Turbosprężarka 767378-9
Mamy dla Ciebie ponad 3000 dostępnych turbosprężarek! | ||
---|---|---|
Cena: Regeneracja turbosprężarki |
od 289 zł (netto) | |
Turbina po regeneracji | od 500 zł | |
Nowa turbosprężarka | od 900 zł | |
Czas realizacji | 24 - 48 h | |
Gwarancja | 2 lata bez limitu kilometrów | |
Stan | dostępne |
W naszej ofercie znajdziesz turbosprężarki:
- nowe
- regenerowane
- używane z gwarancją
Dlaczego MY
30 letnie doświadczenie w regeneracji podzespołów samochodowych!
- Najnowocześniejsza pracownia regeneracji turbosprężarek w Polsce
- Autoryzacje Bosch Diesel Service i Melett – gwarancja najwyższej jakości
- Protokół z wyważenia wysokoobrotowego z wyważarki niemieckiej firmy Schenck – światowego lidera w dziedzinie wyważania i doważania turbosprężarek
- Protokół z ustawienia zmiennej geometrii z urządzenia Turbo Test PRO firmy CIMAT
- Stały kontakt z Klientem w sprawie kosztów i przebiegu naprawy
Po regeneracji wykonujemy szereg specjalistycznych badań m.in.
Kalibracja dynamiczna zmiennej geometrii zgodnie z przepływem powietrza – kalibracja przepływu minimalnego, średniego i maksymalnego
- Test wydajności wycieku oleju z turbosprężarki
- Nastawniki REA z Hella, testy i przeprogramowanie Siemensa
- Test siłownika pneumatycznego i próżniowego
- Test czujnika położenia potencjometru zmiennej geometrii
- Test doładowania turbosprężarki oraz test wirowania
- Pomiar prędkości obrotowej turbosprężarki
- Test strat powietrza w turbosprężarce
Regenerujemy turbosprężarki wszystkich czołowych producentów: Garrett, KKK / BorgWarner, Schwitzer, Holset, IHI, Mitsubishi
- Przyjmujemy zlecenia wysyłkowe
- Prowadzimy sprzedaż w Polsce i zagranicą
- Podzespoły odbieramy / wysyłamy codziennie naszym kurierem
- Zapewniamy najlepsze ceny w Polsce i szybki czas realizacji zamówienia!
Oferujemy regenerację lub sprzedaż już zregenerowanej turbosprężarki 767378-9 firmy Garrett.
W sprzedaży posiadamy również turbiny nowe, jak i części do nich:
- komplet uszczelek montażowych,
- koras/rdzeń turbosprężarki.
Na Twoje życzenie - oprócz regeneracji - przeprowadzamy także diagnostykę turbosprężarek, jak i ich poszczególnych elementów – weryfikacja jest bezpłatna. Ty decydujesz, nie czekaj - przyjmujemy zamówienia z całego kraju.
Regeneracja turbin przeprowadzana jest z zachowaniem najwyższych standardów. Uszkodzone elementy wymieniamy na oryginalne części firmy Melett i znanych światowych producentów.
Oprócz kompleksowo zregenerowanej turbosprężarki otrzymasz:
- protokół z przeprowadzonej regeneracji, potwierdzający uzyskanie parametrów odpowiadających fabrycznie nowej turbinie,
- 24-miesięczną gwarancję BEZ LIMITU PRZEJECHANYCH KILOMETRÓW,
- przyjemność z bezawaryjnej, spokojnej jazdy.
Turbosprężarka 767378-9 dostępna jest również pod numerami 7810189C02.
Pasuje do pojazdów:
- BMW 116 d (E81/E87)
Silnik: N47D20A (Euro 3)
Moc: 116 KM
- BMW 116 d (E81/E87)
Silnik: N47D20A
Moc: 143 KM
- BMW 118 d (E81/E87/E88)
Silnik: N47D20A (Euro 3)
Moc: 143 KM
- BMW 118 d (E81/E87/E88)
Silnik: N47D20A
Moc: 143 KM
- BMW 318 d (E90/E90N/E91/E91N)
Silnik: N47D20A (Euro 3)
Moc: 143 KM
- BMW 318 d (E90/E90N/E91/E91N)
Silnik: N47D20A
Moc: 143 KM
Turbina 7673789 | Siłownik podciśnieniowy
Zawór podciśnieniowy jest to fachowa nazwa gruszki turbiny. Jej zadaniem jest sterowanie technologią zmiennej geometrii turbiny. Gruszka turbiny jest elementem turbosprężarki, który po przeprowadzonej regeneracji, poddawany jest kalibracji. Brak regulacji oraz źle ustawiona gruszka turbiny będą miały znaczący wpływ na prawidłowe działanie turbosprężarki, jak i samego samochodu.
