blog

Turbosprężarka 766340-1

18 marca 2021

Mamy dla Ciebie dostępnych ponad 3000 turbosprężarek!
Regeneracja turbosprężarki
od 299 zł netto
Nowa turbosprężarka
od 899 zł netto
Stan
Dostępne
Turbina
od 500 zł
Gwarancja
2 lata, bez limitu km
Nasi specjaliści pomogą Ci wybrać właściwe części
Udostępnij element
Turbosprężarka 766340-1

W naszej ofercie znajdziesz turbosprężarki:

  • nowe
  • regenerowane
  • używane z gwarancją

regeneruj
turbosprężarkę

Oferujemy regenerację lub sprzedaż już zregenerowanej turbosprężarki 766340-1 GARRETT.
W sprzedaży posiadamy również turbiny nowe, jak i części do nich:

◊ komplet uszczelek montażowych,
◊ koras/rdzeń turbosprężarki.

 Na Twoje życzenie - oprócz regeneracji - przeprowadzamy także diagnostykę turbosprężarek, jak i ich poszczególnych elementów – weryfikacja jest bezpłatna. Ty decydujesz, nie czekaj - przyjmujemy zamówienia z całego kraju.

Regeneracja turbin przeprowadzana jest z zachowaniem najwyższych standardów. Uszkodzone elementy wymieniamy na oryginalne części firmy Melett i znanych światowych producentów.

Oprócz kompleksowo zregenerowanej turbosprężarki otrzymasz:

◊ protokół z przeprowadzonej regeneracji, potwierdzający uzyskanie parametrów odpowiadających fabrycznie nowej turbinie,
◊ 24-miesięczną gwarancję,
◊ przyjemność z bezawaryjnej, spokojnej jazdy.

Zadzwoń! Zamówienia złożone do godziny 11:00 realizowane są jeszcze tego samego dnia!

Turbosprężarka 766340-1 dostępna jest również pod numerami:

◊ 55205483

Pasuje do pojazdów:

◊ Fiat Croma II 1.9 JTD
Silnik: 16V Euro 4

◊ Opel Astra H 1.9 CDTI
Silnik: Z19DTH

◊ Opel Signum 1.9 CDTI
Silnik: Z19DTH

◊ Opel Vectra C 1.9 CDTI
Silnik: Z19DTH

◊ Opel Zafira B 1.9 CDTI
Silnik: Z19DTH

◊ Saab 9-3 II 1.9 TiD
Silnik: M741 1.9DTH Euro 4

Turbosprężarka 766340-1 naprawa

Turbina 766340-1 | Regeneracja krok po kroku

Nieprawidłowa eksploatacja samochodu wyposażonego w układ turbodoładowania, uszkodzenia mechaniczne, jak i przebyte kilometry prowadzić mogą do awarii turbosprężarek. W naszym serwisie regeneracja turbosprężarek wygląda następująco:

Etap 1. Ogólna diagnoza
Przed przystąpieniem do regeneracji turbosprężarka poddawana jest wstępnej weryfikacji, która pozwala na ustalenie jej stanu, trafiają również do nas turbosprężarki, które są poważnie uszkodzone i regeneracja w takim przypadku nie ma najmniejszego sensu. Jeśli kondycja turbo na to pozwala przechodzimy do drugiego etapu regeneracji.

Etap. 2. Rozkręcanie turbo, czyszczenie
Zdemontowanie turbosprężarki na części pierwsze pozwala na ocenę stanu jej elementów. Po dokładnym oczyszczeniu turbosprężarki oraz wymianie uszkodzonych części na nowe, następuje etap trzeci.

Etap 3. Regulacja turbo
Regulacja turbo polega na wyważaniu rdzenia turbosprężarki, kontroli szczelności. Regulacji poddawana jest również gruszka turbiny, która steruje zmienną geometrią.

Przeprowadzona samodzielna regeneracja turbiny nie pozwoli na uzyskanie takiej samej dokładności, jak ta przeprowadzona przez serwis. W serwisie panują sterylne warunki pracy – jakakolwiek drobne zanieczyszczenie wpływa negatywnie na turbosprężarkę. Możesz również posiadać najlepszej klasy sprzęt naprawczy, ale bez odpowiedniej wiedzy i doświadczenia niewiele zdziałasz. Jeśli zatem zastanawiasz się, czy regeneracja turbiny ma sens odpowiedź brzmi: ma, pod warunkiem, że została przeprowadzona przez fachowca z doświadczeniem.

Jak wygląda jazda po wymianie turbiny? | O tym warto pamiętać

Turbina 766340-1 | Regeneracja krok po kroku

Aby móc cieszyć się z prawidłowo przeprowadzonej regeneracji turbo, należy wykonać dodatkowo kilka podstawowych czynności, takich jak:

◊ wymiana starego oleju na nowy – ważne jest, aby był on wysokiej jakości, pozwalającym zapewnić prawidłowe smarowanie,
◊ wymiana filtrów i uszczelek – odradzamy stosowanie past i silikonów uszczelniających, po przedostaniu się do silnika mogą spowodować jego awarię.

Po zamontowaniu turbosprężarki po regeneracji równie ważne jest pierwsze uruchomienie samochodu, a dokładniej docieranie turbiny po regeneracji. Docieranie turbo polega na umożliwieniu pracy jednostce napędowej na biegu jałowym przez około 30 minut.

Oceń wpis Aktualna ocena:  5.00

Dodaj komentarz

Oceń wpis Aktualna ocena: 5.00
Wpisz nazwę użytkownika
Wpisz treść wiadomości

Komentarze

Miłosz
2023-01-20 10:47:25
Regeneracja turbosprężarki 766340-1 Fiat Croma II 1.9 JTD to proces, który polega na naprawie i przywróceniu sprawności układu turbo. Krok po kroku proces regeneracji może wyglądać następująco: Demontaż turbosprężarki - należy odłączyć turbosprężarkę od silnika i zdemontować ją z samochodu. Czyszczenie - turbosprężarka jest dokładnie oczyszczana z osadów i zanieczyszczeń. Diagnostyka - po czyszczeniu, turbosprężarka jest poddawana dokładnej diagnostyce w celu wykrycia ewentualnych uszkodzeń. Naprawa - jeśli zostaną wykryte jakieś uszkodzenia, są one naprawiane przez specjalistów. Montaż - po naprawie, turbosprężarka jest montowana z powrotem do samochodu. Testowanie - po zamontowaniu, turbosprężarka jest poddawana testom, aby upewnić się, że działa poprawnie. Wydanie - pozytywny test końcowy, turbosprężarka jest gotowa do zamontowania z powrotem do samochodu. Należy pamiętać, że proces regeneracji turbosprężarki powinien być przeprowadzany tylko przez wykwalifikowanych specjalistów, aby zapewnić prawidłową pracę układu turbo i uniknąć ewentualnych problemów związanych z jego działaniem.

Dowiedz się więcej

O turbosprężarkach i ich naprawie

Bosch Diesel
Service Pawlik

Autoryzowana, specjalistyczna pracownia regeneracji i naprawy turbosprężarek. Regenerujemy turbosprężarki na terenie całego kraju

Autoryzowany warsztat Melett

Turbosprężarki Garrett, Melett, BorgWarner, IHI, Honeywell, Hitachi, Toyota, Holset, Mitsubishi

Zadzwoń +48 609 70 70 60