Localizations image

Turbosprężarka 765016-4

Oceń:
/ Aktualna ocena: 4.00
Mamy dla Ciebie ponad 3000 dostępnych turbosprężarek!

Cena:

Regeneracja turbosprężarki
od 289 zł (netto)
Turbina po regeneracji od 500 zł
Nowa turbosprężarka od 900 zł
Czas realizacji 24 - 48 h
Gwarancja 2 lata bez limitu kilometrów
Stan dostępne
Zadzwoń +48 609 707 060 Nasi specjaliści pomogą Ci wybrać właściwe części
Turbosprężarka 765016-4

W naszej ofercie znajdziesz turbosprężarki:

  • nowe
  • regenerowane
  • używane z gwarancją
Dostępne od ręki Atrakcyjne ceny

Oferujemy regenerację lub sprzedaż już zregenerowanej turbosprężarki 765016-4 firmy Garrett.
W sprzedaży posiadamy również turbiny nowe, jak i części do nich:
komplet uszczelek montażowych,
koras/rdzeń turbosprężarki.

Na Twoje życzenie - oprócz regeneracji - przeprowadzamy także diagnostykę turbosprężarek, jak i ich poszczególnych elementów – weryfikacja jest bezpłatna. Ty decydujesz, nie czekaj - przyjmujemy zamówienia z całego kraju.

Regeneracja turbin przeprowadzana jest z zachowaniem najwyższych standardów. Uszkodzone elementy wymieniamy na oryginalne części firmy Melett i znanych światowych producentów.

Oprócz kompleksowo zregenerowanej turbosprężarki otrzymasz:
 protokół z przeprowadzonej regeneracji, potwierdzający uzyskanie parametrów odpowiadających fabrycznie nowej turbinie,
24-miesięczną gwarancję BEZ LIMITU KILOMETRÓW,
 przyjemność z bezawaryjnej, spokojnej jazdy.

Zadzwoń! Zamówienia złożone do godziny 11:00 realizowane są jeszcze tego samego dnia!

Turbosprężarka 765016-4 dostępna jest również pod numerami:
H8200336205

Pasuje do pojazdów:
 Renault Espace IV 2.0 dCi
Silnik: M9RB
 Renault Laguna II 2.0 dCi
Silnik: M9RB

Turbosprężarka 765016-4 regeneracja

Turbina 765016-4 | Dlaczego turbo późno wstaje?

Zastanawiasz się co może być przyczyną późnego wstawania turbo? Najczęściej spowodowane to może być między innymi nieszczelnością układu turbodoładowania.

Z kolei, jeśli turbo po regeneracji późno wstaje oznaczać to może:
braki kalibracji sztangi turbiny,
niedokładne ustawieniem sztangi turbiny.

Wymagającą regeneracji turbosprężarkę najlepiej oddać w ręce sprawdzonego serwisu, który oprócz narzędzi oraz maszyn posiada wykwalifikowanych pracowników.

Jak zatem użytkować auto z turbosprężarką, aby nie doprowadzić do szybkiej destrukcji turbo? Przede wszystkim zapewnić odpowiedni smarowanie, jak i regularnie przeprowadzać wymianę oleju oraz filtrów. Unikać agresywnego ruszania oraz wystrzegać się wysokich obrotów na zimnym silniku. Przesadzony eco-driving nie wpłynie pozytywnie na turbo, wręcz przeciwnie – jazda wyłącznie na niskich obrotach może zablokować łopatki VNT. Należy również pamiętać, aby po wyczerpującej jeździe przed wyłączeniem silnika odczekać chwilę w celu schłodzenia i wyhamowania turbosprężarki, można pokusić się o instalację urządzenia, jakim jest turbo timer. Zadaniem turbo timera jest przekazywanie przez określony czas napięcia do układu zapłonowego, napięcie to podtrzymuje pracę silnika, po upływie określonego czasu silnik zostaje unieruchomiony.

Turbina 765016-4 | Dlaczego turbo późno wstaje?

Jak wygląda regulacja sztangi turbiny?

Sztanga turbiny, zwana również cięgnem jest elementem turbosprężarki, który wraz z siłownikiem odpowiada za sterowanie łopatkami zmiennej geometrii. Regulacja sztangi turbiny polega na skracaniu oraz wydłużaniu cięgna, wpływając przez to na kąt otwierania się i zamykania wspomnianych łopatek.

Ruch sztangi powinien być płynny, wszelki skoki czy też brak ruchu świadczyć mogą o:
 uszkodzonym, nieszczelnym siłowniku,
zapieczonych kierownicach turbiny,
 awarii elektrozaworu N75.

Decydując się na samodzielną regulację cięgna powinieneś być świadomy tego, że nie ustawisz jej tak dokładnie, jak nasza specjalistyczna maszyna, a po drugie samodzielna regulacja zajmie Ci prawdopodobnie więcej czasu niż zakładałeś.

Komentarze

Marek 2023-01-20 10:46:11

"Późne wstanie" turbosprężarki oznacza, że turbo potrzebuje więcej czasu na rozpędzenie się i uzyskanie pełnego doładowania. Jest to spowodowane przez różne czynniki, takie jak: niski poziom oleju silnikowego lub zanieczyszczony układ smarowania, uszkodzony lub zużyty uszczelniacz oleju w turbosprężarce, zużyte lub uszkodzone łożyska turbosprężarki, niedrożność lub zanieczyszczenie układu dolotowego powietrza, uszkodzenie lub awaria układu sterowania turbosprężarką. Aby uniknąć problemu z późnym wstaniem turbosprężarki ważne jest utrzymanie poziomu oleju silnikowego na odpowiednim poziomie, regularne wymienianie oleju i filtrów oraz konserwacja i serwisowanie układu smarowania. Jeśli zauważysz, że turbo wstaje późno, ważne jest skontaktowanie się z mechanikiem, aby dokładnie zdiagnozować przyczynę i naprawić problem.

Dodaj komentarz

Wystąpił błąd.

Filmy

Phone icon
Zadzwoń i sprawdź +48 609 707 060
Call icon

Zadzwoń do nas:

+48609707060
lub

Zostaw nam swój numer

Nr loader
Wpisz poprawny numer
Wyrażam zgodę na wykorzystanie moich danych osobowych zgodnie z Polityką Prywatności w celach niezbędnych do przeprowadzenia kontaktu i realizacji wybranej usługi. Wysyłając formularz kontaktowy Klient wyraża wolę kontaktu firmy z jego osobą. Niezbędne do tego dane są wykorzystywane jednorazowo, nie są przechowywane, udostępniane, przetwarzane ani odsprzedawane jakimkolwiek podmiotom. Do momentu kontaktu administratorem danych pozostaje BSDP.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Korzystanie z naszego serwisu internetowego bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia. Więcej informacji można znaleźć w naszej Polityce prywatności. RODO