Localizations image

Turbosprężarka 767378-9

Oceń:
/ Aktualna ocena:

Oferujemy regenerację lub sprzedaż już zregenerowanej turbosprężarki 767378-9 firmy Garrett.

CENA od:490 zł

Turbosprężarka 767378-9
Turbosprężarka 767378-9

W sprzedaży posiadamy również turbiny nowe, jak i części do nich:

- komplet uszczelek montażowych,
- koras/rdzeń turbosprężarki.

Na Twoje życzenie - oprócz regeneracji - przeprowadzamy także diagnostykę turbosprężarek, jak i ich poszczególnych elementów – weryfikacja jest bezpłatna. Ty decydujesz, nie czekaj - przyjmujemy zamówienia z całego kraju.

Regeneracja turbin przeprowadzana jest z zachowaniem najwyższych standardów. Uszkodzone elementy wymieniamy na oryginalne części firmy Melett i znanych światowych producentów.

Oprócz kompleksowo zregenerowanej turbosprężarki otrzymasz:

- protokół z przeprowadzonej regeneracji, potwierdzający uzyskanie parametrów odpowiadających fabrycznie nowej turbinie,
- 24-miesięczną gwarancję BEZ LIMITU PRZEJECHANYCH KILOMETRÓW,
- przyjemność z bezawaryjnej, spokojnej jazdy.

Zadzwoń! Zamówienia złożone do godziny 11:00 realizowane są jeszcze tego samego dnia!

Turbosprężarka 767378-9 dostępna jest również pod numerami 7810189C02.

Pasuje do pojazdów:

- BMW 116 d (E81/E87)
Silnik: N47D20A (Euro 3)
Moc: 116 KM

- BMW 116 d (E81/E87)
Silnik: N47D20A
Moc: 143 KM

- BMW 118 d (E81/E87/E88)
Silnik: N47D20A (Euro 3)
Moc: 143 KM

- BMW 118 d (E81/E87/E88)
Silnik: N47D20A
Moc: 143 KM

- BMW 318 d (E90/E90N/E91/E91N)
Silnik: N47D20A (Euro 3)
Moc: 143 KM

- BMW 318 d (E90/E90N/E91/E91N)
Silnik: N47D20A
Moc: 143 KM


Turbina 7673789 | Siłownik podciśnieniowy
  

Turbina 7673789 | Siłownik podciśnieniowy
Turbina 7673789 | Siłownik podciśnieniowy

Zawór podciśnieniowy jest to fachowa nazwa gruszki turbiny. Jej zadaniem jest sterowanie technologią zmiennej geometrii turbiny. Gruszka turbiny jest elementem turbosprężarki, który po przeprowadzonej regeneracji, poddawany jest kalibracji. Brak regulacji oraz źle ustawiona gruszka turbiny będą miały znaczący wpływ na prawidłowe działanie turbosprężarki, jak i samego samochodu.

Kalibracja gruszki, a dokładniej jej cięgna polega na odpowiednim odkręceniu i dokręceniu śrub:

► Wydłużenie sztangi turbiny – zawór upustowy otworzy się wcześniej,
Skrócenie sztangi turbiny – zawór upustowy zostanie zamknięty.

W przypadku nieprawidłowo wyregulowanej sztangi gruszki należy w szybkim czasie przeprowadzić korektę regulacji.


Uszkodzony zawór turbiny i jego objawy

Jeśli zauważysz, że Twój pojazd z trudem wjeżdża pod górę, czyli nastąpił poważny spadek mocy, wskazywać to może na niesprawny siłownik lub zepsuty zawór N75.

Niesprawny aktuator turbiny zdecydowanie obniża komfort jazdy, jego najczęstsze awarie to:

- dziurawy siłownik,
- zakrzywione cięgno gruszki,
- występowanie rdzy,
- wyrobiona membrana siłownika.

Dodaj komentarz

Loader
Wystąpił błąd.
Wystąpił błąd.
Wystąpił błąd.
Uszkodzona turbina w benzynie 08 września 2021

Uszkodzona turbina w benzynie

Podróż z uszkodzoną turbiną w benzynie zdecydowanie obniża komfort jazdy –...

Dlaczego zacina się zmienna geometria? 20 października 2021

Dlaczego zacina się zmienna geometria?

Zacinanie, blokowanie łopatek zmiennej geometrii turbiny spowodowane może być: a)...

Niewystarczające smarowanie turbiny i jego konsekwencje 25 października 2021

Niewystarczające smarowanie turbiny i jego konsekwencje

Słabe smarowanie turbiny doprowadzić może do licznych awarii pojazdu, jak chociażby...

Phone icon
Zadzwoń i sprawdź +48 609 707 060
Call icon

Zadzwoń do nas:

+48609707060
lub

Zostaw nam swój numer

Nr loader
Wpisz poprawny numer
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Korzystanie z naszego serwisu internetowego bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia. Więcej informacji można znaleźć w naszej Polityce prywatności. RODO