
W naszej ofercie znajdziesz turbosprężarki:
- nowe
- regenerowane
- używane z gwarancją
regeneruj
turbosprężarkę
Oferujemy regenerację lub sprzedaż już zregenerowanej turbosprężarki 765016-4 firmy Garrett.
W sprzedaży posiadamy również turbiny nowe, jak i części do nich:
● komplet uszczelek montażowych,
● koras/rdzeń turbosprężarki.
Na Twoje życzenie - oprócz regeneracji - przeprowadzamy także diagnostykę turbosprężarek, jak i ich poszczególnych elementów – weryfikacja jest bezpłatna. Ty decydujesz, nie czekaj - przyjmujemy zamówienia z całego kraju.
Regeneracja turbin przeprowadzana jest z zachowaniem najwyższych standardów. Uszkodzone elementy wymieniamy na oryginalne części firmy Melett i znanych światowych producentów.
Oprócz kompleksowo zregenerowanej turbosprężarki otrzymasz:
● protokół z przeprowadzonej regeneracji, potwierdzający uzyskanie parametrów odpowiadających fabrycznie nowej turbinie,
● 24-miesięczną gwarancję BEZ LIMITU KILOMETRÓW,
● przyjemność z bezawaryjnej, spokojnej jazdy.
Zadzwoń! Zamówienia złożone do godziny 11:00 realizowane są jeszcze tego samego dnia!
Turbosprężarka 765016-4 dostępna jest również pod numerami:
● H8200336205
Pasuje do pojazdów:
● Renault Espace IV 2.0 dCi
Silnik: M9RB
● Renault Laguna II 2.0 dCi
Silnik: M9RB

Turbina 765016-4 | Dlaczego turbo późno wstaje?
Zastanawiasz się co może być przyczyną późnego wstawania turbo? Najczęściej spowodowane to może być między innymi nieszczelnością układu turbodoładowania.
Z kolei, jeśli turbo po regeneracji późno wstaje oznaczać to może:
● braki kalibracji sztangi turbiny,
● niedokładne ustawieniem sztangi turbiny.
Wymagającą regeneracji turbosprężarkę najlepiej oddać w ręce sprawdzonego serwisu, który oprócz narzędzi oraz maszyn posiada wykwalifikowanych pracowników.
Jak zatem użytkować auto z turbosprężarką, aby nie doprowadzić do szybkiej destrukcji turbo? Przede wszystkim zapewnić odpowiedni smarowanie, jak i regularnie przeprowadzać wymianę oleju oraz filtrów. Unikać agresywnego ruszania oraz wystrzegać się wysokich obrotów na zimnym silniku. Przesadzony eco-driving nie wpłynie pozytywnie na turbo, wręcz przeciwnie – jazda wyłącznie na niskich obrotach może zablokować łopatki VNT. Należy również pamiętać, aby po wyczerpującej jeździe przed wyłączeniem silnika odczekać chwilę w celu schłodzenia i wyhamowania turbosprężarki, można pokusić się o instalację urządzenia, jakim jest turbo timer. Zadaniem turbo timera jest przekazywanie przez określony czas napięcia do układu zapłonowego, napięcie to podtrzymuje pracę silnika, po upływie określonego czasu silnik zostaje unieruchomiony.

Jak wygląda regulacja sztangi turbiny?
Sztanga turbiny, zwana również cięgnem jest elementem turbosprężarki, który wraz z siłownikiem odpowiada za sterowanie łopatkami zmiennej geometrii. Regulacja sztangi turbiny polega na skracaniu oraz wydłużaniu cięgna, wpływając przez to na kąt otwierania się i zamykania wspomnianych łopatek.
Ruch sztangi powinien być płynny, wszelki skoki czy też brak ruchu świadczyć mogą o:
● uszkodzonym, nieszczelnym siłowniku,
● zapieczonych kierownicach turbiny,
● awarii elektrozaworu N75.
Decydując się na samodzielną regulację cięgna powinieneś być świadomy tego, że nie ustawisz jej tak dokładnie, jak nasza specjalistyczna maszyna, a po drugie samodzielna regulacja zajmie Ci prawdopodobnie więcej czasu niż zakładałeś.
Dodaj komentarz
Dowiedz się więcej
O turbosprężarkach i ich naprawie

Bosch
Diesel
Service Pawlik
Autoryzowana, specjalistyczna pracownia regeneracji i naprawy turbosprężarek. Regenerujemy turbosprężarki na terenie całego kraju
Autoryzowany warsztat Melett
Turbosprężarki Garrett, Melett, BorgWarner, IHI, Honeywell, Hitachi, Toyota, Holset, Mitsubishi

Komentarze