Turbosprężarka 765016-4
Mamy dla Ciebie ponad 3000 dostępnych turbosprężarek! | ||
---|---|---|
Cena: Regeneracja turbosprężarki |
od 289 zł (netto) | |
Turbina po regeneracji | od 500 zł | |
Nowa turbosprężarka | od 900 zł | |
Czas realizacji | 24 - 48 h | |
Gwarancja | 2 lata bez limitu kilometrów | |
Stan | dostępne |
W naszej ofercie znajdziesz turbosprężarki:
- nowe
- regenerowane
- używane z gwarancją
Oferujemy regenerację lub sprzedaż już zregenerowanej turbosprężarki 765016-4 firmy Garrett.
W sprzedaży posiadamy również turbiny nowe, jak i części do nich:
● komplet uszczelek montażowych,
● koras/rdzeń turbosprężarki.
Na Twoje życzenie - oprócz regeneracji - przeprowadzamy także diagnostykę turbosprężarek, jak i ich poszczególnych elementów – weryfikacja jest bezpłatna. Ty decydujesz, nie czekaj - przyjmujemy zamówienia z całego kraju.
Regeneracja turbin przeprowadzana jest z zachowaniem najwyższych standardów. Uszkodzone elementy wymieniamy na oryginalne części firmy Melett i znanych światowych producentów.
Oprócz kompleksowo zregenerowanej turbosprężarki otrzymasz:
● protokół z przeprowadzonej regeneracji, potwierdzający uzyskanie parametrów odpowiadających fabrycznie nowej turbinie,
● 24-miesięczną gwarancję BEZ LIMITU KILOMETRÓW,
● przyjemność z bezawaryjnej, spokojnej jazdy.
Zadzwoń! Zamówienia złożone do godziny 11:00 realizowane są jeszcze tego samego dnia!
Turbosprężarka 765016-4 dostępna jest również pod numerami:
● H8200336205
Pasuje do pojazdów:
● Renault Espace IV 2.0 dCi
Silnik: M9RB
● Renault Laguna II 2.0 dCi
Silnik: M9RB
Turbina 765016-4 | Dlaczego turbo późno wstaje?
Zastanawiasz się co może być przyczyną późnego wstawania turbo? Najczęściej spowodowane to może być między innymi nieszczelnością układu turbodoładowania.
Z kolei, jeśli turbo po regeneracji późno wstaje oznaczać to może:
● braki kalibracji sztangi turbiny,
● niedokładne ustawieniem sztangi turbiny.
Wymagającą regeneracji turbosprężarkę najlepiej oddać w ręce sprawdzonego serwisu, który oprócz narzędzi oraz maszyn posiada wykwalifikowanych pracowników.
Jak zatem użytkować auto z turbosprężarką, aby nie doprowadzić do szybkiej destrukcji turbo? Przede wszystkim zapewnić odpowiedni smarowanie, jak i regularnie przeprowadzać wymianę oleju oraz filtrów. Unikać agresywnego ruszania oraz wystrzegać się wysokich obrotów na zimnym silniku. Przesadzony eco-driving nie wpłynie pozytywnie na turbo, wręcz przeciwnie – jazda wyłącznie na niskich obrotach może zablokować łopatki VNT. Należy również pamiętać, aby po wyczerpującej jeździe przed wyłączeniem silnika odczekać chwilę w celu schłodzenia i wyhamowania turbosprężarki, można pokusić się o instalację urządzenia, jakim jest turbo timer. Zadaniem turbo timera jest przekazywanie przez określony czas napięcia do układu zapłonowego, napięcie to podtrzymuje pracę silnika, po upływie określonego czasu silnik zostaje unieruchomiony.
Jak wygląda regulacja sztangi turbiny?
Sztanga turbiny, zwana również cięgnem jest elementem turbosprężarki, który wraz z siłownikiem odpowiada za sterowanie łopatkami zmiennej geometrii. Regulacja sztangi turbiny polega na skracaniu oraz wydłużaniu cięgna, wpływając przez to na kąt otwierania się i zamykania wspomnianych łopatek.
