Localizations image

Turbosprężarka 770116-1

Oceń:
/ Aktualna ocena: 4.50
Mamy dla Ciebie ponad 3000 dostępnych turbosprężarek!

Cena:

Regeneracja turbosprężarki
od 289 zł (netto)
Turbina po regeneracji od 500 zł
Nowa turbosprężarka od 900 zł
Czas realizacji 24 - 48 h
Gwarancja 2 lata bez limitu kilometrów
Stan dostępne
Zadzwoń +48 609 707 060 Nasi specjaliści pomogą Ci wybrać właściwe części
Turbosprężarka 770116-1

W naszej ofercie znajdziesz turbosprężarki:

  • nowe
  • regenerowane
  • używane z gwarancją
Dostępne od ręki Atrakcyjne ceny
Naprawa Turbo

Oferujemy regenerację lub sprzedaż już zregenerowanej turbosprężarki 7701161 firmy Garrett.
W sprzedaży posiadamy również turbiny nowe, jak i części do nich:

  • komplet uszczelek montażowych,
  • rdzeń turbosprężarki. 

 Na Twoje życzenie - oprócz regeneracji - przeprowadzamy także diagnostykę turbosprężarek, jak i ich poszczególnych elementów – weryfikacja jest bezpłatna. Ty decydujesz, nie czekaj - przyjmujemy zamówienia z całego kraju.

Regeneracja turbin przeprowadzana jest z zachowaniem najwyższych standardów. Uszkodzone elementy wymieniamy na oryginalne części firmy Melett i znanych światowych producentów.

Oprócz kompleksowo zregenerowanej turbosprężarki otrzymasz:

  • protokół z przeprowadzonej regeneracji, potwierdzający uzyskanie parametrów odpowiadających fabrycznie nowej turbinie,
  • 24-miesięczną gwarancję BEZ LIMITU PRZEJECHANYCH KILOMETRÓW,
  • przyjemność z bezawaryjnej, spokojnej jazdy.

Zadzwoń! Zamówienia złożone do godziny 11:00 realizowane są jeszcze tego samego dnia!

Turbosprężarka 7701161 dostępna jest również pod numerem: 8200638766.

Pasuje do pojazdów:

  • Renault Laguna III 2.0 dCi 150
    Silnik: M9R
    Moc: 150 KM
  • Renault Laguna III 2.0 dCi 175
    Silnik: M9R
    Moc: 173 KM
  • Renault Laguna III 2.0 dCi 180
    Silnik: M9R
    Moc: 178 KM
  • Renault Laguna III 2.0 dCi 130
    Silnik: M9R
    Moc: 130 KM

Turbina 770116-1 | Ciśnienie doładowania turbosprężarki

Za ciśnienie doładowanie turbiny odpowiedzialny jest sterownik silnika. Prawidłowe ciśnienie doładowania turbiny jest uzależnione od samochodu, dokładniej od silnika oraz od warunków jego pracy. Wartość ciśnienia doładowania dla zwyczajnego samochodu powinna mieścić się w przedziale od 0,4 bara do 1.1 bara natomiast w samochodach typowo sportowych wartość ta przekraczać może nawet 2 bary. Jeśli zastanawiasz się nad tym, jak zwiększyć ciśnienie doładowania turbiny – najłatwiejszy sposób to zmiana oprogramowania sterownika ECU, innym sposobem jest montaż urządzenia o nazwie Manual Boost Controller, można również spróbować zwiększyć ciśnienie doładowania turbo za pomocą gruszki turbiny – regulując cięgno.

Bez względu na to, czy zdecydujesz się na regulację sztangi turbo, modyfikację oprogramowania ECU czy montaż MBC najważniejszy jest rozsądek, zbyt wysokie ciśnienie doładowania może spowodować poważne usterki pojazdu.

Występowanie nieprawidłowości związanych z ciśnieniem doładowania turbosprężarki związane może być również z awarią czujnika ciśnienia doładowania turbosprężarki potocznie zwanym elektrozaworem lub też zaworem N75.

Za wysokie ciśnienie doładowania turbiny | Konsekwencje

O tym, że występuje za duże ciśnienie doładowania w turbosprężarce, poinformuje nas nie tylko błąd zapisany w komputerze samochodu, o którym zasygnalizować może kontrolka „check engine”, ale również:

  • przeładowanie turbosprężarki,
  • głośna praca turbo,
  • spadek mocy samochodu,
  • szarpanie, brak dynamizmu podczas jazdy.

Z kolei, jeśli po rozkręceniu turbosprężarki zauważymy pęknięte koło kompresji, jak i inne mechaniczne uszkodzenia wewnątrz turbo powinniśmy jak najszybciej udać się do serwisu. Lekceważenie awarii wpłynie negatywnie nie tylko na samą turbosprężarkę lub silnik pojazdu, ale przede wszystkim również na naszą kieszeń.

Komentarze

Jacek 2023-01-20 10:41:46

Turbosprężarka 770116-1 Renault Laguna III 2.0 dCi 150 jest odpowiedzialna za zwiększanie ciśnienia doładowania w silniku. Ciśnienie doładowania jest mierzone przez czujnik ciśnienia doładowania i jest kontrolowane przez elektroniczny układ sterowania silnikiem. Jeśli ciśnienie doładowania jest zbyt niskie, może to prowadzić do słabszej wydajności silnika i większego zużycia paliwa. Jeśli ciśnienie doładowania jest zbyt wysokie, może to prowadzić do uszkodzenia silnika. W przypadku problemów z ciśnieniem doładowania należy skontaktować się z mechanikiem lub specjalistą od turbosprężarek, który może zdiagnozować problem i zalecić odpowiednie rozwiązanie.

Dodaj komentarz

Wystąpił błąd.

Filmy

Phone icon
Zadzwoń i sprawdź +48 609 707 060
Call icon

Zadzwoń do nas:

+48609707060
lub

Zostaw nam swój numer

Nr loader
Wpisz poprawny numer
Wyrażam zgodę na wykorzystanie moich danych osobowych zgodnie z Polityką Prywatności w celach niezbędnych do przeprowadzenia kontaktu i realizacji wybranej usługi. Wysyłając formularz kontaktowy Klient wyraża wolę kontaktu firmy z jego osobą. Niezbędne do tego dane są wykorzystywane jednorazowo, nie są przechowywane, udostępniane, przetwarzane ani odsprzedawane jakimkolwiek podmiotom. Do momentu kontaktu administratorem danych pozostaje BSDP.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Korzystanie z naszego serwisu internetowego bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia. Więcej informacji można znaleźć w naszej Polityce prywatności. RODO