Turbosprężarka 770116-1
Mamy dla Ciebie ponad 3000 dostępnych turbosprężarek! | ||
---|---|---|
Cena: Regeneracja turbosprężarki |
od 289 zł (netto) | |
Turbina po regeneracji | od 500 zł | |
Nowa turbosprężarka | od 900 zł | |
Czas realizacji | 24 - 48 h | |
Gwarancja | 2 lata bez limitu kilometrów | |
Stan | dostępne |
W naszej ofercie znajdziesz turbosprężarki:
- nowe
- regenerowane
- używane z gwarancją
Oferujemy regenerację lub sprzedaż już zregenerowanej turbosprężarki 7701161 firmy Garrett.
W sprzedaży posiadamy również turbiny nowe, jak i części do nich:
- komplet uszczelek montażowych,
- rdzeń turbosprężarki.
Na Twoje życzenie - oprócz regeneracji - przeprowadzamy także diagnostykę turbosprężarek, jak i ich poszczególnych elementów – weryfikacja jest bezpłatna. Ty decydujesz, nie czekaj - przyjmujemy zamówienia z całego kraju.
Regeneracja turbin przeprowadzana jest z zachowaniem najwyższych standardów. Uszkodzone elementy wymieniamy na oryginalne części firmy Melett i znanych światowych producentów.
Oprócz kompleksowo zregenerowanej turbosprężarki otrzymasz:
- protokół z przeprowadzonej regeneracji, potwierdzający uzyskanie parametrów odpowiadających fabrycznie nowej turbinie,
- 24-miesięczną gwarancję BEZ LIMITU PRZEJECHANYCH KILOMETRÓW,
- przyjemność z bezawaryjnej, spokojnej jazdy.
Zadzwoń! Zamówienia złożone do godziny 11:00 realizowane są jeszcze tego samego dnia!
Turbosprężarka 7701161 dostępna jest również pod numerem: 8200638766.
Pasuje do pojazdów:
- Renault Laguna III 2.0 dCi 150
Silnik: M9R
Moc: 150 KM - Renault Laguna III 2.0 dCi 175
Silnik: M9R
Moc: 173 KM - Renault Laguna III 2.0 dCi 180
Silnik: M9R
Moc: 178 KM - Renault Laguna III 2.0 dCi 130
Silnik: M9R
Moc: 130 KM
Turbina 770116-1 | Ciśnienie doładowania turbosprężarki
Za ciśnienie doładowanie turbiny odpowiedzialny jest sterownik silnika. Prawidłowe ciśnienie doładowania turbiny jest uzależnione od samochodu, dokładniej od silnika oraz od warunków jego pracy. Wartość ciśnienia doładowania dla zwyczajnego samochodu powinna mieścić się w przedziale od 0,4 bara do 1.1 bara natomiast w samochodach typowo sportowych wartość ta przekraczać może nawet 2 bary. Jeśli zastanawiasz się nad tym, jak zwiększyć ciśnienie doładowania turbiny – najłatwiejszy sposób to zmiana oprogramowania sterownika ECU, innym sposobem jest montaż urządzenia o nazwie Manual Boost Controller, można również spróbować zwiększyć ciśnienie doładowania turbo za pomocą gruszki turbiny – regulując cięgno.
Bez względu na to, czy zdecydujesz się na regulację sztangi turbo, modyfikację oprogramowania ECU czy montaż MBC najważniejszy jest rozsądek, zbyt wysokie ciśnienie doładowania może spowodować poważne usterki pojazdu.
Występowanie nieprawidłowości związanych z ciśnieniem doładowania turbosprężarki związane może być również z awarią czujnika ciśnienia doładowania turbosprężarki potocznie zwanym elektrozaworem lub też zaworem N75.
