Localizations image

Turbosprężarka 765016-2

Oceń:
/ Aktualna ocena: 4.00
Mamy dla Ciebie ponad 3000 dostępnych turbosprężarek!

Cena:

Regeneracja turbosprężarki
od 289 zł (netto)
Turbina po regeneracji od 500 zł
Nowa turbosprężarka od 900 zł
Czas realizacji 24 - 48 h
Gwarancja 2 lata bez limitu kilometrów
Stan dostępne
Turbosprężarka 765016-2
Zadzwoń +48 609 707 060 Nasi specjaliści pomogą Ci wybrać właściwe części

W naszej ofercie znajdziesz turbosprężarki:

  • nowe
  • regenerowane
  • używane z gwarancją
Dostępne od ręki Atrakcyjne ceny

Oferujemy regenerację lub sprzedaż już zregenerowanej turbosprężarki 765016-2 GARRETT.
W sprzedaży posiadamy również turbiny nowe, jak i części do nich:
► komplet uszczelek montażowych,
► koras/rdzeń turbosprężarki.

 Na Twoje życzenie - oprócz regeneracji - przeprowadzamy także diagnostykę turbosprężarek, jak i ich poszczególnych elementów – weryfikacja jest bezpłatna. Ty decydujesz, nie czekaj - przyjmujemy zamówienia z całego kraju.

Regeneracja turbin przeprowadzana jest z zachowaniem najwyższych standardów. Uszkodzone elementy wymieniamy na oryginalne części firmy Melett i znanych światowych producentów.

Oprócz kompleksowo zregenerowanej turbosprężarki otrzymasz:
► protokół z przeprowadzonej regeneracji, potwierdzający uzyskanie parametrów odpowiadających fabrycznie nowej turbinie,
► 24-miesięczną gwarancję BEZ LIMITU PRZEJECHANYCH KILOMETRÓW,
►  przyjemność z bezawaryjnej, spokojnej jazdy.

Zadzwoń! Zamówienia złożone do godziny 11:00 realizowane są jeszcze tego samego dnia!

Turbosprężarka 765016-2 dostępna jest również pod numerami:

► H8200356205

Pasuje do pojazdów:

► Renault Espace IV 2.0 dCi
Silnik: M9RB
► Renault Laguna II 2.0 dCi
Silnik: M9RB

Turbosprężarka 765016-2 serwis

Turbina 765016-2 | OVERSPEEDING

Każde turbo projektowane jest w taki sposób, aby jego obroty oraz praca był adekwatne do zastosowania – jeśli korzystamy z samochodu wyłącznie do przemieszczania się z punktu A do punku B, standardowa turbosprężarka w zupełności powinna sprostać naszym oczekiwaniom z kolei, jeśli w planach mamy zawody Drift Open, najlepszym rozwiązaniem będzie turbosprężarka Garret GT, ale wracając do tematu, nadmierna prędkość obrotowa tzw. overspeeding jest terminem, który określa pracę turbo przekraczającą jego limit, czyli obroty turbosprężarki są sporo większe niż te docelowo zaprojektowane przez producenta.

Co najczęściej powoduje overspeeding?

►nieudolnie przeprowadzone modyfikacje silnika, takie jak na przykład chip tuning, może to spowodować występowanie nadmiernego zasilania paliwem,
► wysłużone wtryskiwacze,
► zapieczone łopatki VNT,
awaria zaworu WG,
► nieregularny dopływ powietrza do turbo (uszkodzony, odłączony przewód),
► niedostateczne smarowanie, (niski poziom oleju),
► źle dobrana uszczelka,
► nieprawidłowo dobrane turbo do zastosowań samochodu,
►  zanik sygnału sterownika SREA.

Po czym poznać, że turbosprężarka została uszkodzona poprzez nadmierną prędkość obrotową?

1. Zdefwktowane łopatki koła kompresji,
2. Efekt „skórki pomarańczy” na wewnętrznej stronie koła kompresji,
3. Pęknięte koło kompresji,
4. Starte łopatki koła kompresji.

Turbina 765016-2 | OVERSPEEDING

Efekt „skórki pomarańczy” na kole kompresji | Dlaczego tak się dzieje?

Charakterystyczne ślady przypominające skórkę pomarańczy na tylnej ścianie koła kompresji, powstają, kiedy to po przekroczeniu dozwolonej prędkości obrotowej następuje plastyczne odkształcanie się - rozszerzenie się i kurczenie - stopu na kole kompresji.

Pęknięte koło kompresji oraz uszkodzone jego łopatki nie zawsze będą przyczyną overspeeding’u, dlatego przed podjęciem pochopnej decyzji należy przeprowadzić dokładną diagnostykę turbosprężarki. Około 95% awarii turbo związanych jest brakiem odpowiedniej ilości oleju, jego zanieczyszczeniem lub dostaniem się do turbo obcego elementu.

Komentarze

Norbert 2023-01-20 10:45:26

Nadmierne obroty w turbosprężarce oznaczają, że turbina kręci się z prędkością powyżej zalecanej przez producenta. Może to prowadzić do uszkodzenia lub przedwczesnego zużycia turbosprężarki, a także do zwiększonego zużycia paliwa i hałasu. Przyczyną nadmiernych obrotów mogą być różne czynniki, takie jak nieprawidłowa regulacja lub brak konserwacji, awaria układu dolotowego lub wydechowego lub nieprawidłowe działanie układu sterowania turbosprężarką. Aby uniknąć nadmiernych obrotów, ważne jest utrzymanie turbosprężarki w dobrym stanie poprzez regularne serwisowanie i konserwację oraz monitorowanie parametrów pracy silnika.

Dodaj komentarz

Wystąpił błąd.

Filmy

Phone icon
Zadzwoń i sprawdź +48 609 707 060
Call icon

Zadzwoń do nas:

+48609707060
lub

Zostaw nam swój numer

Nr loader
Wpisz poprawny numer
Wyrażam zgodę na wykorzystanie moich danych osobowych zgodnie z Polityką Prywatności w celach niezbędnych do przeprowadzenia kontaktu i realizacji wybranej usługi. Wysyłając formularz kontaktowy Klient wyraża wolę kontaktu firmy z jego osobą. Niezbędne do tego dane są wykorzystywane jednorazowo, nie są przechowywane, udostępniane, przetwarzane ani odsprzedawane jakimkolwiek podmiotom. Do momentu kontaktu administratorem danych pozostaje BSDP.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Korzystanie z naszego serwisu internetowego bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia. Więcej informacji można znaleźć w naszej Polityce prywatności. RODO