blog

Turbosprężarka 770116-1

25 marca 2021

Mamy dla Ciebie dostępnych ponad 3000 turbosprężarek!
Regeneracja turbosprężarki
od 299 zł netto
Nowa turbosprężarka
od 899 zł netto
Stan
Dostępne
Turbina
od 500 zł
Gwarancja
2 lata, bez limitu km
Nasi specjaliści pomogą Ci wybrać właściwe części
Udostępnij element
Turbosprężarka 770116-1

W naszej ofercie znajdziesz turbosprężarki:

  • nowe
  • regenerowane
  • używane z gwarancją

regeneruj
turbosprężarkę

Naprawa Turbo

Oferujemy regenerację lub sprzedaż już zregenerowanej turbosprężarki 7701161 firmy Garrett.
W sprzedaży posiadamy również turbiny nowe, jak i części do nich:

  • komplet uszczelek montażowych,
  • rdzeń turbosprężarki. 

 Na Twoje życzenie - oprócz regeneracji - przeprowadzamy także diagnostykę turbosprężarek, jak i ich poszczególnych elementów – weryfikacja jest bezpłatna. Ty decydujesz, nie czekaj - przyjmujemy zamówienia z całego kraju.

Regeneracja turbin przeprowadzana jest z zachowaniem najwyższych standardów. Uszkodzone elementy wymieniamy na oryginalne części firmy Melett i znanych światowych producentów.

Oprócz kompleksowo zregenerowanej turbosprężarki otrzymasz:

  • protokół z przeprowadzonej regeneracji, potwierdzający uzyskanie parametrów odpowiadających fabrycznie nowej turbinie,
  • 24-miesięczną gwarancję BEZ LIMITU PRZEJECHANYCH KILOMETRÓW,
  • przyjemność z bezawaryjnej, spokojnej jazdy.

Zadzwoń! Zamówienia złożone do godziny 11:00 realizowane są jeszcze tego samego dnia!

Turbosprężarka 7701161 dostępna jest również pod numerem: 8200638766.

Pasuje do pojazdów:

  • Renault Laguna III 2.0 dCi 150
    Silnik: M9R
    Moc: 150 KM
  • Renault Laguna III 2.0 dCi 175
    Silnik: M9R
    Moc: 173 KM
  • Renault Laguna III 2.0 dCi 180
    Silnik: M9R
    Moc: 178 KM
  • Renault Laguna III 2.0 dCi 130
    Silnik: M9R
    Moc: 130 KM

Turbina 770116-1 | Ciśnienie doładowania turbosprężarki

Za ciśnienie doładowanie turbiny odpowiedzialny jest sterownik silnika. Prawidłowe ciśnienie doładowania turbiny jest uzależnione od samochodu, dokładniej od silnika oraz od warunków jego pracy. Wartość ciśnienia doładowania dla zwyczajnego samochodu powinna mieścić się w przedziale od 0,4 bara do 1.1 bara natomiast w samochodach typowo sportowych wartość ta przekraczać może nawet 2 bary. Jeśli zastanawiasz się nad tym, jak zwiększyć ciśnienie doładowania turbiny – najłatwiejszy sposób to zmiana oprogramowania sterownika ECU, innym sposobem jest montaż urządzenia o nazwie Manual Boost Controller, można również spróbować zwiększyć ciśnienie doładowania turbo za pomocą gruszki turbiny – regulując cięgno.

Bez względu na to, czy zdecydujesz się na regulację sztangi turbo, modyfikację oprogramowania ECU czy montaż MBC najważniejszy jest rozsądek, zbyt wysokie ciśnienie doładowania może spowodować poważne usterki pojazdu.

Występowanie nieprawidłowości związanych z ciśnieniem doładowania turbosprężarki związane może być również z awarią czujnika ciśnienia doładowania turbosprężarki potocznie zwanym elektrozaworem lub też zaworem N75.

Za wysokie ciśnienie doładowania turbiny | Konsekwencje

O tym, że występuje za duże ciśnienie doładowania w turbosprężarce, poinformuje nas nie tylko błąd zapisany w komputerze samochodu, o którym zasygnalizować może kontrolka „check engine”, ale również:

  • przeładowanie turbosprężarki,
  • głośna praca turbo,
  • spadek mocy samochodu,
  • szarpanie, brak dynamizmu podczas jazdy.

Z kolei, jeśli po rozkręceniu turbosprężarki zauważymy pęknięte koło kompresji, jak i inne mechaniczne uszkodzenia wewnątrz turbo powinniśmy jak najszybciej udać się do serwisu. Lekceważenie awarii wpłynie negatywnie nie tylko na samą turbosprężarkę lub silnik pojazdu, ale przede wszystkim również na naszą kieszeń.

Oceń wpis Aktualna ocena:  4.50

Dodaj komentarz

Oceń wpis Aktualna ocena: 4.50
Wpisz nazwę użytkownika
Wpisz treść wiadomości

Komentarze

Jacek
2023-01-20 10:41:46
Turbosprężarka 770116-1 Renault Laguna III 2.0 dCi 150 jest odpowiedzialna za zwiększanie ciśnienia doładowania w silniku. Ciśnienie doładowania jest mierzone przez czujnik ciśnienia doładowania i jest kontrolowane przez elektroniczny układ sterowania silnikiem. Jeśli ciśnienie doładowania jest zbyt niskie, może to prowadzić do słabszej wydajności silnika i większego zużycia paliwa. Jeśli ciśnienie doładowania jest zbyt wysokie, może to prowadzić do uszkodzenia silnika. W przypadku problemów z ciśnieniem doładowania należy skontaktować się z mechanikiem lub specjalistą od turbosprężarek, który może zdiagnozować problem i zalecić odpowiednie rozwiązanie.

Dowiedz się więcej

O turbosprężarkach i ich naprawie

Bosch Diesel
Service Pawlik

Autoryzowana, specjalistyczna pracownia regeneracji i naprawy turbosprężarek. Regenerujemy turbosprężarki na terenie całego kraju

Autoryzowany warsztat Melett

Turbosprężarki Garrett, Melett, BorgWarner, IHI, Honeywell, Hitachi, Toyota, Holset, Mitsubishi