Ruch sztangi powinien być płynny, wszelki skoki czy też brak ruchu świadczyć mogą o:
● uszkodzonym, nieszczelnym siłowniku,
● zapieczonych kierownicach turbiny,
● awarii elektrozaworu N75.
Decydując się na samodzielną regulację cięgna powinieneś być świadomy tego, że nie ustawisz jej tak dokładnie, jak nasza specjalistyczna maszyna, a po drugie samodzielna regulacja zajmie Ci prawdopodobnie więcej czasu niż zakładałeś.
Dodaj komentarz
Wybierz swoje województwo
Filmy
- Alfa Romeo
- Alpina
- Audi
- Bentley Continental
- BMW
- Cadillac
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Dacia
- Daewoo
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Ford
- Honda
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Iveco
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Luxgen
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes
- Mini
- Mitsubishi
- Nissan
- Opel
- Peugeot
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls Royce
- Rover
- Saab
- Seat
- Skoda
- Smart
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- TATA
- Toyota
- Volkswagen
- Volvo
Miasta
- Cena turbin
- Cena turbiny
- Cena turbo
- Cena turbosprężarek
- Cena turbosprężarki
- Cennik turbin
- Cennik turbiny
- Cennik turbo
- Cennik turbosprężarek
- Cennik turbosprężarki
- Czyszczenie turbin
- Czyszczenie turbiny
- Czyszczenie turbo
- Czyszczenie turbosprężarek
- Czyszczenie turbosprężarki
- Demontaż turbin
- Demontaż turbiny
- Demontaż turbo
- Demontaż turbosprężarek
- Demontaż turbosprężarki
- Diagnostyka turbin
- Diagnostyka turbiny
- Diagnostyka turbo
- Diagnostyka turbosprężarek
- Diagnostyka turbosprężarki
- Koszt turbin
- Koszt turbiny
- Koszt turbo
- Koszt turbosprężarek
- Koszt turbosprężarki
- Montaż turbin
- Montaż turbiny
- Montaż turbo
- Montaż turbosprężarek
- Montaż turbosprężarki
- Naprawa turbin
- Naprawa turbiny
- Naprawa turbo
- Naprawa turbosprężarek
- Naprawa turbosprężarki
- Nowa turbina
- Nowa turbosprężarka
- Nowe turbiny
- Nowe turbo
- Nowe turbosprężarki
- Regeneracja turbin
- Regeneracja turbiny
- Regeneracja turbo
- Regeneracja turbosprężarek
- Regeneracja turbosprężarki
- Remont turbin
- Remont turbiny
- Remont turbo
- Remont turbosprężarek
- Remont turbosprężarki
- Serwis turbin
- Serwis turbiny
- Serwis turbo
- Serwis turbosprężarek
- Serwis turbosprężarki
- Wymiana turbin
- Wymiana turbiny
- Wymiana turbo
- Wymiana turbosprężarek
- Wymiana turbosprężarki
- Wyważanie turbin
- Wyważanie turbiny
- Wyważanie turbo
- Wyważanie turbosprężarek
Komentarze
"Późne wstanie" turbosprężarki oznacza, że turbo potrzebuje więcej czasu na rozpędzenie się i uzyskanie pełnego doładowania. Jest to spowodowane przez różne czynniki, takie jak: niski poziom oleju silnikowego lub zanieczyszczony układ smarowania, uszkodzony lub zużyty uszczelniacz oleju w turbosprężarce, zużyte lub uszkodzone łożyska turbosprężarki, niedrożność lub zanieczyszczenie układu dolotowego powietrza, uszkodzenie lub awaria układu sterowania turbosprężarką. Aby uniknąć problemu z późnym wstaniem turbosprężarki ważne jest utrzymanie poziomu oleju silnikowego na odpowiednim poziomie, regularne wymienianie oleju i filtrów oraz konserwacja i serwisowanie układu smarowania. Jeśli zauważysz, że turbo wstaje późno, ważne jest skontaktowanie się z mechanikiem, aby dokładnie zdiagnozować przyczynę i naprawić problem.