Za wysokie ciśnienie doładowania turbiny | Konsekwencje
O tym, że występuje za duże ciśnienie doładowania w turbosprężarce, poinformuje nas nie tylko błąd zapisany w komputerze samochodu, o którym zasygnalizować może kontrolka „check engine”, ale również:
- przeładowanie turbosprężarki,
- głośna praca turbo,
- spadek mocy samochodu,
- szarpanie, brak dynamizmu podczas jazdy.
Z kolei, jeśli po rozkręceniu turbosprężarki zauważymy pęknięte koło kompresji, jak i inne mechaniczne uszkodzenia wewnątrz turbo powinniśmy jak najszybciej udać się do serwisu. Lekceważenie awarii wpłynie negatywnie nie tylko na samą turbosprężarkę lub silnik pojazdu, ale przede wszystkim również na naszą kieszeń.
Dodaj komentarz
Wybierz swoje województwo
Filmy
- Alfa Romeo
- Alpina
- Audi
- Bentley Continental
- BMW
- Cadillac
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Dacia
- Daewoo
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Ford
- Honda
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Iveco
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Luxgen
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes
- Mini
- Mitsubishi
- Nissan
- Opel
- Peugeot
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls Royce
- Rover
- Saab
- Seat
- Skoda
- Smart
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- TATA
- Toyota
- Volkswagen
- Volvo
Miasta
- Cena turbin
- Cena turbiny
- Cena turbo
- Cena turbosprężarek
- Cena turbosprężarki
- Cennik turbin
- Cennik turbiny
- Cennik turbo
- Cennik turbosprężarek
- Cennik turbosprężarki
- Czyszczenie turbin
- Czyszczenie turbiny
- Czyszczenie turbo
- Czyszczenie turbosprężarek
- Czyszczenie turbosprężarki
- Demontaż turbin
- Demontaż turbiny
- Demontaż turbo
- Demontaż turbosprężarek
- Demontaż turbosprężarki
- Diagnostyka turbin
- Diagnostyka turbiny
- Diagnostyka turbo
- Diagnostyka turbosprężarek
- Diagnostyka turbosprężarki
- Koszt turbin
- Koszt turbiny
- Koszt turbo
- Koszt turbosprężarek
- Koszt turbosprężarki
- Montaż turbin
- Montaż turbiny
- Montaż turbo
- Montaż turbosprężarek
- Montaż turbosprężarki
- Naprawa turbin
- Naprawa turbiny
- Naprawa turbo
- Naprawa turbosprężarek
- Naprawa turbosprężarki
- Nowa turbina
- Nowa turbosprężarka
- Nowe turbiny
- Nowe turbo
- Nowe turbosprężarki
- Regeneracja turbin
- Regeneracja turbiny
- Regeneracja turbo
- Regeneracja turbosprężarek
- Regeneracja turbosprężarki
- Remont turbin
- Remont turbiny
- Remont turbo
- Remont turbosprężarek
- Remont turbosprężarki
- Serwis turbin
- Serwis turbiny
- Serwis turbo
- Serwis turbosprężarek
- Serwis turbosprężarki
- Wymiana turbin
- Wymiana turbiny
- Wymiana turbo
- Wymiana turbosprężarek
- Wymiana turbosprężarki
- Wyważanie turbin
- Wyważanie turbiny
- Wyważanie turbo
- Wyważanie turbosprężarek
Komentarze
Turbosprężarka 770116-1 Renault Laguna III 2.0 dCi 150 jest odpowiedzialna za zwiększanie ciśnienia doładowania w silniku. Ciśnienie doładowania jest mierzone przez czujnik ciśnienia doładowania i jest kontrolowane przez elektroniczny układ sterowania silnikiem. Jeśli ciśnienie doładowania jest zbyt niskie, może to prowadzić do słabszej wydajności silnika i większego zużycia paliwa. Jeśli ciśnienie doładowania jest zbyt wysokie, może to prowadzić do uszkodzenia silnika. W przypadku problemów z ciśnieniem doładowania należy skontaktować się z mechanikiem lub specjalistą od turbosprężarek, który może zdiagnozować problem i zalecić odpowiednie rozwiązanie.