Kalibracja gruszki, a dokładniej jej cięgna polega na odpowiednim odkręceniu i dokręceniu śrub:
► Wydłużenie sztangi turbiny – zawór upustowy otworzy się wcześniej,
► Skrócenie sztangi turbiny – zawór upustowy zostanie zamknięty.
W przypadku nieprawidłowo wyregulowanej sztangi gruszki należy w szybkim czasie przeprowadzić korektę regulacji.
Uszkodzony zawór turbiny i jego objawy
Jeśli zauważysz, że Twój pojazd z trudem wjeżdża pod górę, czyli nastąpił poważny spadek mocy, wskazywać to może na niesprawny siłownik lub zepsuty zawór N75.
Niesprawny aktuator turbiny zdecydowanie obniża komfort jazdy, jego najczęstsze awarie to:
- dziurawy siłownik,
- zakrzywione cięgno gruszki,
- występowanie rdzy,
- wyrobiona membrana siłownika.
Dodaj komentarz
Wybierz swoje województwo
Filmy
- Alfa Romeo
- Alpina
- Audi
- Bentley Continental
- BMW
- Cadillac
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Dacia
- Daewoo
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Ford
- Honda
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Iveco
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Luxgen
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes
- Mini
- Mitsubishi
- Nissan
- Opel
- Peugeot
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls Royce
- Rover
- Saab
- Seat
- Skoda
- Smart
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- TATA
- Toyota
- Volkswagen
- Volvo
- Cena turbin
- Cena turbiny
- Cena turbo
- Cena turbosprężarek
- Cena turbosprężarki
- Cennik turbin
- Cennik turbiny
- Cennik turbo
- Cennik turbosprężarek
- Cennik turbosprężarki
- Czyszczenie turbin
- Czyszczenie turbiny
- Czyszczenie turbo
- Czyszczenie turbosprężarek
- Czyszczenie turbosprężarki
- Demontaż turbin
- Demontaż turbiny
- Demontaż turbo
- Demontaż turbosprężarek
- Demontaż turbosprężarki
- Diagnostyka turbin
- Diagnostyka turbiny
- Diagnostyka turbo
- Diagnostyka turbosprężarek
- Diagnostyka turbosprężarki
- Koszt turbin
- Koszt turbiny
- Koszt turbo
- Koszt turbosprężarek
- Koszt turbosprężarki
- Montaż turbin
- Montaż turbiny
- Montaż turbo
- Montaż turbosprężarek
- Montaż turbosprężarki
- Naprawa turbin
- Naprawa turbiny
- Naprawa turbo
- Naprawa turbosprężarek
- Naprawa turbosprężarki
- Nowa turbina
- Nowa turbosprężarka
- Nowe turbiny
- Nowe turbo
- Nowe turbosprężarki
- Regeneracja turbin
- Regeneracja turbiny
- Regeneracja turbo
- Regeneracja turbosprężarek
- Regeneracja turbosprężarki
- Remont turbin
- Remont turbiny
- Remont turbo
- Remont turbosprężarek
- Remont turbosprężarki
- Serwis turbin
- Serwis turbiny
- Serwis turbo
- Serwis turbosprężarek
- Serwis turbosprężarki
- Wymiana turbin
- Wymiana turbiny
- Wymiana turbo
- Wymiana turbosprężarek
- Wymiana turbosprężarki
- Wyważanie turbin
- Wyważanie turbiny
- Wyważanie turbo
- Wyważanie turbosprężarek
Komentarze
Siłownik podciśnieniowy jest to element w turbosprężarce, który odpowiada za regulowanie geometrii łopatek koła turbinego. Jest on napędzany podciśnieniem, które jest generowane przez układ dolotowy silnika. W przypadku awarii siłownika podciśnieniowego w turbosprężarce 767378-9 BMW 116 d (E81/E87), objawy mogą być podobne do innych awarii turbosprężarki, takie jak: spadek mocy silnika i trudności w przyspieszaniu, hałas w komorze silnika podczas przyspieszania, dymienie na niebiesko lub biało podczas pracy silnika, trudności w rozruchu silnika, a także błąd komputera pokładowego dotyczący układu dolotowego powietrza. Awaria siłownika podciśnieniowego może być spowodowana przez uszkodzenie mechaniczne, brak ciśnienia podciśnienia, zanieczyszczenie lub brak oleju w układzie smarowania. Jeśli zauważysz te objawy, należy skontaktować się z mechanikiem, który przeprowadzi odpowiednią diagnostykę i wymieni ewentualnie uszkodzony siłownik podciśnieniowy.