Localizations image

Turbosprężarka 765016-4

Czas przeczytania tekstu: 3 minuty
Ponad 3000 turbosprężarek dostępnych od 390zł!
Oceń:
/ Aktualna ocena: 5

Oferujemy regenerację lub sprzedaż już zregenerowanej turbosprężarki 765016-4 firmy Garrett.


CENA
od: 490 zł

Turbosprężarka 765016-4
Turbosprężarka 765016-4

W sprzedaży posiadamy również turbiny nowe, jak i części do nich:
komplet uszczelek montażowych,
koras/rdzeń turbosprężarki.

Na Twoje życzenie - oprócz regeneracji - przeprowadzamy także diagnostykę turbosprężarek, jak i ich poszczególnych elementów – weryfikacja jest bezpłatna. Ty decydujesz, nie czekaj - przyjmujemy zamówienia z całego kraju.

Regeneracja turbin przeprowadzana jest z zachowaniem najwyższych standardów. Uszkodzone elementy wymieniamy na oryginalne części firmy Melett i znanych światowych producentów.

Oprócz kompleksowo zregenerowanej turbosprężarki otrzymasz:
 protokół z przeprowadzonej regeneracji, potwierdzający uzyskanie parametrów odpowiadających fabrycznie nowej turbinie,
24-miesięczną gwarancję BEZ LIMITU KILOMETRÓW,
 przyjemność z bezawaryjnej, spokojnej jazdy.


Zadzwoń!
Zamówienia złożone do godziny 11:00 realizowane są jeszcze tego samego dnia!

Turbosprężarka 765016-4 dostępna jest również pod numerami:
H8200336205

Pasuje do pojazdów:
 Renault Espace IV 2.0 dCi
Silnik: M9RB
 Renault Laguna II 2.0 dCi
Silnik: M9RB

 

Turbina 765016-4 Dlaczego turbo późno wstaje?

Turbina 765016-4   Dlaczego turbo późno wstaje?
Turbina 765016-4 Dlaczego turbo późno wstaje?

 Zastanawiasz się co może być przyczyną późnego wstawania turbo? Najczęściej spowodowane to może być między innymi nieszczelnością układu turbodoładowania.

Z kolei, jeśli turbo po regeneracji późno wstaje oznaczać to może:
braki kalibracji sztangi turbiny,
niedokładne ustawieniem sztangi turbiny.

Wymagającą regeneracji turbosprężarkę najlepiej oddać w ręce sprawdzonego serwisu, który oprócz narzędzi oraz maszyn posiada wykwalifikowanych pracowników.

Jak zatem użytkować auto z turbosprężarką, aby nie doprowadzić do szybkiej destrukcji turbo? Przede wszystkim zapewnić odpowiedni smarowanie, jak i regularnie przeprowadzać wymianę oleju oraz filtrów. Unikać agresywnego ruszania oraz wystrzegać się wysokich obrotów na zimnym silniku. Przesadzony eco-driving nie wpłynie pozytywnie na turbo, wręcz przeciwnie – jazda wyłącznie na niskich obrotach może zablokować łopatki VNT. Należy również pamiętać, aby po wyczerpującej jeździe przed wyłączeniem silnika odczekać chwilę w celu schłodzenia i wyhamowania turbosprężarki, można pokusić się o instalację urządzenia, jakim jest turbo timer. Zadaniem turbo timera jest przekazywanie przez określony czas napięcia do układu zapłonowego, napięcie to podtrzymuje pracę silnika, po upływie określonego czasu silnik zostaje unieruchomiony.


Jak wygląda regulacja sztangi turbiny?

Sztanga turbiny, zwana również cięgnem jest elementem turbosprężarki, który wraz z siłownikiem odpowiada za sterowanie łopatkami zmiennej geometrii. Regulacja sztangi turbiny polega na skracaniu oraz wydłużaniu cięgna, wpływając przez to na kąt otwierania się i zamykania wspomnianych łopatek.
Ruch sztangi powinien być płynny, wszelki skoki czy też brak ruchu świadczyć mogą o:
 uszkodzonym, nieszczelnym siłowniku,
zapieczonych kierownicach turbiny,
 awarii elektrozaworu N75.

Decydując się na samodzielną regulację cięgna powinieneś być świadomy tego, że nie ustawisz jej tak dokładnie, jak nasza specjalistyczna maszyna, a po drugie samodzielna regulacja zajmie Ci prawdopodobnie więcej czasu niż zakładałeś.

Dodaj komentarz

Loader
Wystąpił błąd.
Wystąpił błąd.
Wystąpił błąd.
Spuszczanie oleju z intercoolera 13 października 2021

Spuszczanie oleju z intercoolera

Spora obecność oleju silnikowego w intercoolerze jest sytuacją niepożądaną i wsk...

Czy budowa turbosprężarki  jest nam znana? 08 Grudzień 2020

Czy budowa turbosprężarki jest nam znana?

Czy budowa turbosprężarki jest nam znana? Czy aktualnie występują jakieś niuanse, któr...

Filtry DPF FAP, katalizator SCR - System Denoxtronic - Diesel przyszłości 22 listopada 2018

Filtry DPF FAP, katalizator SCR - System Denoxtronic - Diesel przyszłości

1. Denoxtronic - co to jest?Wykorzystanie połączonych mocy filtrów cząstek stałych DPF ...

Phone icon
Zadzwoń i sprawdź +48 609 707 060
Call icon

Zadzwoń do nas:

+48609707060
lub

Zostaw nam swój numer

Nr loader
Wpisz poprawny numer
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Korzystanie z naszego serwisu internetowego bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia. Więcej informacji można znaleźć w naszej Polityce prywatności. RODO