.
Dziurawa gruszka turbiny powoduje pracę samochodu w trybie awaryjnym. Wymiana gruszki turbiny ze względu na swoje położenie przeprowadzana jest na wymontowanej z samochodu turbosprężarce, regulacja sztangi gruszki turbiny również jest nieodzowną czynnością jej wymiany. Błędna kalibracja, czyli źle ustawiona gruszka turbiny będzie powodowała nieprawidłowe działanie turbo oraz wpłynie niekorzystanie na komfort jazdy.
Po podłączeniu testera diagnostycznego, kod błędu P0299 komunikuje zbyt niskie ciśnienie doładowania. Błąd ten może również świadczyć o nieszczelności lub też uszkodzeniu zaworu N75.
Najlepszym sposobem na rozpoznanie przyczyny powodującej błąd ładowania jest weryfikacja zarówno gruszki turbiny, jak i elektrozaworu N75
Samodzielny test gruszki turbiny
Przeprowadzenie diagnostyki gruszki turbiny można przeprowadzić na dwa sposoby, Jednym z nich jest tester diagnostyczny, jeśli go nie posiadamy, możemy zrobić sobie sami taki „domowy tester”.
Będziemy potrzebować:
- strzykawkę,
- rurkę bądź inny wężyk.
Wężyk jednym końcem podłączamy do gruszki, a drugi podpinamy do strzykawki, następnie zasysamy powietrze strzykwą i obserwujemy cięgno turbiny. Jak już zostało wyżej wspomniane, prawidłowo działająca gruszka wykonuje płynne ruchy, występujące skoki czy też swobodne opadanie sztangi turbiny oznaczać będzie nieszczelność gruszki.
Dodaj komentarz
Wybierz swoje województwo
Filmy
- Alfa Romeo
- Alpina
- Audi
- Bentley Continental
- BMW
- Cadillac
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Dacia
- Daewoo
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Ford
- Honda
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Iveco
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Luxgen
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes
- Mini
- Mitsubishi
- Nissan
- Opel
- Peugeot
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls Royce
- Rover
- Saab
- Seat
- Skoda
- Smart
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- TATA
- Toyota
- Volkswagen
- Volvo
Miasta
- Cena turbin
- Cena turbiny
- Cena turbo
- Cena turbosprężarek
- Cena turbosprężarki
- Cennik turbin
- Cennik turbiny
- Cennik turbo
- Cennik turbosprężarek
- Cennik turbosprężarki
- Czyszczenie turbin
- Czyszczenie turbiny
- Czyszczenie turbo
- Czyszczenie turbosprężarek
- Czyszczenie turbosprężarki
- Demontaż turbin
- Demontaż turbiny
- Demontaż turbo
- Demontaż turbosprężarek
- Demontaż turbosprężarki
- Diagnostyka turbin
- Diagnostyka turbiny
- Diagnostyka turbo
- Diagnostyka turbosprężarek
- Diagnostyka turbosprężarki
- Koszt turbin
- Koszt turbiny
- Koszt turbo
- Koszt turbosprężarek
- Koszt turbosprężarki
- Montaż turbin
- Montaż turbiny
- Montaż turbo
- Montaż turbosprężarek
- Montaż turbosprężarki
- Naprawa turbin
- Naprawa turbiny
- Naprawa turbo
- Naprawa turbosprężarek
- Naprawa turbosprężarki
- Nowa turbina
- Nowa turbosprężarka
- Nowe turbiny
- Nowe turbo
- Nowe turbosprężarki
- Regeneracja turbin
- Regeneracja turbiny
- Regeneracja turbo
- Regeneracja turbosprężarek
- Regeneracja turbosprężarki
- Remont turbin
- Remont turbiny
- Remont turbo
- Remont turbosprężarek
- Remont turbosprężarki
- Serwis turbin
- Serwis turbiny
- Serwis turbo
- Serwis turbosprężarek
- Serwis turbosprężarki
- Wymiana turbin
- Wymiana turbiny
- Wymiana turbo
- Wymiana turbosprężarek
- Wymiana turbosprężarki
- Wyważanie turbin
- Wyważanie turbiny
- Wyważanie turbo
- Wyważanie turbosprężarek
Komentarze
Jeśli wystąpił błąd podciśnienia turbiny w turbosprężarce 773721-1 w samochodzie Alfa-Romeo 159 1.9 JTDM, jest to oznaką problemu z tzw. "gruszką podciśnienia". Gruszka podciśnienia jest elementem turbosprężarki, który reguluje ilość podciśnienia, które jest używane do pracy zaworu upustowego. Jeśli gruszka jest uszkodzona lub zużyta, może prowadzić do błędów podciśnienia i awarii turbosprężarki. Aby naprawić problem, należy skonsultować się z mechanikiem lub specjalistą od turbosprężarek, który może zdiagnozować problem i zalecić odpowiednie rozwiązanie.