W naszej ofercie znajdziesz turbosprężarki:
- nowe
- regenerowane
- używane z gwarancją
regeneruj
turbosprężarkę
Oferujemy regenerację lub sprzedaż już zregenerowanej turbosprężarki 765016-2 GARRETT.
W sprzedaży posiadamy również turbiny nowe, jak i części do nich:
► komplet uszczelek montażowych,
► koras/rdzeń turbosprężarki.
Na Twoje życzenie - oprócz regeneracji - przeprowadzamy także diagnostykę turbosprężarek, jak i ich poszczególnych elementów – weryfikacja jest bezpłatna. Ty decydujesz, nie czekaj - przyjmujemy zamówienia z całego kraju.
Regeneracja turbin przeprowadzana jest z zachowaniem najwyższych standardów. Uszkodzone elementy wymieniamy na oryginalne części firmy Melett i znanych światowych producentów.
Oprócz kompleksowo zregenerowanej turbosprężarki otrzymasz:
► protokół z przeprowadzonej regeneracji, potwierdzający uzyskanie parametrów odpowiadających fabrycznie nowej turbinie,
► 24-miesięczną gwarancję BEZ LIMITU PRZEJECHANYCH KILOMETRÓW,
► przyjemność z bezawaryjnej, spokojnej jazdy.
Zadzwoń! Zamówienia złożone do godziny 11:00 realizowane są jeszcze tego samego dnia!
Turbosprężarka 765016-2 dostępna jest również pod numerami:
► H8200356205
Pasuje do pojazdów:
► Renault Espace IV 2.0 dCi
Silnik: M9RB
► Renault Laguna II 2.0 dCi
Silnik: M9RB
Turbina 765016-2 | OVERSPEEDING
Każde turbo projektowane jest w taki sposób, aby jego obroty oraz praca był adekwatne do zastosowania – jeśli korzystamy z samochodu wyłącznie do przemieszczania się z punktu A do punku B, standardowa turbosprężarka w zupełności powinna sprostać naszym oczekiwaniom z kolei, jeśli w planach mamy zawody Drift Open, najlepszym rozwiązaniem będzie turbosprężarka Garret GT, ale wracając do tematu, nadmierna prędkość obrotowa tzw. overspeeding jest terminem, który określa pracę turbo przekraczającą jego limit, czyli obroty turbosprężarki są sporo większe niż te docelowo zaprojektowane przez producenta.
Co najczęściej powoduje overspeeding?
►nieudolnie przeprowadzone modyfikacje silnika, takie jak na przykład chip tuning, może to spowodować występowanie nadmiernego zasilania paliwem,
► wysłużone wtryskiwacze,
► zapieczone łopatki VNT,
► awaria zaworu WG,
► nieregularny dopływ powietrza do turbo (uszkodzony, odłączony przewód),
► niedostateczne smarowanie, (niski poziom oleju),
► źle dobrana uszczelka,
► nieprawidłowo dobrane turbo do zastosowań samochodu,
► zanik sygnału sterownika SREA.
Po czym poznać, że turbosprężarka została uszkodzona poprzez nadmierną prędkość obrotową?
1. Zdefwktowane łopatki koła kompresji,
2. Efekt „skórki pomarańczy” na wewnętrznej stronie koła kompresji,
3. Pęknięte koło kompresji,
4. Starte łopatki koła kompresji.
Efekt „skórki pomarańczy” na kole kompresji | Dlaczego tak się dzieje?
Charakterystyczne ślady przypominające skórkę pomarańczy na tylnej ścianie koła kompresji, powstają, kiedy to po przekroczeniu dozwolonej prędkości obrotowej następuje plastyczne odkształcanie się - rozszerzenie się i kurczenie - stopu na kole kompresji.
Pęknięte koło kompresji oraz uszkodzone jego łopatki nie zawsze będą przyczyną overspeeding’u, dlatego przed podjęciem pochopnej decyzji należy przeprowadzić dokładną diagnostykę turbosprężarki. Około 95% awarii turbo związanych jest brakiem odpowiedniej ilości oleju, jego zanieczyszczeniem lub dostaniem się do turbo obcego elementu.
Dodaj komentarz
Dowiedz się więcej
O turbosprężarkach i ich naprawie
Bosch
Diesel
Service Pawlik
Autoryzowana, specjalistyczna pracownia regeneracji i naprawy turbosprężarek. Regenerujemy turbosprężarki na terenie całego kraju
Autoryzowany warsztat Melett
Turbosprężarki Garrett, Melett, BorgWarner, IHI, Honeywell, Hitachi, Toyota, Holset, Mitsubishi
Komentarze