Localizations image

Turbosprężarka 773721-1

Oceń:
/ Aktualna ocena: 4.75
Mamy dla Ciebie ponad 3000 dostępnych turbosprężarek!

Cena:

Regeneracja turbosprężarki
od 289 zł (netto)
Turbina po regeneracji od 500 zł
Nowa turbosprężarka od 900 zł
Czas realizacji 24 - 48 h
Gwarancja 2 lata bez limitu kilometrów
Stan dostępne
Zadzwoń +48 609 707 060 Nasi specjaliści pomogą Ci wybrać właściwe części
Regeneracja Turbosprężarek

W naszej ofercie znajdziesz turbosprężarki:

  • nowe
  • regenerowane
  • używane z gwarancją
Dostępne od ręki Atrakcyjne ceny

Oferujemy regenerację lub sprzedaż już zregenerowanej turbosprężarki 7737211 firmy GARRETT.
W sprzedaży posiadamy również turbiny nowe, jak i części do nich:

● komplet uszczelek montażowych,
● rdzeń turbosprężarki.

Na Twoje życzenie - oprócz regeneracji - przeprowadzamy także diagnostykę turbosprężarek, jak i ich poszczególnych elementów – weryfikacja jest bezpłatna. Ty decydujesz, nie czekaj - przyjmujemy zamówienia z całego kraju.

Regeneracja turbin przeprowadzana jest z zachowaniem najwyższych standardów. Uszkodzone elementy wymieniamy na oryginalne części firmy Melett i znanych światowych producentów.

Oprócz kompleksowo zregenerowanej turbosprężarki otrzymasz:
- protokół z przeprowadzonej regeneracji, potwierdzający uzyskanie parametrów odpowiadających fabrycznie nowej turbinie,
- 24-miesięczną gwarancję BEZ LIMITU PRZEJECHANYCH KILOMETRÓW,
- przyjemność z bezawaryjnej, spokojnej jazdy.

Zadzwoń! Zamówienia złożone do godziny 11:00 realizowane są jeszcze tego samego dnia!

Turbosprężarka 7737211 dostępna jest również pod numerem 55201498.

Pasuje do pojazdów:

● Alfa-Romeo 159 1.9 JTDM
Silnik: M741DT.19Z
Pojemnosc: 1910 ccm
Moc: 150 KM
Rok produkcji: od 01.2005

Turbina 773721-1 | Błąd podciśnienia turbiny [AWARIA GRUSZKI]

Gruszka turbiny odpowiedzialna jest za sterowanie łopatkami ziemnej geometrii, które ulokowane są na jej kierownicy. Gruszka zbudowana jest z aktuatora oraz sztangi turbiny osadzonej na dźwigienku korpusu. Jakie są najczęstsze objawy uszkodzonej gruszki turbiny? Uszkodzoną gruszkę rozpoznać można po tym, że nie będą występowały ruchy sztangi lub będą występowały skoki sztangi. Prawidłowo działająca sztanga turbiny wykonuje płynne ruchy. Innym objawem awarii gruszki turbiny może być szarpanie samochodu na 2-3 biegu, świadczący o problemie z ładowaniem – gruszka nie trzyma podciśnienia.

Dziurawa gruszka turbiny powoduje pracę samochodu w trybie awaryjnym. Wymiana gruszki turbiny ze względu na swoje położenie przeprowadzana jest na wymontowanej z samochodu turbosprężarce, regulacja sztangi gruszki turbiny również jest nieodzowną czynnością jej wymiany. Błędna kalibracja, czyli źle ustawiona gruszka turbiny będzie powodowała nieprawidłowe działanie turbo oraz wpłynie niekorzystanie na komfort jazdy.

Po podłączeniu testera diagnostycznego, kod błędu P0299 komunikuje zbyt niskie ciśnienie doładowania. Błąd ten może również świadczyć o nieszczelności lub też uszkodzeniu zaworu N75.
Najlepszym sposobem na rozpoznanie przyczyny powodującej błąd ładowania jest weryfikacja zarówno gruszki turbiny, jak i elektrozaworu N75

Samodzielny test gruszki turbiny

Przeprowadzenie diagnostyki gruszki turbiny można przeprowadzić na dwa sposoby, Jednym z nich jest tester diagnostyczny, jeśli go nie posiadamy, możemy zrobić sobie sami taki „domowy tester”.
Będziemy potrzebować:
- strzykawkę,
- rurkę bądź inny wężyk.

Wężyk jednym końcem podłączamy do gruszki, a drugi podpinamy do strzykawki, następnie zasysamy powietrze strzykwą i obserwujemy cięgno turbiny. Jak już zostało wyżej wspomniane, prawidłowo działająca gruszka wykonuje płynne ruchy, występujące skoki czy też swobodne opadanie sztangi turbiny oznaczać będzie nieszczelność gruszki.

Komentarze

Jakub 2023-01-20 10:41:31

Jeśli wystąpił błąd podciśnienia turbiny w turbosprężarce 773721-1 w samochodzie Alfa-Romeo 159 1.9 JTDM, jest to oznaką problemu z tzw. "gruszką podciśnienia". Gruszka podciśnienia jest elementem turbosprężarki, który reguluje ilość podciśnienia, które jest używane do pracy zaworu upustowego. Jeśli gruszka jest uszkodzona lub zużyta, może prowadzić do błędów podciśnienia i awarii turbosprężarki. Aby naprawić problem, należy skonsultować się z mechanikiem lub specjalistą od turbosprężarek, który może zdiagnozować problem i zalecić odpowiednie rozwiązanie.

Dodaj komentarz

Wystąpił błąd.

Filmy

Phone icon
Zadzwoń i sprawdź +48 609 707 060
Call icon

Zadzwoń do nas:

+48609707060
lub

Zostaw nam swój numer

Nr loader
Wpisz poprawny numer
Wyrażam zgodę na wykorzystanie moich danych osobowych zgodnie z Polityką Prywatności w celach niezbędnych do przeprowadzenia kontaktu i realizacji wybranej usługi. Wysyłając formularz kontaktowy Klient wyraża wolę kontaktu firmy z jego osobą. Niezbędne do tego dane są wykorzystywane jednorazowo, nie są przechowywane, udostępniane, przetwarzane ani odsprzedawane jakimkolwiek podmiotom. Do momentu kontaktu administratorem danych pozostaje BSDP.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Korzystanie z naszego serwisu internetowego bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia. Więcej informacji można znaleźć w naszej Polityce prywatności. RODO